RR3 3.6 TDV8 2008

Ei oska sobivat valida? Küsi julgelt, meie aitame!

Moderaator: landy

Vasta
andre
Unistan offroadist!
Postitusi: 61
Liitunud: T Sept 06, 2011 13:03
Asukoht: Tallinn

RR3 3.6 TDV8 2008

Postitus Postitas andre »

Tere,

Ühe kaasfoorumlase tugeva kihutustöö tulemusena on okas sees vahetamaks oma D3 pealkirjas toodud isendi vastu. Võib olla...

Enda jaoks olen otsustanud, et peab olema TDV8 mootoriga (töökaaslase 3.6 Sport on väga magusa mulje jätnud, vähemalt kõrvaltvaatajana). Samuti peaks tal olema Terrain Response ehk alates 2007 aasta (mitte, et ma D3'l seda kunagi hädaolukorras kasutanud oleksin, rohkem niisama huvist nuppu kruttinud, kuid samas mulle meeldib, et ta olemas on. Kui juba, siis juba). Ja siis pigemini tumeda sisuga- oman väikest liga elava iseloomuga koera.

Seda kõike arvesse võttes on silma jäänud see isend:
http://ee.brcauto.eu/ee/soiduk/c709222- ... l-automaat

On keegi konkreetse isendi ajalooga kursis või oskab üldiselt plaani kiita või laita D3 vs. RR3?

Muidugi kõige alus on D3 eest piisavalt hea diili saamine ehk tegemist on pigem info kogumise, okka teritamise kui hetkel veel kinnisideega.
väints
Unistan offroadist!
Postitusi: 64
Liitunud: L Dets 25, 2010 21:41
Asukoht: tartu

tere.

Postitus Postitas väints »

Kas oled muidu oma D3 rahul, mis aasta ja mootoriga isend on. Kuidas vastupidavus, läbivus.
Disco 2,5TDi 90kw aut.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10369
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

3, 6V8 puhul tuleb enne ostu erilist tähelepanu pöörta mõlema turbo tervisele, sest purunemise korral on nad kallid ja vahetamine veel palju-palju kallim (turbo vahetamiseks tuleb auto kere integreeritud alausraamist eraldada).
Kindlasti soovitan enne ostu lasta auto hoolikalt spetialistidel Paldiski mnt. LR Pesas üle vaadata ja diagnostiak teha. Mõnekümne eurone väljaminek võib ära hoida tuhandete eurode suurused ootamatud väljaminekud.
Viimati muutis landy, T Nov 25, 2014 22:50, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
moilo
Unistan offroadist!
Postitusi: 66
Liitunud: K Jaan 09, 2013 22:38

Postitus Postitas moilo »

Parandage mind kui ma eksin aga Suurel Rangel pole mingit integreeritud alusraami, küll aga Spordil. Turbode vahetus muidugi on suhteliselt suur töö nii ehk naa. Ostu eelne kontroll seega kindlasti vajalik. Olles ise Landroverite remondiga pisut kursis, väidan, et suur Range on üks kõige lihtsamini remonditav Land Rover. Samas ei maksa unustada, et tegu on siiski Land Roveriga!!!!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10369
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Jah RR3 puhul tõesti kere ja raam nõnda integreeritud pole. Mõte läks korraks uitama, kuna enne korraks ka RRS jutust läbi käis. Sorry!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
andre
Unistan offroadist!
Postitusi: 61
Liitunud: T Sept 06, 2011 13:03
Asukoht: Tallinn

Re: tere.

Postitus Postitas andre »

väints kirjutas:Kas oled muidu oma D3 rahul, mis aasta ja mootoriga isend on. Kuidas vastupidavus, läbivus.
Muidu olen oma D3'ga üsnagi rahul, sõita on temaga väga hea nii linnas kui ka maanteel. Vastupidavus on seni olnud selline... Land Rover. Midagi väga hullu ei ole olnud, aga väikesed veidrused, mis hinge seest söövad- näiteks uksed lukustuvad oma tahtmise järgi. Mootor on 2.7 tdv6 ja aastaks 2005, aga suhteliselt väikese läbisõiduga ja ise eelmine aasta Saksast tõin ta. Sellest tulenevalt võin öelda, et pikka otsa on väga mõnus lasta...

Läbivus senise põhjal on väga hea. Mingit tohutut offroadi sõitnud temaga ei ole, kuid mõned korrad olen teelt maha keeranud. Sellised kohad, kus Cherokee ennast maa alla kaevas ja D1 veidi rapsis, roomas D3 oma elektrooniliste vidinate ja abimeestega väga muretult ülesse. Lisaks on liivasel pinnasel ilus ekraanilt vaadata, kuidas kiiruga keskdiffer ja tagadiffer lukku ning lukust lahti klõbistavad vastavalt vajadusele. Esimene lumi ei olnud ka väljakutse, kuigi all olid laiad ja üsna kulunud AT rehvid. Kurvides hoidis ennast ilusti ja kui hakkas käest minema, siis taaskord erinevad abimehed olid kiired autot uuesti sirgeks ajama. Üsna kindel tunne oli sõita, peaks nentima.
Kasutaja avatar
Virko
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 119
Liitunud: R Sept 06, 2013 20:54
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: tere.

Postitus Postitas Virko »

andre kirjutas:aga väikesed veidrused, mis hinge seest söövad- näiteks uksed lukustuvad oma tahtmise järgi. Mootor on 2.7 tdv6 ja aastaks 2005
Äkki Su pultidel on sama mure, mis minul oli (aasta on sobiv):
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=5792
andre
Unistan offroadist!
Postitusi: 61
Liitunud: T Sept 06, 2011 13:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas andre »

Mul pigem on asi auto ustelukkudes, sest pult võtab ilusti ja igast asendist.
Vasta