Liivale soivad ST* (Sand Tarck) markeeringuga rehvid ja ka mõned AT rehvid toimivad seal üsna hästi.adventureX kirjutas:ja remondiks ( tuuninguressurss sõltub palju maksab auto ise. Vaja vahetada kuluosad, vints ja ehk põhjakaitse muretseda....jne)
Mis kummid liivale sobiksid? samas on palju ka tänavatel sõitmist. mingit superpidamist ma kummilt ei oota vaid pigem vastupidavust kilometraaile ja liivas liikumisvõimet. 50-50 tänavaid ja liiva. muda ei ole üldse.
Otsin Discot- tuunimiseks
Moderaator: landy
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-
- Esimesed mudapiisad :-)
- Postitusi: 37
- Liitunud: R Mär 13, 2009 22:42
- Asukoht: Tallinn
kui lai võiks liiva kumm olla? kas pigem laiem või originaallaiusega? loogika ütleb et laiemad kannavad paremini. kas tasub kere tõsta kõrgemate vedurde, amortidega? kogemused on olemas kus maastur jääb põhja peale kinni liivas.Landy kirjutas:Liivale soivad ST* (Sand Tarck) markeeringuga rehvid ja ka mõned AT rehvid toimivad seal üsna hästi.adventureX kirjutas:ja remondiks ( tuuninguressurss sõltub palju maksab auto ise. Vaja vahetada kuluosad, vints ja ehk põhjakaitse muretseda....jne)
Mis kummid liivale sobiksid? samas on palju ka tänavatel sõitmist. mingit superpidamist ma kummilt ei oota vaid pigem vastupidavust kilometraaile ja liivas liikumisvõimet. 50-50 tänavaid ja liiva. muda ei ole üldse.
-
- Esimesed mudapiisad :-)
- Postitusi: 37
- Liitunud: R Mär 13, 2009 22:42
- Asukoht: Tallinn
- Valge Hiir
- Fire Control
- Postitusi: 704
- Liitunud: E Okt 24, 2005 09:10
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
Ametlikud "Camel Trophy" liivarehvid olla sellised olnud.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
Kes vana asja meelde uletab, see müüb vanakooli rehve.Valge Hiir kirjutas:Ametlikud "Camel Trophy" liivarehvid olla sellised olnud.
Liivas säites näiteks võiks discole panna 265/70 Cooper Discoverer ST ?
Viimati muutis landy, T Mär 17, 2009 10:50, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Siin üks vaatnurk liivas MT rehviga sõitmisele:
http://www.4wdmonthly.com.au/forum/show ... hp?t=48647
Võtmesõnaks õige rõhk ja õiged sõiduvõtted.
http://www.4wdmonthly.com.au/forum/show ... hp?t=48647
Võtmesõnaks õige rõhk ja õiged sõiduvõtted.
Viimati muutis landy, T Mär 17, 2009 10:50, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-
- Esimesed mudapiisad :-)
- Postitusi: 37
- Liitunud: R Mär 13, 2009 22:42
- Asukoht: Tallinn
Jah, kevad 1998 on Disco I j< 300tdi mootoriga.tina kirjutas:Discovery 2.5 TDI 90 kW 1998 kevad on siis disco 1?
kas selline auto ja mootor automaat kastiga on hea?
või oleks disco 2 1999a automaat parem? võimsam on küll...
Selleks, et võrrelda on vaja teada milleks ja mis oludes see auto hea peab olema.
Disco I kindlasti parem metsas ja maastikul, Disco II aga kõva akattega teedel ja rasket haagist rebides.
Viimati muutis landy, T Mär 17, 2009 10:51, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Minu masin on just seesama Discovery 2,5 TDI (ehk siis 300 Td), 90 KW, ainult et toodetud 2 aastat varem, automaadiga - pesuehtne Disco I ja tõesti väärt masin. Vtina kirjutas:Discovery 2.5 TDI 90 kW 1998 kevad on siis disco 1?
kas selline auto ja mootor automaat kastiga on hea?
või oleks disco 2 1999a automaat parem? võimsam on küll...
Võime proovisõidus kokku leppida, kui Sa soovid (masinat ei müü).
Disco I ES, 300Tdi
-
- Esimesed mudapiisad :-)
- Postitusi: 37
- Liitunud: R Mär 13, 2009 22:42
- Asukoht: Tallinn
kui nüüd õieti aru saan siis 95-98 aasta kevad on disco 1 ja maastikul parem? ja et vahet pole kas automaat või manuaalkast?
ma just mõtlesin et disco2 on tsips võimsam mootor ja see näitaja ju alati parem sest võimsust pole kunagi palju...
Disco 1 eeliseks pean võhikuna siinkohal odavamat baasmudeli soetushinda.
Lugupeetud kaasamõtlejad! kas tasub minna saksa auto järgi või peaks/võiks siin eestis ringi vaatama? saksas on head hinnad ja suurem valik. eestis on sarnane isend paarkümmend tonni kallim. MIda sptetsid kostavad?
