2. leht 2-st

Postitatud: T Juun 26, 2012 08:19
Postitas tyyp07
landy kirjutas: Kui keegi on ennesind sinna mingil segasel põhjusel raadio installinud võib selle südamerahus maha müüa ja CB asemele osta, palju praktilisem..
Minu autos on mõlemad ja mõlemad töötavad täiesti normaalselt 8) Lihtsalt raadio helisüsteemi tuli supakaga järgi aidata :twisted: Aga uudised saan nüüd kuulatud ja mingi laulujoru kostub kah üle välimiste häälte :wink:

Postitatud: K Juun 27, 2012 23:08
Postitas metsaerak
landy kirjutas:
Mis proovisõitu puudutab, siis pea silmas, et 300Tdi ja Td5 on sõidu dünaamika suhets üsna erinevada. "Kuiva trenni" tegemiseks sisse istumse ja sisemuse uudistamiseks sobib suvaline auto 1983-2007 (siis muutus armatuur ja elu läks veel kitsamaks).
Aga missugust siis eelistada kui arvestada, et enamikus on aastaringne sõit Rootsi teedel (ka naisterahva kasutuses), igakuine läbisõit ca 2000-3000km, ise ei remondi niikuinii, auto peaks olema võimalikult värske, elus ja stressivaba, arvestades Rootsi teeninduste hindu. Kuna enamiku sõidust moodustaks maanteedel sõit siis on ka kütusekulu oluline argument. Kunagi hiljem peaks suht tihti vist hakkama treilerit sikutama.

Siin Rootsis on enamik müügis olevaid Td5, vaid üht olen näinud 300Tdi. Lugesin mingit Defenderi testi ja seal oli kiidetud Transiti mootori ühendamist kuuekäigulise kastiga- need vist alates 2007 aastast? Kas neid uuemaid peaks mingil põhjusel kartma/vältima?

Tänud vastajatele.

Terv. metsaerak

Postitatud: K Juun 27, 2012 23:30
Postitas tyyp07
Ei tahaks nüüd küll defeka kohta midagi halvasti öelda aga minu arust kui defekas välja tuli ei teadnud tuuletakistusest vist keegi midag. Kui ainult mnt sõit enamuses siis ma ei tea kas on päris hea mõte defekas muretseda? Nagu sirge seinaga sõidaks vastu tuult :lol:
Uuematel fordi mootoritel pidid mingid hädad kaelas olema. Jutt muidugi ei pretendeeri absoluutsele tõele aga "naised saunas rääkisid".
Ise sõidan Td5-ga ja rahul. Astub näiteks paremini edasi kui 77kW 2006a hilux.

Massin

Postitatud: N Juun 28, 2012 07:49
Postitas Kalamees
Võibolla hoopis vaadata Discovery poole. D3 hea ruumikas ja käru ka veab mõnusalt.

Postitatud: N Juun 28, 2012 08:53
Postitas landy
Fordi e. Puma mootoriga isenditest hoiaks eemale, sest kipuvad lagunema rohkem, kui vanemad isendid. Nõrkdeks kohtadeks difentsiaalid (eriti esimene)ja mõned mootori detailid. Ka ei ole Ford transiti käigukast maastikusõiduks loodud - jube lühikesed käigud, mis ei võimzlda mingit eksimist ja tagavzd eduka kinni jäämise. Samzs on seesama 6-e käiguline kast maanteel tõiselt vaikne ning võimldab ka üsna muretu suure haagise veo ja möödasõidud.

Nuhtluseks on paljud täiendused:
1)Ventilatsooniluukide ära kaotamine
2)Uus pikkade inimeste vaenulik armatuur, Põlvi ja jalgu pole kuhugi panna.
Samas jäeti/unustati uuendmata peamine armatuuri nõrk lüli - lähitulede lüliti, mis pea kõigil Defenderitel mingi hetk maha põleb. Ka vähenes painipaikade ja lisaseadmete kohtde hulk armatuuris.
3)Kergesti rikenv ja kallis ning "pimendamis" võimaluseta EGR klapp
4)Istekohtde arvu kärpimine 10-lt 7-ni
5)Ohtlikult kõhu alla "tlpnevad" ja kaitsmata mootori ruumi detailid.
6)Oluliselt suurenud pöörderaadius
7)Kühvliga elektroonikat

Positiivsed küljed:
*uus soojendus ja ventilatsiooniüsteem
*Vaikesem slaong
*Maanteeesõidul mõnusam käigukast ja mootor.
*Veidi mugavamad istmed

Tean inimesi, kes on selle mootoriga masinat pidanud ja plaanivad järgmiseks (taas) Td5 või 300Tdi mootoriga masina hankida.

Postitatud: N Juun 28, 2012 10:01
Postitas metsaerak
Hommikust.
Tänud jälle asjalike vastuste eest.
Mind see Discovery 3 ei eruta eriti millegipärast- naisele meeldiks ilmselt rohkem kui Defender.

Alles jääb ka üliökonoomne ja pisike maanteemuhk (2005' VW Polo 1,9 SDI), millega ma saan oma igapäevased linnasõidud tööle-tagasi liikluskeeristes ära teha ökonoomselt ja ilma, et peaks muretsema parkimiskohtade pärast. Kuna selline Putukas on alati käepärast siis ei pea olema teine auto peres nii heade näitajatega linn/maantee-sõiduks. Võimalik Defender jääks minule fun ja puhkuse, nädalavahetuste -autoks ja kui on vaja perega koos kuhugi minna, et oleks ruumi jne. varem loetletud funktsioonid. Igapäevaselt saaks naine sellega oma poeskäigud tehtud muretult, ei peaks talvel autoga kinni jääma (elame Stockholmi äärelinnas, kus on ka üsna väikeseid metsateid) ning lapsevanker mahub sinna ära nii, et seda ei pea kokku panemagi (täies kõrguses).

Teie siinkirjutatut kokkuvõttes, tuleks enim eelistada siis Td5 mootorit? See uue mootoriga Defenderi küsimus tekkis lihtsalt sellest, et Leedus on müüa väga hea hinnaga 2009' Defender. Ega ma hea meelega 10 000€ ostuhinda ületada ei tahakski- pigem siis edaspidi masinat endale meelepärasemaks kujundada nagu see täiskasvanute Lego-jutt oli ;)

Terv. metsaerak