Land Rover P38 2.5TDI -1998- TigeTikker

Tutvusta teistele Foorumi kasutajate oma autot ja selle ümberehitusi!

Moderaatorid: tt, landy

Kasutaja avatar
TigeTikker
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 37
Liitunud: L Dets 22, 2018 23:35

Land Rover P38 2.5TDI -1998- TigeTikker

PostitusPostitas TigeTikker » E Dets 24, 2018 21:31

Land Rover P38 2.5TDI -1998- TigeTikker
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pilt
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tervist kaasfoorumlased!

Räägiks ka natuke siis oma masinast, mis jõudis minu õuele 22.12.18.
Sai siis masin vahetatud BMW E39 vastu ja toodud sai Lõuna-Eestist. Tagasireis oli pikk ja külm, sest autol juhipoolt ei puhunud sooja vaid väliõhku mis parasjagu oli -8 ja kundepool salongi soojaks ei kütnud, ühesõnaga paras hundilaut..
Muid vigu oli ka aga nendest juba üksikult allpool..

Teema eesmärk on siis kajastada selle auto seiklused minuga nii headest kui halbadest külgedest..


Lühidalt siis:
Mark: Land Rover
Mudel: Range Rover P38
Aasta: 1998
Kere: Universaal
Värv: Tumeroheline
Mootor: 2.5TDI
Käigukast: Automaat
Vedu: Nelikvedu
Lisad: Kliimaautomaatik, esiraud
Lisatud varustus minu poolt: 7" keskonsooli ekraan(navi, stereo jms - Androidi baasil), katuseraam.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ -----------------------
Edetabel:
Välja tõmmanud teisi: 0
Ise kinni jäänud: 1
Teistele täkku andnud: 5


Auto kulutused: Kulutused kokku: 1263.51€
2018 - Kokku: 230€
29.12 Mootoriõli vahetus - ~100€
29.12 Uus aku - ~130€
2019 - Kokku: 1033,51€
20.01 Katuse raami kinnitused -Thule- 1tk - 32.10€
20.01 Tagaluugi amort- 1tk - 6.09€
29.01 Tagumised turvavöö pesad - 2tk - 13.4€
16.02 Front Radius Arm Bush -ANR3332- 4tk - 18.20€
16.02 Front Radius Arm Bush -ANR2563- 4tk - 5€
16.02 Front Anti Roll Bar Link -ANR3304- 2tk - 18.48€
16.02 Front Anti Roll Bar Bush -ANR3305- 2tk - 4.26€
16.02 Kütusepaagi kork -ESR2872- 1tk- 1.26€
16.02 Silla pukside poldid - 14.56€
16.02 CB raadioside atenn + kinnitused - ~60€
09.03 Kardaani rist -4tk - 46.48€
18.03 Diagnostika - 50€
20.03 Immo väljalülitamine - 40€
24.03 Autoraadio (7" ekraan - android) - 73.49€
25.03 Katuseraam (isetehtud) - ~50€
30.03 Tagumised pidurid - 14€
20.04 Metall keretöödeks - ~100€
02.06 Uste polstri kinnitused - 2€
08.06 Laepolstri materjalid - ~25€
17.06 Auto kliima(AC) survetest - 15€
24.06 Kütusefilter 8.14€
24.06 Esiamordid - 120€
24.06 Kliima radiaator - 57,95€
24.06 Kliima kuivati - 18.10€
01.07 Kliima täitmine - 140€
06.07 Mootoriõli vahetus - ~100€

Tutikad jupid varuks: Summa kokku: 874.75€
Esiamordid - 2tk - Tuffback - 80€
Kardaani rist - 1tk -12€
Automaatkasti filtri komplekt - 13.02€
Kardaani kinnituspoldtide ja mutrite komplekt - 3tk - 10.62€
Õlifilter - 2tk - 2.62€
Õhufilter - 1tk - 4.46€
Tagasilla polüertaan puksid - 15.79€
Esimesed piduriklotsid - 15.58€
Esimeste pidurisadulate juhthülsid - 7.66€
Esi differentsiaali kardaanipoolne simmer + poldid/mutrid jne - 10€
Esi differentsiaali veovõlli simmer + poldid/mutrid jne - 2komplekti- 10€
Vahekasti tagumise kardaani poolne simmer + poldid/mutrid jne - 10€
Mootoriõli, differentsiaaliõlid, vahekastiõli, käigukasti õli - ~500€(Mobil)
Laepolstri riie - ~40€ (ei olnud vaja)
Kütuse tagasivoolu voolik - 2m - ~5€
Avarii ühendused õhkvedrustuse jaoks - ~10€
Õli temperatuuri lisanäidikud - 2tk - ~20€
Vee temperatuuri lisanäidik - 1tk - ~10€
Akupinge lisanäidik - 1tk - ~10€
Õlisurve lisanäidik - 1tk - ~13€
Lisatuled katuseraamile - ~75€

