Otsin Discot- tuunimiseks
Moderaator: landy
Nüüd tegelikult ka reaalne kalkull, Tai oma oli tõsine unelmate säästueelarve.
*Auto 60-100KEEK (koos Eestisse toomise ja juriidilistega)
*Tehnokontroll ja ESMANE hooldus (õlid, simmerid, laagrid, puksid, kardaaniristid jne ) 5KEEK
*Korralikuid rehv alates 15KEEK
*Tugevdatad Püsikiirusliigendid 15KEEK
*Tugevdatud poolteljed 25KEEK
http://www.ashcroft-transmissions.co.uk/
Amordid 8KEEK
Korralik vints 12KEEK
Korrlik kompressor: 2KEEK
Varda ja difriakitsed alates 4KEEK
Katuseraam - sõltub tootjast ja konstruktsioonist
Lisanuda võib veel varusi sõltuvalt konkreetse uto tehnilislest sisukorrast (krdaanid, käänmikud, uksehinged, jne)
Kokku varustusele: min 71000.- +töörha
Seega koos autoga võiks arvetada min 150. KEEK
Rivist on muidugi puudu lukud u 30K, mida ma ei pea vajalikuks safari autol.
*Auto 60-100KEEK (koos Eestisse toomise ja juriidilistega)
*Tehnokontroll ja ESMANE hooldus (õlid, simmerid, laagrid, puksid, kardaaniristid jne ) 5KEEK
*Korralikuid rehv alates 15KEEK
*Tugevdatad Püsikiirusliigendid 15KEEK
*Tugevdatud poolteljed 25KEEK
http://www.ashcroft-transmissions.co.uk/
Amordid 8KEEK
Korralik vints 12KEEK
Korrlik kompressor: 2KEEK
Varda ja difriakitsed alates 4KEEK
Katuseraam - sõltub tootjast ja konstruktsioonist
Lisanuda võib veel varusi sõltuvalt konkreetse uto tehnilislest sisukorrast (krdaanid, käänmikud, uksehinged, jne)
Kokku varustusele: min 71000.- +töörha
Seega koos autoga võiks arvetada min 150. KEEK
Rivist on muidugi puudu lukud u 30K, mida ma ei pea vajalikuks safari autol.
Viimati muutis landy, K Mär 18, 2009 11:36, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Nojah.
Osad landy poolt asjad saab soetada kasutatuna 4x4-st. Rehvid tuua Saksamaalt www.reifendirect.de - väga soodsad ja toovad koju kätte.
Töörahas saab alati kokku leppida, kuna arvatavasti on kõigil "pidu" läbi.
ebays ise surfates saab palju vidinaid soodsamalt kah
Osad landy poolt asjad saab soetada kasutatuna 4x4-st. Rehvid tuua Saksamaalt www.reifendirect.de - väga soodsad ja toovad koju kätte.
Töörahas saab alati kokku leppida, kuna arvatavasti on kõigil "pidu" läbi.
ebays ise surfates saab palju vidinaid soodsamalt kah
Tegelikult kui konkreetsemaks minna siis tuleks härral nööbist kinni võtta ja reaalselt "tuunitud" disco juurde viia ja praktikas rääkida ja näidata. võibolla isegi korra sõita mõne isendiga. Isiklikult meenud kiirelt hr Kjeni tuunitud pick up disco. Kindlasti on see korraldatav ja kokku lepitav.
Eelarve, mis tegin on säästu varjant ja aga see on iseenesest reaalne, kui osa vidinaid ise teha ja otsida pruugitud asju, nuiata müügimeestelt head hinda ja surfata usinasti netis.
Kui huvi siis saab midagi äkki mõelda. Näitaks ka lähemat kasvõi defenderit, et mõista disco eeliseid.
tai
kõnetraat 58021221
Eelarve, mis tegin on säästu varjant ja aga see on iseenesest reaalne, kui osa vidinaid ise teha ja otsida pruugitud asju, nuiata müügimeestelt head hinda ja surfata usinasti netis.
