Discoveri 4 3.0 D

Ei oska sobivat valida? Küsi julgelt, meie aitame!

Moderaator: landy

Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10311
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Discoveri 4 3.0 D

Postitus Postitas landy »

tom kirjutas: L Mai 07, 2022 08:13 Olgu siis märgitud, et Eestis on nüüd üks Disco 4 juures.
2015 mudeliaasta, HSE, mõistik läbisõit, 188kw ja laitmatu esinduse ajalooga - joppas.
Pikemad jatused on teretulnud siia:
https://foorum.landroverclub.ee/viewforum.php?f=17
Edukaid ja muretudid kilomeetreid!

Kujuures juba 1948 (!) aastal oli Land Rover-il keyless entery standardvarustuses! Ilma naljata!
Vähese poulaarsuse tõttu loobuti sellest järgneva kümendi jooksul.

Võtmeta käivituse optsioon oli ka ja see võeti valikust maha alles 1994. Olen seda ka ise ühe autoga kasutanud
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
discogirl
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 24
Liitunud: K Mär 07, 2018 11:35
Asukoht: Lõuna-Eesti

Re: Discoveri 4 3.0 D

Postitus Postitas discogirl »

tom kirjutas: L Mai 07, 2022 08:13
Kurvem lugu on see, et viimased pool kümnendit olen igapäevaselt sõitnud autodega, millel on keyless, acc ja muud tänapäevased kellad-viled. Disco 4 on samas suht analoog. Keyless entry peaks saama küll retrofit’ida.
Keyless entry on tõesti selline mugavus, millega harjud sekundiga ära ja pärast ei saa aru, kuidas üldse varem ilma olla said. Mul on praegu 2012 LR4, 5.0 V8 ja HSE Luxury, millel see keyless entry olemas.
Varem oli 2009a 2,7 Td HSE Discovery 3. Mõnda aega sai mõlema autoga korraga sõidetud ja siiani mõtlen, et salongi disain oli D3-l kõvasti parem, kuna keskkonsoolis oli jõhkralt ruumi kas kohvitopsi või telefoni ära paigutamiseks. Lisaks olid D3-l adaptiivsed ja kurvitulega esituled, LR4 tuled on küll ilgem pettumus, pirnid vahetatud, aga ikkagi nad suht kehvalt näitavad pimedas, eriti kaugtuled. D3-l olid need ikka eredad, mõne jaoks vast liigagi eredad. Esiistmete kuju ja nahk on ka D3-ga võrreldes kehvem.

Aga kõik need pisikesed erinevused kompenseerib see sõidurõõm, mis bensukaga tuisates on.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10311
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Discoveri 4 3.0 D

Postitus Postitas landy »

tom kirjutas: L Mai 07, 2022 08:13 Olgu siis märgitud, et Eestis on nüüd üks Disco 4 juures.
2015 mudeliaasta, HSE, mõistik läbisõit, 188kw ja laitmatu esinduse ajalooga - joppas.
Tretulemast siia
https://foorum.landroverclub.ee/viewforum.php?f=17
pikemalt pajatama!
Kurvem lugu on see, et viimased pool kümnendit olen igapäevaselt sõitnud autodega, millel on keyless, acc ja muud tänapäevased kellad-viled. Disco 4 on samas suht analoog. Keyless entry peaks saama küll retrofit’ida.
Kusjuures Land Rover on olnud väga innovatiivne auto. Näiteks juba 1948(!) aastal olid sel masinal standardvarustuses, täislaumiinium kere, keyless entry ja võtmevaba käivitus ning püsiv nelikvedu. See ei ole nali, see on sulatõsi!
Tõsi, enamusest neist omadustest loobuti juba paari aasta jooksul.
Kusjuures võtmevaba käivituse lisafunktsiooni pakkumisest loobuti alles 1992a.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
tom
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 37
Liitunud: P Veebr 03, 2019 09:25
Asukoht: Tallinn

Re: Discoveri 4 3.0 D

Postitus Postitas tom »

landy kirjutas: T Aug 02, 2022 20:33
tom kirjutas: L Mai 07, 2022 08:13 Olgu siis märgitud, et Eestis on nüüd üks Disco 4 juures.
2015 mudeliaasta, HSE, mõistik läbisõit, 188kw ja laitmatu esinduse ajalooga - joppas.
Tretuyulemst siia
https://foorum.landroverclub.ee/viewforum.php?f=17
pikemalt pajatama!
Kurvem lugu on see, et viimased pool kümnendit olen igapäevaselt sõitnud autodega, millel on keyless, acc ja muud tänapäevased kellad-viled. Disco 4 on samas suht analoog. Keyless entry peaks saama küll retrofit’ida.
Kusjuures Land Rover on olnud väga innovatiivne auto. Näiteks juba 1948(!) aastal olid sel masinal standardvarustuses, täislaumiinium kere, keyless entry ja võtmavaba käivitus ning püsiv nelikvedu. See ei ole nali, see on sulatõsi!
Tõsi, enamusest neist omadustest loobuti juba paari aasta jooksul.
Kusjuures võtmevaba käivituse lisfinktsiooni pakkumisest loobuti alles 1992a.
Keyless entry vist eeldab lukustatavate uste olemasolu ning käivitusel vast saab vändast ilma võtmeta käima lüüa? :D

Pikema pajatuse osas võtan hoogu. ACC’d, muid assiste jne enam ei igatse aga keylessi puudumine ikka veidi häirib. Lugesin ka välismaistest foorumitest, et seal võivad retrofitil teatavad komplikatsioonid olla.