Remonttööd:
2018

23.12 - SRS tuli põleb. Põhjus: Mooduli viga. Moodul vahetatud
23.12 - Suutsin auto alarmi lolliks ajada "Keycode lockout" - Viga likvideeritud
24.12 - Defekteerisin välja salongisoojenduse vea - hetkel manuaalresiimis max sooja peal.

2019
02.01 - EAS harvaesinev probleem - "pehme viga" ja auto max kõrgusesse. Põhjus: Tagumised andurid on ühes asendis kulunud sellest ka viga - Kuniks viga pole püsiv vahetust ette ei võta.
06.01 - HVAC ventilaatori seiskumine - Üks ei tööta üldse. Peale "näppimist" lõpetas ka teine tegevuse - Juhtmestik korrastatud/parandatud.
14.01 - Käigukasti leke? - Vale õlivarras, kast ajas õli õhutusest välja nüüd kontrollmeetod olemas.
16.02 - Esisilla remont - Paljud puksid jms vahetatud.
17.02 - Tagumiste turvavööde pesade vahetus - Paigaldatud tutikad A varuosad.
24.02 - Pöörete aeglane langemine soojast peast - Puhastatud ja kontrollitud sisselaske õhu temp andur, viga ei esine enam.
01.03 - Kõrvalistuja uks ei tule seest lahti - trossi ots remonditud.
09.03 - Viba sõites - Vahetatud esimesed kardaani ristid
18.03 - Teostatud veakoodide lugemine (Imedepõld) - Mehaaniline pool korras. Mõni eelsüüteküünal tahab vahetust ja EAS tagumised andurid kulunud.
20.03 - Immo on maha võetud (EKA koodi enam ei küsi ja ohtu pole, et teele jätab tüüpvea tõttu).
30.03 - Tagumised piduriklotsid vahetatud.
20.04 - Keretööd (küljekarbid + põhi + liosatud vibratsiooni leevendus matid)
21.04 - SRS moodul vahetatud
02.06 - Ukse tross parandatud FL
02.06 - Uste polstritele uued tüüblid
08.06 - Laepolster korda tehtud
16.06 - Auto konditsioneeri(AC) vigade defekteerimine ja elektri vigade kõrvaldamine.
17.06 - Auto konditsioneeri(AC) survetest
24.06 - Kütusefilter vahetatud,uued esiamordid vahetatud, uus kliima radiaator, uus kliima kuivati
01.07 - Kliima täidetud
06.07 - Mootoriõli vahetus
Viimati muutis TigeTikker, N Nov 07, 2019 19:45, muudetud 14 korda kokku.
Land Rover P38 2.5TDI
Kasutaja avatar
TigeTikker
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 37
Liitunud: L Dets 22, 2018 23:35

Re: Land Rover P38 2.5TDI -1998- TigeTikker

PostitusPostitas TigeTikker » E Dets 24, 2018 22:16

Räägiks ka siis natuke nendest probleemidest lähemalt millega juba tegelenud olen.
Vabandan juba ette ära, et nende kahe kohta pildimaterjali pole. Ehk tulevikus tuleb meelde ka pilte teha.

