RR alates 2000a 2.5Daut VS Discovery 1999a 2.5Daut
Moderaator: landy
RR alates 2000a 2.5Daut VS Discovery 1999a 2.5Daut
Kumb võtta, kumb jätta. Plussid miinused mõlemal? Mõlemad meeldivad.
Otsin ka kontkeetseid myygipakkumisi. Tallinnas.
Otsin ka kontkeetseid myygipakkumisi. Tallinnas.
Jäta mõlemad ja võta disco 98a. See oli viimane aasta, kui mõstlike autosid tehti - edasitulid elektriautod, millel mägedena 3 tähelisi peavalusid. Aga kui neist kahes valida siis võtaks disco.
Plussid ja miinused
RR BMtopeltvee mootoriga suhteliselt jõuetu ruumikas ja väga mugav auto. Suurim puudus elektrivead mustmiljon andurit plokki ja teab tilulilu veel. Mõlemad autod omavad õhkvedrusust - väga mugav maanteel metsas saab hakkama. Kui aga õhkpadi ära väsib maksab uus u 2500 eek tk. Lisaks veel kompressorid, kõrgusandurid ja muu tilulilu, millest siin foorumis on kirjutatud mägedena. Täiesti korras RR P38a'd on eestis väga vähe, kuigi sõidab neid palju.
Disco vedrude kohapealt sama lugu. Automaat õige hoolduse puhul üldiselt on suhteliselt lollikindel (analoogi kasutatakse ka võistlustingimustes). Mõlemal isendil (kuna ei tea konkreetset masinat ei oska täpselt öelda) puudub lukustatav nelivedu. Veojõu kontroll on see, mis natuke nagu kaasa üritab aidata. Disco mootoriks on td5. Väga hea mootor kui käib ja üldiselt nad käivad. Võrreldes RR ja disco mootorit, siis td5 ei ole lapsehaigus põdevkõrgsurvepump, mille reostaat kipub koolema jne.
edu õigete valikutetegemisel.
Plussid ja miinused
RR BMtopeltvee mootoriga suhteliselt jõuetu ruumikas ja väga mugav auto. Suurim puudus elektrivead mustmiljon andurit plokki ja teab tilulilu veel. Mõlemad autod omavad õhkvedrusust - väga mugav maanteel metsas saab hakkama. Kui aga õhkpadi ära väsib maksab uus u 2500 eek tk. Lisaks veel kompressorid, kõrgusandurid ja muu tilulilu, millest siin foorumis on kirjutatud mägedena. Täiesti korras RR P38a'd on eestis väga vähe, kuigi sõidab neid palju.
Disco vedrude kohapealt sama lugu. Automaat õige hoolduse puhul üldiselt on suhteliselt lollikindel (analoogi kasutatakse ka võistlustingimustes). Mõlemal isendil (kuna ei tea konkreetset masinat ei oska täpselt öelda) puudub lukustatav nelivedu. Veojõu kontroll on see, mis natuke nagu kaasa üritab aidata. Disco mootoriks on td5. Väga hea mootor kui käib ja üldiselt nad käivad. Võrreldes RR ja disco mootorit, siis td5 ei ole lapsehaigus põdevkõrgsurvepump, mille reostaat kipub koolema jne.
edu õigete valikutetegemisel.
milleks 4x4 kui on olemas KRAZ 6322
Tai ei ole oma vastustes kõige korrektsem olnud.
1)Tai soovitas sulle Disco I teist põlvkonda (toodetud 1994 oktoober- 1998 kevad)
2)RR II e. P38A ei ole just tõesti kõige murede vabam auto. Elektroonikat ja elektrit on ämbriga ninag smavõrrka ka probbleeme. Õhkvedrustuust koos oma probleemidega on siin foorumis risti põki lahatud. See on hind mis tuleb maksta üli mugava sõiduelamuse eest.
Peal oleval BMW R6 mootoril on ka mõned tüüpvead. Tõesti on raske leida vigade vaba isendit.
Kasulik on teada, et KÕIK diislemootoriga P38A-d on toodud piiri tagant (Kesk- ja Lõuna-Euroopast, Põhjamaades seda mootorit ei müüdud.
Ainsa Land Roverina on sel autol kasutusel Borg-Warner viskosiduri ja ketiga vahekast. Käigukastiks Pommikindel ZP automaat , lahjema varustusega DT mudelitel ka manuaalkast.
