Freelander

Ei oska sobivat valida? Küsi julgelt, meie aitame!

Moderaator: landy

Hashi
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 26
Liitunud: R Okt 19, 2007 17:06
Asukoht: Kalmemäe talu, Kuusalu vald, Harjumaa

Freelander

Postitus Postitas Hashi »

Niisiis...
Olen 88a. Audi 80 B3 omanik. Nagu isegi aru saate, on tegu "vanakesega" ning tema elus-hoidmine kipub suht kulukaks ja vaevarikkaks muutuma. Samas pole ta ka kõige otstarbekam transpordivahend maal metsatalus teeolusid arvestades. Muidu aga tubli auto olnud, kuid mitte sellest ei tahtnud ma teile täna rääkida...

Nagu teema juba isegi ütleb, otsin oma perele veidi nooremat "koduabilist". Soov oleks hankida mõni selline, mis vähemalt aastakest 5(sõltuvalt indiviidi füüsisest ka rohkem) aitaks metsatalu elanikel transpordi-muresid lahendada. Pääle seda peaks ilmselt järgmise abilise "palkamise" peale mõtlema hakkama - ega "talutöö" pole kergete killast ja kõik, mis liigub, see kulub ja väsib.
Veidike (elu-)tingimustest - tarest enam-vähem sõidukõlbuliku teeni, mida meie põhjamaistes tingimustes kohati ka hooldatakse, on kilomeetrit 6. See kujutab endast metsa- ja kruusateed paari jõe ja oja oru ületamise/läbimisega. Sealt edasi on juba enam-vähem liikluskõlbulik asfalt-tee. Niiet põhiline mure on just metsatalust välja ja sinna tagasi saamine. Metsateed hooldatakse, nagu tänapäeval ikka, kohalike entusiastide toel ning talvetingimustes kusagil kolmanda-neljanda järgu tähtsuse korras. Seega on kodutee aeg-ajalt ka hangedes. Niipaljukest siis sellest...

Freelander hakkas silma just oma välimuse poolest. Off-road'i ei harrasta ning kündma ka ei kavatse autoga hakata - selleks on ikka teised "tehnika-imed". Seega sobiks meie perele just selline linna-maasturi tüüpi "koduabiline". Seni kasutatud isiklikest sõiduvahenditest mainiksin ära Suzuki "Samurai"(SJ410), Opel Frontera Sport 2.0 ja praegune Audi. Metsanduses töötades oli mul abiliseks Volvo L3314, millega eelnimetatud sõidukeid muidugi võrrelda ei kannata - no sai temaga ikka sõitusid tehtud ja toredaid aegu üle elatud. Ehhh... oli tubli sõiduk, kordagi ei jäänud temaga hädasse :)

Lugedes siinses foorumis Freelander'i kohta "õudus-jutte maalt ja merelt", hakkasin aga oma valikus/eelistuses kahtlema. On teil äkki selle margi-mudeli kohta ka midagi head ning positiivset öelda, mis taastaks mu optimismi ja motiveeriks valikut Freelander'i poolt langetama?
Olen aru saanud, et 1.8 liitrine bensumootoriga mudel tuleks kindlalt vaatluse alt välja jätta, kuid mida soovitaksite diislite hulgast? 2.5 liitrit oleks mootori mahu poolest maksimum, mida ma aktsepteerida söandaksin(eelistaks 2.0) ja käigukasti poolest olen rohkem manuaalsega kohanenud ning majanduslik seis tutt-uut "koduabilist palgata" ei võimalda - piima ja kapsa hinnad turul pole viimastel aastatel eriti soodsad olnud ;)

Järel-turul pakutavaid imetledes aga ei riskiks enne teie asjatundlikke nõuandeid midagi otsustada. Või oleks siinsetel foorumlastel või isegi klubi liikmetel mõni asine "abimees"(Freelander 2.0 TD) mulle välja pakkuda? Tundub, et eriti odav see abimees just pole, kuid "kui asi väärib küünlaid", oleksin valmis umbes "sadakond kilo" kohe peo peale laduma. "Väärt riista" puhul pingutaks isegi natuke rohkem ;)

Või saadate mu liigse lobisemis-himu pärast kohe "kukele" teisest soost(loe: marki-mudelit) "koduabilist" otsima? ;)

Ahjaaa - ja mida tähendavad väljendid "juhtimisel peab tähelepanelik ja hoolas olema" ning "eksimusi ei andesta"? Kusagilt teemade hulgast jäid need silma seoses sõidustiiliga vms. On siis Land Rover'i juhtimises ja sellega manööverdamisel midagi eriomast, mida teiste autodega sõites ei pea arvestama või ei esine? Mille poolest ta nii eriline on, et seda peab lausa eraldi esile tooma?
Seniks...
-----
Jätkuuu! :)
Hashi
kontakt: 5211837
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Freelander

Postitus Postitas landy »

Hashi kirjutas:Ahjaaa - ja mida tähendavad väljendid "juhtimisel peab tähelepanelik ja hoolas olema" ning "eksimusi ei andesta"? Kusagilt teemade hulgast jäid need silma seoses sõidustiiliga vms. On siis Land Rover'i juhtimises ja sellega manööverdamisel midagi eriomast, mida teiste autodega sõites ei pea arvestama või ei esine? Mille poolest ta nii eriline on, et seda peab lausa eraldi esile tooma?
Seda olen oma kirjutistes maininud seepärast, et sul pole edasi liikumiseks abiks ühetgi muud vahendit, kui gaasipedal. Tegu ju ilma aeglustita "linnmaasturiga" ja sellest tulenevalt on just manuaalkast ning sidur selle auto nõrkadeks kohadeks.
Isegi LR spetsid on siduri paksus lumes põlema saanud ja ilms erilise pingutuseta.

Hoiatuseks ütlen, et vahe- ja käigukast ei ole remonditavad (puuduvad nii A- kui B-varuosad) ja tarnitakse täiskompletsuses. Maksvad aga kümneid tuhandeid.

Mitte ,e t Freelander halb auto oleks,kuid, pigem rohkem selline "Suurtallinna" elaniku auto.

