Range Rover
Moderaator: landy
Range Rover
Sooviks osta omale Range Roveri või siis Freelanderi... tahaks teada asjatundja arvamust... mis on kummagi auto eelised ja mida tuleks vaadata ostmisel... oskab keegi ütleda ka nende kütuse rüüpamise kohta midagi?
Siin lugesin et freelanderi 1,8 mootorist tuleb hoiduda, kuid milline siis oleks mõistlikum?
Siin lugesin et freelanderi 1,8 mootorist tuleb hoiduda, kuid milline siis oleks mõistlikum?
Need kaks on VÄGA erinevad autod ja mõelud VÄGA erinevatele sihtgruppidele ning VÄGA erinevateks otstarbeteks.
Et teie küsimustele paremini vastata, proovige leida esmat vastus neile küsiumustele:
1)Millise väljalaske aasta ja hinnklassi autot otsite?
2)Mis otsatarbeks autot otsite? (perauto, tööauto, hobiauto, jne.)
3)Kas sõidate reeglina üksi või mitmekesi? (kas veate ka kodu-/lemmikloomi)
4)Mis tingimustes hakkate seda kasutama (enamus linn/maantee, enamus ruusa/pinnasteed, jne)?
5)Kas otsite bensiini või diislemootoriga autot?
6)Kas otsite amuaal- või automaatkstiga autot?
7)Kas plaanite (sageli) vedada haagist?
8)Kas otsite autot lühemaks või pikemaks ekspluatatsiooni ajaks?
Et teie küsimustele paremini vastata, proovige leida esmat vastus neile küsiumustele:
1)Millise väljalaske aasta ja hinnklassi autot otsite?
2)Mis otsatarbeks autot otsite? (perauto, tööauto, hobiauto, jne.)
3)Kas sõidate reeglina üksi või mitmekesi? (kas veate ka kodu-/lemmikloomi)
4)Mis tingimustes hakkate seda kasutama (enamus linn/maantee, enamus ruusa/pinnasteed, jne)?
5)Kas otsite bensiini või diislemootoriga autot?
6)Kas otsite amuaal- või automaatkstiga autot?
7)Kas plaanite (sageli) vedada haagist?
8)Kas otsite autot lühemaks või pikemaks ekspluatatsiooni ajaks?
Viimati muutis landy, N Juun 08, 2006 07:59, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
noniii..küsimustele siis kahm vastused:
1. otsiks hinnaklassis 150000 autot... väljalase polgi nii oluline 96-2006
2. auto oleks pigem pereauto, vähemal määral tööauto
3. reeglina sõidan kahekesi+ väike laps turvtoolis
4. enamus oleks linn/maantee kuid sooviks suvel teha ka reide metsateedel
5. otsin diislit
6. otsiks pigem automaati
7. haagist veaks keskeltläbi 1-2 korda kuus.
8. parem oleks kui aoto on pikema ekspluatatsiooni ajaga.
1. otsiks hinnaklassis 150000 autot... väljalase polgi nii oluline 96-2006
2. auto oleks pigem pereauto, vähemal määral tööauto
3. reeglina sõidan kahekesi+ väike laps turvtoolis
4. enamus oleks linn/maantee kuid sooviks suvel teha ka reide metsateedel
5. otsin diislit
6. otsiks pigem automaati
7. haagist veaks keskeltläbi 1-2 korda kuus.
8. parem oleks kui aoto on pikema ekspluatatsiooni ajaga.
Sellisel juhul soovitaksin Freelander ära unustada. Sulle sobiks kas Discovery I või Range Rover II mudel. Mõlemal autol 2,5L diisel. Esimesel Rover'i ja teisel BMW oma.
Mõlemad ruumikad pereautod, mootoritel piisavalt võimsust haagise veoks. Mõusad nii maanteel, kui linnasõidul, kuid võimekad ka mudastel metsateedel ja täis tuisanud teedel. Automaadid on inetligentsesd ZF omad.
150KEEk eest tõsi RR II ei leia, sest meie turul on nad võrreldes besiinimootoriga mudelitega tüsna kallid. Ainult üks momendil odavam otsa omadest pakkuda.
