vbl tahaks osta aga .. olen tydruk .. arvamused/soovitused?
Moderaator: landy
vbl tahaks osta aga .. olen tydruk .. arvamused/soovitused?
tervitused,
tahan osta LR.
kas oleksite nii kenad ja avaldakiste arvamust mis mudelit, miks just soovitatavat mudelit ja kuis peaks toimima ostmisel (mul mõned sõbrad nt on soetanud mitte Eestist .. ?
kas on ka palju vaeva-jändamist?
kas saan ka hakkama- olen ju ikkagi naine?!
kas siin on ka mõni minuga sarnane?
oleksin igati rõõmus ja tänulik, kui vaevute arvamust avaldama teemal kirjeldatul..
pean siis ikka silmas second hand kama
rahast ju tavaliselt ei räägita aga no üle 200-300 tuh kr ei kannata maksta, kuigi sõbra eest pole ju kunagi palju maksta!
mulle saaks kirjutada aadressil mari@boom.ee
tervitades
marja
tahan osta LR.
kas oleksite nii kenad ja avaldakiste arvamust mis mudelit, miks just soovitatavat mudelit ja kuis peaks toimima ostmisel (mul mõned sõbrad nt on soetanud mitte Eestist .. ?
kas on ka palju vaeva-jändamist?
kas saan ka hakkama- olen ju ikkagi naine?!
kas siin on ka mõni minuga sarnane?
oleksin igati rõõmus ja tänulik, kui vaevute arvamust avaldama teemal kirjeldatul..
pean siis ikka silmas second hand kama
rahast ju tavaliselt ei räägita aga no üle 200-300 tuh kr ei kannata maksta, kuigi sõbra eest pole ju kunagi palju maksta!
mulle saaks kirjutada aadressil mari@boom.ee
tervitades
marja
Et leida teile sobivaim auto palun esmalt vastused mõnele lihtsale küsimusele:
1)Mis otstarbeks läheks soetatav auto? (igapäevased sõidud maapiirkonnas, igapäevased sõidud peamiselt linnas, pühapäeva ja vabaajaautoks, tööautoks, jne)
2)Kas autot hakkate peamislet kasutama üksi või on seal igapäevaselt ka rohkem reisijaid?
3)Kas auto peaks olema bensiini või diiselmootoriga?
4)Kas eelistate automaat-või manuaalkäigukasti?
P.S. Õnneks pole te ainus naisterahvas, kas viimasel ajal endale Land Rover'i nimelise pereliikme on leidnud. Seega karta pole põhjust!
1)Mis otstarbeks läheks soetatav auto? (igapäevased sõidud maapiirkonnas, igapäevased sõidud peamiselt linnas, pühapäeva ja vabaajaautoks, tööautoks, jne)
2)Kas autot hakkate peamislet kasutama üksi või on seal igapäevaselt ka rohkem reisijaid?
3)Kas auto peaks olema bensiini või diiselmootoriga?
4)Kas eelistate automaat-või manuaalkäigukasti?
P.S. Õnneks pole te ainus naisterahvas, kas viimasel ajal endale Land Rover'i nimelise pereliikme on leidnud. Seega karta pole põhjust!
Viimati muutis landy, K Veebr 22, 2006 11:34, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-
- MT-rehvid ja muda!
- Postitusi: 185
- Liitunud: K Nov 30, 2005 14:29
- Asukoht: Tallinn Kadriorg/ Saku
Tere.
Kohe asja juurde.
Tahad osta, siis osta - kahetseda tuleb ainult seda, mis tegemata, aga mitte seda, mis tehtud.
Vaeva-jändamist on arvatavasti sama palju kui kõikide teiste kasutatud masinatega.
Naiseks olemine pole minu meelest vabandus, pigem eelis , alati saab minna ja õnnetut oskamatut mängida, mis tavaliselt meestes kutsub esile sellise iidse abistamissoovi.
Naisterahvaid peaks minu teada üsna mitmeid LRiga ringi sõitma, aga täpsemalt teab seda vist ainult ARK.
Mudeleid soovitada ei oska, sest ei tea, milline on masina põhikasutus.