Isiklikult hakkaks jällegi Discover'i " plaati ketrama". Maal oluliselt lihtsam, lollikindlam ja alati kodus koos naabrimehega hooldatav. Ei pea iga pisiasjaga (MARGI!) teenindusse jooksma. Pealegi jupid odavamad.
Lisaks võimalik leida meeldiv 7-kohaline mudel, kuhu ka sõbrad/lähisugulased saab peale võtta. Pakiruum ka meeldivalt suur.

lisaks suudab Disco vajadusel pea kõik muud tööd ka ära teha, kui su "tehnika imed" rivist väljas on. Alates 3,5t. haagise veost ja lõpetatdes kasvõi põllu kündmisega. ;-)

Maapiirkondades elvad Disco omanikud võivad loodetavasti mu sõnu kinnitada.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Hashi
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 26
Liitunud: R Okt 19, 2007 17:06
Asukoht: Kalmemäe talu, Kuusalu vald, Harjumaa

Re: Freelander

Postitus Postitas Hashi »

Landy kirjutas:
Hashi kirjutas:.../ mida tähendavad väljendid "juhtimisel peab tähelepanelik ja hoolas olema" ning "eksimusi ei andesta"? /...
Seda olen oma kirjutistes maininud seepärast, et sul pole edasi liikumiseks abiks ühetgi muud vahendit, kui gaasipedal. Tegu ju ilma aeglustita "linnmaasturiga" ja sellest tulenevalt on just manuaalkast ning sidur selle auto nõrkadeks kohadeks. Isegi LR spetsid on siduri paksus lumes põlema saanud ja ilms erilise pingutuseta.
Kõigepealt suured tänud kiire ja asjaliku vastuse eest! :)
Ise kahtlustasin, et pean seda mitu päeva ootama nagu ootasin foorumi-kasutajaks aktsepteerimist. Sellekohane kiri pole minu postkasti siiani jõudnud, kuid mitte sellest ei tahtnud ma täna rääkida... ;)

Kas käigukangil olev nn mägipidur ei kvalifitseeru selleks "aeglustiks"? Kas seda kasutades ei ole võimalik lasta autol endal rahulikus tempos hangest välja/läbi ronida?

Tõsise tahtmise korral on ju võimalik iga auto siduri "põhja kõrvetada" ja manuaalne käigukast pole prioriteetne. Mainisin vaid seda, et olen sellega rohkem kohanenud, kui automaadiga. Kui siinsed eksperdid soovitavad automaat-käiguvahetusega mudelit, olen seda lugupidavalt valmis aktsepteerima.
Landy kirjutas:.../ et vahe- ja käigukast ei ole remonditavad ja maksvad kümneid tuhandeid.../...pigem on Freelander selline "Suurtallinna" elaniku auto.../...isiklikult hakkaks jällegi Discover'i " plaati ketrama".../...kuhu ka sõbrad/lähisugulased saab peale võtta. Pakiruum ka meeldivalt suur.../...näiteks suudab Disco vajadusel pea kõik muud tööd ka ära teha, kui su "tehnika imed" rivist väljas on. Alates 3,5t. haagise veost ja lõpetatdes kasvõi põllu kündmisega.../... Maapiirkondades elvad Disco omanikud võivad loodetavasti mu sõnu kinnitada.
Enne postitamist uurisin siinseid teemasid üpris põhjalikult ja olen kursis nii Landy isiklike eelistuste, Discovery omaduste, kui ka Freelander'i käigu- ja vahekasti eripäraga(pole remonditav, on kallis jne) :)

Kõigele vaatamata on just Freelander sellise disainiga, mida aktsepteerivad ka kõik ülejäänud pereliikmed. Mul pole õigust seda asjaolu mitte arvestada, kuna sõiduki hankimise kulud kaetakse meie kõigi ühistest panustest. Loomulikult küsisin ma ise ju ka muid võimalikke variante, kuid püüaks jätkata seekord siiski Freelander'iga :)

Unustasin eelmises postituses mainida oma "tehnika imest", millega ma saan (häda-)vajadusel "põldu künda" ja teha kõik-võimalikke teisi ettetulevaid talutöid - GAZ69. Sellel aga pole piisavalt "kaubanduslik välimus" ja kütust rüüpab ta ka nagu tõsisele künni-hobusele kohane.
Freelander aga saaks olema rohkem selline pere "esindus-auto", millega poleks häbi või/ega piinlik metropoli kultuursemaid asutusi külastades ka mersude, rolls-roycede ja teiste "elitaarsete autode" kõrvale parkida ;)

Niisiis - ootan siinsete kasutajate nõuandeid, millistele sõiduki sõlmedele pöörata "kauba" lähemal vaatlusel pea-tähelepanu? Et üks nendest on kindlasti käigu-ja vahekast olen juba aru saanud, kuid kuidas kindlaks teha, kas see on sellises seisundis, et on võimeline lähemad viis aastat meid "ustavalt teenima"? Samuti märkasin, et visko-sidurile peaks tähelepanu osutama. Kuna mul diisel-mootoritega kogemused puuduvad, siis paluks nõuandeid ka selle kohta, kuidas hinnata selle "tervislikku seisukorda"?

Ülaltoodud küsimuste vastustest ja teema-arenduse tulemustest olenevalt otsustab pere ühine nõukogu, kas astume Land Rover'ite auväärsete omanike ridadesse või valime mõne "teisest soost koduabilise" ;)
Seniks...
-----
Jätkuuu! :)
Hashi
kontakt: 5211837
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Freelander

Postitus Postitas landy »

Kas käigukangil olev nn mägipidur ei kvalifitseeru selleks "aeglustiks"? Kas seda kasutades ei ole võimalik lasta autol endal rahulikus tempos hangest välja/läbi ronida?[/quote]
Tegu ongi mägipiduriga mis juhib mäest laskudes ABS-i, veojõukontrolli ja vist ka mootori tööd. Aeglustiga pole nagu eriti midagi pistmist.