Seega soovitaks pilgu päärata Discovery I teise modifikatsiooni poole (toodeti 1995-1998).
Valik on siin:
http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... i=otsi/r=1
Selle kõige odavama soovitaks kohe kõrvale jätta, olen seda oma silmaga näinud ja käega katsunud ning ei kutsu üldse ostma.
Kui on küsimusi, helista mulle ja proovin aidata- GSM:5010599
Mõlemad ruumikad pereautod, mootoritel piisavalt võimsust haagise veoks. Mõusad nii maanteel, kui linnasõidul, kuid võimekad ka mudastel metsateedel ja täis tuisanud teedel. Automaadid on inetligentsesd ZF omad.
150KEEk eest tõsi RR II ei leia, sest meie turul on nad võrreldes besiinimootoriga mudelitega tüsna kallid. Ainult üks momendil odavam otsa omadest pakkuda.
Seega soovitaks pilgu päärata Discovery I teise modifikatsiooni poole (toodeti 1995-1998).
Valik on siin:
http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... i=otsi/r=1
Selle kõige odavama soovitaks kohe kõrvale jätta, olen seda oma silmaga näinud ja käega katsunud ning ei kutsu üldse ostma.
Kui on küsimusi, helista mulle ja proovin aidata- GSM:5010599
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
leidsin sellised isendid:
1) http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
2) http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... _missing=1
3) http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... _missing=1
küsiks niimoodi et palju võtab see RR kütet...
ja miks eriti ei pooldata feelanderit..
võhikuna võiks arvata et väga kehv masin olla ei saa.
1) http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
2) http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... _missing=1
3) http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... _missing=1
küsiks niimoodi et palju võtab see RR kütet...
ja miks eriti ei pooldata feelanderit..
võhikuna võiks arvata et väga kehv masin olla ei saa.
1)küsiks niimoodi et palju võtab see RR kütet...
Kui koju jõuan saan panna üles tehase andmed
Aga alla 20l/100 ilmslet eriti ei õnnestu selle V8 bensuka küttkulu saada.
2)ja miks eriti ei pooldata feelanderit..
See on mõeldud inimesele, kes ostib natuke suurema kliirentsiga nelikveolist sõiduautot, tegu pesuehtsa pisikese linnmaasturiga, mis vaevaltet lumiset koduõuest krmimat maastikut kunagi näeb.
selle autoga väljaspool kõvakattega teid sõites on teie käsutuses vaid üks juhtimisinstument - gaasipedaal.
3)võhikuna võiks arvata et väga kehv masin olla ei saa.
Tegu poel halava autoga,kuid kui otsite PÄRIS maasturit, siis
vaevalt, et see Teie vajadustele ja OOTUSTELE vastaks.
Samas raskel maastikul võite sellega ootamatulult jänni jääda ja tahtmatult auto ära lõhkuda.
P.S. Vaheinfoks RR II diilsi kütusekulu
FUEL CONSUMPTION
2.5 Diesel Manual mpg L/100 km
Urban cycle 25.8 10.9
Constant 56 mph 37.9 7.5
Constant 75 mph 25.3 11.2
Kui koju jõuan saan panna üles tehase andmed
Aga alla 20l/100 ilmslet eriti ei õnnestu selle V8 bensuka küttkulu saada.
2)ja miks eriti ei pooldata feelanderit..
See on mõeldud inimesele, kes ostib natuke suurema kliirentsiga nelikveolist sõiduautot, tegu pesuehtsa pisikese linnmaasturiga, mis vaevaltet lumiset koduõuest krmimat maastikut kunagi näeb.
selle autoga väljaspool kõvakattega teid sõites on teie käsutuses vaid üks juhtimisinstument - gaasipedaal.
3)võhikuna võiks arvata et väga kehv masin olla ei saa.
Tegu poel halava autoga,kuid kui otsite PÄRIS maasturit, siis
vaevalt, et see Teie vajadustele ja OOTUSTELE vastaks.
Samas raskel maastikul võite sellega ootamatulult jänni jääda ja tahtmatult auto ära lõhkuda.