Kui huvi siis saab midagi äkki mõelda. Näitaks ka lähemat kasvõi defenderit, et mõista disco eeliseid.
tai
kõnetraat 58021221
milleks 4x4 kui on olemas KRAZ 6322
Minu klouni-disco nüüd küll hea näide ei ole. See peletis sobib võib olla anatoomikumi-eksemplariks neile huvilistele, kes tahavad teada ,mis karul kõhus ehk discol polstri all on. Algaja land roveri entusiast seda autot nähes läheb ja ostab omale hoopis toyota.
Pisike kastike tagab maru hea väljavaate kusagil puude vahel tahapoole manööverdades, aga kongiga variant matkal kindlalt praktilisem.
Pisike kastike tagab maru hea väljavaate kusagil puude vahel tahapoole manööverdades, aga kongiga variant matkal kindlalt praktilisem.
-
- Esimesed mudapiisad :-)
- Postitusi: 37
- Liitunud: R Mär 13, 2009 22:42
- Asukoht: Tallinn
pilit ka näeb kusagil?Kjen kirjutas:Minu klouni-disco nüüd küll hea näide ei ole. See peletis sobib võib olla anatoomikumi-eksemplariks neile huvilistele, kes tahavad teada ,mis karul kõhus ehk discol polstri all on. Algaja land roveri entusiast seda autot nähes läheb ja ostab omale hoopis toyota.
Pisike kastike tagab maru hea väljavaate kusagil puude vahel tahapoole manööverdades, aga kongiga variant matkal kindlalt praktilisem.
pilte tuunitud discost
adi team tr1
http://pilt.delfi.ee/picture/3767519/
kahjuks teisest discost hetkel pilte ei leia
adi team tr1
http://pilt.delfi.ee/picture/3767519/
kahjuks teisest discost hetkel pilte ei leia
milleks 4x4 kui on olemas KRAZ 6322
-
- Esimesed mudapiisad :-)
- Postitusi: 37
- Liitunud: R Mär 13, 2009 22:42
- Asukoht: Tallinn
kas püsikiirusliigendid ja poolteljed originaalis mitte üldse ei pea vastu? (sry ma ei tea mida see püsikiirusliigend tähendab? ) mis juhtub kui need jäävad originaaliks?Landy kirjutas:Nüüd tegelikult ka reaalne kalkull, Tai oma oli tõsine unelmate säästueelarve.
*Auto 60-100KEEK (koos Eestisse toomise ja juriidilistega)
*Tehnokontroll ja ESMANE hooldus (õlid, simmerid, laagrid, puksid, kardaaniristid jne ) 5KEEK
*Korralikuid rehv alates 15KEEK
*Tugevdatad Püsikiirusliigendid 15KEEK
*Tugevdatud poolteljed 25KEEK
http://www.ashcroft-transmissions.co.uk/
Amordid 8KEEK
Korralik vints 12KEEK
Korrlik kompressor: 2KEEK
Varda ja difriakitsed alates 4KEEK
Katuseraam - sõltub tootjast ja konstruktsioonist
Lisanuda võib veel varusi sõltuvalt konkreetse uto tehnilislest sisukorrast (krdaanid, käänmikud, uksehinged, jne)
Kokku varustusele: min 71000.- +töörha
Seega koos autoga võiks arvetada min 150. KEEK
Rivist on muidugi puudu lukud u 30K, mida ma ei pea vajalikuks safari autol.
kas liivas üldse vintsida saab kui ümberringi on tühjus ja tuul ja paks liiv?
et päris suur kulu eelnimetatud asjadele. ma olen seal lõuna-ameerikas siiani kasutanud rendimaastureid ja seal ei ole olnud ei vintsi ei katuseraame, ei püsikiirusliigendeid jne. Kui autol on vähem lisavarustust siis enne peab mõtlema kuhu sellega sõita ja kuidas seda teha. Auto varustusaste ja teh.omadused määravad kui äärmuslikkesse tingimustesse üldse saab minna.
