1. leht 1-st

Defender 110 TD5

Postitatud: R Apr 14, 2006 00:08
Postitas Kopajuht
Kuna olen täesti võhik Land Roveri (pigem isegi 4x4) puhul, siis oleks igasugune teemakohane info teretulnud. Nimelt on lähitulevikus plaan soetada auto, pilk sattus Defenderi peale. Andmed: 1998, 90kW, manuaal, 5-ukseline. Auto läheb igapäevasesse sõitu (tööle-koju), palju asfladisõitu, natuke kehvemat kruusateed, suvel kalale ja seenele, talvel lihtsalt siiber lahtilükkamata majaesisest ja väiksematest teedest. Nii mõnigi kord on tarvis suuremaid asju vedada. Küsimusi on palju. Kas auto on salongis soe ja istumine ja juhtimine ergonoomiline? Reaaalne diislikulu? Kas sillad on määritavad? Mis telgede vahega isendit soetada? Kas Doublecab versioon (tugevdatud sildadega) tuleb kõne alla? Vahekasti, käigukasti ja siduri töökindlus? Mootori eluiga ja väljakujunenud tüüpvead? Varuosade saadavus, hind ja kvaliteetne teenindus? Nimelt sooviks autot, mille puhul tuleks kõne alla hooldus (nt rihmad, mahlad, piduriklotsid, akuvahetus, jne..), rehvivahetus ja diisliküttega tankimine ja puuduks vajadus pideva kereparanduse ja eriti käiguosa remonditööde järgi. Kas Defender suudab tagada need põhipunktid või on minule vajalikeks ülesanneteks hoopiski mõni teine LR mudel. Soovitage palun, sest kellegi isiklik kogemus on parem kui interneri a'la "LR on hea, sest mu naaber pärast käigukasti vahetust ütles nii". Tänan ette!

Re: Defender 110 TD5

Postitatud: R Apr 14, 2006 18:31
Postitas landy
Kopajuht kirjutas:Kuna olen täiesti võhik Land Roveri (pigem isegi 4x4) puhul, siis oleks igasugune teemakohane info teretulnud. Nimelt on lähitulevikus plaan soetada auto, pilk sattus Defenderi peale. Küsimusi on palju.
Kas auto on salongis soe ?
D110 ei ole eriti soe auto. Juhi kohal pole viga, kuid kui taga ka soov istuda, siis kindlasti soovitan lisakütte (Webasto, Eberspecher, jne.)juurde panekut!
Kas stumine ja juhtimine ergonoomiline?

Kui kui arvetasada, et juhui istekoha kontseptsioon mõeldi välja aastal 1948 ja hiljem on tehtud selles vaid kosmeetilis muudatusi, siis tänapäeva mõistes kindlasti mitte.
Reaaalne diislikulu?
Jääb keskmiselt 9-11L/100km vahele
Kas sillad on määritavad?
Mis mõttes määritavad?
Mis telgede vahega isendit soetada?

Kui soovite 5 ukasega isendit, siis ainult D110 on võimalik valida.
Kas Doublecab versioon (tugevdatud sildadega) tuleb kõne alla?

Doube Cab ei ole suurendatud kandevõimega. Sellesk mudeliks on HCPU
Vahekasti, käigukasti ja siduri töökindlus?
Kompromissitult töökindlad, kui korralikult õli sees hoida.
Mootori eluiga ja väljakujunenud tüüpvead?
Siiani pole vist üksi TD5 veel suuremat remonti vajanud. Solkkütust kasutdes on reaalne võimalsus kallitest pihustitest lahti saada. Seda on Eestis paar korda tehtud. Otsesed tüüpvead puuduvad.
Varuosade saadavus, hind ja kvaliteetne teenindus?
Saadavus hea, hinnad mõistlikud, kvaliteedi üle väga nuriseda ei saa. Varuosadega aitab sind sõltumatu maaletooja - Allmakes'i Eesti esindaja Peetre Utkin. www.allmakes.ee
Nimelt sooviks autot, mille puhul tuleks kõne alla hooldus (nt rihmad, mahlad, piduriklotsid, akuvahetus, jne..), rehvivahetus ja diisliküttega tankimine ja puuduks vajadus pideva kereparanduse ja eriti käiguosa remonditööde järgi.
LR Defendel on tehtud põhimõttel, et pea kõik tööd on võimlik ise kodus ära teha (va. mootooi elektroonika) auto on vabalt kodustes tingimustes remonditav. Keretöid väga tegema ei pea, sest masin on alumiiniumkerega. Kui korralikult hooldad aja heaperemehlikult ümber käia, siis teenib kaua ja truult.
Kas Defender suudab tagada need põhipunktid või on minule vajalikeks ülesanneteks hoopiski mõni teine LR mudel.
Kõiki punkte kindlasti ta täita ei suuda. Defender on 100% tööhobune, mis on orjenteeritud robustesele, vatupidavusele, lihtsusele ja pikaajalisele kestmisele. Kui otsid mugavust pehmust, ergonoomikat ja linna/maantee sõidumugavust, siis pead pilgu pöörama Discovery või Range Roveri poole.

Landy, kahe LR-i omanik.
Vaata ka www.landrover.pri.ee

P.S. Võta minuga julgelt ühendust 5010599, saad proovida auto salongis istumist ja uurida tootekatalooge.

Postitatud: L Apr 15, 2006 10:40
Postitas pedalos
Masinasse istudes võib alguses olla küll tunne, et oled mingisse pisikesse mänguautosse istunud, kuid sellega harjub ruttu. Samuti harjud sellega, et rool-iste-pedaalid on mingi veidra asetusega ning sellega, et rooli keerates küünarnukiga vastu klaasi taod (klaasi alla kruvides antud viga kaob :wink:) Külmad ja niisked ilmad võivad natuke meelehärmi tekitada, kuna originaalsoojendus ei saa küll selle tööga hakkama- esiklaasi ei jaksa ta puhtaks puhuda või teeb seda suure vaevaga, kõik kes jäävad esimestest istujatest selja taha, peaks midagi soojemat seljas hoidma.
Kogu tehnika peab üldjuhul väga hästi vastu, muidugi idioodi järjekindlusega lõhkudes saab kõikidest asjadest jagu. Minu mäletamist mööda ütlesid kaks pütti üles ja masin põristas koju välja (või oli üks, ma ei tahaks eriti kalamehejuttu ajada). Maanteesõidul ei ole viga, kiirendab paremini kui wolf, möödasõidud jms võtab harjumist, kuna masin õõtsub. Mägiteedel mulle endale kõrvalistuja koha peal olla ei meeldi... Öisel sõidul häirivad tuled, mis valgustavad liiga vähest distantsi ees, kuigi vastutulijad vilgutavad tuledega.
Kui sa kiirust taga ei aja, siis kõik need kalalkäimised, kruusa- ja muidu "korras" teed ei tohiks muret valmistada ning kui ära harjud, siis hakkab meeldima :wink:

Postitatud: E Apr 17, 2006 22:02
Postitas Kopajuht
Tänan pakkumast, võtan lähimal ajal ühendust ja vaatab Defenderit ka lähemalt.