Huvi disco vastu.
Moderaator: landy
-
- MT-rehvid ja muda!
- Postitusi: 106
- Liitunud: T Mär 20, 2007 08:47
- Asukoht: Vanamõisa, Harjumaa
Autohuvi
Mnjaa, filmilindil on auto küll, aga pilte pole kunagi teinud. Hetkel on masin Test-Rem`i garaažis Männikul. Aga muidu elutseb vahelduva eduga Vanamõisas Saue külje all ja Kadriorus Köleri tänaval.
Loodan järgmisel nädalal masina kätte saada, siis saad vaatama-proovima tulla.
Kui sa oled näinud kunagi Pjotr Utkini naise autot siis mul on samasugune...
Autost lähemalt: http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=1525
Ja seiklustest teel LR foorumis: http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=1081
Võta ise uuesti kontakti palun ülejärgmisel nädalal.
Jaksu!
Loodan järgmisel nädalal masina kätte saada, siis saad vaatama-proovima tulla.
Kui sa oled näinud kunagi Pjotr Utkini naise autot siis mul on samasugune...
Autost lähemalt: http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=1525
Ja seiklustest teel LR foorumis: http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=1081
Võta ise uuesti kontakti palun ülejärgmisel nädalal.
Jaksu!
Maailm keerleb kui Discokera!
Camel trophy Discovery on Sellenimelise ürituse auks tehtud erimudel.fassi kirjutas:Oskate mulle selgitada veel mis on vahet tavalisel discl ja trophy discol?
Reeglina tähendab see spetiaalvärvi, kleepse, logosid ning off-road lisasid.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Veidi lisaianfot võistlusmasinate kohta:
http://www.4wdonline.com/Museums/BMIHT/DiscoCamel.html
Trophy kohta näeb veidi siit:
http://aebergon.club.fr/Land_Rover/page ... phy_96.htm
Üldislet on tegu järjekordse LR poolt teatud konkreetse turu jaoks tehtud kindla varustusastmega erimudeliga.
http://www.4wdonline.com/Museums/BMIHT/DiscoCamel.html
Trophy kohta näeb veidi siit:
http://aebergon.club.fr/Land_Rover/page ... phy_96.htm
Üldislet on tegu järjekordse LR poolt teatud konkreetse turu jaoks tehtud kindla varustusastmega erimudeliga.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Sõidan 2001. aasta discovery II-ga, 300 tdi mootor, tavaline vedrustus (ilma patjadeta). Pidevalt mööda metsateid ja mudaseid radu, tööasjus. Vabatahtlikult offroadima ei roni, kuna auto on töövahend.
Kütusekulu on 9-10 l/100 km. Kui kummil on mustrit ja rooli ja istme vaheline tihend on mõtlemisvõimeline, siis on tegemist päris võimeka kooslusega, mis suudab läbida päris raskeid tingimusi. Väga hea momendiga aeglusti on (kasutan aeglustit pidevalt). Kõhu all puudub igasugune elektroonika, mida küljest võiks ära sõita. Isiklikult arvan, et metsas on diisel parem, sest ta on mõnusalt rahulik, samas jõudu puudu pole aeglustiga kunagi tulnud. Bensukaga on võibolla oht liigselt pedaali muljudes end kiiremini maasse kaevata .
Difrilukku minu autol ei ole. Alguses arvasin, et see on puudus, aga siiani pole ka vajadust tekkinud. Kui on reaalne oht, et ilma difri ja vintsi koosluseta uppumine kindel, käin parem jala. Samas kui tahtmist ja raha on, annab talle minuteada paigaldada ka keskdifri lukustuse.
Oleneb, milleks autot vajad. Kui tahad tõsisemat tanki, mida mutta ära uputada ja siis proovida, kuidas vintsi abil välja saab, võta discovery I. Odavam soetada ja ka odavam ehitada kui II. Pereautoks on II ilmselt parem valik, pisut uuem ja mugavam.
Auto nõrkadest külgedest on siin foorumites juttu. Kütusepump paagis on vist peaagu kõigil üle 100 000 sõitnud discodel vahetatud. Muus osas ei ole minul midagi märkimisväärset olnud. Varuosi saab Allmakesist väga normaalse hinnaga. Kui õnnestub saada disco II, mis pole asfaldilt eriti maha käinud ning mida on normaalselt hooldatud, on minu arvates tegu väga hea masinaga. Vastupidav auto, millel ka hinna ja kvaliteedi suhe on minu arust paigas, ei tule maksta peale maagiliste märgikeste eest kapotil või tagaluugil. Et siinne jutt liiga pikaks ei läheks, võib lisaküsimuste korral suhelda privaatsõnumitega.
