RR soetamine
Moderaator: landy
RR soetamine
Tere roverlased!
Mure selline et on tekkinud suur isu omada maasturit ja lemmikuks on RR.
Ma pole eriti manuaalkasti lembeline aga elaks ja naudiks ka sellist isendit http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Kas on keegi käinud seda vaatamas? Oskab ehk midagi öelda?
Samas olen käinud vaatamas Hiiu autoaias seda masinat http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
või on äkki seda keegi uurinud? käisin ka ise korra vaatamas aga ei oska midagi arvata! Kole pilt oli see, et laepolster oli suht lahti vajunud ja armatuur oli ka paisunud kohati lahti.
Huvitav oleks ka teada palju sellised isendid kütet tarbivad (orienteeruvalt) ma olen ise keskmise/rahuliku sõidustiiliga.
Ettetänades simpson
Mure selline et on tekkinud suur isu omada maasturit ja lemmikuks on RR.
Ma pole eriti manuaalkasti lembeline aga elaks ja naudiks ka sellist isendit http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Kas on keegi käinud seda vaatamas? Oskab ehk midagi öelda?
Samas olen käinud vaatamas Hiiu autoaias seda masinat http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
või on äkki seda keegi uurinud? käisin ka ise korra vaatamas aga ei oska midagi arvata! Kole pilt oli see, et laepolster oli suht lahti vajunud ja armatuur oli ka paisunud kohati lahti.
Huvitav oleks ka teada palju sellised isendid kütet tarbivad (orienteeruvalt) ma olen ise keskmise/rahuliku sõidustiiliga.
Ettetänades simpson
Auto tüübi nimeks oli P38 ehk Mk II
Sellel autol on kasutusel BMW tehase r 2,5L 6-silindriline easmootor, vahejahutusega ja kaugsissepritsega turbo diisel mootor, lõtkuvate hüdrotõukuritega.
Nüüd lühidalt sellest mootorist:
MODEL: Range Rover 2.5 DT and 2.5 DSE
ENGINE: 2.5 litre 6 cylinder turbo charged
indirect injection diesel
CYLINDER HEAD MATERIAL: Aluminium
CYLINDER BLOCK MATERIAL: Cast Iron
NUMBER OF CYLINDERS: 6
CYLINDER LAYOUT: In-line
BORE: 80.00 mm (3.12 in)
STROKE: 82.80 mm (3.26 in)
CAPACITY: 2497 cc
VALVE GEAR: Self adjusting tappets ohv
COMPRESSION RATIO: 22.0 : 1
FUEL SYSTEM: Bosch fully electronic DDE 2.5
MAXIMUM POWER OUTPUT: 134 bhp (100 kW) @ 4400 rpm
MAXIMUM TORQUE: 199 lb ft (270 N.m) @ 2300 rpm
TURBO-CHARGER: Mitsubishi TD04-11G4 1.2 bar (1.26
kgf/cm, 18.0 lb/Sq.in)
FUEL
Tank Capacity Diesel - 20 Gallons (90 litres)
2.5 Diesel Manual mpg L/100 km
Urban cycle 25.8 10.9
Constant 56 mph 37.9 7.5
Constant 75 mph 25.3 11.2
PERFORMANCE
2.5 Diesel Manual
Maximum Speed 105 mph (170 kph)
0-60 mph (0-100 kph) 13.3 (14.3) seconds
TRANSMISSION
2.5 Diesel - Manual mph/1000 rpm
Gear Ratio High Low
5th 0.730:1 26.70 9.93
4th 1.000:1 19.44 7.23
3rd 1.397:1 13.92 5.18
2nd 2.132:1 9.12 3.39
1st 3.692:1 5.27 1.96
Reverse 3.535:1 5.50 2.04
Final Drive Ratio 3.540:1
Transfer Box Ratio 1.216:1 3.271:1
Ütleme nii, et kui isendil on varasemalt olnud probleeme elektri , elektroonika- või kliimaseadmetega, siis tasub selle isendi ostmisel ettevaatlik olla. Need veda on suht raskesti ravitavad ja kipuvad korduma. Samas, kui sellist viga küljes pole, siis on tegu vägagi mugavate ja töökindlate autodega.