ma püüan siin aru saada et kus selle disco maastiku suutlikus algab ja kus lõpeb standardvarustusega, suuremate ratastega, kõrgema kliirensiga, et kui palju selleks minimaalselt(optimaalselt) vaja investida et tagada enamvähem toimivus liivadüünides ja paksus rannikuliivas, kus võib olla 4-5 reisijat ja piisavalt nodi kaasavõtmiseks.
teel sinna võib kohati teeolud olla äärmuslikud kuid siiski avalikud teed mida mööda sõidavad bussid ja muu maanteetrensport. ainuke häda et vihma perioodil võib teest saada mudamülgas. püüan sii üles riputada pilte kohalikest võimalikest oludest.
-
- Esimesed mudapiisad :-)
- Postitusi: 37
- Liitunud: R Mär 13, 2009 22:42
- Asukoht: Tallinn
see on küll diil pakkumine! hea meelega tuleks mõnda ära tehtud isendit vaatama ja tarka juttu kuulama. Kas kogunete periooditi kuhugi? kus szee isend pesitseb?tai kirjutas:Tegelikult kui konkreetsemaks minna siis tuleks härral nööbist kinni võtta ja reaalselt "tuunitud" disco juurde viia ja praktikas rääkida ja näidata. võibolla isegi korra sõita mõne isendiga. Isiklikult meenud kiirelt hr Kjeni tuunitud pick up disco. Kindlasti on see korraldatav ja kokku lepitav.
Eelarve, mis tegin on säästu varjant ja aga see on iseenesest reaalne, kui osa vidinaid ise teha ja otsida pruugitud asju, nuiata müügimeestelt head hinda ja surfata usinasti netis.
Kui huvi siis saab midagi äkki mõelda. Näitaks ka lähemat kasvõi defenderit, et mõista disco eeliseid.
tai
kõnetraat 58021221
Tervitades Urmas
Ainsad teada olevad netis olevad pildid on minu autost teinud Landy.
http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... image5.htm
Aga mis ideed Sulle matkaauto jaoks siit Tai leida püüab, sellest ma ei ole aru saanud.
Tegu on klassikalise pooleli jäänud off-road võistlusautoga, millest peaks tulevikus arenema vähe pikema kastiga tarbeveok.
Vaata parem seda kaunitari:
http://home.cyber.ee/hrz/4x4/4x4_discovery_28052006/
http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... image5.htm
Aga mis ideed Sulle matkaauto jaoks siit Tai leida püüab, sellest ma ei ole aru saanud.
Tegu on klassikalise pooleli jäänud off-road võistlusautoga, millest peaks tulevikus arenema vähe pikema kastiga tarbeveok.
Vaata parem seda kaunitari:
http://home.cyber.ee/hrz/4x4/4x4_discovery_28052006/
Mõned näited originaalmõõdus rehviga ja ilma sillalukkudeta autoga juhtunust.adventureX kirjutas: kas püsikiirusliigendid ja poolteljed originaalis mitte üldse ei pea vastu? (sry ma ei tea mida see püsikiirusliigend tähendab? ) mis juhtub kui need jäävad originaaliks?
Originaalis selline:
http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... mage34.htm
http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... mage31.htm
http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... mage30.htm
http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... image5.htm
http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... mage17.htm
Esmalt juhtus ühe poolega nii:
http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... image4.htm
http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... image7.htm
Selline peale mõningast kasutust teisel korral:
http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... image7.htm
http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... image6.htm
http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... mage11.htm
http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... mage10.htm
Nüüd sees tugevdatud.
