Plaan igati kiiduväärt!
Soovitan Discovery I teise põlvkona mudelit, kuna selle näol on tegu ülimusliku kombintsiooniga LR'i robustsusest mning vstupidavusest(redelraam, talasilald, käiguosa ja mootor) ja tänapäevset luksuset ning sõidumõnust (salong, lisavrustus, mootor).
Õnneks on LR'idel üsna inteligentne (ZF) automaatkäiguskst, mis ka maastikul (õigete rehvidega loomulikult) autost täit mõnu lubab tunda. Seega eiutasuks ka neid autosid kõrvale heita.
Discovery I oli tootmises aastatel 1989-1998.
Disco I sees on ainult kaks suuremat alam modifikatsiooni. 1989-1994 ja 1994-1998. 1994/1995 toimus väike välisdidsaini ja täielik sisedisaini muutus. Auto on konstrueeritud end heast külhjest näidanud Range Rover Classic raamile, sildadele ja käiguosale. Teile soovitaks seega seda viimast.
Kasutstud on kahte erinevat2,5L diislemootorit (200TDi ja 3900 Tdi) ning 3,4 ja 3,9 L bensiinimootoreid.
Lähemlat:
http://www.landroverclub.ee/est/ajalugu ... otorid.htm
Nii bensiini, kui diislemootorid on kuulsad oma pikaealisuse ning jõu poolest. Vevad edukalt "vedurina" kuni 3,5t haagist.
*Alates mteiset modifikatsioonist on nootoriks töökindel TDi300, mis ei sisalda liigset elektroonikat.
Kütusekulu sama mootorifga LR Defenderil:
urban- 11,7
extra urban-8,7
combined-9,8
Autot on lihtne hooldada. Sellega saab hakkam iga endast lugu pidav autotöökoda.
Kui siiski tõsine plaan Disco hankida, siis oovitan KINDLASTI rikastada
oma raamtukogu järgmiste trükistega:
http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stor ... =Discovery
http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stor ... &langId=-1
http://www.bentleypublishers.com/product.htm?code=YRW5
Kui asi tõsisemaks läheb, siis ka:
http://www.bentleypublishers.com/produc ... subject=11
http://www.bentleypublishers.com/product.htm?code=YRW6
Õnneks on sel mudleil palju samu veermiku osi RR Calssicuga ja seega ka kasutatud varuosi sadaval.
Uusi varuosi pakub soodsalt meie klubi pikaajaline koostööpartber- Allmakesi Eesti esindaja Peeter Utkin
www.allmakes.ee