RR puhul tasub kindlasti tähelepanu pöörata ka õhkvedrustuse ja seda toitva kompressori tervisele. Ülejäänud asjad millele tasub rõhku pöörata on kõigile maasturitele omased (kardaaniristida, lõtkud ülekannetes, käigu- ja vahekasti hääled ning käitumine). Ei tasu sattuda paanikasse õlisest silla otsest või loikudest auto all, sest LR'ile on iseloomulik õli lekkimine ja õnneks on simerid/laagrid üsna odavad.
EAS- viga tähendab Elctroic Air Suspension viga, ehk siis õhkverustuses on probleem. Tüüpviga( ja kahjuks üsna kallis)selle mudelil. Võimlikud tüüpvea variandid: katkine õhkpadi, vigane kompressor, vigane kompressori juhtimine, mõni vigane andur, jne. Hoiatan: pange rahakott valmis, sealt hammustatakse suur tükk küljest ära!
Soovitab lasta teha esinduse Põhjalik kogu auto tehniline ülevaatus, et kõik vead korraga teada saada
Hooldusintervallid leiate siit:
http://www.landroverclub.net//Club/HTML/Maintechnic.htm
Manualidest soovitan soojalt osta:
http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stor ... &langId=-1
http://www.bentleypublishers.com/produc ... subject=16
Lisaks on mul olemas tehase poolt ametlikele esindustele saadetav elektrooniline remondi-ja hooldus manual.
Siin on HÄSTI põhjalik jutt RR MK II kohta:
http://www.off-road.com/RoverWeb/RR2/
Veel MK II-st
http://www.4wdonline.com/LandRover/RR2.html
http://www.4wdonline.com/LandRover/RR2/drive.html
http://www.4wdonline.com/LandRover/RR2/1996.html
http://www.4wdonline.com/LandRover/RR2/1997.html
http://www.4wdonline.com/LandRover/RR2/1998.html
http://www.4wdonline.com/LandRover/RR2/2000.html
http://www.4wdonline.com/LandRover/RR2/2001.html
-----------
Esimesena mainitatud mudel on tagsihoidlikuma DT varustusastmega ja mälu järgi juba mõnda aega müügis olnud.
See 4,0 L isens tasub ära unustada, kuan on kõige lahjema varustusastmega ja võtab kütet pea samaplju kui 4,6L V8
MODEL: Range Rover 4.0 and 4.0 SE Automatic/Manual
ENGINE: 4.0 litre V8 petrol
CYLINDER HEAD MATERIAL: Aluminium
CYLINDER BLOCK MATERIAL: Aluminium
BORE: 94.0 mm (3.70 in)
STROKE: 71.0 mm (2.79 in)
CAPACITY: 3950 cc
VALVE GEAR: Self adjusting hydraulic tappets ohv
COMPRESSION RATIO: 9.34 : 1
FUEL SYSTEM: Lucas electronic with GEMS-ECU
MAXIMUM POWER OUTPUT: 190 bhp (140 kW) @ 4750 rpm
MAXIMUM TORQUE: 236 lb ft (320 N.m) @ 3000 rpm
MODEL: Range Rover 4.6 HSE
ENGINE: 4.6 litre V8 petrol
CYLINDER HEAD MATERIAL: Aluminium
CYLINDER BLOCK MATERIAL: Aluminium
BORE: 94.0 mm (3.70 in)
STROKE: 82.0 mm (3.23 in)
CAPACITY: 4554 cc
VALVE GEAR: Self adjusting hydraulic tappets ohv
COMPRESSION RATIO: 9.34 : 1
FUEL SYSTEM: Lucas electronic with GEMS-ECU
MAXIMUM POWER OUTPUT: 225 bhp (166 kW) @ 4750 rpm
MAXIMUM TORQUE: 277 lb ft (376.6 N.m) @ 3000 rpm
FUEL
Tank Capacity Petrol - 22 Gallons (100 litres)
FUEL CONSUMPTION
4.6 V8 Automatic mpg L/100 km
Urban cycle 12.8 22.1
Constant 56 mph 24.8 11.4
Constan 75 mph 20.1 14.1
4.0 V8 Automatic mpg L/100 km
Urban cycle 14.0 20.2
