soovin veidi Disco II kohta nõu saada?

Ei oska sobivat valida? Küsi julgelt, meie aitame!

Moderaator: landy

Vasta
Ojala
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 135
Liitunud: L Juun 07, 2008 10:25
Asukoht: Tartu

soovin veidi Disco II kohta nõu saada?

Postitus Postitas Ojala »

Olen huvitatud Disco II ostmisest
aasta 1999 2,5TDI 102kw
Mingi Luxury variant 7 kohaline.
'Et küsimus oleks selline et mis oleks esmatähtis jälgida selle auto juures enne ostu??
Igasugune nõu on oodatud.
Kasutaja avatar
Myrgel
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 28
Liitunud: T Mai 13, 2008 22:18
Asukoht: Mustamäe City

Postitus Postitas Myrgel »

Sa arvatavasti mõtled seda varianti. Sulle teadmiseks Land Rover ei ole kunagi teinud Luxury varianti. See on mingi Auto Tupiku sellide väljamõeldis. Tippmudelid on ES ja HSE (kõige vingem).

EDIT: Inglastel on mudelijärjestus järgmine: E, S, GS, XS, ES, Pursuit, Landmark, ES Premium.

Mis puutub ostueelsesse ülevaatusesse, siis siin ei ole midagi teada. Võta auto ja vii mgroverisse või IM'i. Las spetsid pistavad juhtmed taha ja vaatavad üle. Kui müüa mingitel põhjustel keeldub autoga läbivaatlusele tulemast (tavalised on: pole aega, dokumendid pole minu käes ei saa sõita, nii hea auto kohe ostetakse ära ja mul pole vaja seda jooksutada jne), siis kergita viisakalt kaabut ja mine järgmist otsima. Pruugitud auto ost nõuab kannatlikust ja külma närvi. Parem lase esialgu heana tunduv isend minna kui end kaelani pasa sisse mässid. Mitte, et konkreetne isend saast oleks, aga üle kontrollima pead kõik.

Mida disco II puhul jälgima pead on ikka klassikalised: mootor (nõuab väga korrektset hooldust, vastasel juhul võib juhtuda näiteks see), käigukast, vahekast, jooksud jne. Veidi kulukad lõbud peaksid veel olema esimesed rattalaagrid (kontrollitakse nagu laagreid ikka, rattad õhku ja logista) ja tagumine kütuse pump (hakkab häält tegema). Loomulikult võiksid võimalusel kontrollida kas on mingi suurema avarii läbi teinud. Auto on küll raami peal ja kere on "lisavarustus", aga siiski võib mõne leedu külasepa töö parandamine päris kulukaks minna.

Viimane "Luxury" Discovery mida mina Auto Tupikus vaatamas käisin, oli halvasti tagasi keritud spidomeetri (hakkab näit vilkuma), puuduva mootori katteta (see mis heli isoleerib) ning ilmselgete tunnustega, et mootor on maha käinud auto küljest. Pisivigu oli veel. Järeldused tee ise.

Urmas
Viimati muutis Myrgel, P Juun 08, 2008 23:46, muudetud 1 kord kokku.
J-Lo and 4-Low, Life's much better with a big rear-end..
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Myrgel kirjutas:Sa arvatavasti mõtled seda varianti. Sulle teadmiseks Land Rover ei ole kunagi teinud Luxury varianti. See on mingi Auto Tupiku sellide väljamõeldis. Tippmudelid on ES ja HSE (kõige vingem).
Täpsusatan, et Range Rover-il on HSE kõige vingem, Discol on selleks SE.
Seda"Luxury" nime võidi kasutada mõne päritolumaa edasimüüja poolt pakutava paketi lisanimena. Kuid Lr jah ise selliseid tiitleid pole kasutanud.

Eeelkirjutajaga nõus. Täpustuseks lisan, et kui auto korralikult hooldatud on, siis käigu- (niimanuaal, kui automaat)ja vahekastid on suht pommikindlad. Tagumise etteandepumba probleem võib end märkua hakata andma 200+ km autode puhul. (Eestis müüdvatel autodel tetvasti spidomeetrinäit vastvalt ostaja soovile või müüja suvale). Samas on õnneks tegu detailiga mis annab katki minekust pikalte ette teda ja jõuab hakata raha kõrvale panema. Vahel"vingub" veel aasta aeg enne kui "otsad annab".

Tagumise õhkvedrustusega mudelitel tasub igaks juhuks ka pdajd üle kontrollida.

Katagukse hinede loksu tasub vaadata. Uks raske ja koos seal oleva rattaga saavad hinged kõvasti vatti.

Kõiksuguste elektri või elektroonika hädadega isenditest tasub kauge kaarega eemale houda. nende kord ategemine toob endage tihti kaasa raske peavalu ja suured kulutused.

Vahekaste on kehesuguseid- keskdifrilukuga ja ilma.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Ojala
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 135
Liitunud: L Juun 07, 2008 10:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ojala »

ega see ei olnud juhuslikult see masin mida vaatamas käisid ?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... _missing=1
Kasutaja avatar
Myrgel
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 28
Liitunud: T Mai 13, 2008 22:18
Asukoht: Mustamäe City

Postitus Postitas Myrgel »

Ojala kirjutas:ega see ei olnud juhuslikult see masin mida vaatamas käisid ?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... _missing=1
Ei, selle auto on keegi "õnnelik" juba ära ostnud.

Lingitud auto on alles toodud. AT's töötab keegi sell kes on endale missiooniks võtnud Eestimaad Discoveritega rikastada. Iseenesest tänuväärt tegevus, kui arvestada kui vähe neid siin müügis on. Samas teeb veidi kahtlaseks kohati uskumatud odavad hinnad. Viimati oli seal 2002a isend pea poole odavam kui teised siinmail pakutavad.

Kui see auto on tõesti see mis kuulutuses kirjas, siis on küll hea ost. Seda kui hea tegelikult, selgub ikka kui autole väikene arstlik läbivaatus teha. 8) Ja mida sa siin ikka võitled endaga. Autod on seal ju platsil väljas. Sõida läbi ja vaata oma silmaga. Vajadusel võid ju ka mitu korda käia :wink:

Urmas
J-Lo and 4-Low, Life's much better with a big rear-end..
Ojala
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 135
Liitunud: L Juun 07, 2008 10:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ojala »

no suured tänud ikkagi ehk saab siis uurimas käidud ja vaadata mis masin see ikkagi on ja kuidas seisukord.
Vasta