3)Disco II ja IIA mudelid on eest spiraalvedruga ja taga on õhkvedrustus vaid 7- kohalistel ning ES varustusastmega autodel. Selsed õhkvedrud hulga vastupidvamad, kui RR omad. Elektroonikat on ka neis sutodes veidi mõõdukamalt.
Kasutusel R380 manuaal või ZF automaatakst ning LT seeria vahekast. Viimast on kolme varianti juba ühendatud kesdifri lukuga, ühendamata kesdifri lukuga ja ilma keskdifri lukustusvõimaluseta.
Selle auto kapoti alla on Roveri enda Td5 mootor , milel kõik krustkid on hästi teada ja vead suuretsi ette aimatavad.
Suudab vedada probleemideta kuni 3,5 tonni haagist.
Varuosad püldiselt odvamad, kui P38A-l
Kuigi mõlemad ustod on tugevate talasildadega, sisi eelistaks Disco-t. Pidada veidi opdavam ja muresid vähem. ka on eelisleks 7- kohalise isedndi ostu võimalus.
Soovi korral võib mulle helistada ja võin rääkida mõlemast autost pikemalt ja lähemalt.
1)Tai soovitas sulle Disco I teist põlvkonda (toodetud 1994 oktoober- 1998 kevad)
2)RR II e. P38A ei ole just tõesti kõige murede vabam auto. Elektroonikat ja elektrit on ämbriga ninag smavõrrka ka probbleeme. Õhkvedrustuust koos oma probleemidega on siin foorumis risti põki lahatud. See on hind mis tuleb maksta üli mugava sõiduelamuse eest.
Peal oleval BMW R6 mootoril on ka mõned tüüpvead. Tõesti on raske leida vigade vaba isendit.
Kasulik on teada, et KÕIK diislemootoriga P38A-d on toodud piiri tagant (Kesk- ja Lõuna-Euroopast, Põhjamaades seda mootorit ei müüdud.
Ainsa Land Roverina on sel autol kasutusel Borg-Warner viskosiduri ja ketiga vahekast. Käigukastiks Pommikindel ZP automaat , lahjema varustusega DT mudelitel ka manuaalkast.
3)Disco II ja IIA mudelid on eest spiraalvedruga ja taga on õhkvedrustus vaid 7- kohalistel ning ES varustusastmega autodel. Selsed õhkvedrud hulga vastupidvamad, kui RR omad. Elektroonikat on ka neis sutodes veidi mõõdukamalt.
Kasutusel R380 manuaal või ZF automaatakst ning LT seeria vahekast. Viimast on kolme varianti juba ühendatud kesdifri lukuga, ühendamata kesdifri lukuga ja ilma keskdifri lukustusvõimaluseta.
Selle auto kapoti alla on Roveri enda Td5 mootor , milel kõik krustkid on hästi teada ja vead suuretsi ette aimatavad.
Suudab vedada probleemideta kuni 3,5 tonni haagist.
Varuosad püldiselt odvamad, kui P38A-l
Kuigi mõlemad ustod on tugevate talasildadega, sisi eelistaks Disco-t. Pidada veidi opdavam ja muresid vähem. ka on eelisleks 7- kohalise isedndi ostu võimalus.
Soovi korral võib mulle helistada ja võin rääkida mõlemast autost pikemalt ja lähemalt.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Tänud põhjalike vastuste eest.
olen leidnud ühe RR, kas keegi autot teab?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... bdd0ba09b5
discot ei ole leidnud mis hea oleks.
RR on nagu kenam aga Disco vist tõesti muretum ja kindlam. tulevikus disco peaks olema ka parema hinnahoidlikkusega??
olen leidnud ühe RR, kas keegi autot teab?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... bdd0ba09b5
discot ei ole leidnud mis hea oleks.
RR on nagu kenam aga Disco vist tõesti muretum ja kindlam. tulevikus disco peaks olema ka parema hinnahoidlikkusega??
jah see on parim. Kuigi hind on oi plääd...
analogid eestist
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=578439
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=511251
usu mind selle hinna vahega teevad eesti sepad selle autoga imesid.
analogid eestist
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=578439
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=511251
usu mind selle hinna vahega teevad eesti sepad selle autoga imesid.
milleks 4x4 kui on olemas KRAZ 6322
- inseneer
- Aitab LR varuosadega!
- Postitusi: 816
- Liitunud: R Mär 02, 2007 10:11
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa 53408157
Re: RR alates 2000a 2.5Daut VS Discovery 1999a 2.5Daut
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=2368tina kirjutas: Otsin ka kontkeetseid myygipakkumisi. Tallinnas.