Kütusekulu on 9-10 l/100 km. Kui kummil on mustrit ja rooli ja istme vaheline tihend on mõtlemisvõimeline, siis on tegemist päris võimeka kooslusega, mis suudab läbida päris raskeid tingimusi. Väga hea momendiga aeglusti on (kasutan aeglustit pidevalt). Kõhu all puudub igasugune elektroonika, mida küljest võiks ära sõita. Isiklikult arvan, et metsas on diisel parem, sest ta on mõnusalt rahulik, samas jõudu puudu pole aeglustiga kunagi tulnud. Bensukaga on võibolla oht liigselt pedaali muljudes end kiiremini maasse kaevata .
Difrilukku minu autol ei ole. Alguses arvasin, et see on puudus, aga siiani pole ka vajadust tekkinud. Kui on reaalne oht, et ilma difri ja vintsi koosluseta uppumine kindel, käin parem jala. Samas kui tahtmist ja raha on, annab talle minuteada paigaldada ka keskdifri lukustuse.
Oleneb, milleks autot vajad. Kui tahad tõsisemat tanki, mida mutta ära uputada ja siis proovida, kuidas vintsi abil välja saab, võta discovery I. Odavam soetada ja ka odavam ehitada kui II. Pereautoks on II ilmselt parem valik, pisut uuem ja mugavam.
Auto nõrkadest külgedest on siin foorumites juttu. Kütusepump paagis on vist peaagu kõigil üle 100 000 sõitnud discodel vahetatud. Muus osas ei ole minul midagi märkimisväärset olnud. Varuosi saab Allmakesist väga normaalse hinnaga. Kui õnnestub saada disco II, mis pole asfaldilt eriti maha käinud ning mida on normaalselt hooldatud, on minu arvates tegu väga hea masinaga. Vastupidav auto, millel ka hinna ja kvaliteedi suhe on minu arust paigas, ei tule maksta peale maagiliste märgikeste eest kapotil või tagaluugil. Et siinne jutt liiga pikaks ei läheks, võib lisaküsimuste korral suhelda privaatsõnumitega.
Viimati muutis Rändsell, R Apr 11, 2008 09:49, muudetud 1 kord kokku.
Siin on sul mingi eksitus, seda 300 indeksit siin küll kasutada ei saa!Rändsell kirjutas:Sõidan 2001. aasta discovery II-ga, 300 td5 mootor,
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Rändsell ytles
Keskdiffri lukk on k6igil l2ndikatel standardis muidu oleksid nad lihtsalt 1wd autod. Sillalukud on extra ja hinnaga u 1000K eur per sild.
Lihtsalt v2ike t2helepanu juhtimine.
Sorri k6ikidel vanakestel ei ole klaviatuuril eesti toetust.
peace
tai nas
annab talle minuteada paigaldada ka keskdifri lukustuse.
Keskdiffri lukk on k6igil l2ndikatel standardis muidu oleksid nad lihtsalt 1wd autod. Sillalukud on extra ja hinnaga u 1000K eur per sild.
Lihtsalt v2ike t2helepanu juhtimine.
Sorri k6ikidel vanakestel ei ole klaviatuuril eesti toetust.
peace
tai nas
milleks 4x4 kui on olemas KRAZ 6322
-
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 520
- Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
- Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)
lukud
Tai ära sa ikka nii head juttu ka aja, D2 paar aastat ilma selleta, häbi tunnistada et sellel talvel pidin oma D2 lumehangest väljasaamiseks kasutama labida abi. RRC panin keskdiffri lukku ja läks kui tank. ((((
Tai paini nüüd küll kõva puguga puusse
Tegelikult on nii:
The locking centre differential was still fitted, although the linkage to operate it was not attached, as Land Rover believed that the traction control and newly-developed Hill Descent Control would render it redundant. In 2002, US models saw the mechanism itself finally removed. At this time the mechanism was removed on European 02 Model Year vehicles and remained fully deleted until the face-lifted model was introduced later in that year. Customer demand saw the mechanism and controls fully reinstated as a cost option only (standard on top of range HSE/ES vehicles) on UK/Irish models. The "face-lift" models are easily identified by new "pocketed" headlamps which matched the Range Rover and face-lifted Freelander models. As with earlier models, however, this can be deceptive since kits are available to modify 1998-2002 vehicles with the newer lights.
Tegelikult on nii:
The locking centre differential was still fitted, although the linkage to operate it was not attached, as Land Rover believed that the traction control and newly-developed Hill Descent Control would render it redundant. In 2002, US models saw the mechanism itself finally removed. At this time the mechanism was removed on European 02 Model Year vehicles and remained fully deleted until the face-lifted model was introduced later in that year. Customer demand saw the mechanism and controls fully reinstated as a cost option only (standard on top of range HSE/ES vehicles) on UK/Irish models. The "face-lift" models are easily identified by new "pocketed" headlamps which matched the Range Rover and face-lifted Freelander models. As with earlier models, however, this can be deceptive since kits are available to modify 1998-2002 vehicles with the newer lights.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!