1) 23.12 - Suutsin auto alarmi lolliks ajada "Keycode lockout" - Lahendatud!
Natuke naljakas juhtum, kus peale aku vahetust sai hiljem uksed puldist kinni pandud aga enam lahti ei tulnud.
Võtmega lahti keerates jäi immo peale ja masin käima ei läinud ja nagu ikka hakkasin kõikvõimalikke nuppe ja kombinatsioone(netist leituid) katsetama aga lõppes asi sellega, et viskas ette "Keycode lockout". Loomulikult hakkas signa ka karjuma ja akujuhtmete lahti ühendamine ka midagi ei andnud. Ei saanudki enam aru mida teha, sest uus auto ka ja pole sellega kokku puutunud.
Õnneks kõigevõimsam Google tuli appi taaskord ja leidsin lahenduse mille panen ka enda jaoks kirja siia (võibolla on veel kellegil abi sellest):
1) Akujuhtmed küljes las masin seisab(uksed kinni ja lukus) kuskil 30 min.
2) Juhul kui jätsid kapoti lahti siis sulge ka nüüd see.
3) Nüüd võta pult ja hoia lukustamisnuppu all ja pane võti juhi ukselukku ja keera nagu tahaksid ust lukku panna(kuigi on lukus) ja hoia võtit lukustamise asendis 3-5 sekundit ning siis tagasi keskasendisse ja võti lukuaugust välja ning alles siis lased lahti lukustamisnupu puldil.
4) Proovi nüüd uksed puldist lahti teha ning kui kõik õnnestus siis peaks uksed ka lahti tulema minul see igatahes toimis ja rohkem pole seda viga tulnud :)



2) 24.12 - Defekteerisin välja salongisoojenduse vea. (hetkel manuaalresiimis max sooja peal)
Probleem oli siis sellest, et juhipool saab ainult külma ja kundepool sooja. Lugesin ja leidsin, et viga võib olla servomootoris (või vähemalt saab selle juures klapi manuaalselt sooja peale sättida).
Lõhkusin juhipoole armatuuri laiali ja sain kätte selle servomootori. Võtsin lahti ka ja hammakad tunduvad terved, seega viga pigem kas siis väikeses servomootoris või kontrollahelas. Eks hiljem defekteerin edasi.
Kes veel enda oma lammutada tahab siis servomootor on täpselt kellaploki paremal servas (ehk kisu kellaplokk maha ja siis on ta servas näha).
Kui tahad manuaalselt sooja/külma peale panna siis tuleb aga servomootor maha võtta sest servomootori enda mehaaniline takistus on nii suur, et käega ilma et midagi ära lõhuks sa seda ei keera. Selleks tuleb kaks kruvi(ristpea PH2) lahti lasta. Ülemise saad lahti ainult siis kui on sul mõni liigendiga kruvikeerja(tavalises tööriistakastis annab komplekteerida) ja sellega pääsed ligi keerama. Ja alumise saad lahti kui võtad juhi jalgealuse ja äärmise pika jalge(keskkonsooli) katte eest ära. Lisaks tõmba eest ära ka allpool(juhi jalgade üleval) olev ventilatsiooni toru põlv ning siis ongi sul lihtne ligipääs tavalise ristpeaga altpoolt.
Kogu töö ajakulu eemaldamiseks ligi 1,5h kui esmakordselt teed.
Kui tagasi hakkan panema siis panen pildimaterjali ka juurde sest hetkel ladusin omal kõik kokku tagasi jättes klapi asendi max sooja peale ja servomootori küljest ära :)
Land Rover P38 2.5TDI
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 9243
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Land Rover P38 2.5TDI -1998- TigeTikker

PostitusPostitas landy » E Dets 24, 2018 23:13

Tegelikult on armatuuri all kokku 3 servo mootorit, mis kogu õhumajandust juhivad. Kinslasti ei tasu asenda neid hiina koopiatega, sest need lihtsalt ei kesta. Aja kulu vältimiseks võib kohe paele ostsmist ära visata, ilma külge panemata.

P.S.
Kui huvi,siis mul on pilte selle masina eelmisest elust.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
TigeTikker
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 37
Liitunud: L Dets 22, 2018 23:35

Re: Land Rover P38 2.5TDI -1998- TigeTikker

PostitusPostitas TigeTikker » E Dets 24, 2018 23:41

Tegelikult on armatuuri all kokku 3 servo mootorit, mis kogu õhumajandust juhivad. Kinslasti ei tasu asenda neid hiina koopiatega, sest need lihtsalt ei kesta. Aja kulu vältimiseks võib kohe paele ostsmist ära visata, ilma külge panemata.
Olen aru saanud sellest ka. :)
Kuna aga hammasrattad olid terved siis viga on kas mootoris või juhtahelas. Mootor tundub lihtne tavaline mikromootor olevat mida annab asendada (kasvõi oomipood).
Kui aega saan siis tegelen edasi.. Praegu vähemalt saab soojas sõita..

