Huvi disco vastu.

Ei oska sobivat valida? Küsi julgelt, meie aitame!

Moderaator: landy

31zgd
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 123
Liitunud: E Mär 12, 2007 09:40
Asukoht: Saku

Postitus Postitas 31zgd »

Tere Taisto

Kas sul on oma autost pilte ka, sooviks neid näha ja kus kandis auto asub juhul kui läheb proovimiseks.
Land Rover 60 III koht Saku-Männiku mai 2008
Talveretk 2008, 2009 läbitud freelanderiga!!
Freelander 2
A6
Taisto
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 106
Liitunud: T Mär 20, 2007 08:47
Asukoht: Vanamõisa, Harjumaa

Autohuvi

Postitus Postitas Taisto »

Mnjaa, filmilindil on auto küll, aga pilte pole kunagi teinud. Hetkel on masin Test-Rem`i garaažis Männikul. Aga muidu elutseb vahelduva eduga Vanamõisas Saue külje all ja Kadriorus Köleri tänaval.

Loodan järgmisel nädalal masina kätte saada, siis saad vaatama-proovima tulla.

Kui sa oled näinud kunagi Pjotr Utkini naise autot siis mul on samasugune... :wink:

Autost lähemalt: http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=1525

Ja seiklustest teel LR foorumis: http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=1081

Võta ise uuesti kontakti palun ülejärgmisel nädalal.

Jaksu!
Maailm keerleb kui Discokera!
fassi
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 92
Liitunud: T Mär 11, 2008 21:52
Asukoht: tallinn;kiisa

Postitus Postitas fassi »

Oskate mulle selgitada veel mis on vahet tavalisel discl ja trophy discol?
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10304
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

fassi kirjutas:Oskate mulle selgitada veel mis on vahet tavalisel discl ja trophy discol?
Camel trophy Discovery on Sellenimelise ürituse auks tehtud erimudel.
Reeglina tähendab see spetiaalvärvi, kleepse, logosid ning off-road lisasid.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
fassi
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 92
Liitunud: T Mär 11, 2008 21:52
Asukoht: tallinn;kiisa

Postitus Postitas fassi »

Huvitav on see,et on olemas camel trophy mis on siis ka cameli värvides aga samas ka dicovery trophy mis on pealtnäha tavavärvitoonis.Pildipealt erinevusi teiste autodega nagu polegi.
Kasutaja avatar
Indrek_S
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 127
Liitunud: K Jaan 30, 2008 18:04
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_S »

tavaline trophy on 3 ukseline
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10304
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Veidi lisaianfot võistlusmasinate kohta:
http://www.4wdonline.com/Museums/BMIHT/DiscoCamel.html

Trophy kohta näeb veidi siit:
http://aebergon.club.fr/Land_Rover/page ... phy_96.htm
Üldislet on tegu järjekordse LR poolt teatud konkreetse turu jaoks tehtud kindla varustusastmega erimudeliga.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Rändsell
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 108
Liitunud: T Nov 20, 2007 23:45
Asukoht: Lääne-Virumaa

Postitus Postitas Rändsell »

Sõidan 2001. aasta discovery II-ga, 300 tdi mootor, tavaline vedrustus (ilma patjadeta). Pidevalt mööda metsateid ja mudaseid radu, tööasjus. Vabatahtlikult offroadima ei roni, kuna auto on töövahend.

Kütusekulu on 9-10 l/100 km. Kui kummil on mustrit ja rooli ja istme vaheline tihend on mõtlemisvõimeline, siis on tegemist päris võimeka kooslusega, mis suudab läbida päris raskeid tingimusi. Väga hea momendiga aeglusti on (kasutan aeglustit pidevalt). Kõhu all puudub igasugune elektroonika, mida küljest võiks ära sõita. Isiklikult arvan, et metsas on diisel parem, sest ta on mõnusalt rahulik, samas jõudu puudu pole aeglustiga kunagi tulnud. Bensukaga on võibolla oht liigselt pedaali muljudes end kiiremini maasse kaevata :).

