Paluks targemate arvamust!
Moderaator: landy
Kui minu eelmise aasta alguses ostetud 2000a. defendril oli juba ees 260 000km siis vaevalt, et leiad samas vanuses mingit muud autot millel oleks vähem ette kerinud. (Muidugi, kui tagasi pole keritud). Pigem ära karda läbisõitu vaid hinda auto üldist seisukorda. Kuidas hooldused tehtud on ja kas ka ajalugu kaasas on. Kui korralikult hooldatud siis ei ole ka see 200 000km mingi number.
Tööautona oli kasutada 2007a Hilux mille sain uuena kätte ja suutsin 1,5a jooksul läbi sõita 75 000km. Aga kujutad sa nüüd ette 12a vana autot...
Neid "kirikuõpetaja" autosid mis ainult pühapäeviti piiblit kirikusse vedanud liigub ikka väga vähe
Tööautona oli kasutada 2007a Hilux mille sain uuena kätte ja suutsin 1,5a jooksul läbi sõita 75 000km. Aga kujutad sa nüüd ette 12a vana autot...
Neid "kirikuõpetaja" autosid mis ainult pühapäeviti piiblit kirikusse vedanud liigub ikka väga vähe
Midagi oled kusagil vist natuke sassi ajanud - Land Roverite hulgast on ikka Range Roverid suuremad ja kallimad (nii soetuselt kui kuludelt), kui seda on Discoveryd. Ise soovitaks samuti Discovery 2, enamus teisi maastureid mis suudaks rahulikult lumist külateed läbida, maksavad juba kõvasti rohkem, või siis on lihtsalt plekk-kuudid ilma mugavusteta. Kütusekulu kipub samuti suurem olema. Sõidumugavus on disco2-l parem kui enamusel vanadel sõiduautodel, rääkimata nähtavusest ja peatselt külge hakkavast landroveri 'sarmist'siiri kirjutas:Tänud vastamast.
Teie poolt pakutud autod on väga sümpaatsed ja isiklikult mulle väga meeldivad. Kuna aga ostetav auto jääks ainsaks kasutatavaks autoks, kardan, et need oleks minu jaoks liigne luksus, mida ma endale lubada ei saaks, arvestades, et auto head läbivust on vaja ainult talvel. Kuna Land Rover mulle miski pärast huvi pakub vaatasingi väiksemat ja säästlikumat varianti (RR), millega kannataks ka igapäevaseid sõite teha, aga nagu selgus siis see oleks vist endale karuteene tegemine. Samuti ei tahaks vanemat autot kui u.2000 a. ja mitte väga suurema läbisõiduga kui 200 000, aga eks ressursid panevad kõik paika Aga head mõtted on endiselt oodatud
Aga loomulikult oleks kindlam variant minna mõnele platsile kus mõlemad isendid müügil on ja need läbi uurida. Ära ainult lase kuldse kuuga müügimehel omale mõnda värskelt imporditud range roverit maha müüa, siit foorumist leiad kindlasti lähima paari kuu jooksul töökindlama (teada-tuntud ajalooga) ja odavama masina mõne Discovery näol.
Tyyp7-le
A vat nii (läbisõitu puudutav) ma ei osanudki väga mõelda, kuigi aimasin Ega neid pensionäre, kes oma vähe sõitnud autosi müüks, eriti Land Rovereid vist väga ei ole jah. Eks oma süü ole mujalt kuuldul ka. Elagu naise mõistus! Aga siiski suure kütusekuluga ja lihtsalt suure majesteetliku maasturi üle mu jõud vist ikkagi ei käi kuigi kiusatus on suur.
A vat nii (läbisõitu puudutav) ma ei osanudki väga mõelda, kuigi aimasin Ega neid pensionäre, kes oma vähe sõitnud autosi müüks, eriti Land Rovereid vist väga ei ole jah. Eks oma süü ole mujalt kuuldul ka. Elagu naise mõistus! Aga siiski suure kütusekuluga ja lihtsalt suure majesteetliku maasturi üle mu jõud vist ikkagi ei käi kuigi kiusatus on suur.