P.S. Kui huvi,siis mul on pilte selle masina eelmisest elust.
Võid julgesti pajatada selle masina loost. Ega hullemaks vist ikka minna ei anna :lol:
Tundub suht rändkarikas olevat aga ehk jääb nüüd ikka paiksemaks..
Land Rover P38 2.5TDI
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 9243
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Land Rover P38 2.5TDI -1998- TigeTikker

PostitusPostitas landy » N Dets 27, 2018 00:28

Pildid läksid e-maili peale teele.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
rauki
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 230
Liitunud: T Sept 16, 2014 18:50
Asukoht: Saaremaa

Re: Land Rover P38 2.5TDI -1998- TigeTikker

PostitusPostitas rauki » N Dets 27, 2018 20:25

Krt nüüd tekkis huvi,mis pildid need siis nii erilised olid :D
Kasutaja avatar
DreamWalker
Rendin difrilukud!
Postitusi: 376
Liitunud: L Juun 03, 2017 21:50
Asukoht: Tartu

Re: Land Rover P38 2.5TDI -1998- TigeTikker

PostitusPostitas DreamWalker » P Dets 30, 2018 18:23

Krt nüüd tekkis huvi,mis pildid need siis nii erilised olid :D
Sama siin :twisted: :lol: :mrgreen:
2001a Discovery 2 TD5
Where comfortzone ends - adventure begins!
Kasutaja avatar
TigeTikker
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 37
Liitunud: L Dets 22, 2018 23:35

Re: Land Rover P38 2.5TDI -1998- TigeTikker

PostitusPostitas TigeTikker » K Jaan 02, 2019 21:01

Pildid läksid e-maili peale teele.
Tänud piltide eest!
Ega seal midagi väga erilist polnudki(müügipildid). Paistab, et lisatuled on omanikevahetusega "kaduma" läinud :lol:



Nüüd aga törts teist juttu.
1) Kas siia alla ka tehnilisi küsimusi on mõtet esitada või peaks eelistama foorumi tehnilist ala?

Nimelt probleem järgnev, et kohapeal käies (just peale sõitu) umbes 3-5min viskab ette EAS veateate ilma kiirusepiiranguta ja tõstab auto max kõrgusele.
Peale auto seismist (ei tea kui lühikest aega aga paari tunni järel vähemalt) on veateade eest läinud ja kõik toimib normaalselt.
Olen ise uurinud ja aru saanud et see niiöelda "pehme" EAS viga ja see kaobki ära peale seismist, kuid mis seda põhjustada võib?
Kas EAS süsteemil on ka miskine vajaminev hooldus vajalik teha aegajalt? Ehk näiteks paagist kondenseerunud vett välja lasta? Kuna hetkel ilmad ka +/- midagi koguaeg siis võibolla niiskus süsteemis?
Muidu auto lääpas ega muud sellist ei ole.
Land Rover P38 2.5TDI
Kasutaja avatar
randorelv
Unistan offroadist!
Postitusi: 55
Liitunud: K Jaan 28, 2015 21:56
Asukoht: lääne-virumaa

Re: Land Rover P38 2.5TDI -1998- TigeTikker

PostitusPostitas randorelv » K Jaan 02, 2019 22:06

Land roverite remondi jutte võib vast igas teemas rääkida, isegi poe sabas ilmselt, sest need jutud ei saa kunagi otsa. :D
Aga igaks juhuks võid kontrollida vedrustuse klappideploki summutit. Sealt kaudu lastakse liigne õhk patjadest välja. See võib umbe minna ja siis muutub ka elu palju huvitavamaks. See on vist seal kompressori juures, kust patjade torud välja tulevad, selline silindri kujuline valge tuutu. käib keermega valve blocki küljest ära. Kui suuga puhudes õhk läbi käib siis kõlbab veel.
Kasutaja avatar
martinsl
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 207
Liitunud: R Dets 13, 2013 10:17
Asukoht: Tallinn