Constant 56 mph 26.8 10.6
Constant 75 mph 20.2 14.0
4.0 V8 Manual mpg L/100km
Urban cycle 15.2 18.6
Constant 56 mph 27.2 10.4
Constant 75 mph 21.0 13.5
2.5 Diesel Manual mpg L/100 km
Urban cycle 25.8 10.9
Constant 56 mph 37.9 7.5
Constant 75 mph 25.3 11.2
WEIGHTS
Gross vehicle weight 2780 kg
EEC Kerb Weight
4.0 V8 Auto 2100 kg
4.0 V8 Manual 2090 kg
4.6 V8 2220 kg
2.5 Diesel 2115 kg
Towing Weight On-Road Off-Road
Over-run brakes 3500 kg 1000 kg
Without brakes 750 kg 500 kg
PERFORMANCE
4.0 V8 Manual Automatic
Maximum Speed 118 mph (190 kph) 116 mph (187 kph)
0-60 mph (0-100 kph) 9.9 (10.5) seconds 10.4 (10.9) seconds
4.6 V8 Automatic
Maximum Speed 125 mph (200 kph)
0-60 mph (0-100 kph) 9.3 (9.9) seconds
2.5 Diesel Manual
Maximum Speed 105 mph (170 kph)
0-60 mph (0-100 kph) 13.3 (14.3) seconds
TRANSMISSION
4.0/4.6 V8 - 5 speed Manual R380 mph/1000 rpm
Gear Ratio High Low
5th 0.730:1 26.70 9.93
4th 1.000:1 19.44 7.23
3rd 1.397:1 13.92 5.18
2nd 2.132:1 9.12 3.39
1st 3.321:1 5.85 2.17
Reverse 3.535:1 5.50 2.04
Final Drive Ratio 3.540:1
Transfer Box Ratio 1.216:1 3.271:1
4.0/4.6 V8 - 4 speed Automatic mph/1000 rpm
Gear Ratio High Low
4th 0.730:1 26.70 9.93
3rd 1.000:1 19.44 7.23
2nd 1.480:1 13.14 4.89
1st 2.480:1 7.84 2.92
Reverse 2.090:1 9.30 3.45
Final Drive Ratio 3.540:1
Transfer Box Ratio 1.216:1 3.271:1
2.5 Diesel - Manual mph/1000 rpm
Gear Ratio High Low
5th 0.730:1 26.70 9.93
4th 1.000:1 19.44 7.23
3rd 1.397:1 13.92 5.18
2nd 2.132:1 9.12 3.39
1st 3.692:1 5.27 1.96
Reverse 3.535:1 5.50 2.04
Final Drive Ratio 3.540:1
Transfer Box Ratio 1.216:1 3.271:1
DIMENSIONS
Overall length 185.6 in (4713 mm)
Overall width 74.4 in (1889 mm)
Overall height 71.6 in (1817 mm) at standard ride height
Wheelbase 108.1 in (2745 mm)
Track Front 60.6 in (1540 mm)
Track Rear 60.2 in (1530 mm)
Luggage Capacity
Rear seat up 18.5 cu ft (0.52 cu m)
Rear seats down 58.0 cu ft (1.64 cu m)
Approach Angle No bib spoiler With bib spoiler
Standard 34 31
High 37 34
Departure Angle (to exhaust) Petrol Diesel
Standard 23 24
High 25 26
Ramp Angle
Standard 154
High 151
Wading 20 in (0.5 metre)
SUSPENSION
Electronic Air Suspension
Front:
Variable Rate Air Springs 3.7 bar (44 - 103 lb/sq in)
Anti roll bar thickness 31mm
Beam axle located by cranked radius arms and panhard rod
Rear:
Variable Rate Air Springs 3.7 bar (44 - 103 lb/sq in)
Beam axle located by composite trailing link and panhard rod
STEERING
Type Recirculating ball (power assisted)
Height and reach adjustable standard on all models
Turns 3.2 lock-to-lock
Turning circle 38ft 11 in (11.85 m) kerb to kerb
BRAKES
Front 11.7 in dia (297 mm) ventilated discs
Rear 12.0 in dia (304 mm) solid discs
ABS 4-channel anti-lock system standard on all models
Parking brake Transmission brake drum on rear output from transfer
Sellel autol on kasutusel BMW tehase r 2,5L 6-silindriline easmootor, vahejahutusega ja kaugsissepritsega turbo diisel mootor, lõtkuvate hüdrotõukuritega.
