Eks iga auto vajab hoolt ja parandamist - arvestades, et tegemist n ikkagi kasutatud autodega. Isiklikult mõneti tundub jah, et peab ehk nati rohkem parandama. Kuid ...
... see ei häirigi niiväga, kuna RRII'he parandamine on tehtud väga lihtsaks. Kasvõi palju know-how'd on netist saadaval. Alguses ei arvanud ma autoparandamisest isiklikult midagi - aga RR'iga on see põnev, sest tead, mida on vaja ning kuidas on vaja.
Mäletan, et "hoiatati" inglaste autode suhtes. Need ei ole nagu jaapanlased - kas töötavad või ei tööta. Nendel autodel on iseloom ja isiksus. Nendel on sarnaselt inimestelgi pahemad ja paremad päevad. arvan, et paljud Land Roveri inimesed võiksid sellega ehk nõustuda.
Auto varusoade puhul on minu meelest väga hea saadavus e-bay kaudu. Hinnad on odavad arvestades Esinduse omadega. Hiljuine näide oli sõbra Disco 1'hega. Esindus ütles, et pidurikettad, klotsid 4'jale rattale koos vahetusega on mingi 15K ... Hr Utkini kaudu oli lõplikumaks hinnaks mingi 4-5K
Kui otseselt ei karda näppe õliseks teha siis pole vaja karta.
Auto võib ju tujukas olla, kuid sellel peab ikka tõsist viga olema, et sind tee äärde jätab.
nõrgad kohad on antud masinal EAS - elektroonilisetl juhitav õhk vedrustus.
Ülejäänud on minu meelest suhteliselt pommikindlad. Eks regulaarhooldust peab tegema - õlide, filtrite vahetus. Kuid seda on vaja teha isegi T-40'etel
Eks vähem kapriissem on vist Disco I või II.