PS! Minu arvamus on subjektiivne, sest olen kasutatud LRi omanik alles sügisest, aga see foorum siin on küll üks teadmiste ja abi varaait.
Edu.
Kohe asja juurde.
Tahad osta, siis osta - kahetseda tuleb ainult seda, mis tegemata, aga mitte seda, mis tehtud.
Vaeva-jändamist on arvatavasti sama palju kui kõikide teiste kasutatud masinatega.
Naiseks olemine pole minu meelest vabandus, pigem eelis , alati saab minna ja õnnetut oskamatut mängida, mis tavaliselt meestes kutsub esile sellise iidse abistamissoovi.
Naisterahvaid peaks minu teada üsna mitmeid LRiga ringi sõitma, aga täpsemalt teab seda vist ainult ARK.
Mudeleid soovitada ei oska, sest ei tea, milline on masina põhikasutus.
PS! Minu arvamus on subjektiivne, sest olen kasutatud LRi omanik alles sügisest, aga see foorum siin on küll üks teadmiste ja abi varaait.
Edu.
RR P38A autom. 2,5td 98a.
Re: vbl tahaks osta aga .. olen tydruk .. arvamused/soovitus
Tere Marja
Oman LR diskot ( 1996) eelmisest suvest.
Minumeelest viimasepeal naudingut pakkuv auto.Sõidan temaga linna- maakodu vahet + terve eelmine suvi mõnulesin metsateedel. Kuhu tavalise sõiduautoga ei oleks iial roninud.
Naisele väga turvaline auto, teele ei jäta. Alguses juhtus nii mõndagi aga midaiganes juhtus, ta sõitis ise välja. Parandamine oli lihtne, varuosad vägagi odavad. NB! tegemist ei ole kergelt laguneva masinaga.
Väga pehme auto, väga mugav auto, väga turvaline auto.
Ainuke mida ma temaga eriti tegema ei kipu on parkimine kitsastes oludes aga see rohkem minu probleem ja seda ka aiakäruga.
Mina soovitan...osta ja sa ei kahetse. Pealegi viimasepeal disainiga...ilus ju vaadata ilusat asja
Kütus on diisel ja 8 100-le, öko kah.
Oman LR diskot ( 1996) eelmisest suvest.
Minumeelest viimasepeal naudingut pakkuv auto.Sõidan temaga linna- maakodu vahet + terve eelmine suvi mõnulesin metsateedel. Kuhu tavalise sõiduautoga ei oleks iial roninud.
Naisele väga turvaline auto, teele ei jäta. Alguses juhtus nii mõndagi aga midaiganes juhtus, ta sõitis ise välja. Parandamine oli lihtne, varuosad vägagi odavad. NB! tegemist ei ole kergelt laguneva masinaga.
Väga pehme auto, väga mugav auto, väga turvaline auto.
Ainuke mida ma temaga eriti tegema ei kipu on parkimine kitsastes oludes aga see rohkem minu probleem ja seda ka aiakäruga.
Mina soovitan...osta ja sa ei kahetse. Pealegi viimasepeal disainiga...ilus ju vaadata ilusat asja
Kütus on diisel ja 8 100-le, öko kah.
Plaan igati kiiduväärt, sest Discovery I mudei näol on tegu ülimusliku kombintsiooniga LR'i robustsusest
ning vastupidavusest(redelraam, talasilald, käiguosa ja mootor) ja tänapäevset luksuset ning sõidumõnust
(salong, lisavarustus, mootor). Õnneks on LR'idel viikeäiguline käigukast koos aeglusti ja keskdifferentiaali
lukustamis võimalusega vahekstiga , mis ka maastikul (õigete rehvidega loomulikult) autost täit mõnu lubab tunda.
Enamikes kuulutustes kuulutuses on oluline viga, mis käsitleb difrilukke.
Selle autol ei ole ei ees ega taga differentsiaalide lukustust (saab tellida näiteks ARB omad eraldi juurde).
Küll on korraliku pideva nelikveoga autona olemas keskdiferentsiaali lukustus.
Diiselmootoreid on neile paigaldatud kahesuguseid- vrasematele 200 tdi ja uuematele 300 Tdi. Neist lähemalt:
http://www.landroverclub.ee/est/ajalugu ... diisel.htm
Disco I sees on ainult kaks suuremat alammodifikatsiooni. 1989-1994 ja 1994-1998.