http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... image9.htm
http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... image7.htm
http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... mage10.htm
Katkiset poolteljest mul pilti pole, kuna selle autoga seda juhtunud pole, kuid teise autoga 3 korda.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-
- Esimesed mudapiisad :-)
- Postitusi: 37
- Liitunud: R Mär 13, 2009 22:42
- Asukoht: Tallinn
ot ot- panen jälle võhiku juttu! et mis need sillalukud veel on? püsikiiruseliigend ja sillalukud? kas need on seotud omavahel? mingitest lukkudest oli siin juttu mida ehk liivas pole vaja...Landy kirjutas:Mõned näited originaalmõõdus rehviga ja ilma sillalukkudeta autoga juhtunust.adventureX kirjutas: kas püsikiirusliigendid ja poolteljed originaalis mitte üldse ei pea vastu? (sry ma ei tea mida see püsikiirusliigend tähendab? ) mis juhtub kui need jäävad originaaliks?
Katkiset poolteljest mul pilti pole, kuna selle autoga seda juhtunud pole, kuid teise autoga 3 korda.
sillalukud tuleks siis lisaks veel muretseda, koos püsikiirusliigendiga?
vahekokkuvõtet tehes on minu arusaamist mööda lugu nii et ilma tugevdamata sildade ja sinna kuuluvate osadeta on offroad siiski mittesoovitatav. kui originaali välja ei vaheta siis ühel päeval lähevad poolteljed, püsikiiruseliigendid niehk naa katki? on mu mõttekäik õige? eriti veel juhul kui on suuremad rattad koos laia rehviga. loodan et sain asjadest õieti aru. Te siin räägite kindlasti ekstreem offraodist mida harrastatkse eriti äärmuslikes oludes? või need mainitud jupid lähevad ka niisama aja jooksul soft offroadi tehes?
sry kui küsimused on liiga tüütud! kui kopp juba ees andke märku!
eriti suured tänud kui on viitsimist veel vastata!
-
- Esimesed mudapiisad :-)
- Postitusi: 37
- Liitunud: R Mär 13, 2009 22:42
- Asukoht: Tallinn
vot see tundub hää olema küll!!! korralik tõste, vinge vints, korralikud raamid ümber auto. Sellisel isendil siis kõik sillavigurid tuled viled juba olemas tõenäoliselt? kes seda ehitab/ehitas? mis aastakäik ja palju selline maksma läks?Kjen kirjutas:Ainsad teada olevad netis olevad pildid on minu autost teinud Landy.
Vaata parem seda kaunitari:
http://home.cyber.ee/hrz/4x4/4x4_discovery_28052006/
ot ot- panen jälle võhiku juttu! et mis need sillalukud veel on? püsikiiruseliigend ja sillalukud? kas need on seotud omavahel? mingitest lukkudest oli siin juttu mida ehk liivas pole vaja...adventureX kirjutas:
sillalukud tuleks siis lisaks veel muretseda, koos püsikiirusliigendiga? [/quote]
Püsikiirusliigendid on sellised kuulligenid mis võimaldavad pöörvatele esiratstele kanda üle jõududu pooltelgedelt, milledele omakorda kantakse jõud üle silladiferentsiallist, kuhu omakorda jõuab jõud läbi kradaani. Kradankinnid kinituvad vaheksti külge kus asub keskdifferentsiaal, mis jagab käigukastist tulevat jõudu esi- ja tagsilla vahel. Käiguaksti jõuab jõud tetavasti mootorist.
Land Roveri mudelites alates RRCl (nagu kõigil pideva nelikvega autodel) on kolm diferentsiaali. vahekastis, esi-ja tagsiallas. Vaikimisi on enamikel Land Rover-itel keskdiferentsiaal lukustatav, mis tagab esimese ja tagumise kranaani pöörelemise ühe ja sama kiiruse ning jõuga. See võimaldab võrdselt kanda jõu üle ühele es-i ja ühele tagarattale. Sellek, et muuta kõikneli rast pidevalt vedavaks saab silal diferentsiaaldisesse pigaldada lisvarustusena lukusteid, mis kannavad jõu võrdselt üle kõigile ratastele.
