Otsin Discot- tuunimiseks
Moderaator: landy
Niipalju kui olen erinevatest foorumitest aru saanud:
D1 - kannatab uputamist, vähe riknevat elektroonikat, robustne, pole muret, kui oksad vedrude vahele kipuvad
D2 - ei kannata uputamist kuna, palju elektroonikat, oksad purustavad õhkpadjad (kui need on), mootor ei joo solki
Kuskil Lõuna Ameerikas madistamiseks on D1 parem. Endal vähe muretum ja kohalikud külasepad oskavad remontida
Kõige muretum valik oleks muidugi rebaseonu Defka. See valmis ratastel offroad kodu
D1 - kannatab uputamist, vähe riknevat elektroonikat, robustne, pole muret, kui oksad vedrude vahele kipuvad
D2 - ei kannata uputamist kuna, palju elektroonikat, oksad purustavad õhkpadjad (kui need on), mootor ei joo solki
Kuskil Lõuna Ameerikas madistamiseks on D1 parem. Endal vähe muretum ja kohalikud külasepad oskavad remontida
Kõige muretum valik oleks muidugi rebaseonu Defka. See valmis ratastel offroad kodu
-
- Esimesed mudapiisad :-)
- Postitusi: 37
- Liitunud: R Mär 13, 2009 22:42
- Asukoht: Tallinn
joujou! juba hakkab pilt selgeks looma. tundub et saan D 1 variandi kasuks otsustada. seda enam et raha kulub veidi vähem ostuks ja saan selle kulutada kuluosade vahetuseks ja mõne eluliselt tähtsa lisavidina muretsemiseks. vintsi peaksin ehk soetama ja mõtlesin siiski natukene tõsta vedrude ja amortidega et liivadüünides vähem kinnijäämisohtu oleks. siis saab suuremad ja laiemad rattad ka alla panna mis peaks liivas pidamist juurde andma? aegajalt saab auto rahvast täis olema ja lisaks veel katusele korralik kogus surfivarustust 4-5 inimese jaoks. see raskus vajutab auto madalamaks ja tõstetud versioon tunduks parem sel juhul.
kui laiemad rattad alla panna kas sis vaja vahetada midagi muud ka lisaks? (peale kere tõstmise ma mõtlen) sillad? nende sisu?
kui vintsimist tuleb harva ette kas siis on paslik soetada mingi odavama otsa seade või need üldse mitte ei toimi? ma arvan et seda läheb tõesti harva vaja seal liivas. pigem kui kinni juba jääda siis tuleb teist masinat oodata nagunii ja sel juhul piisab ju pikemast trossist/köiest.
kes on tallinna kandis spetsialist kere tõstmise osas?
ja kust võiks saada infi D1-le sobivate laiemate jooksude kohta?
ahjaa. üks nüanss veel
loogika ütleb et plekkvelg on vastupidavam. või kui kumm ise on suure läbimõõduga siis läbilöögiohtu ei ole nagunii ja võib vabalt ka aluvelg olla?
kui laiemad rattad alla panna kas sis vaja vahetada midagi muud ka lisaks? (peale kere tõstmise ma mõtlen) sillad? nende sisu?
kui vintsimist tuleb harva ette kas siis on paslik soetada mingi odavama otsa seade või need üldse mitte ei toimi? ma arvan et seda läheb tõesti harva vaja seal liivas. pigem kui kinni juba jääda siis tuleb teist masinat oodata nagunii ja sel juhul piisab ju pikemast trossist/köiest.
kes on tallinna kandis spetsialist kere tõstmise osas?
ja kust võiks saada infi D1-le sobivate laiemate jooksude kohta?
ahjaa. üks nüanss veel
loogika ütleb et plekkvelg on vastupidavam. või kui kumm ise on suure läbimõõduga siis läbilöögiohtu ei ole nagunii ja võib vabalt ka aluvelg olla?
- Valge Hiir
- Fire Control
- Postitusi: 704
- Liitunud: E Okt 24, 2005 09:10
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
Liivadüünides ja kõrbes kinni jäädes aitab hädast välja "surnud mees".adventureX kirjutas: kui vintsimist tuleb harva ette kas siis on paslik soetada mingi odavama otsa seade või need üldse mitte ei toimi? ma arvan et seda läheb tõesti harva vaja seal liivas. pigem kui kinni juba jääda siis tuleb teist masinat oodata nagunii ja sel juhul piisab ju pikemast trossist/köiest.
Soovitan soojalt enne sõitu võimalikult palju vintsims algtõdesid ja kavalusi õppida.
Kui vaja anna teada.
Sama kehtib vintsimise abivahendite kohta.