P.S. Vaheinfoks RR II diilsi kütusekulu
FUEL CONSUMPTION
2.5 Diesel Manual mpg L/100 km
Urban cycle 25.8 10.9
Constant 56 mph 37.9 7.5
Constant 75 mph 25.3 11.2
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kütuse kulu leitud:
FUEL CONSUMPTION
4.6 V8 Automatic mpg L/100 km
Urban cycle 12.8 22.1
Constant 56 mph 24.8 11.4
Constan 75 mph 20.1 14.1
4.0 V8 Automatic mpg L/100 km
Urban cycle 14.0 20.2
Constant 56 mph 26.8 10.6
Constant 75 mph 20.2 14.0
4.0 V8 Manual mpg L/100km
Urban cycle 15.2 18.6
Constant 56 mph 27.2 10.4
Constant 75 mph 21.0 13.5
FUEL CONSUMPTION
4.6 V8 Automatic mpg L/100 km
Urban cycle 12.8 22.1
Constant 56 mph 24.8 11.4
Constan 75 mph 20.1 14.1
4.0 V8 Automatic mpg L/100 km
Urban cycle 14.0 20.2
Constant 56 mph 26.8 10.6
Constant 75 mph 20.2 14.0
4.0 V8 Manual mpg L/100km
Urban cycle 15.2 18.6
Constant 56 mph 27.2 10.4
Constant 75 mph 21.0 13.5
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Tervitused! Kas 2,5 td nii suurele autole nagu Range Rover lahjaks ei jää? Olen kah neid uhkeid isendeid uudistanud,et ka endale üks selline soetada. Ilmselt saab minu tulevane sõiduvahend kulgema põhiliselt maanteedel ja linnas,sestap oleks rentaablim kindlasti diisel. Teisalt aga kulgen väga palju mööda Tartu manteed kus liiklus teadupärast vägagi närviline on ning selleks ,et kuhugi jõuda võiks sõiduvahendil kriitilistel hetkedel vähemalt mingisugunegi kiirendusvõime olla(loomulikult ei pea ma siinkohal silmas rullnoklikke tõmblemisi). Kuidas siis käitub taolistes situatsioonides 2,5td-ga varustet RR? Tänan!
algaja
2,5L BMW diiselmootori kohta ütleb tehas:
PERFORMANCE
2.5 Diesel Manual
Maximum Speed 105 mph (170 kph)
0-60 mph (0-100 kph) 13.3 (14.3) seconds
ENGINE
MODEL: Range Rover 2.5 DT and 2.5 DSE
ENGINE: 2.5 litre 6 cylinder turbo charged
indirect injection diesel
CYLINDER HEAD MATERIAL: Aluminium
CYLINDER BLOCK MATERIAL: Cast Iron
NUMBER OF CYLINDERS: 6
CYLINDER LAYOUT: In-line
BORE: 80.00 mm (3.12 in)
STROKE: 82.80 mm (3.26 in)
CAPACITY: 2497 cc
VALVE GEAR: Self adjusting tappets ohv
COMPRESSION RATIO: 22.0 : 1
FUEL SYSTEM: Bosch fully electronic DDE 2.5
MAXIMUM POWER OUTPUT: 134 bhp (100 kW) @ 4400 rpm
MAXIMUM TORQUE: 199 lb ft (270 N.m) @ 2300 rpm
TURBO-CHARGER: Mitsubishi TD04-11G4 1.2 bar (1.26
kgf/cm, 18.0 lb/Sq.in)
PERFORMANCE
2.5 Diesel Manual
Maximum Speed 105 mph (170 kph)
0-60 mph (0-100 kph) 13.3 (14.3) seconds
ENGINE
MODEL: Range Rover 2.5 DT and 2.5 DSE
ENGINE: 2.5 litre 6 cylinder turbo charged
indirect injection diesel
CYLINDER HEAD MATERIAL: Aluminium
CYLINDER BLOCK MATERIAL: Cast Iron
NUMBER OF CYLINDERS: 6
CYLINDER LAYOUT: In-line
BORE: 80.00 mm (3.12 in)
STROKE: 82.80 mm (3.26 in)
CAPACITY: 2497 cc
VALVE GEAR: Self adjusting tappets ohv
COMPRESSION RATIO: 22.0 : 1
FUEL SYSTEM: Bosch fully electronic DDE 2.5
MAXIMUM POWER OUTPUT: 134 bhp (100 kW) @ 4400 rpm
MAXIMUM TORQUE: 199 lb ft (270 N.m) @ 2300 rpm
TURBO-CHARGER: Mitsubishi TD04-11G4 1.2 bar (1.26
kgf/cm, 18.0 lb/Sq.in)
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Mõned (promo)fotud selle väite ümberlükkamiseksLandy kirjutas:2)ja miks eriti ei pooldata feelanderit..