Nüüd lühidalt sellest mootorist:
MODEL: Range Rover 2.5 DT and 2.5 DSE
ENGINE: 2.5 litre 6 cylinder turbo charged
indirect injection diesel
CYLINDER HEAD MATERIAL: Aluminium
CYLINDER BLOCK MATERIAL: Cast Iron
NUMBER OF CYLINDERS: 6
CYLINDER LAYOUT: In-line
BORE: 80.00 mm (3.12 in)
STROKE: 82.80 mm (3.26 in)
CAPACITY: 2497 cc
VALVE GEAR: Self adjusting tappets ohv
COMPRESSION RATIO: 22.0 : 1
FUEL SYSTEM: Bosch fully electronic DDE 2.5
MAXIMUM POWER OUTPUT: 134 bhp (100 kW) @ 4400 rpm
MAXIMUM TORQUE: 199 lb ft (270 N.m) @ 2300 rpm
TURBO-CHARGER: Mitsubishi TD04-11G4 1.2 bar (1.26
kgf/cm, 18.0 lb/Sq.in)
FUEL
Tank Capacity Diesel - 20 Gallons (90 litres)
2.5 Diesel Manual mpg L/100 km
Urban cycle 25.8 10.9
Constant 56 mph 37.9 7.5
Constant 75 mph 25.3 11.2
PERFORMANCE
2.5 Diesel Manual
Maximum Speed 105 mph (170 kph)
0-60 mph (0-100 kph) 13.3 (14.3) seconds
TRANSMISSION
2.5 Diesel - Manual mph/1000 rpm
Gear Ratio High Low
5th 0.730:1 26.70 9.93
4th 1.000:1 19.44 7.23
3rd 1.397:1 13.92 5.18
2nd 2.132:1 9.12 3.39
1st 3.692:1 5.27 1.96
Reverse 3.535:1 5.50 2.04
Final Drive Ratio 3.540:1
Transfer Box Ratio 1.216:1 3.271:1
Ütleme nii, et kui isendil on varasemalt olnud probleeme elektri , elektroonika- või kliimaseadmetega, siis tasub selle isendi ostmisel ettevaatlik olla. Need veda on suht raskesti ravitavad ja kipuvad korduma. Samas, kui sellist viga küljes pole, siis on tegu vägagi mugavate ja töökindlate autodega.
RR puhul tasub kindlasti tähelepanu pöörata ka õhkvedrustuse ja seda toitva kompressori tervisele. Ülejäänud asjad millele tasub rõhku pöörata on kõigile maasturitele omased (kardaaniristida, lõtkud ülekannetes, käigu- ja vahekasti hääled ning käitumine). Ei tasu sattuda paanikasse õlisest silla otsest või loikudest auto all, sest LR'ile on iseloomulik õli lekkimine ja õnneks on simerid/laagrid üsna odavad.
EAS- viga tähendab Elctroic Air Suspension viga, ehk siis õhkverustuses on probleem. Tüüpviga( ja kahjuks üsna kallis)selle mudelil. Võimlikud tüüpvea variandid: katkine õhkpadi, vigane kompressor, vigane kompressori juhtimine, mõni vigane andur, jne. Hoiatan: pange rahakott valmis, sealt hammustatakse suur tükk küljest ära!
Soovitab lasta teha esinduse Põhjalik kogu auto tehniline ülevaatus, et kõik vead korraga teada saada
Hooldusintervallid leiate siit:
http://www.landroverclub.net//Club/HTML/Maintechnic.htm
Manualidest soovitan soojalt osta:
http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stor ... &langId=-1
http://www.bentleypublishers.com/produc ... subject=16
Lisaks on mul olemas tehase poolt ametlikele esindustele saadetav elektrooniline remondi-ja hooldus manual.