Hashi kirjutas:Tõsise tahtmise korral on ju võimalik iga auto siduri "põhja kõrvetada" ja manuaalne käigukast pole prioriteetne. Mainisin vaid seda, et olen sellega rohkem kohanenud, kui automaadiga. Kui siinsed eksperdid soovitavad automaat-käiguvahetusega mudelit, olen seda lugupidavalt valmis aktsepteerima.
Asi ongi selles, et Freelanderi puhul ei pea isegi tahamist olema, põlema saab selle möödaminnes ja tahtamatult ning ka käigu-/vahekasti vigaseks tgemiseks ei pe hullu pööra jõu ja ilu numbreid tegema. Seeg Automaat veidi töö-ja lollikindlam. Selline on kahjuks valus tõde.
Enne postitamist uurisin siinseid teemasid üpris põhjalikult ja olen kursis nii Landy isiklike eelistuste, Discovery omaduste, kui ka Freelander'i käigu- ja vahekasti eripäraga(pole remonditav, on kallis jne) :)
Minu isiklik eelistus muidugi pigem Defeks, aga see selleks. Lihtsalat Freelanderi omanikuna peab tava maasturi omanikust veidi hoolsam, ettevattlikum ja hoolikam olema. Samas läbibusele ei saamingeid etteheiteid teha.
Kõigele vaatamata on just Freelander sellise disainiga, mida aktsepteerivad ka kõik ülejäänud pereliikmed. Mul pole õigust seda asjaolu mitte arvestada, kuna sõiduki hankimise kulud kaetakse meie kõigi ühistest panustest. Loomulikult küsisin ma ise ju ka muid võimalikke variante, kuid püüaks jätkata seekord siiski Freelander'iga :)
Selege, ei hakka kedagi ümber veendma. Kui rahakott vähegi lubab, valige Td4 mootoriga isend. Sel lastehaigused juba kõrvaldatud ja mootor ka tüki töökindlam.
Niisiis - ootan siinsete kasutajate nõuandeid, millistele sõiduki sõlmedele pöörata "kauba" lähemal vaatlusel pea-tähelepanu? Et üks nendest on kindlasti käigu-ja vahekast olen juba aru saanud, kuid kuidas kindlaks teha, kas see on sellises seisundis, et on võimeline lähemad viis aastat meid "ustavalt teenima"? Samuti märkasin, et visko-sidurile peaks tähelepanu osutama. Kuna mul diisel-mootoritega kogemused puuduvad, siis paluks nõuandeid ka selle kohta, kuidas hinnata selle "tervislikku seisukorda"?
Suhtle kasutajaga Must Luik ja näita auto esinduses ette. Siis on süda kõvasti kergem.
Ülaltoodud küsimuste vastustest ja teema-arenduse tulemustest olenevalt otsustab pere ühine nõukogu, kas astume Land Rover'ite auväärsete omanike ridadesse või valime mõne "teisest soost koduabilise" ;)
On teil vast ultimatiivne perekond... :roll:
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Hashi
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 26
Liitunud: R Okt 19, 2007 17:06
Asukoht: Kalmemäe talu, Kuusalu vald, Harjumaa

Re: Freelander

Postitus Postitas Hashi »

Landy kirjutas:
Kas käigukangil olev nn mägipidur ei kvalifitseeru selleks "aeglustiks"?.../
Tegu ongi mägipiduriga mis juhib mäest laskudes ABS-i, veojõukontrolli ja vist ka mootori tööd. Aeglustiga pole nagu eriti midagi pistmist.
Ja tõusul trambid ainult gaasi ning läheb? Künkast üles ja tasasel maal liikudes ABS ei toimi, veojõudu ei kontrollita ning mootor undab ohjeldamatult. Päris huvitav riistapuu - selle peaks ainuüksi nende põnevate omaduste tõttu ära ostma ;) :D
Hmmm... lootsin nimeka tootja sõidukilt siiski pisut enamat, kuid tjahhh - tundub, et tänapäeval maksavad ka kõige mainekamad kvaliteedile ja töökindlusele "lõivu", kurb.
Ka oma erialal(infotehnoloogia) täheldan viimastel aegadel sama tendentsi.
Landy kirjutas:
Tõsise tahtmise korral on ju võimalik iga auto siduri "põhja kõrvetada".../
Asi ongi selles, et Freelanderi puhul ei pea isegi tahamist olema, põlema saab selle möödaminnes ja tahtamatult ning ka käigu-/vahekasti vigaseks tgemiseks ei pe hullu pööra jõu ja ilu numbreid tegema. Seeg Automaat veidi töö-ja lollikindlam. Selline on kahjuks valus tõde.
Selge, üritan ennast moraalselt automaat-kastiga kohandama hakata :)
Landy kirjutas:
Enne postitamist uurisin siinseid teemasid.../
Lihtsalat Freelanderi omanikuna peab tava maasturi omanikust veidi hoolsam, ettevattlikum ja hoolikam olema. Samas läbibusele ei saamingeid etteheiteid teha.
Ohooo... see lisab optimismi, et asi polegi päris lootusetu ja ma ei pea "teisest soost koduabilist" otsima hakkama. Ma pole loomult küll rassist, kuid mõnda "kollast" või "musta" küll ei ihkaks oma talu õuel ringi kakerdamas näha. Aga kui figuur ja muud "strateegilised pära-meetrid" silmailu pakuvad ning ahvatlevad on, siis miks ka mitte... ;)
Landy kirjutas:
Kõigele vaatamata on just Freelander sellise disainiga, mida aktsepteerivad ka kõik ülejäänud pereliikmed.../...ja püüaks jätkata seekord siiski sellega :)
Selege, ei hakka kedagi ümber veendma. Kui rahakott vähegi lubab, valige Td4 mootoriga isend. Sel lastehaigused juba kõrvaldatud ja mootor ka tüki töökindlam.
Kahjuks pole mul aimugi, millisel Freelanderi mudelil TD4(või uuem) mootor "aiskade vahel" ja "puhitised, leetrid ning tuulerõuged põetud" on. Äkki keegi vihjab mingil moel?
Landy kirjutas:
Niisiis - ootan siinsete kasutajate nõuandeid, millistele sõiduki sõlmedele pöörata "kauba" lähemal vaatlusel pea-tähelepanu?.../
Suhtle kasutajaga Must Luik ja näita auto esinduses ette. Siis on süda kõvasti kergem.
Tänud, panen "kõrva taha" :)
Landy kirjutas:
Ülaltoodud küsimuste vastustest ja teema-arenduse tulemustest olenevalt otsustab pere ühine nõukogu, kas astume Land Rover'ite auväärsete omanike ridadesse.../
On teil vast ultimatiivne perekond... :roll:
Ei mingit ultimatiivsust - see on demokraatia oma kõige ehedamal ja algsemal moel. Mitte selline jura, mida poliitikud tänapäeval "demokraatiaks" nimetavad/kutsuvad ;) :D

