1. leht 1-st

tervist

Postitatud: P Nov 30, 2008 07:38
Postitas Mjahi
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html


http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

selline asi et tutaval huvi selliste masinate vastu kas keegi teab neist masinatest ehk midagi täpsemalt tänud

Re: tervist

Postitatud: P Nov 30, 2008 10:06
Postitas pirx
Mjahi kirjutas:http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html


http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

selline asi et tutaval huvi selliste masinate vastu kas keegi teab neist masinatest ehk midagi täpsemalt tänud
Minu isiklik arvamus on, et see teine on igal juhul parem. Hinnaks 127 000 +km. Esimesel variandil on lisadega väga tuuga- Range Roveril nahksisu võiks ikka olla, rääkimata autopiloodist ja istmesoojendusest. Läbisõidule ma eriti tähelepanu ei pööraks, vaid antud auto hetke tehnilisele korrasolekule. See on minu arvamus.

Postitatud: P Nov 30, 2008 15:00
Postitas LittleSuzi
RR'i omamamine on lausa elustiil :)
Eks ikka teame ühte koma teist.
Tähelepanu pööramine on kõige lihtsam, kui minna autoga koos Inchcape esindusse või MG Roverisse ja tellida ülevaatus/diagnostika.
Siin foorumis on ka seda teemat arutatud seega võid ka otsingut kasutada.

IMHO: diisel mootor pole RR II'le ehk sobivaim ... kuid see nagu mainitud alandlik arvamus :roll:

Postitatud: P Nov 30, 2008 18:13
Postitas Rein
See natuke paha elustiil. 8) Naise õemehe RR iga sõitmas käies tundsin ennast matka riiete ja saabastega seal ennast ikka väga sitasti :D, hing lausa nõudis ülli ja poleer kinga :wink: . Nali naljaks, aga kas sellele teise põlve RR ile saab ka kunagi ring peale juppidega ja siis pikemat aega probleemivabalt kulgeda?

Postitatud: P Nov 30, 2008 19:18
Postitas Mjahi
selge selge ,aga äkki keegi teab neist masinatest just midagi kõneleda

Postitatud: E Dets 01, 2008 12:58
Postitas LittleSuzi
Eks iga auto vajab hoolt ja parandamist - arvestades, et tegemist n ikkagi kasutatud autodega. Isiklikult mõneti tundub jah, et peab ehk nati rohkem parandama. Kuid ...
... see ei häirigi niiväga, kuna RRII'he parandamine on tehtud väga lihtsaks. Kasvõi palju know-how'd on netist saadaval. Alguses ei arvanud ma autoparandamisest isiklikult midagi - aga RR'iga on see põnev, sest tead, mida on vaja ning kuidas on vaja.

Mäletan, et "hoiatati" inglaste autode suhtes. Need ei ole nagu jaapanlased - kas töötavad või ei tööta. Nendel autodel on iseloom ja isiksus. Nendel on sarnaselt inimestelgi pahemad ja paremad päevad. arvan, et paljud Land Roveri inimesed võiksid sellega ehk nõustuda.

Auto varusoade puhul on minu meelest väga hea saadavus e-bay kaudu. Hinnad on odavad arvestades Esinduse omadega. Hiljuine näide oli sõbra Disco 1'hega. Esindus ütles, et pidurikettad, klotsid 4'jale rattale koos vahetusega on mingi 15K ... Hr Utkini kaudu oli lõplikumaks hinnaks mingi 4-5K

Kui otseselt ei karda näppe õliseks teha siis pole vaja karta.
Auto võib ju tujukas olla, kuid sellel peab ikka tõsist viga olema, et sind tee äärde jätab.

nõrgad kohad on antud masinal EAS - elektroonilisetl juhitav õhk vedrustus.

Ülejäänud on minu meelest suhteliselt pommikindlad. Eks regulaarhooldust peab tegema - õlide, filtrite vahetus. Kuid seda on vaja teha isegi T-40'etel 8)
Eks vähem kapriissem on vist Disco I või II.

Postitatud: E Dets 01, 2008 13:03
Postitas LittleSuzi
lisaksin nimekirja, milled olen aasta jooksul vahetanud:

Anti roll bar links;
Water pump;
viscouse unit;
EAS pump;
Spark plugs + leads;
Rear Brake pads and rotors;

Vahetada oleks veel vaja bensiinipump ja radiaator (läks katki oma hooletuse tõttu).

LIsandub veel regulaarne õlide vahetus. Seega ei ole see midagi nii hullu.