Aga ega sellel Discol nüüd üle mõistuse kütusekulu kah ei ole kui rääkida diisel mootorist ja kui vähegi hakkama saad siis õli segamisega kast.siiri kirjutas:Tyyp7-le
A vat nii (läbisõitu puudutav) ma ei osanudki väga mõelda, kuigi aimasin Ega neid pensionäre, kes oma vähe sõitnud autosi müüks, eriti Land Rovereid vist väga ei ole jah. Eks oma süü ole mujalt kuuldul ka. Elagu naise mõistus! Aga siiski suure kütusekuluga ja lihtsalt suure majesteetliku maasturi üle mu jõud vist ikkagi ei käi kuigi kiusatus on suur.
Viidatud Discovry I , II ja IIA on nn. vanakooli masinad, mis on projekteritud olema kestvus-, mitte tarbekaup liisingperioodi lõpuni.siiri kirjutas: Teie poolt pakutud autod on väga sümpaatsed ja isiklikult mulle väga meeldivad. Kuna aga ostetav auto jääks ainsaks kasutatavaks autoks, kardan, et need oleks minu jaoks liigne luksus, mida ma endale lubada ei saaks, arvestades, et auto head läbivust on vaja ainult talvel. Kuna Land Rover mulle miski pärast huvi pakub vaatasingi väiksemat ja säästlikumat varianti (RR), millega kannataks ka igapäevaseid sõite teha, aga nagu selgus siis see oleks vist endale karuteene tegemine. Samuti ei tahaks vanemat autot kui u.2000 a. ja mitte väga suurema läbisõiduga kui 200 000, aga eks ressursid panevad kõik paika Aga head mõtted on endiselt oodatud
Range Rover II kasutab BMW mootorit, mis pole sugugi ökonoomsem, kui Discovry mudelitel kasutatvad Land Roveri enda diislemootorid.
Range Rover II ja Disco II on sama ajastu masinad.
Lisks on Discovery mudeltite pidmamine hoolimata vanusest ja läbisõidust suhtelislet soodne. Sed muidugigi eeldusle,e t osteva auto on PÕHJALIKULT eelnevalt vastava margi spetialisti juures kontrollitud ja autot hoitakse ning hooldatakse korralikult.
Kui plaanitakse autot pere ainsks masinaks, siis onks Teie viidatud Ranger Roveri või Freelanderi võtmine kõll väga suur õnnemäng ning eeldaks lähedalasuvat pädevat Land Rover-i hooldustöökoda.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Jäi silma selline
http://www.blocket.se/stockholm/Land_Ro ... ?ca=11&w=3
Tundub olevat hea varustusega
http://www.blocket.se/stockholm/Land_Ro ... ?ca=11&w=3
Tundub olevat hea varustusega
Varustusaste on küll vinge, kui tehnika ka veel tibens-tobens korras oleks.
Lasua tehehses paigaldatud vints pistab olemaning lisvarustusena on suuremad (18" ?)veljed hiljem juurde võetud.
Kahju, et keskkonsoolist/armatuurist ja istmetest pilte pole.
Lasua tehehses paigaldatud vints pistab olemaning lisvarustusena on suuremad (18" ?)veljed hiljem juurde võetud.
Kahju, et keskkonsoolist/armatuurist ja istmetest pilte pole.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Disco II kohta juttu:
http://www.examiner.com/article/a-look- ... lassic-suv
http://www.examiner.com/article/a-look- ... lassic-suv
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Disco I ja Disco II keskmine kulu ongi 10L ringis, mis on selle "kuubiku" kohat päris hea tulemus . Maanteel on paremad pojad ka alla 9/L 100 km saanud ning linnas ei tohiks talvel lühikesi otsi automaadiga sõites ka palju üle 13L/100km minna.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Sihuke vigur tuli ka müüki:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=55&t=42302
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=55&t=42302
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!