Lühemalt pajatades meeldib vaatamata keylessile iga päev aina rohkem. Ilmselt ka rohkem sõitma kohanenud vastavalt autole ja viimased paagid isegi alla 10 saanud keskmise, alguses 11-12.

Kui kuskil läheb Meridian Surroundi, keylessi ja keskkonsoolikülmikuga masin seibideks, võib teada anda :D
D4 2015 HSE
D4 2016 Landmark
RRS 2015 Autobiography
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10311
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Discoveri 4 3.0 D

Postitus Postitas landy »

Alguses puudusiod Land Roveril välised ukse käepidemed ja lukud. Käsi tuli presendiga keetud kolmnurgast sisse pistaja seisemiset lingist avada.
Pilt

Vändaga käivituse võimalus (Defenderitel) kadus kerelt ära koos 200tdi mootori ilmumisega. Lisks rakendati teatud mudleitel ka start nupust käivitust

Loomulikult olid toona Land Rover-itel olemas ka püsikiirushoidja ja ka mäest laskumise kontroll.

Kõik moodsad funktsioonid on ammu leitutaud vana ;-)
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
tohoh
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 18
Liitunud: T Sept 25, 2018 12:18
Asukoht: Tallinn

Re: Discoveri 4 3.0 D

Postitus Postitas tohoh »

Teemast välja aga vanadel vene (veo)autodel oli ka starteri jaoks jalaga vajutatav nupp põraandal vististi ?
LR Defender 1997
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10311
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Discoveri 4 3.0 D

Postitus Postitas landy »

tom kirjutas: L Mai 07, 2022 08:13 2015 mudeliaasta, HSE, mõistik läbisõit, 188kw ja laitmatu esinduse ajalooga - joppas.
Et sed rõõmu jaguks kaumeks tasub tehase õlivahetus välp prügiaksti vista ja iga 10.000km järel lisa õlivahetus teha.Muud hooldused vastavalt tehase instrukstsioonile (igala20.000km välbal omad protseduurid)
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
tom
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 37
Liitunud: P Veebr 03, 2019 09:25
Asukoht: Tallinn

Re: Discoveri 4 3.0 D

Postitus Postitas tom »

Üle aasta nüüd D4’ga seljataga, esimesena 2015 Saksast (“vana”) ja nüüd aprilli lõpust 2016 Eestist (“uus”).

Tundub, et maagiline läbisõit on ca 120000.

“Vana” ostsin 135 läbisõidul ja veermikus oli eelnevalt vahetatud mitmeid pukse-pulki. “Uue” ostsin kopikas alla 120 ja sain ise neid pukse-pulki vahetada.

Nii vana kui uus tahtsid mõlemad uut kardaani. Vanal kusjuures üldse aru ei saanud, uuel teinekord mingi väike vibra oli.

Samuti oli vanal tehtud rihmavahetus Saksamaal. Uuel remont + hooldus ca 2500€ kokku.

Aastaid tagasi olen siin foorumis kirjutanud, et kitsas oli eelkõige pikkuse mõttes. Probleem->lahendus: aastate möödudes jääd ise sentimeetrikese lühemaks ja juukseid jääb vähemaks - pole midagi mis lihviks laepolstrit.

Küttekulu alla 10l väga ei saa ka 50/50 paagitäie puhul. Kasko hind on aastaga tõusnud. 19 velg on mugavam kui 20 velg, aga 20 on samas märkimisväärselt ilusam :lol:

Plussid - vaikne (olin mürasummutajate kuldklient, D4’ga pole pidanud külastama). Ülimugav ja sujuv õhkvedrustus. Hetkega võimalik autosse tekitada 120cm laia madratsiga voodi, kusjuures 7 kohalise istmed võimaldavad paremat voodit kui viiekohalisel. Üüratu pagasiruum igas istmete konfiguratsioonis. Alla klappimata istmetega mahub pagasnikusse näiteks neli Milwaukee Packout tööriistakasti. Meridiani kvaliteedile ligilähedale saamiseks peab kuskil butiigis märkimisväärse summa kulutama isegi muude premium markide premium süsteemide puhul. Külmkapp käetoes on täitsa asjalik. Hea remontijate-fännide kogukond. Kõige universaalsem auto mis mul olnud on.

Igastahes “vana” uus omanik samuti kiidab vastupidavust ja sõiduomadusi. “Uuele” peaks veel proovima ACC retrofittida, samuti Meridian Surroundi - siis oleks süda rahul. LR toodetest vist asendusena kaaluks ainult uut Defenderit, aga nende hinnad on endiselt kosmoses.
D4 2015 HSE
D4 2016 Landmark
RRS 2015 Autobiography
Vasta