Niisiis - tooksin siinkohal paar Freelanderit, mis momendil kiiruga portaalidest silma hakkasid. Paluksin teie kommentaare. Paraku on mõlemad manuaalse käigukastiga ja mootori kohta peale võimsuse ja kubatuuri pole midagi nimetatud. Neist esimese hind on ka praktiliselt maksimum, mida mul oleks võimalik "letile laduda".
1) http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
2) http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Kaldun arvama, et need "põevad" alles Landy nimetet "lastehaigusi" ja pole just "kõige parem valik". Teised pakkumised aga ületavad minu majanduslike võimaluste piiri isegi juhul, kui ma kõik oma "põllumajandus-saaduste talvevarud" pool-muidu turule paiskaksin ;)

Äkki keegi viitaks lahkelt veel "potensiaalsetele (missi-)kandidaatidele" või teeks lausa oma pakkumise?
Kriteeriumid oleks järgnevad: 5 ust, läbisõit ~150 tuhat(max), sünniaasta alates 1998(min). Ja ülaltoodust tulenevalt siis loomulikult disla(keskm.kütusekuluga <=10l/100), automaatne "käima-kott" ning "muud juurdekuuluvad mugavused" :)
Seniks...
-----
Jätkuuu! :)
Hashi
kontakt: 5211837
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Freelander

Postitus Postitas landy »

Hashi kirjutas:Ja tõusul trambid ainult gaasi ning läheb? Tõusudel ja tasasel maal liikudes ABS ei toimi, veojõudu ei kontrollita ning mootor undab ohjeldamatult. Päris huvitav riistapuu - selle peaks ainuüksi nende põnevate omaduste tõttu ära ostma ;) :D
Täpselt nii ongi.
Saad llota vaid külamale närvile ja tugevale paremale jalale. Mootor möirgab ja masin ronib edasi.
Freelander2 omab küll ka "pesumasina nuppu" millega veidi masina käitumiśt juhtida saab ja ka lülitit kust elekroonilised abimehed (loe segajad) välja lülitada saab. Tõsi ka ilma "pesumasina nuputa" õnnestus Freelanderiga üsna tõsine trass suuremte kotusteta läbi sõita. Niiüorist Freekartul 2-t polnud Jazz pesual vist varem näinud.
Hashi kirjutas:Hmmm... lootsin nimeka tootja sõidukilt siiski pisut enamat, kuid tjahhh - tundub, et tänapäeval maksavad ka kõige mainekamad kvaliteedile ja töökindlusele "lõivu", kurb.
Kõiksugu linnamaasturite testides on freelander saanud haledalt vähe punkte kõigi "sõiduautolike " asjade eest, kuid löönud maastikuomadustes teisi pika puuga. Ei mingit kompromissi nelikveos - 50/50 alati olemas. Mingis igaivanas "TM" tesis käidi pärst Freelanderiga konkurente hangest ja mudast välja tõmbamas.
Ohooo... see lisab optimismi, et asi polegi päris lootusetu ja ma ei pea "teisest soost koduabilist" otsima hakkama.
Sileda linnarehvi asemel võiks veidi toekama mustriga asja siiski alla vaadata. Kavõi karvasem M+S, kui AT-d ei raatsi panna.

Kui vaja, saab ka off-roadiga hakkam.
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage11.htm
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage12.htm
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage44.htm
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage15.htm
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage20.htm
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage21.htm
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage22.htm
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage79.htm

Ise olen olnud kahe juhuse tunnistajaks, kus sidur ikka väga vinge haisuga põlema saadi ja hiljem hakkas kõvasti libisema.
Pildid:
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage77.htm
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... image2.htm

Kahjuks pole mul aimugi, millisel Freelanderi mudelil TD4(või uuem) mootor "aiskade vahel" ja "puhitised, leetrid ning tuulerõuged põetud" on. Äkki keegi vihjab mingil moel?
1) Auto tagaosal kiri Td4
2)Toodetud alates 2002
2002 -2007
2,0 liitrit Td4 Diesel Freelander

Mootori töömaht:
1951 cm 3 (119.05 in 3 )

Silindrit:
4-reas, No.1 silinder mootori alguses

Klappide asend:
16-klappi, DOHC, turbolaadimise ja vahejahutiga

Silindri läbimõõt:
84.00 mm (3.307 in.)

Kolvi liikumine:
88.00 mm (3.465 in.)

Maksimum surveaste
18:1 +/- 0.5:1

Sissepritse tüüp:
otsesissepritsega diisel

Võimsus:
82 kW (112 bhp) @ 4000 rev/min

Väändemoment:
260 Nm (192 lbf.ft) @ 1750 rev/min

Süütamine
1-3-4-2
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Freelander

Postitus Postitas landy »

Selle auto omanik paaril korral ka meie Üritustel käinud ning seega Teretutvus olemas. Lähemalt auto kohta ei oska kahjuks rääkida.
Auto vist Eestist ostetud.
Äkki keegi viitaks lahkelt veel "potensiaalsetele (missi-)kandidaatidele" või teeks lausa oma pakkumise?
Kas pole kaalunud Välismaalt "naise" võtmist. Valik laiem, hinnad ka ehk veidi leebemad. Samas seiskorrra kontrollimise võimlus kehvem.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

Soovitaks ikkagi Discot

Postitus Postitas Kalamees »

Selle raha eest saad korraliku Disco astatest kuni 1999. võibolla ka uuema, ja kütusekulu jääb samaks. Ja tunduvalt tugevama masina. Võta pere kaasa ja mine tee kuskil proovisõit ja ma olen kindel et teistel ka toimub meele muutus.
Hashi
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 26
Liitunud: R Okt 19, 2007 17:06
Asukoht: Kalmemäe talu, Kuusalu vald, Harjumaa

Re: Soovitaks ikkagi Discot

Postitus Postitas Hashi »

Selle raha eest saad.../
Heips!
Kõiksepäält - tänud kõigile vastajatele soovituste, nõuannete ja informatsiooni eest :)

Pean ausalt tunnistama, et kuigi oleksin võimeline Landy moel "põlve otsas" auto esisilla lahti-kokku panema(ajalist võistlus-faktorit muidugi arvestamata), on minu autode alased teadmised "alla (harju-)keskmise". Seetõttu on teie vastused vägagi tänuväärsed ja harivad.

Eelnimetet summa eest on muidugi valik "üpris rikkalik", kui arvestada ka "teisest soost koduabilisi", kuid lootsin, et nimeka tootja sõiduk on ka vastava mainega - vastupidav, töökindel jne vms. Seetõttu jäin oma otsinguil Land Rover'il peatuma. Paraku on aga auto-portaalides nende mudelite ja hinnaklassi valik suht kesine ning olen sunnitud vastavalt teie soovitustele piirduma "halvimatest parima" eksemplari leidmisega :)

Kindlasti on igal auto-margil/-mudelil omad "head ja vead", mida minusugune diletant ei tea ega tunne ning kõik need omadused ilmnevad alles reaalse kasutamise käigus. Tooksin näitena eespool nimetatud Opel'i juhtumi: kuigi sõidukil on salongis olemas eraldi neljaratta-veo ja aeglusti manuaalseks lülitamiseks juhtkang, sain ma alles avarii-ohtliku juhuse tõttu teada, et esivedu lülitub reaalselt välja ainult siis, kui oled autoga paar meetrit tagurpidi sõitnud. Mina seda ei teadnud ja oleksin maanteel tihedas liikluses avarii põhjustanud, kui parem esiratas kinni kiilus ja auto teel risti keeras. Õnneks oli taga sõitnud auto juht osav ja suutis mööda manööverdada nii, et tema auto ja sõitjatega midagi eluohtlikku ei juhtunud. Esisilla remont läks maksma päris paraja "kopika" - emaplaati(või oli see nabalukk) ja silla diferentsiaali kahjuks ise alasi peal valmis ei meisterda ning põlve otsas töökorda ei häälesta. Remondi-summa kirjutasin nö enda koolirahaks. Kindlasti võib ka selle Opel'i klassifitseerida Landy nimetatud "suur-linna" maasturite hulka ning meie pere vajaduste jaoks sellest piisas. Kahjuks sai tema aeg otsa. See selleks ja mitte sel teemal ei tahtnud ma täna rääkida... :)

Kindlasti õigustavad nii Disco(very), kui ka Defe(nder)ks oma mainet ja omadusi - selles väites ma siinseid postitusi lugedes ja teie arvamusi kuuldes ei kahtle. Paraku on nende väline disain pereliikmete arvates "esindus-autoks" liiga kaubikulik ja kandiline.

Vaadates Landy viidatud pilte Freelander'i(te) "mudamaadluse ja ujumise" sooritustest, näib mulle, et tegu on "esimeses nooruses" oleva(te) mudeli(te)ga, mille(de)l "puhitised, leetrid ning tuulerõuged" alles "põdemata"(fotod aastast 2001). Kui nendega juba nii võimsaid vägitükke õnnestus sooritada, siis meie pere ja tingimuste jaoks piisaks ka "pisut vähemast" ning jääks ülegi :D
Kas piltidel olevad autod kanti pärast neid sooritusi kohe maha või elavad nad siiani õnnelikult? ;)
Unustasin eelnevalt oma talu ja pere elu-tingimuste juures mainimata, et "koduabilise ujumis-oskus" on ka soovitav ja vajalik - nimelt on sügiseste vihmade ja kevadiste teelagunemiste aegu metsateed nagu Veneetsia kanalid ning vesi ulatub kohati põlvini(või enamgi veel). Seetõttu on ka praeguse Audi "tervislik seisund" pisut käest ära - siiani "köhib ja turtsub" kevadel "kanalist rüübatud vett" ;) See selleks...

Kõike ülatoodut arvesse võttes jääks esialgu(toonitan - esialgu) veel Freelander'i ja tema "esindus-autoliku" funktsionaalsuse juurde. Kõikvõimalikeks muudeks "vägitükkideks" on mul, nagu juba mainisin, olemas GAZ69. Üldiselt olen ma rahuliku sõidustiiliga ja külma närvi jagub samuti - sünni-tähtkuju KAALUD. Nimetet asjaolu tõttu kaalutlen ma enne tõsiselt, kui mingeid "ekstremaalsemaid" manöövreid ette võtan. Ja otse loomulikult olen ma valmis isiklike füüsiliste võimete kohaselt iga hetk "koduabilisele" raskuste ületamisel ja läbimisel alati toeks olema - labidas, tross jms abivahendid on tänu kogemustele alati kaasas ;)

Teiste pereliikmete meelemuutusele ma eriti lootma ei jääks - oleme nüüd juba pea kuu(või kauemgi) kandidaate ja nende omadusi uurinud ning igaühel on oma seisukoht ja tahtmised juba välja kujunenud. Seetõttu tundub mulle, et Freelander oleks hetke-meeleolusid ja pere soove arvestades praegu kõige sobilikum valik ja kogu edasine protseduur taandub vaid parimate füüsiliste ja strateegiliste näitajatega (missi-)kandidaadi leidmisele. Selles aga paluksin, oma autode teadmise-tundmise võhiklikkust ja majanduslikke võimalusi silmas pidades, teie lahket kaasabi :)

Siit kohe ka järgmised küsimused.
Kuivõrd tõenäoline oleks alljärgneva "koduabilise" vastavus meie pere seatud (missi-)kadidaadi "tiitlile"?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Tundub, et selle indiviidi puhul oleks nagu täidetud ka enam-vähem kõik teie poolt soovitatud tingimused(diisel-mootor, automaat-käigukast) ja äkki mul õnnestuks isegi hinda vähemaks kaubelda ;)
Oleks mul mõtet üritada või on teil kellelgi selle kandidaadi kohta teada mingeid müügi-pakkumises mainimata asjaolusid, mis välistavad antud indiviidi sobilikkuse?

Teine tõenäolisem kandidaat on juba täheldatud:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Eee... miks on osadel all 15" pastlad ja osadel 16"? Misse originaal(tehase)-mõõt on?
Kuidas on võimalik, et sama kubatuuri juures on ühel kandidaadil rohkem "jõudu", kui teisel(72kW vs 82kW) - uuem TD4(või isegi TD5?) mootor?

Ahjaaa... "välismaise naise" võtmise jaoks olen ma vist juba pisut liiga eakas ning arvatavasti jääb see "vägitükk" isiklikult minu poolt küll sooritamata. Kui keegi oleks nõus "välis-komandeeringus" ära käima ning "naise" Eestisse tooma, siis "pulmade korraldamisega"(kui kõik kulud kokku eespool tähendatud piiridesse jääksid) saaksin vast hakkama ;)
Off-topic kirjutas:olen oma kõrgele eale vaatamata ikka veel poissmees - bürosauruslik-ametlikult on mu senine kooselu nais-soost kodanikuga fikseerimata
Üks küsimus lisandus veel - mida Range Rover'ist arvata? Olen aru saanud, et sel isendil on kõige "nõrgemaks kohaks" õhk-vedrustus. Kas on veel mingeid "ekstravagantsusi"(pääle äsja-mainitu ja hinna), mille poolest Range meie perele ei sobiks?
Seniks...
-----
Jätkuuu! :)
Hashi
kontakt: 5211837
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

Postitus Postitas Kalamees »

RR on hea masin, Inglise kuningannal kõlbab ka sellega sõita. Õhk vedrustus on ka selle masina suur võlu. Ise ka ihun hammast et peab ikka ühe RR ka majapidamisse vaatama.
Hashi
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 26
Liitunud: R Okt 19, 2007 17:06
Asukoht: Kalmemäe talu, Kuusalu vald, Harjumaa

Postitus Postitas Hashi »

Kalamees kirjutas:RR on hea masin, Inglise kuningannal kõlbab ka sellega sõita. Õhk vedrustus on ka selle masina suur võlu. Ise ka ihun hammast et peab ikka ühe RR ka majapidamisse vaatama.
Mnjahhh - paraku pole ma temaga abielus ja see pole ka mu pere jaoks kuigi tõsiselt-võetav argument ;) :D
Seniks...
-----
Jätkuuu! :)
Hashi
kontakt: 5211837
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Soovitaks ikkagi Discot

Postitus Postitas landy »