Re: Land Rover P38 2.5TDI -1998- TigeTikker

PostitusPostitas martinsl » N Jaan 03, 2019 09:36

Netis on leitav RSW tarkvara, millega saab õhkvedrustust diagnoosida ja seadistada. Kõige lihtsam versioon on tasuta allalaetav. Vaja on sul veel juhet, millega auto ja arvuti ühendada. Kõige keerulisem kogu asja juures on nö arvuti seadistamine aga sellest on ka nii siin foorumis juttu olnud ja saad kindlasti tehtud. Ja veel see, et pole tõsi jutt, et ei pea olema väga vana arvuti jne. Ilusti ka tänapäeva arvutiga ja usb pesaga.
Mul peaks olema alles üks juhe, mida ise kunagi sai kasutatud. Olemas nii suur ots kui ka adapter usb pesa jaoks. Ise kasutasin läbi usb. Kui pakub huvi siis kirjuta sõnumitesse.

Kui juba oma auto teema siia tegid siis see ikka kõige õigem koht asjade arutamiseks.
Kasutaja avatar
TigeTikker
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 37
Liitunud: L Dets 22, 2018 23:35

Re: Land Rover P38 2.5TDI -1998- TigeTikker

PostitusPostitas TigeTikker » L Jaan 12, 2019 20:55

Nonii.. Üle pika aja natuke juttu ka. Lahkame siis järgnevat probleemi:
06.01 - HVAC ventilaatori seiskumine - Üks ei tööta üldse. Peale "näppimist" lõpetas ka teine tegevuse - Viga alles, sõita külm :(

Ütlen kohe ära, et hetkel viga teada ja auto ootab taas kokku ladumist aga natuke juttu ka kuidas veani jõudsin :D

Avastasin järsku salongifiltreid kontrollides, et juhipoolne salongi vent ei tööta üldse. No kuna kaitseplokk ja releed on selle autol nõrk koht siis hakkasin releesid vahetama ja proovima, et miks ta siis ei tööta. Ja ei saa isegi aru kuidas aga järsku lõpetas ka kundepoolne töö. Nagu seda veel vaja..
Tester kätte ja mõõtma. Kaitsmeplokis releede juhtvool on, püsiv 12v ka releel. Selge, tuleb salongi vent üles otsida. Kundepoolne sahtel eest ära ja seal ta oli ka. Tester uuesti peale ja kõik 0V vendi juures, siiski mingil hetkel miski müstiline 4,5V. Oleks siis see muutuv juhtplokkist antava signaaliga aga ei ja siis kadus see ka ära.. Tol momendil oli minul juhe juba totaalselt koos, et nagu mida :shock: :lol:
Võtsin siis mootori päris küljest ära, et vaadata kas harjad läbi või mis see seda müstilist viga tekitab. Mingil hetkel hakkasin kahtlustama, et transistorid ehk läbi kuna tõmbasin releesid välja kui koormus taga. No ei anna neid adekvaatselt mõõta ka niisama ja mõeldud tehtud tellisin uued transistorid mõnemale ventilaatorile. Aga kuniks need postiga tulevad siis lõhun edasi. Otsisin vahepeal välja ka elektri skeemid ja asusin uuesti mõõtma.
Tester peale ja üllatus 12V nagu ilusti olemas ja seal kus skeem ka väidab, et see on. Massiühendused ka nagu olemas. No katse 2 ja vent tagasi autosse(salongi vendile otsevool akust peale ja töötab - seega mootor korras). Ühendan kõik ilusti ära ja ikka ei midagi.. Mõõdan siis uuesti ja nagu nalja enam 12v peale ei tule. Vihastasin ja panin releede juurde otsejuhtmed vahele, et mis nali see on. Aga ikka ei midagi. 4klemmiga pistik salongi vendi küljest lahti ja siis järsku jälle 12v olemas. Ühesõnaga pinge kaob kui juhtmed külge panen. Kaitsmeid läbi ei põleta aga kuskile see pinge kaob.
Loen mina siis netist, et kaitsmeplokk on neil tüüpviga, et ei kannata koormusi ja hakkavad sulama. Selge, plokk maha ja lahti. Hetkel nagu midagi murrangulist ei avasta. Põlemisjälgi pole aga no mine tea. Vaja ikka pulkadeks lahti võtta ja kui juba seda teen siis kontrollin külmjooted ka üle sedaenam, et keegi oli juba midagi juurde jootnud seal.
Lahtivõtmiseks lõikasin siis külgedel olevad ühendused läbi ja tegin vaikselt plaadid omavahelt lahti. Suurt midagi ei avastanud.. Paar külmjoodet sai likvideeritud. Hingeliited kõik mõõdetud ja kontrollitud, samamoodi 6-7 relee ühendused - Kõik OK.
Pildid kah:
Pilt
Pilt