Teile pakub enim huvi ilmselt see viimane.
1)Kere on alumiinumist ja ei roosteta (see mure jääb ära). Tõsi, peale
avariid alumiiniumi sirgeks ei tao. Seega plekid on kallid.
2)Sillad ja käiguosa on samad, mis RR Classicul ja seega on Eestist
võimalik kasutatud varuosi saada.
3)Mootor on töökindel (Tdi300) ning ei sisalda liigset
elektroonikat. Õnneks pole Eestis ükski mootor veel põhjaliku
kap.remonti vajanud.
4)Simmerid tilguvad neil kõigil ja vahel kipuvad ka rattalaagrid läbi
minema, kuid need ei ole õnneks kallid.
5)Tasub heita pilk enne ostmist ka roolikarbi olukorrale.
6)Kuigi manuaalkast annab auto tunnetusle palju kaasa, ei tohiks ka automaataksti karta, sest see on hea maastikusuutlikusega.
Kui siiski tõsine plaan Disco hankida, siis oovitan KINDLASTI rikastada
oma raamtukogu järgmiste trükistega:
http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stor ... =Discovery
http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stor ... &langId=-1
http://www.bentleypublishers.com/product.htm?code=YRW5
Kui asi tõsisemaks läheb, siis ka:
http://www.bentleypublishers.com/produc ... subject=11
http://www.bentleypublishers.com/product.htm?code=YRW6
Kasutatud varuosi on saada, sest momendil on 3 üle kaela käinud Discot juppidena müüa.
Ka uute varuosadega pole muret, nende eest hooliteb Allmakes Eeesti esindaja Peeter Utkin - www.allmakes.ee
Kütusekulu 300 tdi mootorifgaga on:
urban- 11,7
extra urban-8,7
combined-9,8
Lisaküsimustega võib julgelt pöörduda!
ning vastupidavusest(redelraam, talasilald, käiguosa ja mootor) ja tänapäevset luksuset ning sõidumõnust
(salong, lisavarustus, mootor). Õnneks on LR'idel viikeäiguline käigukast koos aeglusti ja keskdifferentiaali
lukustamis võimalusega vahekstiga , mis ka maastikul (õigete rehvidega loomulikult) autost täit mõnu lubab tunda.
Enamikes kuulutustes kuulutuses on oluline viga, mis käsitleb difrilukke.
Selle autol ei ole ei ees ega taga differentsiaalide lukustust (saab tellida näiteks ARB omad eraldi juurde).
Küll on korraliku pideva nelikveoga autona olemas keskdiferentsiaali lukustus.
Diiselmootoreid on neile paigaldatud kahesuguseid- vrasematele 200 tdi ja uuematele 300 Tdi. Neist lähemalt:
http://www.landroverclub.ee/est/ajalugu ... diisel.htm
Disco I sees on ainult kaks suuremat alammodifikatsiooni. 1989-1994 ja 1994-1998.
Teile pakub enim huvi ilmselt see viimane.
1)Kere on alumiinumist ja ei roosteta (see mure jääb ära). Tõsi, peale
avariid alumiiniumi sirgeks ei tao. Seega plekid on kallid.
2)Sillad ja käiguosa on samad, mis RR Classicul ja seega on Eestist
võimalik kasutatud varuosi saada.
3)Mootor on töökindel (Tdi300) ning ei sisalda liigset
elektroonikat. Õnneks pole Eestis ükski mootor veel põhjaliku
kap.remonti vajanud.
4)Simmerid tilguvad neil kõigil ja vahel kipuvad ka rattalaagrid läbi
minema, kuid need ei ole õnneks kallid.
5)Tasub heita pilk enne ostmist ka roolikarbi olukorrale.
6)Kuigi manuaalkast annab auto tunnetusle palju kaasa, ei tohiks ka automaataksti karta, sest see on hea maastikusuutlikusega.