Kuna diferentsiaalide lukustamise käigus hakatakse vastu töötama loodusjõududele ja füüsikaseadustele, tohib neid sisse lülitada vaid läbilibisvates tingimustes(lumi, jää, muda, liiv, lahtine kruus, jne.) ja mitte kunagi kuival, kõval ja he haardumiseg pinnasel. Eeltoodust tulevalt rakendub kogu jõuülendele ja veermikule oluliselt suurem jõud, kui lahtiste difritega sõites ning see eeldab ka tuvemaid detaile neis sõlmedes.
Pole lolle küsimusi on totrad vastused.sry kui küsimused on liiga tüütud! kui kopp juba ees andke märku!
eriti suured tänud kui on viitsimist veel vastata!
Soovitan siit: http://www.landroverclub.ee/foorum/viewforum.php?f=14
esimesed neli kleepsuna pandud postitust läbi lugeda. Asi saab kindlasti palju selgemaks
Nende detailise vahetamine on soovitsulik prfülaktiline tegevus vältimaks ebameeldivusi kõige ebameeldivamates kohtades.ahekokkuvõtet tehes on minu arusaamist mööda lugu nii et ilma tugevdamata sildade ja sinna kuuluvate osadeta on offroad siiski mittesoovitatav. kui originaali välja ei vaheta siis ühel päeval lähevad poolteljed, püsikiiruseliigendid niehk naa katki? on mu mõttekäik õige? eriti veel juhul kui on suuremad rattad koos laia rehviga. loodan et sain asjadest õieti aru. Te siin räägite kindlasti ekstreem offraodist mida harrastatkse eriti äärmuslikes oludes? või need mainitud jupid lähevad ka niisama aja jooksul soft offroadi tehes?
Minul onkaks pooltelge purunenud jõuetu 48kw mootoriga autoga liivas sõites ja üksks kord libedal savisel tõusul (mõlemal juhulolid alla nö. linnrehvid)
Üks püsikiirusliigendi purunes lahtise lumega mäest LASKUDES(!), teine aga sõiduautoga võetaval metsateel.
Üldislet jagaks su suto tuuningu projekti kulutused kolmeks, milelst vid viiamse aljotuse puhul on võimlikkompromisse teha:
1)Hooldus ja prfülaktika-
*Kõigi õlide ja vedelike vahetus
*Rihmade kontroll
*silllad koost lahti ja pooltelgede püsikiirusliigendite ning laagrite/simmerite kontroll
*pidurite kontroll
*siduri kontroll
*pukside ja patjade kontreoll
*elektrissteemi kontroll
*välajalskesüsteemi kontroll
*mootori kontroll
*konditsioneeri kontroll
*Vedrudeja amortide kontroll
2)Ennetav tegevus:
*Geneka ja kondi rihamade vahetus
*Siduri(konplekti) vahetus
*Kõigi püsikiirusliigemdite ja pooltelgede vahetus tegvdatuste vastu, kõigi laagrite ja simmerite vahetus
*Vajadusle pidurite remont (silindritejaklotside vahetus)
*Polürteenpukside paigaldus ja vajdule mootori-ning käigukastipatjade vahetus
*Mootori hammasrihma vahetus ja vajdudel mudue reguleerimiene või detilide vahetus
*Automatkasti puhul lisajahutus
*Konditsioneeri täitmine vajdusel
*Vajadusel vedrude ja amortide vahetus
3)Mugavusvarustuse lisamine
*Põhja-, varda- ja difrikaitsed
*Küljerauad
*Esiruad
*Vints
*Katuseraam
*Lisatuled
*Navigatsioonivahendid
*Sidevahendid
*Sillalukud
*Tõstesari
*Teised veljed
*Teised rehvid
*Muu offroadvarustus("sand tarcks", latttungraud, köied, seeklid, labidad, kirved, kirkad jne.)
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!