Selge see et meil liivas vintsimist nii palju pole kui düünides ja kõrbes, kuid midagi annab korraldada ikka.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
-
- Esimesed mudapiisad :-)
- Postitusi: 37
- Liitunud: R Mär 13, 2009 22:42
- Asukoht: Tallinn
tänud infi ja pakkumise eest! annan kindlasti teada. häda selles et endal veel masinat pole, rääkimata vintsist.Valge Hiir kirjutas:Liivadüünides ja kõrbes kinni jäädes aitab hädast välja "surnud mees".adventureX kirjutas: kui vintsimist tuleb harva ette kas siis on paslik soetada mingi odavama otsa seade või need üldse mitte ei toimi? ma arvan et seda läheb tõesti harva vaja seal liivas. pigem kui kinni juba jääda siis tuleb teist masinat oodata nagunii ja sel juhul piisab ju pikemast trossist/köiest.
Soovitan soojalt enne sõitu võimalikult palju vintsims algtõdesid ja kavalusi õppida.
Kui vaja anna teada.
Sama kehtib vintsimise abivahendite kohta.
Selge see et meil liivas vintsimist nii palju pole kui düünides ja kõrbes, kuid midagi annab korraldada ikka.
-
- Esimesed mudapiisad :-)
- Postitusi: 37
- Liitunud: R Mär 13, 2009 22:42
- Asukoht: Tallinn
mida spetsid arvavad taastatud kummide kohta? insa turbo, hispaania. http://www.maasturid.ee/index.php?page= ... t&Itemid=6
ja kas velg 15 või 16 tolli töötab paremini disco1 all?
ja kas velg 15 või 16 tolli töötab paremini disco1 all?
Insa Turbot kasutatakse siin paljude poolt. Mis mõõtu puutub, siis Disco mõõt on 16 tolli, vaata pigem muid numbreid (kõrgus-laius).adventureX kirjutas:mida spetsid arvavad taastatud kummide kohta? insa turbo, hispaania. http://www.maasturid.ee/index.php?page= ... t&Itemid=6
ja kas velg 15 või 16 tolli töötab paremini disco1 all?
Disco I ES, 300Tdi
-
- Esimesed mudapiisad :-)
- Postitusi: 37
- Liitunud: R Mär 13, 2009 22:42
- Asukoht: Tallinn
nu kõrgust laiust ju veel ei tea, sest plaan on panna suuremad ja laiemad rattad. mida võiks soovitada, mis mõõtu velg ja kumm liivale? ise arvasin et mida laiem liivas seda parem aga ma ei tea kuidas auto sillad sellele reageerivad kui on hästi lai kumm all.Discovery kirjutas:Insa Turbot kasutatakse siin paljude poolt. Mis mõõtu puutub, siis Disco mõõt on 16 tolli, vaata pigem muid numbreid (kõrgus-laius).adventureX kirjutas:mida spetsid arvavad taastatud kummide kohta? insa turbo, hispaania. http://www.maasturid.ee/index.php?page= ... t&Itemid=6
ja kas velg 15 või 16 tolli töötab paremini disco1 all?
no seda ma olen siit sealt aegade algusest kuulnud et taastatud protikumm võib siiski ebakindel olla. eriti pikematel otstel kus võib mida iganes juhtuda. aga niisama sõites käraks küll.
suuremat kiirust kannatavad need Insad? maanteele ikka võib minna?
-
- Esimesed mudapiisad :-)
- Postitusi: 37
- Liitunud: R Mär 13, 2009 22:42
- Asukoht: Tallinn
ups! sry jah ebapädeva väljendi pärast. vaatamata sellele loodan, et kõik said aru mille ümber jutt käibtt kirjutas:OT: khõm, kumm käib teadagi kus. Aga autol on REHVID ja mõne ajaloolise rehvi sees võib olla ka LOHV.
aga lohvist rääkides on teada, et vanasti olid plekk velgedel puhul ikka ja alati lohvid kasutusel. ega aja jooksul see asjaolu muutunud ole? plekkvelg=siselohv
Offroaderid (nagu siinkirjutaja) vuravad enamuses ikkagi siselohviga, siis pole karata, et velje ja rehvi vahele trügib pügi sealt õhu välja laseks.
Ise olen juba (võik öelda aastkümneid )taastaud rehviga sõitnud ning võin vaid kiita.Võistlusuto puhul on ikk tükk vahet,aks lõhud ära 1200 või 4200 maksva rehvi.
Tõsi pikema ekpeditsiooni jaoks siiki soovitaks kindlalt uut "tehase" rehvi. Seal ei tahaks liigseid riske võtta. On siiski veidi suurem tõenäosus, et protirehviga võib midagi juhtuda. Kodukamaral, kus lähim rehvitöökoda max. 100km kaugusel on pole ju hullu. Aga tuhandeid kilomeetreid "in the middle of nowhere" liikudes oleksin uue rehvi peale veidi kindlam. Ka on tõenosus rehvi purunemise korral uus samasugune kohapelt saada kordi suurem. Kindlasti osa ekspeditsiooniautole kõik 5-6 rehvi uued ja ühesugused.
Kui oleks plaan üki-kaheksi matkale minna, siis oleks ka minu valik Rebaseonu auto. Seda on hoole ja armastuseg ehitatud - hoitud ning seal on olemas kõik "võtmed kätte" lahendused.
