Range Rover 1997 2.5 TD? või äkki Disco I?
Moderaator: landy
Range Rover 1997 2.5 TD? või äkki Disco I?
Tervist Landroverlased!
Viimased kuu aeg olen hoidnud pilku peal Land Roveritel ning peale pikki tunde foorumites ja müügiwebides istumist olen hakanud välja juurima konkreetseid masinaid mis mulle võiksid sobida. praegusel hetkel on sõelal
selline range rover:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
huvitaks just kas keegi on antud masinat käinud proovimas ning oskab ka midagi öelda tema tehnilise seisukorra ning võimalike/potentsiaalsete vigade kohta infot jagada. eriti huvitab selle auto puhul manuaaljuhtimisele ümber ehitatud õhkvedrustus (nagu pildi pealt näha, ilusti kokpitti paigaldatud): et milleks täpsemalt selline modifikatsioon ja võimalikud plussid miinused ja kuidas see mõjutab õhkvedrustuse tüüpvigu (purunevad padjad jms)
muidu on jäänud sõelale LR mudelid nagu Discovery I ja Range Roverid kuni 1997 aastani. Bensiini mootoriga 4.0 ülalpidada ei jaksa, seega otsin just diisliga elukaid. Suur pluss oleks ka automaat kast kuid lepin ka manuaaliga.
Kui peaks rääkima auto kasutamise otstarbest/vajadusest siis saan öelda järgmist: enamaltjaolt linn/maantee, palju parkimist/laadimist ligipääsmatutes kohtades, maanteeotsi saab ka tehtud nii 3-6 korda kuus.
Läbisõit kuskil 20000-25000km aastas. Kuna ise olen pillimees ja mängin päris kolakat pilli (kontrabassi) siis igasugune transa tegemine autoga oleks päris sagedane, treilerit küll ei kasuta kuid seda veavad vast kõik land roverid mehiselt (v.a. freelander?).Lisaks veel elan Tallinnast tsipakene väljas kus talvel sageli rohkem lund teel kui linnas. Ning kuna õpin momendil Helsingis siis on palju sõitmist ka soomes.
Offroadiga ei ole tegelenud kuna pole olnud sobivad autot, kuid LR soetamisel saab selles valdkonnas kindlasti aktiivsemaks muutuda
Kokkuvõttes saan öelda et otsin autot mis saaks mulle armsaks, ei jätaks teele, ning oleks karmima hoiakuga, kuid mugav
Millega saaks nädalavahetusel käed õliseks teha, kuid esmaspäeval rahumeeli Tartusse sõita ja reedel vihmaselt Leigo järvelt mäest üles nühkida jne...
Suured tänud kõigile kes oskavad abistada auto otsingutes!
Ette tänades,
Peedu
noor LRi fänn
Viimased kuu aeg olen hoidnud pilku peal Land Roveritel ning peale pikki tunde foorumites ja müügiwebides istumist olen hakanud välja juurima konkreetseid masinaid mis mulle võiksid sobida. praegusel hetkel on sõelal
selline range rover:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
huvitaks just kas keegi on antud masinat käinud proovimas ning oskab ka midagi öelda tema tehnilise seisukorra ning võimalike/potentsiaalsete vigade kohta infot jagada. eriti huvitab selle auto puhul manuaaljuhtimisele ümber ehitatud õhkvedrustus (nagu pildi pealt näha, ilusti kokpitti paigaldatud): et milleks täpsemalt selline modifikatsioon ja võimalikud plussid miinused ja kuidas see mõjutab õhkvedrustuse tüüpvigu (purunevad padjad jms)
muidu on jäänud sõelale LR mudelid nagu Discovery I ja Range Roverid kuni 1997 aastani. Bensiini mootoriga 4.0 ülalpidada ei jaksa, seega otsin just diisliga elukaid. Suur pluss oleks ka automaat kast kuid lepin ka manuaaliga.
Kui peaks rääkima auto kasutamise otstarbest/vajadusest siis saan öelda järgmist: enamaltjaolt linn/maantee, palju parkimist/laadimist ligipääsmatutes kohtades, maanteeotsi saab ka tehtud nii 3-6 korda kuus.
Läbisõit kuskil 20000-25000km aastas. Kuna ise olen pillimees ja mängin päris kolakat pilli (kontrabassi) siis igasugune transa tegemine autoga oleks päris sagedane, treilerit küll ei kasuta kuid seda veavad vast kõik land roverid mehiselt (v.a. freelander?).Lisaks veel elan Tallinnast tsipakene väljas kus talvel sageli rohkem lund teel kui linnas. Ning kuna õpin momendil Helsingis siis on palju sõitmist ka soomes.
Offroadiga ei ole tegelenud kuna pole olnud sobivad autot, kuid LR soetamisel saab selles valdkonnas kindlasti aktiivsemaks muutuda
Kokkuvõttes saan öelda et otsin autot mis saaks mulle armsaks, ei jätaks teele, ning oleks karmima hoiakuga, kuid mugav
Millega saaks nädalavahetusel käed õliseks teha, kuid esmaspäeval rahumeeli Tartusse sõita ja reedel vihmaselt Leigo järvelt mäest üles nühkida jne...
Suured tänud kõigile kes oskavad abistada auto otsingutes!
Ette tänades,
Peedu
noor LRi fänn
Tere Peedu
Mõtlesin, et võtan sõna, kuna 4 kuud tagasi vaevlesin sarnaste mõtete küüsis... kumba valida, kas RRII või Disco I. Loetlen siis minu auto ostu määranud enamjaolt emotsionaalset laadi +/- d .
RRII : + võimekas BMW 2,5TD mootor, mugav maanteel, soliidne, esinduslik. - pisut tavapärasem välimus Discoga võrreldes, küllaltki levinud mudel ( võib tihti liikluses kohata)
Disco I : + ääretult omapärane ja ilus välimus ( võib ära tunda kilomeetri tagant) , seest avar ja valge ( tänu kõrgendatud tagaosale), vägagi maastikusuutlik ja vastupidav ning kergesti ümberehitatav väga raskete olude tarvis. Samas piisavalt mugav ka igapäevaste sõitude tarvis.
Lihtne auto ehitus : enamjaolt saab auto remondiga ka ise hakkama.
Auto, millesse võib armuda
- sellel autol loomulikult ei ole.
PS. Ususn, et sa mõistsid kumma auto valisin...
Mõtlesin, et võtan sõna, kuna 4 kuud tagasi vaevlesin sarnaste mõtete küüsis... kumba valida, kas RRII või Disco I. Loetlen siis minu auto ostu määranud enamjaolt emotsionaalset laadi +/- d .
RRII : + võimekas BMW 2,5TD mootor, mugav maanteel, soliidne, esinduslik. - pisut tavapärasem välimus Discoga võrreldes, küllaltki levinud mudel ( võib tihti liikluses kohata)
Disco I : + ääretult omapärane ja ilus välimus ( võib ära tunda kilomeetri tagant) , seest avar ja valge ( tänu kõrgendatud tagaosale), vägagi maastikusuutlik ja vastupidav ning kergesti ümberehitatav väga raskete olude tarvis. Samas piisavalt mugav ka igapäevaste sõitude tarvis.
Lihtne auto ehitus : enamjaolt saab auto remondiga ka ise hakkama.
Auto, millesse võib armuda
- sellel autol loomulikult ei ole.
PS. Ususn, et sa mõistsid kumma auto valisin...
ONE LIFE. LIVE IT !!!
... no ei saa mitte vaiki olla, sellise soliidese pilliga mees alla RR ei tohiks sõita , Disco kohta mina ei oska muud kosta , kui kellele ema kellele tütar aga mark on sul õige vähemalt.
Ma siin müüsin ühe RR omal maha just ja otsisin omale asenduseks mingit maasturit (kuniks uus tuleb). Ringiga jõudsin tagasi RR juurde.
Ma siin müüsin ühe RR omal maha just ja otsisin omale asenduseks mingit maasturit (kuniks uus tuleb). Ringiga jõudsin tagasi RR juurde.
"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
Oletan, et käsitsi juhtimine on piagldatud kahel võimalikul põhjusel:
Kõrguse reguleerimise automaatika on riknenud või on soovitud saavutada vedrustuse üle praeam kontroll .
Kõrguse reguleerimise automaatika on riknenud või on soovitud saavutada vedrustuse üle praeam kontroll .
Viimati muutis landy, N Aug 16, 2007 21:52, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Mul on selle "sõsarmudel", ka käsitsijuhtimisel õhkvedrustus, aga auto ise automaatkastiga. Siiani pole põhjust nuriseda olnud (ptüi-ptüi-ptüi), aga ma olen jõudnud temaga esialgu kõigest ca 900 km sõita. Ma ei tea kui sarnased nende kahe auto õhkvedrustuse süsteemid on, aga kuuldavasti pidid olema ühe mehe tehtud. "Üles" pumpamine käib küll armatuurilt juhitava klapi kaudu, esimene ja tagumine pool eraldi, ka kompressori lüliti on olemas, aga alla saab lasta ainult kapoti alt . Veidi muret teeb küll mõte, et mis siis peaks saama, kui mõni padi otsustab õhku välja laskma hakata. Standardne süsteem peaks seda kompenseerima (sätib kõrguse kõige madalama nurga järgi), aga sellel vist ei ole võimalust iga nurka eraldi pumbata, vähemalt seni pole leidnud.
Äkki raatsid oma auto salongist (juhtpuldist) ja kapoti alusest süsteemist mõned head pildid teha ja siia vaatamiseks välja panna (linkidena).
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!