Tänud!
ma just mõtlesin et disco2 on tsips võimsam mootor ja see näitaja ju alati parem sest võimsust pole kunagi palju...
Disco 1 eeliseks pean võhikuna siinkohal odavamat baasmudeli soetushinda.
Lugupeetud kaasamõtlejad! kas tasub minna saksa auto järgi või peaks/võiks siin eestis ringi vaatama? saksas on head hinnad ja suurem valik. eestis on sarnane isend paarkümmend tonni kallim. MIda sptetsid kostavad?
Tänud!
Automaati ei tasu peljata, liivas pigem parem - käsitsi ei vaheta sa iial nii kiiresti käiku, et minek vahepeal ära ei kao. Kasti õlitemperatuuri näidik ja/või suurem jahutusradiaator abiks, kui kuumemasse klimasse minek. Maanteekiirusel käib turbiin lukku.
Enda oma tõin saksast, loteriiga läks enamvähem. Kuigi tundub, et Discod saavad bahnil võrreldes Defenderiga vähe liiga palju lapatsit - sama aastakäigu ja läbisõidu peal on sama mootor defekatel üldjuhul paremas seisus kui Discol. Aga see on üks suur loterii - võid saada väga hea masina odava raha eest, samas võib türklane sedasi p***e lohku tõmmata, et tükk aega kipitab.
Enda oma tõin saksast, loteriiga läks enamvähem. Kuigi tundub, et Discod saavad bahnil võrreldes Defenderiga vähe liiga palju lapatsit - sama aastakäigu ja läbisõidu peal on sama mootor defekatel üldjuhul paremas seisus kui Discol. Aga see on üks suur loterii - võid saada väga hea masina odava raha eest, samas võib türklane sedasi p***e lohku tõmmata, et tükk aega kipitab.
Discovery I mudelil on kaks modifikatsiooni.adventureX kirjutas:kui nüüd õieti aru saan siis 95-98 aasta kevad on disco 1 ja maastikul parem? ja et vahet pole kas automaat või manuaalkast?
ma just mõtlesin et disco2 on tsips võimsam mootor ja see näitaja ju alati parem sest võimsust pole kunagi palju...
Disco 1 eeliseks pean võhikuna siinkohal odavamat baasmudeli soetushinda.
Lugupeetud kaasamõtlejad! kas tasub minna saksa auto järgi või peaks/võiks siin eestis ringi vaatama? saksas on head hinnad ja suurem valik. eestis on sarnane isend paarkümmend tonni kallim. MIda sptetsid kostavad?
Tänud!
1)1989-1994 sügis (200tdi ja 3,5V8 bensiini mootoritega)
Suhteliselt lihtsakoeline ja mitte väga rikkliku varustuseg autod, mille sisedisain pärineb kahekskümendate teisest poolelt.
2)1994 sügis- 1998 (300tdi ja 3,9V8 bensiini mootoriga)
Hulgalislet rikklikuma lisvarustuse võimlausega (eriti ES varustusastmega mudelid) ning Disco II saranse sisedisiniga autod.
Loetakse väga õnnestunuks just tänu selle, et tehnika on endislet lihtne, kuid peal juba võimsam mootor ja mugavusvarustust oluliselt rohkem ning sisemus "kaasaegsem".
Auto Euroopast toomine
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=191
pole üldse paha mõte, sest seal valik hulga laiem.
Lisask Saksmaale on hea valik ka Beneluxi maades.
Rõhutan, et Disco I ja Disco II on kaks TÄIESTI erinevat autot.
Kui Disco I põhineb kuukeümendte lõpul välja töötatud, seitsemkümmndeatel tootmisesse evitatud ning kaheksakümendatel moderniseeritud tehnilistel lahendustel ning tehnoloogiatel, siis Disco II näol on tegu esimese 100% arvuti peal otsast lõpuni projeteeritud Land Rover-iga.
Disco II on juba projekteeritud BMW valvsa pilgu all ja sel kasutusel ka neilt laenatud lahendusi (velgede poldivalem, pidurisüsteemi komponendid, jne). Ka on suurt rõhku pandud auto turvalisusele. (turvapdjad, uut tüüpi turvavööd, ABS pidurid, löögi energiat neelav raam, stabiilsuskontroll ja muud elektroonilised abivahendid, hugalislet ohutusteste).
Mootor on siiski Rover-i uue põlvkonna otsesissepritsega Td5 (2,5L 5 silindrit), millel Samsuguse Defendei peale pandud mootoriga võrreldes on rohekm võimsust võimaldav aju. (Sama aja ärgu RR II kasutab juab BMW 2,5L mootorit)
Disco II puhul ei lähtutud enam Disco I peakonstuktori kurikuulsast lausest: "Crash test dummies are expencive too", mis isloomustas suhtumist, et auto tuleb teha paremaks, kuna testnukud lähevad avariide käiogus kogu aeg katki. Disco II on siiski inimeste ohutuse ja mugavuse seisukohalt loodud.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!