Ise olen juba (võik öelda aastkümneid )taastaud rehviga sõitnud ning võin vaid kiita.Võistlusuto puhul on ikk tükk vahet,aks lõhud ära 1200 või 4200 maksva rehvi.
Tõsi pikema ekpeditsiooni jaoks siiki soovitaks kindlalt uut "tehase" rehvi. Seal ei tahaks liigseid riske võtta. On siiski veidi suurem tõenäosus, et protirehviga võib midagi juhtuda. Kodukamaral, kus lähim rehvitöökoda max. 100km kaugusel on pole ju hullu. Aga tuhandeid kilomeetreid "in the middle of nowhere" liikudes oleksin uue rehvi peale veidi kindlam. Ka on tõenosus rehvi purunemise korral uus samasugune kohapelt saada kordi suurem. Kindlasti osa ekspeditsiooniautole kõik 5-6 rehvi uued ja ühesugused.
Kui oleks plaan üki-kaheksi matkale minna, siis oleks ka minu valik Rebaseonu auto. Seda on hoole ja armastuseg ehitatud - hoitud ning seal on olemas kõik "võtmed kätte" lahendused.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Tegelikult kui rääkida klassikalisest land roverist (jätta välja vanakesed ja lutsukommid) siis LR on teinud samale vankrile (loe veermikule) 3 eri varjanti kioskit. Defender plekist kandiline kuut. Disco suurem konditsioneeriga peaaegu inimese auto ja viimaks Range Rover classic, mis on kõikide hellustega maastiku auto. Sillad, mootorid ja kastid on suht samad(kannatavad siia sinna solgutamist).Kõige muretum valik oleks muidugi rebaseonu Defka.
Kaks varjanti sillad tugevaks (püsikiirusedja veovõllid) või võtta liivakasti kaasa seljatäis varuosi. Isiklikult teeks kodutöö ära.kui laiemad rattad alla panna kas sis vaja vahetada midagi muud ka lisaks?
onu Daivid heameelega teeb sulle need pulgad valmis.
milleks 4x4 kui on olemas KRAZ 6322
-
- Esimesed mudapiisad :-)
- Postitusi: 37
- Liitunud: R Mär 13, 2009 22:42
- Asukoht: Tallinn
oleks on paha poiss ja mul jääb rebaseonuga diil tegemata. liiga väike. ja muidugi liiga kallis... kahjuks. iseenesest sellisega läheks kinnisilmi. paremat asja raske nii lähedalt sellise hinnaga leida. kõigele lisaks on mul vaja autosse sisse toppida tsikkel (suur 200kg KTM endurokas) või isegi kaks....Niet Helga jääb mõnele teisele silmarõõmuks.Landy kirjutas:Offroaderid (nagu siinkirjutaja) vuravad enamuses ikkagi siselohviga, siis pole karata, et velje ja rehvi vahele trügib pügi sealt õhu välja laseks.
Ise olen juba (võik öelda aastkümneid )taastaud rehviga sõitnud ning võin vaid kiita.Võistlusuto puhul on ikk tükk vahet,aks lõhud ära 1200 või 4200 maksva rehvi.
Tõsi pikema ekpeditsiooni jaoks siiki soovitaks kindlalt uut "tehase" rehvi. Seal ei tahaks liigseid riske võtta. On siiski veidi suurem tõenäosus, et protirehviga võib midagi juhtuda. Kodukamaral, kus lähim rehvitöökoda max. 100km kaugusel on pole ju hullu. Aga tuhandeid kilomeetreid "in the middle of nowhere" liikudes oleksin uue rehvi peale veidi kindlam. Ka on tõenosus rehvi purunemise korral uus samasugune kohapelt saada kordi suurem. Kindlasti osa ekspeditsiooniautole kõik 5-6 rehvi uued ja ühesugused.
Kui oleks plaan üki-kaheksi matkale minna, siis oleks ka minu valik Rebaseonu auto. Seda on hoole ja armastuseg ehitatud - hoitud ning seal on olemas kõik "võtmed kätte" lahendused.
-
- Esimesed mudapiisad :-)
- Postitusi: 37
- Liitunud: R Mär 13, 2009 22:42
- Asukoht: Tallinn
onu Daivid? kas siinne kasutajanimi? on kontakt kusagilt leida?tai kirjutas:Tegelikult kui rääkida klassikalisest land roverist (jätta välja vanakesed ja lutsukommid) siis LR on teinud samale vankrile (loe veermikule) 3 eri varjanti kioskit. Defender plekist kandiline kuut. Disco suurem konditsioneeriga peaaegu inimese auto ja viimaks Range Rover classic, mis on kõikide hellustega maastiku auto. Sillad, mootorid ja kastid on suht samad(kannatavad siia sinna solgutamist).Kõige muretum valik oleks muidugi rebaseonu Defka.
Kaks varjanti sillad tugevaks (püsikiirusedja veovõllid) või võtta liivakasti kaasa seljatäis varuosi. Isiklikult teeks kodutöö ära.kui laiemad rattad alla panna kas sis vaja vahetada midagi muud ka lisaks?
onu Daivid heameelega teeb sulle need pulgad valmis.