Nii kokku tagasi ja autosse. Tulemus 0 - ehk viga ikka alles.
Uuesti skeemid ette ja nüüd juba näpuga järge ajama, et kus ja miks 12v ära kaob.
Ja jõudsin järjega kundepoolse jalgade küljepaneeli taha. Tõlkige ise paremini "RH footwell trim panel".
Oh seda üllatust mis sealt vastu vaatas. Kuskilt ülevalt pool (kahtlustan salongifiltri vahetusluugist) on lekkinud vesi otse pistikute peale ja seal on toimunud kõva oksüdeerumine. Lisaks mõned juhtmed katki ja osa põlenud.
Põlenud on just need kust salongi ventilaatorid saavad 12V peale.
Täna olengi nende remondiga tegelenud ja esilagu tundub, et sealt see viga tingitud oli ka sest peale katsetust hakkas vähemalt kundepoolne ventilaator tööle(vaja veel juhtmeid lappida, täna kõiki ei jõudnud).
Kõik pistikud said elektroonika kontaktipuhastajaga üle käidud ja näevad juba päris viisakad välja.
Homme siis proovin kõik ühendused ära teha ja anan siis teada kas sai veast/vigadest lahti.

Võibolla väike üleskutse kõikidele P38 omanikele, et kontrollige ka omal need ühendused üle ja vaadake, et vett kaela neile ei tule! :D

Mõned pildid veel(enne puhastamist):
Pilt
Peamine süüdlane antud salongi vendi probleemis:
Pilt
Land Rover P38 2.5TDI
Kasutaja avatar
DreamWalker
Rendin difrilukud!
Postitusi: 376
Liitunud: L Juun 03, 2017 21:50
Asukoht: Tartu

Re: Land Rover P38 2.5TDI -1998- TigeTikker

PostitusPostitas DreamWalker » L Jaan 12, 2019 22:12

Müts maha viitsimine eest! Tore vaadata et ei visata kohe "püssi" nurka ja sammuta poodi uue järgi vaid tehakse asju korda 8) 8)

Jõudu ja jaksu!
2001a Discovery 2 TD5
Where comfortzone ends - adventure begins!
Kasutaja avatar
randorelv
Unistan offroadist!
Postitusi: 55
Liitunud: K Jaan 28, 2015 21:56
Asukoht: lääne-virumaa

Re: Land Rover P38 2.5TDI -1998- TigeTikker

PostitusPostitas randorelv » P Jaan 13, 2019 21:19

Kui ma nüüd õigesti mäletan, siis juhi jalgade kõrval plastiku taga on ka samasugused valged pistikud ja nendega juhtub pikapeale sama häda. Mingitest pistikutest jooksevad ka õhkvedrustuse juhtmed läbi, seega võib probleemide korral samast kohast otsida. Ma nüüd ei mäleta enam peast kas vedrustuse häda oli juhi või kunde poolsetes pistikutes, võib-olla isegi jooksevad mõlemast läbi.
Kasutaja avatar
TigeTikker
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 37
Liitunud: L Dets 22, 2018 23:35

Re: Land Rover P38 2.5TDI -1998- TigeTikker

PostitusPostitas TigeTikker » E Jaan 14, 2019 19:02

Nonii.. Salongi vendi viga likvideeritud, kuid uus ja hullem viga küljes. Lekib nimelt käigukastiõli.
Targemad ehk oskavad öelda, et mis see lekib sest mina aru hetkel ei saa. Pühi puhtaks ära ja siis samasugune.
Tundub nagu tuleks kuskilt ülevalt poolt aga on see loogiline? Jahutus voolikud jooksevad ju madalamal ja teisel pool.
Mõned pildid siiski:
Pilt
Pilt
Land Rover P38 2.5TDI
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 9243
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Land Rover P38 2.5TDI -1998- TigeTikker

PostitusPostitas landy » E Jaan 14, 2019 19:12

Kindel, et käimakoti õli ( punane ATF) ?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!

Mine “Kasutajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist