Huvi disco vastu.
Moderaator: landy
Huvi disco vastu.
Tere. On soov hakata disco omanikuks aga mured siis sellised,et ei oska kohe mitte otsustada millist valida.Ehk siis täpsemalt ei oska ma otsustada kas valida bensiini või diisel mootoriga isend.Kumb neist maastikul parem oleks ja samas esialgu peaks auto jääma ka igapäeva kasutusse.Ehk oskate aidata.Aitäh juba ette.
Bensiinimootoriga isendid on turul ilmslegelt odvamad, kui diislemootoriga. Reeglina ka rikkalikuma lisvarustusega. Kui soovid tunda tõelist jõudu nii maastikul, kui maanteel ja veidi suuremid kütusearveid ei karda, siis kindlasti bensumootor.
Vaata, meil siin ju mitu hea hinnaga masinat müüa:
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=1169
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=1508
Üks kesises korras bensukas ka:
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=1242
Vaata, meil siin ju mitu hea hinnaga masinat müüa:
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=1169
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=1508
Üks kesises korras bensukas ka:
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=1242
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Neid juba uuritud neti kaudu aga huvitabki disco1 rohkem kuid rääkige mulle küttekuludest.Kumb kui palju joob.Selge,et võtab kõik ära mis etteannad aga samas esialgu igapäevaselt muidugi paras vahe.Samalajal kumb on metsas parem?Eeldan,et diisel kuid kindel pole.(jõu poolest)Lisasid võiks ju mõned siiski olla,Kuidas on lood automaatkastiga isenditega?Kuidas kestavad ja kasutamisomadused metsas.Ärge väga kõvasti lööge aga ei tunne veel teemat eriti.
Rover'i V8 mootor polemidagi muud, kui legendaarse Buick-i mootori edasiarendus. Tegu on maailmas off-roaderite hulgas kõrgelt hinnatud mootoriga. Vaid pikema ajalisem ja väga sügavas vees möllamine ei ole ilma lisaettevalmistuseta sama mõnus, kui diisleisendiga.
Roveri V8 mootorist on palju versioone alates 3,5L karburaatoriga isendistest kuni 4,6L pirtusngini. Lisaks loe: http://www.landroverclub.ee/est/ajalugu ... ensiin.htm
Euroopa V8 Discodel on enaim levinud 3,5L ja 3,9L erinevad pritsuniga modifikatsioonid. Põhja-Ameerikamudelitel aga 4,0L mootor. Viimast on ka Eesti turul liikvel. (Näiteks Valge Hiire oma.)
Reaalsest kütusekulust võiks aga kasutajd ise rääkida.
Roveri V8 mootorist on palju versioone alates 3,5L karburaatoriga isendistest kuni 4,6L pirtusngini. Lisaks loe: http://www.landroverclub.ee/est/ajalugu ... ensiin.htm
Euroopa V8 Discodel on enaim levinud 3,5L ja 3,9L erinevad pritsuniga modifikatsioonid. Põhja-Ameerikamudelitel aga 4,0L mootor. Viimast on ka Eesti turul liikvel. (Näiteks Valge Hiire oma.)
Reaalsest kütusekulust võiks aga kasutajd ise rääkida.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Asi lihtne bensukas olenevalt seisukorrast jala raskusest jms u 20 l 100 km ja disla umbes pool sellest. Ja kes tuleb sulle lugusid rääkima v8 keskmisest kulust 12l sajale on kas vana tudike kes ei jõua gaasi vajutada või sõidab ta puksiiris. Isiklikult soovitan diislit 300tdi ja autom.
milleks 4x4 kui on olemas KRAZ 6322
Disco 1 - 3.9l bensukas. Tavasõidu korral läheb 16 sajale. Linnas ei oska eraldi öelda. Järelkäruga, mille peal oli teine Disco kulus 25 sajale.
Kuna igapäev sellega ei sõida, pole ka küttekulu niiväga probleemiks. Sõidustiil on liikluseeskirjade kohane. 110-ga kõrvetades saavutaks 20l vist vabalt.
V8 ja diisli tõmme on ikka eri maailmadest. Kui proovisõitu teed, siis väldi V8 proovimist viimase võimaluseni. See võib ratsionaalsele mõtlemisele kehvasti mõjuda. Näide omast käest võtta ;). Diisel on igal juhul odavam ja mõistlikum.
Kalev
Kuna igapäev sellega ei sõida, pole ka küttekulu niiväga probleemiks. Sõidustiil on liikluseeskirjade kohane. 110-ga kõrvetades saavutaks 20l vist vabalt.
V8 ja diisli tõmme on ikka eri maailmadest. Kui proovisõitu teed, siis väldi V8 proovimist viimase võimaluseni. See võib ratsionaalsele mõtlemisele kehvasti mõjuda. Näide omast käest võtta ;). Diisel on igal juhul odavam ja mõistlikum.
Kalev
vennal disco I 300td automaat jube hea sõita nii linnas kui metsas ,nu mudarehvidega ika sinna 15 kanti kisub aga endal siis nüüd disco II mööda maanted ja inimese moodi rehvidega siis 10 ligi ,metsa sõiduks disco I parem maantel jälle disco II nii nad väidavad endale meeldib I rohkem .ja just metsas
nu disco II seda elektroonikat palju ja andureid paras jagu kõhuall aga pisi elektroonika vead pidid firma märk ka olema .ja siis veel õhkpadjad need õhkpadjad kas kõige parem valik kuna ise möödametsa suht tihti aga eks näis kaua vastu peavad endal mõte ehk tavalised keerdvedrud alla kunagi esialgu olen patjade suhtes skeptiline.aga see aint minu arvamus .
Ok.MIs puutub elektroonikasse siis see veidi kehv aga vedrustuseks õhkpadjad siis tegelt on see kohati pluss.ei tunne discot aga kui võtta veokad siis plussiks see et vajalikul hetkel saab natuke keret tõsta.MIs puutub tugevusse siis kui just ei leia armatuurvarrast või muud taolist maa seest siis kaldun arvama,et ehk on need ikka kestvad asjad.
-
- MT-rehvid ja muda!
- Postitusi: 106
- Liitunud: T Mär 20, 2007 08:47
- Asukoht: Vanamõisa, Harjumaa
Ma soovitan ka sama
Tere fassi!
Kui soovid Disco I-te, siis mul just pakkuda üks kobe tükk:
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=1525
Hetkel plokikaas vahetamisel aga kui valmis saab, siis saab näha ja katsuda ja sõita nagu mühiseb.
Hinna üle saame aru pidada.
Jaksu!
Taisto
Kui soovid Disco I-te, siis mul just pakkuda üks kobe tükk:
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=1525
Hetkel plokikaas vahetamisel aga kui valmis saab, siis saab näha ja katsuda ja sõita nagu mühiseb.
Hinna üle saame aru pidada.
Jaksu!
Taisto
Maailm keerleb kui Discokera!