Difrilukku minu autol ei ole. Alguses arvasin, et see on puudus, aga siiani pole ka vajadust tekkinud. Kui on reaalne oht, et ilma difri ja vintsi koosluseta uppumine kindel, käin parem jala. Samas kui tahtmist ja raha on, annab talle minuteada paigaldada ka keskdifri lukustuse.

Oleneb, milleks autot vajad. Kui tahad tõsisemat tanki, mida mutta ära uputada ja siis proovida, kuidas vintsi abil välja saab, võta discovery I. Odavam soetada ja ka odavam ehitada kui II. Pereautoks on II ilmselt parem valik, pisut uuem ja mugavam.

Auto nõrkadest külgedest on siin foorumites juttu. Kütusepump paagis on vist peaagu kõigil üle 100 000 sõitnud discodel vahetatud. Muus osas ei ole minul midagi märkimisväärset olnud. Varuosi saab Allmakesist väga normaalse hinnaga. Kui õnnestub saada disco II, mis pole asfaldilt eriti maha käinud ning mida on normaalselt hooldatud, on minu arvates tegu väga hea masinaga. Vastupidav auto, millel ka hinna ja kvaliteedi suhe on minu arust paigas, ei tule maksta peale maagiliste märgikeste eest kapotil või tagaluugil. Et siinne jutt liiga pikaks ei läheks, võib lisaküsimuste korral suhelda privaatsõnumitega.
Viimati muutis Rändsell, R Apr 11, 2008 09:49, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10304
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Rändsell kirjutas:Sõidan 2001. aasta discovery II-ga, 300 td5 mootor,
Siin on sul mingi eksitus, seda 300 indeksit siin küll kasutada ei saa!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Rändsell
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 108
Liitunud: T Nov 20, 2007 23:45
Asukoht: Lääne-Virumaa

Postitus Postitas Rändsell »

TD5, näpukas. Vabandust.
Viimati muutis Rändsell, T Apr 15, 2008 19:08, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
tai
pekki ei söö
pekki ei söö
Postitusi: 459
Liitunud: T Apr 11, 2006 22:19
Asukoht: Pärnu /Tallinn

Postitus Postitas tai »

Rändsell ytles
annab talle minuteada paigaldada ka keskdifri lukustuse.

Keskdiffri lukk on k6igil l2ndikatel standardis muidu oleksid nad lihtsalt 1wd autod. Sillalukud on extra ja hinnaga u 1000K eur per sild.

Lihtsalt v2ike t2helepanu juhtimine.

Sorri k6ikidel vanakestel ei ole klaviatuuril eesti toetust.

peace

tai nas
milleks 4x4 kui on olemas KRAZ 6322
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

lukud

Postitus Postitas Kalamees »

Tai ära sa ikka nii head juttu ka aja, D2 paar aastat ilma selleta, häbi tunnistada et sellel talvel pidin oma D2 lumehangest väljasaamiseks kasutama labida abi. RRC panin keskdiffri lukku ja läks kui tank. :(((((
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10304
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Tai paini nüüd küll kõva puguga puusse :twisted:

Tegelikult on nii:
The locking centre differential was still fitted, although the linkage to operate it was not attached, as Land Rover believed that the traction control and newly-developed Hill Descent Control would render it redundant. In 2002, US models saw the mechanism itself finally removed. At this time the mechanism was removed on European 02 Model Year vehicles and remained fully deleted until the face-lifted model was introduced later in that year. Customer demand saw the mechanism and controls fully reinstated as a cost option only (standard on top of range HSE/ES vehicles) on UK/Irish models. The "face-lift" models are easily identified by new "pocketed" headlamps which matched the Range Rover and face-lifted Freelander models. As with earlier models, however, this can be deceptive since kits are available to modify 1998-2002 vehicles with the newer lights.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta