Soov soetada Disco I V8

Ei oska sobivat valida? Küsi julgelt, meie aitame!

Moderaator: landy

Suletud
kodutu
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 33
Liitunud: E Okt 06, 2008 22:01
Asukoht: Tallinn Tähetorni

Soov soetada Disco I V8

Postitus Postitas kodutu »

Nimelt peale viimast "pisikest" safarit Disco 2 kahjustusi ja kaotatud kehaosi tuli tahtmine miskit robustsemat ja odavamat oma mudasõltuvuse rahuldamiseks kasutada. Vaadates kuidas Cherod oma litraazi ja kilowatidega liiguvad tuli kange tahtmine just Disco I V8 järgi. Mida peaks jälgima antud variandi ostu puhul, palju ja kas erinevad käiguosa ja veermik diisel versiooni omast. Silma jäi selline versioon just odava hinna poolest http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html plaan teha rohkem selline metsa ja võistlusmasin. Milline on süüte ja toitesüsteem, kas tavaline jagaja või juba miskit modernsemat ja kuidas suhtub väikesesse suplusesse. Kindlasti ei ole antud masina juures oluline küttekulu, kuna nagunii saab kõik otsa :roll: . Kõik head ideed ja soovitused oodatud.
Star Team vintsikunn ja autotohter
Vabal ajal Dicovery 2 TD5 @ 32" Insa Ranger/metsas Patrol Y60 RD28T @ 33"Bogger + 4" lift
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

V8 mootoriga bensujoodikud on nii meil
http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... &otsi=otsi
, kui piiritaga üsna odavaks muutunud.

Erinev on vaid mootor. Lisaks on tänu kergemale mootorile ka auto kaal väiksem.
Kapoti all olev Buick-i alumiiniumplokiga V8 on kergem ,kui tahes milline LR diislemootor.
Kindlasti eelistada 3,9pritsega mootorist, mille teeb eriti mõnusaks seal sageli küljes olev automaatakst.

Mootorist:
The Rover V8 began life as the Buick 215, an all-aluminium engine introduced for the 1961 model year. The compact engine was lightweight, at just 144 kg (318 lb). The Rover engine was heavier but stronger than the Buick engine, with a dry weight of about 170 kg (375 lb).
need aqndmed on 3,5L karburaatormootori kohta. 3,9L pritsungi kohta poleveel leidnud.

teine allikas väidab:
Rover V8 technical information
* Width = 26'
* Length = 28'
* Height = 27'
* Weight = 320 lbs

Kolams allikas:
http://www.v8register.net/subpages/v8en ... nsions.htm

Veel Rover V8 mootorist
http://wapedia.mobi/en/Rover_V8

Konkreetne auto kuulub Disco I esimesse modifikatsiooni (seal peaks üldse 3,5 v8 mootor peal olema!).
Auto kohta ei oska enne midagi öelda, kui sa omanikult reg.numbrit ja VIN-koodi ei saa.

Soovitan vaadata peale 1994 otoober tooodetud autosid!
Viimati muutis landy, N Apr 09, 2009 13:59, muudetud 2 korda kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
kodutu
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 33
Liitunud: E Okt 06, 2008 22:01
Asukoht: Tallinn Tähetorni

Postitus Postitas kodutu »

Sai siis ühendust võetud lingil mainitud masina omanikuga kes, masin kasutuses igapäevase sõiduvahendina. Esinema pidi mõningasi roosteauke taga ukepakudel, veermikus olla hiljuti vahetatud terve pinu täis igasugu pulkineid. Ja mootor pidi olema pritsega 3.9 nii nagu kuulutuses kirjas. Kui järgmine nädal aja leian et põltsamaale vaatama minna siis saab täpsema ülevaate masinast.
To Landy: Miks soovitad just 94 ja up poole masinaid ? Ise just mõtlen et mida vähem lisasi ja muud nänni peal on seda parem, vaja on mul siiski ainult metsa ja metsas sõitmiseks masinat. Niikuinii saab ehitus/modifikatsiooni tõbi võitu ja teen "Total Makeover"i. Antud isendi puhul on just hind see mis ligi tõmbab, remontimine pole ka võõras ning fantaasia on piiritu :twisted:
Star Team vintsikunn ja autotohter
Vabal ajal Dicovery 2 TD5 @ 32" Insa Ranger/metsas Patrol Y60 RD28T @ 33"Bogger + 4" lift
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Land Rover used a 3.9 L (3946 cc, 241 cu in) version of the Rover V8 through the 1990s. Revised in 1995 (and thereafter referred to as a 4.0 to differentiate it from the earlier version, although displacement remained the same at 3946 cc) with a new intake and exhaust system, extra block ribbing, revised pistons, and larger cross-bolted main-bearings. The 1995 4.0 produced 190 hp (142 kW) and 236 ftˇlbf (320 Nˇm).

Production of the 4.0 ended in 2001. The final version of the engine, used in the Land Rover Discovery, produced 188 hp (140 kW) at 4750 rpm and 250 ftˇlbf (339 Nˇm) at 2600 rpm.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
kodutu
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 33
Liitunud: E Okt 06, 2008 22:01
Asukoht: Tallinn Tähetorni

Postitus Postitas kodutu »

Võib teema lukku pista, sai ikegi pilusilmne masuudipress ligi võetud :oops:
Star Team vintsikunn ja autotohter
Vabal ajal Dicovery 2 TD5 @ 32" Insa Ranger/metsas Patrol Y60 RD28T @ 33"Bogger + 4" lift
Suletud