Hashi kirjutas: Pean ausalt tunnistama, et kuigi oleksin võimeline Landy moel "põlve otsas" auto esisilla lahti-kokku panema(ajalist võistlus-faktorit muidugi arvestamata), on minu autode alased teadmised "alla (harju-)keskmise". Seetõttu on teie vastused vägagi tänuväärsed ja harivad.
Palun ärge olematuid oskusi külge pookige. Mul ikka pöiala üsna keset pihku. Ma pole mõni automehhaanik, lihtslat suuvärk on hea.
Kindlasti õigustavad nii Disco(very), kui ka Defe(nder)ks oma mainet ja omadusi - selles väites ma siinseid postitusi lugedes ja teie arvamusi kuuldes ei kahtle. Paraku on nende väline disain pereliikmete arvates "esindus-autoks" liiga kaubikulik ja kandiline.
Nüüd oled sa Disco kasutajate suhtes liiga ülekohtune. Kui siniverelistel Briti kuningakoja liikmetel kõlbab sellega kodumaal sõita (Isegi printsi veeti Eestis just Discoga ringi). Ka kuulub see paljude diplomaatiliste esinduste ja suurfirmade varustusse. Ka Briti suursaadik sõitis üheksakümendate alusesl siin just Discoga ringi. Seeg akaubikuga võrdlemine vist pole väga kohane.
Vaadates Landy viidatud pilte Freelander'i(te) "mudamaadluse ja ujumise" sooritustest, näib mulle, et tegu on "esimeses nooruses" oleva(te) mudeli(te)ga, mille(de)l "puhitised, leetrid ning tuulerõuged" alles "põdemata"(fotod aastast 2001). Kui nendega juba nii võimsaid vägitükke õnnestus sooritada, siis meie pere ja tingimuste jaoks piisaks ka "pisut vähemast" ning jääks ülegi :D
Kas piltidel olevad autod kanti pärast neid sooritusi kohe maha või elavad nad siiani õnnelikult? ;)
Kulgesid kõik omal jõul edasi. Seni pole suuremaid hävinguid vist üksi freelander meie üritustel kandnud. Agu vist kunagi kussgil oma väljasõidul kardaani kaotas metsa ära.
Meil on isegi puuduva esikardaaniga isenditega jõu ja ilu numbreid tehtud. Liigutud nii lumes, kui poris. Assideeriv defekas alati abiks sabas.
Unustasin eelnevalt oma talu ja pere elu-tingimuste juures mainimata, et "koduabilise ujumis-oskus" on ka soovitav ja vajalik - nimelt on sügiseste vihmade ja kevadiste teelagunemiste aegu metsateed nagu Veneetsia kanalid ning vesi ulatub kohati põlvini(või enamgi veel). Seetõttu on ka praeguse Audi "tervislik seisund" pisut käest ära - siiani "köhib ja turtsub" kevadel "kanalist rüübatud vett" ;) See selleks...
Mõõduka sügavusega veega tuleb kenasti toime. Seda sai ka testitud viimasel sügispäeval, kui veetakistuse ületamist õpetasime.
Kõike ülatoodut arvesse võttes jääks esialgu(toonitan - esialgu) veel Freelander'i ja tema "esindus-autoliku" funktsionaalsuse juurde.
Kui safritel käiakse mõend korrad aastas, siis sinu auto hakkan rohekm ja tihemini vatti saama ja selle järgmebat lagunemist ei osks keegi hästi ette ennustada.
Teiste pereliikmete meelemuutusele ma eriti lootma ei jääks - oleme nüüd juba pea kuu(või kauemgi) kandidaate ja nende omadusi uurinud ning igaühel on oma seisukoht ja tahtmised juba välja kujunenud. Seetõttu tundub mulle, et Freelander oleks hetke-meeleolusid ja pere soove arvestades praegu kõige sobilikum valik
Tekib kange kiustaus mõne Discoga teile maale sõita, kõik see pere peale panna ja siis väikesele proovisõidule viia. Pärsast tahak näha kas välaja tullakse virilate või naerunägudega. Ütlen alati, et tõe kriteerium on praktika. Eks ole aja jooksul nii mõnigi inimene LR usku pööratud.
Kuivõrd tõenäoline oleks alljärgneva "koduabilise" vastavus meie pere seatud (missi-)kadidaadi "tiitlile"?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Tundub, et selle indiviidi puhul oleks nagu täidetud ka enam-vähem kõik teie poolt soovitatud tingimused(diisel-mootor, automaat-käigukast) ja äkki mul õnnestuks isegi hinda vähemaks kaubelda ;)
Isklik kokkupuude anatud autoga puudub, ehk osakb esindus sellekohta miskit tarka rääkida. Räägi ka kasutjaga Must Luik.
Tundub mõistliku hinnaga ja omadustelt üsns sobilik.
Teine tõenäolisem kandidaat on juba täheldatud:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... html[quote]
Seda autot tasub vaatama minna ja ka minu (Kristjan Vaarmann) nime Peetrile (omanik) mainida. Ehk saate libedamat jutule. Autoga kaasa oleva remondi mondi raamatu ostis ta ka minu mahitusel.
Eee... miks on osadel all 15" pastlad ja osadel 16"? Misse originaal(tehase)-mõõt on?
See sõltub varustuspaketist, millega auto on müüdud. Vanemad autod reeglina 15" veljega ja uuemad 16-18" velgedega.
Kuidas on võimalik, et sama kubatuuri juures on ühel kandidaadil rohkem "jõudu", kui teisel(72kW vs 82kW) - uuem TD4(või isegi TD5?) mootor?
Kilowatid sõltuvad mootorist, kuid on tihti kuulutuste juures üsna vägivaldselt laest võetud. Td5 mootorit pole kunagi peale pandud.
Üks küsimus lisandus veel - mida Range Rover'ist arvata? Olen aru saanud, et sel isendil on kõige "nõrgemaks kohaks" õhk-vedrustus. Kas on veel mingeid "ekstravagantsusi"(pääle äsja-mainitu ja hinna), mille poolest Range meie perele ei sobiks?
[/quote]

RR II ehk P38A on auto omaette klassist. Kuninglik maanteel ja maastikul. Sõidukogemus unustamatu. Ainus talasildade ja täisraamiga luksusmaastur, mis isegi kroonitud peadele sobilik. Suur mahuks ja mugav nii roolis olles, kui tagaistmel.

Samas ostmine nagu vene rulett. Kas saad hea ja vstupidva isendi või kaaslase remonikodade vahet käimiseks.
Viimati muutis landy, R Okt 26, 2007 09:35, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Anneli
Land Rover-mu uus armastus!
Postitusi: 3
Liitunud: P Juul 29, 2007 17:15
Asukoht: Freelander

Freelander pakkumisel

Postitus Postitas Anneli »

Tere teile kõigile.
Minul hoopis selline jutt, et müün just ise seda autot. Kuna eelpool on mainitud freelanderit kui vigadega masinat siis olen üks vähestest kes on autot järjest korras hoidnud ja ise sellega juba üle kahe aasta sõitnud.
Autol on ajalugu olemas ja teavad teda mitmed foorumi kasutajad. Ega ma muidu julgekski nii avalikult pakkuda aga pole see freelnder nii saamatu midagi. Igati asjalik putukas ja lihtsalt tuleb auto võimeid teada.
Pisut ülevaadet sellelt lingilt
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... _missing=1
Kui huvitama hakkas siis suhtleks juba edasi telefoni teel( 52 96690 )
Hashi
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 26
Liitunud: R Okt 19, 2007 17:06
Asukoht: Kalmemäe talu, Kuusalu vald, Harjumaa

Re: Soovitaks ikkagi Discot

Postitus Postitas Hashi »