Siin on HÄSTI põhjalik jutt RR MK II kohta:
http://www.off-road.com/RoverWeb/RR2/
Veel MK II-st
http://www.4wdonline.com/LandRover/RR2.html
http://www.4wdonline.com/LandRover/RR2/drive.html
http://www.4wdonline.com/LandRover/RR2/1996.html
http://www.4wdonline.com/LandRover/RR2/1997.html
http://www.4wdonline.com/LandRover/RR2/1998.html
http://www.4wdonline.com/LandRover/RR2/2000.html
http://www.4wdonline.com/LandRover/RR2/2001.html
-----------
Esimesena mainitatud mudel on tagsihoidlikuma DT varustusastmega ja mälu järgi juba mõnda aega müügis olnud.
See 4,0 L isens tasub ära unustada, kuan on kõige lahjema varustusastmega ja võtab kütet pea samaplju kui 4,6L V8
MODEL: Range Rover 4.0 and 4.0 SE Automatic/Manual
ENGINE: 4.0 litre V8 petrol
CYLINDER HEAD MATERIAL: Aluminium
CYLINDER BLOCK MATERIAL: Aluminium
BORE: 94.0 mm (3.70 in)
STROKE: 71.0 mm (2.79 in)
CAPACITY: 3950 cc
VALVE GEAR: Self adjusting hydraulic tappets ohv
COMPRESSION RATIO: 9.34 : 1
FUEL SYSTEM: Lucas electronic with GEMS-ECU
MAXIMUM POWER OUTPUT: 190 bhp (140 kW) @ 4750 rpm
MAXIMUM TORQUE: 236 lb ft (320 N.m) @ 3000 rpm
MODEL: Range Rover 4.6 HSE
ENGINE: 4.6 litre V8 petrol
CYLINDER HEAD MATERIAL: Aluminium
CYLINDER BLOCK MATERIAL: Aluminium
BORE: 94.0 mm (3.70 in)
STROKE: 82.0 mm (3.23 in)
CAPACITY: 4554 cc
VALVE GEAR: Self adjusting hydraulic tappets ohv
COMPRESSION RATIO: 9.34 : 1
FUEL SYSTEM: Lucas electronic with GEMS-ECU
MAXIMUM POWER OUTPUT: 225 bhp (166 kW) @ 4750 rpm
MAXIMUM TORQUE: 277 lb ft (376.6 N.m) @ 3000 rpm
FUEL
Tank Capacity Petrol - 22 Gallons (100 litres)
FUEL CONSUMPTION
4.6 V8 Automatic mpg L/100 km
Urban cycle 12.8 22.1
Constant 56 mph 24.8 11.4
Constan 75 mph 20.1 14.1
4.0 V8 Automatic mpg L/100 km
Urban cycle 14.0 20.2
Constant 56 mph 26.8 10.6
Constant 75 mph 20.2 14.0
4.0 V8 Manual mpg L/100km
Urban cycle 15.2 18.6
Constant 56 mph 27.2 10.4
Constant 75 mph 21.0 13.5
2.5 Diesel Manual mpg L/100 km
Urban cycle 25.8 10.9
Constant 56 mph 37.9 7.5
Constant 75 mph 25.3 11.2
WEIGHTS
Gross vehicle weight 2780 kg
EEC Kerb Weight
4.0 V8 Auto 2100 kg
4.0 V8 Manual 2090 kg
4.6 V8 2220 kg
2.5 Diesel 2115 kg
Towing Weight On-Road Off-Road
Over-run brakes 3500 kg 1000 kg
Without brakes 750 kg 500 kg
PERFORMANCE
4.0 V8 Manual Automatic
Maximum Speed 118 mph (190 kph) 116 mph (187 kph)
0-60 mph (0-100 kph) 9.9 (10.5) seconds 10.4 (10.9) seconds
4.6 V8 Automatic
Maximum Speed 125 mph (200 kph)
0-60 mph (0-100 kph) 9.3 (9.9) seconds
2.5 Diesel Manual
Maximum Speed 105 mph (170 kph)
0-60 mph (0-100 kph) 13.3 (14.3) seconds
TRANSMISSION
4.0/4.6 V8 - 5 speed Manual R380 mph/1000 rpm
Gear Ratio High Low
5th 0.730:1 26.70 9.93
4th 1.000:1 19.44 7.23
3rd 1.397:1 13.92 5.18
2nd 2.132:1 9.12 3.39
1st 3.321:1 5.85 2.17
Reverse 3.535:1 5.50 2.04
Final Drive Ratio 3.540:1
Transfer Box Ratio 1.216:1 3.271:1
4.0/4.6 V8 - 4 speed Automatic mph/1000 rpm
Gear Ratio High Low
4th 0.730:1 26.70 9.93
3rd 1.000:1 19.44 7.23
2nd 1.480:1 13.14 4.89
1st 2.480:1 7.84 2.92
Reverse 2.090:1 9.30 3.45
Final Drive Ratio 3.540:1
Transfer Box Ratio 1.216:1 3.271:1
2.5 Diesel - Manual mph/1000 rpm
