Land Rover Range Rover 2.5 r6 TDS 100kW
Moderaator: landy
Land Rover Range Rover 2.5 r6 TDS 100kW
Tere.
Pakuti vahetuseks sellist autot.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... f2887dd924
Kas keegi oskab selle auto kohta midagi öelda? Enne oli Rakveres müügis nüüd Viljandis.
Tänud.
Pakuti vahetuseks sellist autot.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... f2887dd924
Kas keegi oskab selle auto kohta midagi öelda? Enne oli Rakveres müügis nüüd Viljandis.
Tänud.
Jube plank- tähendab ilma igasuguse mugavusvarustuseta. Plekid ka kuidagi malelaua moodi- erinevat värvi, vähemalt piltide järgi. Kui rolleri vastu vahetada tahad, siis vaheta.
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Asi pole ainult kaltsusisus. Tavaliselt on siis puudu elektriistmed-mäludega, autopiloot, parem stereo, nupud rooli pealt, istmesoojendused, esiklaasi soojendus jne.sigaelmar kirjutas:See kaltssisu on rõve jah aga autol on suur eelis ka - manuaalkast ja diiselmootor. Mõistlik küttekulu ja võrreldes automaatkastiga, siis ka enam - vähem normaalne kiirendus. Ma ise olen küll mõelnud, et kui järgmine P38, siis diisel ja manuaal. Aeg ajalt leiab mõne nahksisuga ka ikka
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
See, kas kaltsusisu on rõve või mitte, on tegelikult ju täiesti suhteline. Minule nt meeldib RR niinimetatud kalts palju rohkem kui nahk.sigaelmar kirjutas:See kaltssisu on rõve jah aga autol on suur eelis ka - manuaalkast ja diiselmootor. Mõistlik küttekulu ja võrreldes automaatkastiga, siis ka enam - vähem normaalne kiirendus. Ma ise olen küll mõelnud, et kui järgmine P38, siis diisel ja manuaal. Aeg ajalt leiab mõne nahksisuga ka ikka
Ma oleks nõus selle ohvri tooma küttekulu nimel Nendest lisadest vast kiirusehoidja ainus asi, mida tõesti tahaks. Istmesoojendusi mina näiteks ei kasuta - minumeelest see on rõve tunne, elektriistmed on nagunii sellised asjad mis Land Roveril iga kord kasutades mõtled kas see on viimane kord kui need töötavad, see parem stereo on nagunii ajale juba jalgu jäänud jne jne.pirx kirjutas:Asi pole ainult kaltsusisus. Tavaliselt on siis puudu elektriistmed-mäludega, autopiloot, parem stereo, nupud rooli pealt, istmesoojendused, esiklaasi soojendus jne.sigaelmar kirjutas:See kaltssisu on rõve jah aga autol on suur eelis ka - manuaalkast ja diiselmootor. Mõistlik küttekulu ja võrreldes automaatkastiga, siis ka enam - vähem normaalne kiirendus. Ma ise olen küll mõelnud, et kui järgmine P38, siis diisel ja manuaal. Aeg ajalt leiab mõne nahksisuga ka ikka
Maitse asi. Kellele ema, kellele tütar. Mine jään ikkagi oma arvamuse juurde ja ei suuda kuidagi sinuga sama meelt olla. Kiirendusest rääkides- mootor tuleb järgi aidata. Mul oli miski PSI junn vahel- lihtne paigaldada aga maksab suht palju aga julm vahe on ikka. RR hakkab normaalselt edasi käima. Kui keegi väidab, et ei tee mootorile head. Vaidlen vastu, kui mina auto müüsin oli 360 000km ja mitte midagi ei olnud häda. Nagu ma ka varem olen öelnud, et kui ei ole huvi korraliku mugavusvarustuse vastu ja kui nagunii on plaanis õhkvedrustus vahetada spiraalide vastu- säästke ennast ja oma rahakotti ning ostke kohe Discovery.sigaelmar kirjutas:Ma oleks nõus selle ohvri tooma küttekulu nimel Nendest lisadest vast kiirusehoidja ainus asi, mida tõesti tahaks. Istmesoojendusi mina näiteks ei kasuta - minumeelest see on rõve tunne, elektriistmed on nagunii sellised asjad mis Land Roveril iga kord kasutades mõtled kas see on viimane kord kui need töötavad, see parem stereo on nagunii ajale juba jalgu jäänud jne jne.pirx kirjutas:Asi pole ainult kaltsusisus. Tavaliselt on siis puudu elektriistmed-mäludega, autopiloot, parem stereo, nupud rooli pealt, istmesoojendused, esiklaasi soojendus jne.sigaelmar kirjutas:See kaltssisu on rõve jah aga autol on suur eelis ka - manuaalkast ja diiselmootor. Mõistlik küttekulu ja võrreldes automaatkastiga, siis ka enam - vähem normaalne kiirendus. Ma ise olen küll mõelnud, et kui järgmine P38, siis diisel ja manuaal. Aeg ajalt leiab mõne nahksisuga ka ikka
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Ma ei saa oma automaat+diiselkoosluse vihkamisega paljudega ühele meelele, sellest pole midagi Mul on omal kolm autot olnud diisel ja automaat ja igaühega vandusin, et rohkem sellist ei osta.pirx kirjutas:Maitse asi. Kellele ema, kellele tütar. Mine jään ikkagi oma arvamuse juurde ja ei suuda kuidagi sinuga sama meelt olla. Kiirendusest rääkides- mootor tuleb järgi aidata. Mul oli miski PSI junn vahel- lihtne paigaldada aga maksab suht palju aga julm vahe on ikka. RR hakkab normaalselt edasi käima. Kui keegi väidab, et ei tee mootorile head. Vaidlen vastu, kui mina auto müüsin oli 360 000km ja mitte midagi ei olnud häda. Nagu ma ka varem olen öelnud, et kui ei ole huvi korraliku mugavusvarustuse vastu ja kui nagunii on plaanis õhkvedrustus vahetada spiraalide vastu- säästke ennast ja oma rahakotti ning ostke kohe Discovery.sigaelmar kirjutas:Ma oleks nõus selle ohvri tooma küttekulu nimel Nendest lisadest vast kiirusehoidja ainus asi, mida tõesti tahaks. Istmesoojendusi mina näiteks ei kasuta - minumeelest see on rõve tunne, elektriistmed on nagunii sellised asjad mis Land Roveril iga kord kasutades mõtled kas see on viimane kord kui need töötavad, see parem stereo on nagunii ajale juba jalgu jäänud jne jne.pirx kirjutas: Asi pole ainult kaltsusisus. Tavaliselt on siis puudu elektriistmed-mäludega, autopiloot, parem stereo, nupud rooli pealt, istmesoojendused, esiklaasi soojendus jne.
Nojah aga vabandan kui kedagi solvab aga kui ma ütlen, et Discovery on kole, siis ma olen veel tagasihoidlik olnud. Kui ma kunagi otsima hakkasin RR, siis üks tingimus oli töötav õhkvedrustus aga nüüd autot omades olen aru saanud, et ega tal tegelikult suurt rakendust pole ja täiesti edukalt saaks ka spiraalidega hakkama.