Kui siiski tõsine plaan Disco hankida, siis oovitan KINDLASTI rikastada
oma raamtukogu järgmiste trükistega:
http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stor ... =Discovery
http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stor ... &langId=-1
http://www.bentleypublishers.com/product.htm?code=YRW5
Kui asi tõsisemaks läheb, siis ka:
http://www.bentleypublishers.com/produc ... subject=11
http://www.bentleypublishers.com/product.htm?code=YRW6
Kasutatud varuosi on saada, sest momendil on 3 üle kaela käinud Discot juppidena müüa.
Ka uute varuosadega pole muret, nende eest hooliteb Allmakes Eeesti esindaja Peeter Utkin - www.allmakes.ee
Kütusekulu 300 tdi mootorifgaga on:
urban- 11,7
extra urban-8,7
combined-9,8
Lisaküsimustega võib julgelt pöörduda!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Landy kirjutas:Plaan igati kiiduväärt, sest Discovery I mudei näol on tegu ülimusliku kombintsiooniga LR'i robustsusest
ning vastupidavusest(redelraam, talasilald, käiguosa ja mootor) ja tänapäevset luksuset ning sõidumõnust
(salong, lisavarustus, mootor).
ee veits OT, aga mismoodi sa kirjeldad siis RR Classicut?
üli-ülimuslik kombinatsioon?
muide alumiiniumi korrosioon on kordi tõsisem mure, kui rooste. Tasub levikut piirata. Kui seni pole tehtud, siis tasuks korrosioonitõrje ära teha kogu alusvankrile.
pohlad
RRC- on ka väha heade maastikusõidu omadustega luksusmaastur,kuid paar olulist pisiviga teevad sellise pruugitud soovitamise juures veidi valvsaks.Pihelgas kirjutas:ee veits OT, aga mismoodi sa kirjeldad siis RR Classicut?
üli-ülimuslik kombinatsioon?
1)Tagaluuk ja probleem korrosiooniga. Peamine RRC valupunkt
2) Diisliga mudelid liigub vähe ja enamues 2,4L VM mootoriga. Hea mootor, kuid kallid varuosad. Tdi mootorid pole just palju peale pandud.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
tegelt peaks vist eraldi teemasse kolima, aga:
1. tagaluuk - 6-7K ja uus olemas. oma autol pidin lisaks tavahooldusele vahetama veel neli amorti ja stabikavarda puksi. See töö läheb tänu Utkinile ja Offroad Service Marekile maksma max. 3K. Ja ongi auto korras.
2. 3,5 V8 bensukas ja raadiot autosse pole vaja (kuigi on). kätte saab väga heas korras masina ca 40K eest, varustus üsna tänapäevane, sooritusvõime kordi parem, kui praegustel linnamaasturitel. Igatahes on minu auto bensukulu summa oluliselt võiksem, kui panna vastukaaluks uuema maasturi liisingmakse, kasko ja lisaks tavaküttekulu.
Muide oman automaatkastiga isendit ja võin kinnitada, et maastikul hätta ei jää. Püsisin defeka sabas ka kõige keerulisemates tingimustes (seda küll talvel, ehk siis uppumise ohtu polnud) ja läks üles ning tuli alla vägagi järskudest nõlvadest.
minu seisukohta ei kõiguta miski
1. tagaluuk - 6-7K ja uus olemas. oma autol pidin lisaks tavahooldusele vahetama veel neli amorti ja stabikavarda puksi. See töö läheb tänu Utkinile ja Offroad Service Marekile maksma max. 3K. Ja ongi auto korras.
2. 3,5 V8 bensukas ja raadiot autosse pole vaja (kuigi on). kätte saab väga heas korras masina ca 40K eest, varustus üsna tänapäevane, sooritusvõime kordi parem, kui praegustel linnamaasturitel. Igatahes on minu auto bensukulu summa oluliselt võiksem, kui panna vastukaaluks uuema maasturi liisingmakse, kasko ja lisaks tavaküttekulu.
Muide oman automaatkastiga isendit ja võin kinnitada, et maastikul hätta ei jää. Püsisin defeka sabas ka kõige keerulisemates tingimustes (seda küll talvel, ehk siis uppumise ohtu polnud) ja läks üles ning tuli alla vägagi järskudest nõlvadest.
minu seisukohta ei kõiguta miski
pohlad