Landy kirjutas:
Hashi kirjutas:.../ kuigi oleksin võimeline Landy moel "põlve otsas" auto esisilla.../
Palun ärge olematuid oskusi külge pookige. Mul ikka pöilas üna keste pihku. Ma pole mõni automehhaanik, lihtslat haead suuvärk on hea.
No auto remondil kulub ka hea suuvärk igati ära - meisel, kuvalda ja "joptvaju matt" on ju lausa mehaaniku varustuse kohustuslikud komponendid ;)
Landy kirjutas:
.../ nende väline disain pereliikmete arvates "esindus-autoks" liiga kaubikulik ja kandiline.
Nüüd oled sa Disco kasutajate suhtes ülekohtune.../...Seega kaubikuga võrdlemine vist pole väga kohane.
Vabandan - ei olnud kavas kedagi solvata ega kellelegi ülekohut teha.
Ilu, ja sellest tulenev subjektiivne hinnang, on ikkagi vaataja silmades. Vbolla on tema silmaring liiga kitsas ja ta lihtsalt ei näe, vähemasti esimesel korral.
Öeldakse ju, et "kellele ema, kellele tütar... kellele hoopiski poeg" :D
Landy kirjutas:
Kas piltidel olevad autod kanti pärast neid sooritusi kohe maha või elavad nad siiani õnnelikult? ;)
Kulgesid kõik omal jõul edasi. Seni pole suuremaid hävinguid vist üksi freelander meie üritustel kandnud. Agu vist kunagi kusgail oma väljasõidul kardaani kaotas metsa ära. Meil on isegi puuduva esikardaaniga isenditega jõu ja ilu numbreid tehtud. Liigutud nii lumes, kui poris. Assideeriv defekas alati abiks sabas.
Mõõduka sügavusega veega tuleb kenasti toime. Seda sai ka testitud viimasel sügispäeval, kui veetakistuse ületamist õpetasime.
Kui safritel käiakse mõend korrad aastas, siis sinu auto hakkan rohekm ja tihemini vatti saama ja selle järgmebat lagunemist ei osks keegi hästi ette ennustada.
No need asjaolud on tõsisteks ja lootustandvateks argumentideks nii mulle isiklikult, kui arvatavasti ka perele :)
Landy kirjutas:Tekib kange kiustaus mõne Discoga teile maale sõita, kõik see pere peale panna ja siis väikesele proovisõidule viia. Pärsast tahak näha kas välaja tullakse virilate või naerunägudega. Ütlen alati, et tõe kriteerium on praktika. Eks ole aja jooksul nii mõnigi inimene LR usku pööratud.
Aga palun - hea meelega võtaksime sind koos "kaasaga"(nii otseses, kui kaudses mõttes) vastu :)
Ainult helista ette - oleme liikuv rahvas(lisasin allkirjale ka kontakt-telefoni nummri). Saaksime polügoonil kohe ka "off-road demonstratsioon-esinemise" korraldada ja kui argumendid on veenvad, siis miks mitte. Ühtlasi võiks ka mõni Freelander konkurendiks/võrdluseks kõrval olla, kuid seda oleks vist palju tahta ;)
Landy kirjutas:
Kuivõrd tõenäoline oleks alljärgneva "koduabilise" vastavus meie pere seatud (missi-)kadidaadi "tiitlile"?
Isklik kokkupuude antud autoga puudub, ehk osakb esindus sellekohta miskit tarka rääkida. Räägi ka kasutjaga Must Luik. Tundub mõistliku hinnaga ja omadustelt üsns sobilik.
Kui auto-omanikuga kokkuleppele saan, siis käin kindlasti ka Musta Luige juurest läbi. Kontrollprotseduuri hind on juba teada ja arvan, et sellise hanke puhul "väärib mäng neid küünlaid". Kartsin, et see "ülevaatus" maksab tunduvalt rohkem ja mul ei jätkuks selle jaoks "küünlaid" :)
Landy kirjutas:
Teine tõenäoline kandidaat on ka silmapiiril...
Seda autot tasub vaatama minna...
Panen "kõrva taha" :)
Landy kirjutas:
Üks küsimus lisandus veel - mida Range Rover'ist arvata?
RR II ehk P38A on auto omaette klassist - luksusmaastur, mis isegi kroonitud peadele sobilik..../...Samas ostmine nagu vene rulett.
Kalamees andis mulle, kui poissmehele, küll teravmeelse vihje, kuid "saksa-taani- ja rootsi-kunnide" ajast on liiga palju möödunud - mu veri on selle ajaga hästi helesiniseks luitunud ja inglise kuningakoda ei võtaks mu kosimis-ettepanekut isegi arutada ning mul poleks isegi ühtegi krooni(senti ka mitte, eriti peale Roveri ostu), millega oma pead ehtida ;) :D

Nagu ma ühes eelnevas postituses mainisin, "kaalutlen ma enne tõsiselt, kui mingeid ekstremaalsusi ette võtma hakkan" - vene rulett on üks nendest, mida isikuomadused(ja rahakott) mul kindlasti mängida ei lubaks ;) :D
Viimati muutis Hashi, R Okt 26, 2007 10:14, muudetud 1 kord kokku.
Seniks...
-----
Jätkuuu! :)
Hashi
kontakt: 5211837
Hashi
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 26
Liitunud: R Okt 19, 2007 17:06
Asukoht: Kalmemäe talu, Kuusalu vald, Harjumaa

Re: Freelander pakkumisel

Postitus Postitas Hashi »

Anneli kirjutas:Tere teile kõigile. Minul hoopis selline jutt, et müün just ise seda autot.../
Heips ka Sulle, Anneli :)
Olen su müügipakkumisega kursis ja sa oled meie "(missi-)kandidaatide" nimekirjas esimeste hulgas. Eee... pigem siiski vast auto ;)
Ja seda põhjusel, et ühelt pildilt vaatas nii kenasti vastu üks koer. Meil endil on neid lausa kaks ning meie pere "haiglaslik" looma-armastus tõstis su auto esialgu isegi kandidaadiks "number üks". Abikaasal oli isegi telefoni-number juba valitud, et helistada... Paraku ei valita/hangita autot loomade või looma-armastuse põhjal, kuigi ka see on üks kriteeriumdest ja teise looma lõhn autos oleks meie koertele kindlasti huvi pakkunud :)

Kuid nagu teadjamad räägivad - "põrsast kotis" ei osteta ning kuna Rover'i "head ja vead" on mulle, kui "autonduse diletandile", täiesti tundmatud, otsustasime enne lõplikku otsust veidi "maad kuulata" ning masinat tundma õppida.

Nagu sa ise ilmselt teema-arendusest lugenud oled, soovitavad "eksperdid" diiselmootori ja automaat-käigukastiga mudelit - olevat töö- ja lollikindlam. Viimane argument on just eriti minu jaoks määrava tähtsusega(vt eelmise lõigu märkust diletantlusest) :D

Seega - ootame-vaatame, kuidas asjad arenevad ja... sa oled pääle neid kahte diislit kohe järgmine kandidaat. Niiet lootust veel on :D

EDIT: ehk leiab Anneli aega ja tuleb oma Freelander'iga ka polügoonile Landy Disco'ga "rinda pistma" :D
Seniks...
-----
Jätkuuu! :)
Hashi
kontakt: 5211837
Vasta