Gear Ratio High Low
5th 0.730:1 26.70 9.93
4th 1.000:1 19.44 7.23
3rd 1.397:1 13.92 5.18
2nd 2.132:1 9.12 3.39
1st 3.692:1 5.27 1.96
Reverse 3.535:1 5.50 2.04
Final Drive Ratio 3.540:1
Transfer Box Ratio 1.216:1 3.271:1
DIMENSIONS
Overall length 185.6 in (4713 mm)
Overall width 74.4 in (1889 mm)
Overall height 71.6 in (1817 mm) at standard ride height
Wheelbase 108.1 in (2745 mm)
Track Front 60.6 in (1540 mm)
Track Rear 60.2 in (1530 mm)
Luggage Capacity
Rear seat up 18.5 cu ft (0.52 cu m)
Rear seats down 58.0 cu ft (1.64 cu m)
Approach Angle No bib spoiler With bib spoiler
Standard 34 31
High 37 34
Departure Angle (to exhaust) Petrol Diesel
Standard 23 24
High 25 26
Ramp Angle
Standard 154
High 151
Wading 20 in (0.5 metre)
SUSPENSION
Electronic Air Suspension
Front:
Variable Rate Air Springs 3.7 bar (44 - 103 lb/sq in)
Anti roll bar thickness 31mm
Beam axle located by cranked radius arms and panhard rod
Rear:
Variable Rate Air Springs 3.7 bar (44 - 103 lb/sq in)
Beam axle located by composite trailing link and panhard rod
STEERING
Type Recirculating ball (power assisted)
Height and reach adjustable standard on all models
Turns 3.2 lock-to-lock
Turning circle 38ft 11 in (11.85 m) kerb to kerb
BRAKES
Front 11.7 in dia (297 mm) ventilated discs
Rear 12.0 in dia (304 mm) solid discs
ABS 4-channel anti-lock system standard on all models
Parking brake Transmission brake drum on rear output from transfer
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Ega see mõni auto24 jututuba pole., vaid LR klubi foorum. Ennetame tekida võivaid küsimusi.simpson kirjutas:Ohoho nii palju infot , et kuku pikali
P38A tasub ALATI enne ostu diagnostikast läbi latsta. Säästad edaspidi närve ja raha.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Minu arust on see auto "juust". Nagu ma varem öelnud olen, siis Range Roveril nahksisu, istmesoojendused, autopiloot võiksid ikka olla. Sama raha eest peaks ju natuke parema varustusega masina saama. See on minu isiklik arvamus ja võibolla olen ma natuke nõudlikum- kuid aastate pärast ei müü sa seda autot küll enam kellegile. Aga võibolla on see hea auto ja sõitma hakkad sellega ju sina- ise otsustad. Ma võin ise sulle sama raha eest piiri tagant parema varustusastmega auto tuua nii bensiinimootoriga kui ka diisli.simpson kirjutas:Ohoho nii palju infot , et kuku pikali
Ok nüüd üritan midagi meelde jätta ja lahen seda dislat vaatama.
Tänud Landy
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Tegu ju ongi lahjema DT varustusastmega. DSE varustusaste siladaks tõesti juba kõiki "vileeid ja pasunaid".pirx kirjutas:Minu arust on see auto "juust". Nagu ma varem öelnud olen, siis Range Roveril nahksisu, istmesoojendused, autopiloot võiksid ikka olla.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Tean. Aga ma eeldasin, et teema algataja ei ole sellega kursis. SorryLandy kirjutas:Tegu ju ongi lahjema DT varustusastmega. DSE varustusaste siladaks tõesti juba kõiki "vileeid ja pasunaid".pirx kirjutas:Minu arust on see auto "juust". Nagu ma varem öelnud olen, siis Range Roveril nahksisu, istmesoojendused, autopiloot võiksid ikka olla.