See on mõeldud inimesele, kes ostib natuke suurema kliirentsiga nelikveolist sõiduautot, tegu pesuehtsa pisikese linnmaasturiga, mis vaevaltet lumiset koduõuest krmimat maastikut kunagi näeb.
selle autoga väljaspool kõvakattega teid sõites on teie käsutuses vaid üks juhtimisinstument - gaasipedaal.
http://www.carenthusiast.com/imagewindow.html?id=28568
D
-
- MT-rehvid ja muda!
- Postitusi: 185
- Liitunud: K Nov 30, 2005 14:29
- Asukoht: Tallinn Kadriorg/ Saku
Tere.
Mul 98.a BMW 2,5td mootori ja automaatkastiga RR. Olen temaga sõitnud ca 6 kuud ja üsna rahul. Mootoril jõudu jagub, kuid diislile omaselt tõesti natuke uimane eriti pöörete madalamas osas.
Kui huvi asja vastu, siis võime kohtuda ja saad masinat reaalselt näha.
5158051
Mul 98.a BMW 2,5td mootori ja automaatkastiga RR. Olen temaga sõitnud ca 6 kuud ja üsna rahul. Mootoril jõudu jagub, kuid diislile omaselt tõesti natuke uimane eriti pöörete madalamas osas.
Kui huvi asja vastu, siis võime kohtuda ja saad masinat reaalselt näha.
5158051
RR P38A autom. 2,5td 98a.
[quote="Dzinn]Mõned (promo)fotud selle väite ümberlükkamiseks
http://www.carenthusiast.com/imagewindow.html?id=28568
D[/quote]
Tegu on uue ja alles tootmisesse mineva autoga, mis erineb eelmisest põlvkonnast nagu öö ja päev. Sams on tegu fotodega, mis tehtud AMETLIKUL testrajal ja kontrollitud tingimusteses läbi viidud katsetel.
Samas vilunud vanema Freelanderi omanik saab kõikides situatsioonides autoga hakkma:
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage79.htm
Sama auto veel
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage45.htm
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage21.htm
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage12.htm
Tõsi, see auto ei andesta juhtimisvigu.
http://www.carenthusiast.com/imagewindow.html?id=28568
D[/quote]
Tegu on uue ja alles tootmisesse mineva autoga, mis erineb eelmisest põlvkonnast nagu öö ja päev. Sams on tegu fotodega, mis tehtud AMETLIKUL testrajal ja kontrollitud tingimusteses läbi viidud katsetel.
Samas vilunud vanema Freelanderi omanik saab kõikides situatsioonides autoga hakkma:
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage79.htm
Sama auto veel
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage45.htm
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage21.htm
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage12.htm
Tõsi, see auto ei andesta juhtimisvigu.
Viimati muutis landy, L Juul 22, 2006 19:18, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
RV8
Kunagi sõitsin uhiuue 4,6ga Tallinnas 1 päev ringi. Aaast oli siis kas 97 või 98.
Bensu kulu mäleten kah umbes, mitte vähem kui 20, kuni22 l/100 le oli. Väga rahulikult sõitsin, võõras ja väga kallis auto tol hetkel. Kui maantel v8 võtab 13-14 100 le, siis on ilmselt tegu korras mootriga, nii peabki.
Bensu kulu mäleten kah umbes, mitte vähem kui 20, kuni22 l/100 le oli. Väga rahulikult sõitsin, võõras ja väga kallis auto tol hetkel. Kui maantel v8 võtab 13-14 100 le, siis on ilmselt tegu korras mootriga, nii peabki.