Üle aasta nüüd D4’ga seljataga, esimesena 2015 Saksast (“vana”) ja nüüd aprilli lõpust 2016 Eestist (“uus”).
Tundub, et maagiline läbisõit on ca 120000.
“Vana” ostsin 135 läbisõidul ja veermikus oli eelnevalt vahetatud mitmeid pukse-pulki. “Uue” ostsin kopikas alla 120 ja sain ise neid pukse-pulki vahetada.
Nii vana kui uus tahtsid mõlemad uut kardaani. Vanal kusjuures üldse aru ei saanud, uuel teinekord mingi väike vibra oli.
Samuti oli vanal tehtud rihmavahetus Saksamaal. Uuel remont + hooldus ca 2500€ kokku.
Aastaid tagasi olen siin foorumis kirjutanud, et kitsas oli eelkõige pikkuse mõttes. Probleem->lahendus: aastate möödudes jääd ise sentimeetrikese lühemaks ja juukseid jääb vähemaks - pole midagi mis lihviks laepolstrit.
Küttekulu alla 10l väga ei saa ka 50/50 paagitäie puhul. Kasko hind on aastaga tõusnud. 19 velg on mugavam kui 20 velg, aga 20 on samas märkimisväärselt ilusam
Plussid - vaikne (olin mürasummutajate kuldklient, D4’ga pole pidanud külastama). Ülimugav ja sujuv õhkvedrustus. Hetkega võimalik autosse tekitada 120cm laia madratsiga voodi, kusjuures 7 kohalise istmed võimaldavad paremat voodit kui viiekohalisel. Üüratu pagasiruum igas istmete konfiguratsioonis. Alla klappimata istmetega mahub pagasnikusse näiteks neli Milwaukee Packout tööriistakasti. Meridiani kvaliteedile ligilähedale saamiseks peab kuskil butiigis märkimisväärse summa kulutama isegi muude premium markide premium süsteemide puhul. Külmkapp käetoes on täitsa asjalik. Hea remontijate-fännide kogukond. Kõige universaalsem auto mis mul olnud on.
Igastahes “vana” uus omanik samuti kiidab vastupidavust ja sõiduomadusi. “Uuele” peaks veel proovima ACC retrofittida, samuti Meridian Surroundi - siis oleks süda rahul. LR toodetest vist asendusena kaaluks ainult uut Defenderit, aga nende hinnad on endiselt kosmoses.