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
Kas keegi käinud kaemas brc's sellist aparaati:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=563868
Huvitav, kui altid Brc'lased hinnaläbirääkimises on ...
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=563868
Huvitav, kui altid Brc'lased hinnaläbirääkimises on ...
Natuke kallis ei ole ve? Euroopast saab kindlasti odavamalt. Loomulikult kui saaks hinda alla, siis ei ole masinal vigagi.LittleSuzi kirjutas:Kas keegi käinud kaemas brc's sellist aparaati:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=563868
Huvitav, kui altid Brc'lased hinnaläbirääkimises on ...
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
-
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 520
- Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
- Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)
Auto Euroopast
Vaatasin läbi Mobile.Docs ja sealt huvitav asi et masinaid 2001-2002 aastakäiguga ükikud, vanemaid valik kobe.
Aga jah muud otsingu omad pakuvad päris head valikut. nn. auto.de
Aga jah muud otsingu omad pakuvad päris head valikut. nn. auto.de
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
http://autos.msn.com/research/vip/Relia ... ge%20Rover
200/2001/2002 on selle mudeli puhul kõige õnnestunumad. Noh eks see on ka ju tootmistsükli viimased 3 aastat.
200/2001/2002 on selle mudeli puhul kõige õnnestunumad. Noh eks see on ka ju tootmistsükli viimased 3 aastat.
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
Antud auto kohta on küll kallis. Tahakski hinda mingi 130-110 juurde kaubelda. Piltidelt tundub küll enamvähem, kuid pilt on pilt ja oma silm on kuningas.pirx kirjutas:Natuke kallis ei ole ve? Euroopast saab kindlasti odavamalt. Loomulikult kui saaks hinda alla, siis ei ole masinal vigagi.LittleSuzi kirjutas:Kas keegi käinud kaemas brc's sellist aparaati:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=563868
Huvitav, kui altid Brc'lased hinnaläbirääkimises on ...
Eksid, selle auto puhul pole isegi oma silm kuningas. Tõeline kunn asub poolteist kilomeetrit Õismäe poole, Paldiski mnt. 225 ja nimeks on tal diganostikaseade. :-=)LittleSuzi kirjutas: Antud auto kohta on küll kallis. Tahakski hinda mingi 130-110 juurde kaubelda. Piltidelt tundub küll enamvähem, kuid pilt on pilt ja oma silm on kuningas.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
Selles on sul muidugi õigus. Eks vaatab, mida BRC seltsimehed arvavad.Landy kirjutas:Eksid, selle auto puhul pole isegi oma silm kuningas. Tõeline kunn asub poolteist kilomeetrit Õismäe poole, Paldiski mnt. 225 ja nimeks on tal diganostikaseade. :-=)LittleSuzi kirjutas: Antud auto kohta on küll kallis. Tahakski hinda mingi 130-110 juurde kaubelda. Piltidelt tundub küll enamvähem, kuid pilt on pilt ja oma silm on kuningas.
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
BRC'lased olid vägagi kindlad, et eriti alla hinnast ei saa.LittleSuzi kirjutas:Selles on sul muidugi õigus. Eks vaatab, mida BRC seltsimehed arvavad.Landy kirjutas:Eksid, selle auto puhul pole isegi oma silm kuningas. Tõeline kunn asub poolteist kilomeetrit Õismäe poole, Paldiski mnt. 225 ja nimeks on tal diganostikaseade. :-=)LittleSuzi kirjutas: Antud auto kohta on küll kallis. Tahakski hinda mingi 130-110 juurde kaubelda. Piltidelt tundub küll enamvähem, kuid pilt on pilt ja oma silm on kuningas.
Ok eks sii ootame ning ootamine on praeguseks langetanud soodushinda 10K võrra - kuid alghinda tõstnud 20K võrra
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
www.kolhethi.ee