land rover discovery

Ei oska sobivat valida? Küsi julgelt, meie aitame!

Moderaator: landy

jankofor
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 23
Liitunud: K Dets 09, 2009 18:04
Asukoht: jõgeva
Kontakt:

land rover discovery

Postitus Postitas jankofor »

Tere.Oleks tänulik iga info eest mis keegi suudaks pakkuda.Kuna on tõsine plaan soetada discovery 1993a diisel siis kas ja mis vead võiksid sellel mudelil olla ja mida peaksin eriti hoolikalt vaatama?Kas on normaalne,et masin hõljub,nagu tormi tuultes?masin siis 2ukseline,õhk patju pole ja kõik lisad vändaga?Masin ise sõidab hetkel sillamäel.Oleks tõesti iga abi andva vihje eest tänulik.Puudub igasugune kohemus 4*4 masinaga.
Tänud
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Kas kõigub või tuijab. Kui rooliamort ära, siis ei saa fikseerida nii kergelt rooli keskkohta ja tundub ka sõidu ajal kõikumisena. Sõitsijn ise paar nädalat ilma rooliamordita. Teine teema on see, et amordid läbi. Ka päris loogiline. Arvestades aastat, võib oletada, et ka vedrud võiks uued panna korraga. Igasugu kolkse, rakse klõpse ei tohiks olla, kui kohalt minema hakata. Pagassi põhi võib olla läbi mädanenud. Seda alt ei näe, kuna paak ees. Muud asjad on nagu ikka igal autol, mida vaadata. Kõikumine oleneb ka sellest, et mis auto enne on olnud.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
jankofor
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 23
Liitunud: K Dets 09, 2009 18:04
Asukoht: jõgeva
Kontakt:

Postitus Postitas jankofor »

Tere.Pigem siiski nagu hõljumine.Taarub kahte lehte.Loksutades ja muidu maastikul ei leidnud märki,et amordid läbi oleks.Kere tundus kah kõva,kuid jah pagassi mati all esines roostet,aga mitte läbivat.Kas taga sillas peaks olema ka miski stabika varras,antud isendil nagu ei näinud kuskil midagi sarnast olevat ja pole ka nagu kohta mis oleks tühi?Masinal kolksud ja muud lisad mis kõrvale silmale hakkaks puudusid.Lekeid kah polnud.Uued vedrud antakse kaasa.
Discovery
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 374
Liitunud: T Sept 16, 2008 11:01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Discovery »

Auto kõrgust arvestades ei ole teatud piirini kõikumises midagi üllatavat. Raskuskese on lihtsalt kõrgel ja sellega peab arvestama. Kiu amordid läbi, siis muutub ta enamasti puuvankriks, kõvaks. Minul vähemalt oli nii.
Disco I ES, 300Tdi
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

See kaksipidi võib rooliamordist olla, aga LR pesas oli see küll väga hea hinnaga. Klassikaliselt nurka vajutades ei saa sellel autol tunda, kas amort on läbi. Aegadest ammustest on siin teema, kus on kirjas, et sellest, kas amordid olid läbi, saad aru siis, kui oled uued alla pannud. Minu oma ootab seda hetke alles. Amordid võivad kahte moodi läbi minna. Kas tühjaks, siis läheb pehmemaks, või kinni jääda. Siis on konkreetselt nagu puuvanker. Taga stabikas? Hea küsimus. Peaks nagu olema. :)
Vaadatud järgi. On küll jah.
http://www.lrservice.ru/data/182/05/05axles_2.pdf
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Natuke Disco I kohta:
Toodeti Discovery I aastalel 1989-1998.
Disco I sees on ainult kaks suuremat alammodifikatsiooni. 1989-1994 ja 1994-1998. 1995 toimus väike välisdidsaini ja täielik sisedisaini muutus. Seega pakub teile huvi ilmselt see esimene.

*Disco kere on jäigal redelraamil
*Discos saavad ka pikad inimesed teises reas istuda ning saadaval ka 7- kohalised versioonid.
*Discol on pikaealine ja ökonoomne ,kuid suht tuim 2,5 R4 turbosiisel (soovi korrala saadaval ka bensiiniröövlist 3,5L või 3,9L ja 4,0 L V8)
*Disco rauast kere karakss on on enamuses alumiiniumiplekiga kaetud ja teiste autodega võrreldes vähem korrudeeruv. Probleemiks pole mitte alumiinium, vaid roostetvate keredetailidekokkupuude sellega, mis vallandab pöördumatu alumiiniumi korrosiooni. Peamiselt ussitab auto raam ja põhi tagsillaet taha poole.
*Discol on vähe elekroonikat.

Kasutstud on kahte erinevat 2,5L diislemootorit (200Tdi ja 300Tdi)
Lähemlat:
http://www.landroverclub.ee/index.php?o ... Itemid=115
Eristada välislet raske, kuid lihtsam VIN-koodi alusel. Lihtsam aasta aravu järgi, sest reeglina 1998-1994 on peal 200Tdi ja 1994 lõpp-1998 on peal 300Tdi.
Nii bensiini, kui diislemootorid on kuulsad oma pikaealisuse ning jõu poolest. Kusagil 350...400 tuhande pealt peaks mootori tervise peale vaikslet mõtlema hakkma. Kuid reeglian on nede kestvus kinni hooldusest ja kütusest.
Jõudu jagaub ja veavad edukalt "vedurina" kuni 3,5t haagist.

Tegu töökindla autoga, mis põhineb Range Rover Classic 'u raamil ja sildadel nagu Defendergi ning kasutakse kas R380 või LT seeria manuaalkäigukasti ning ZF-autoimaadil.
Discoveri I põlvkonna 1. modifikatsioon on endiselt lihtsa konstrultsiooniga ning enmuses osas kodus remonditav/hooldatav.

Hea on see, et autol kuni 7 istekohta ja võtab vaevata sappa kuni 3,5 t. haagise. Ka on temaga mugav liigelda nii maanteel, kui metsvahel/põllul.
Koos korralike maastikurehvide ja lisvarustusega(näiteks vints) on tegu üsna universaalse tööloomaga.

Kõige kindlam on teha ostu eelne ülevaatus tallinnas Paldiki mnt. 225.
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=578
Küsida Veiko Varikut ja paluda teha korralik ostu eelne kontroll. Võib öelda, et LR klubi soovitas
See toob välja kõik otsesed vead ja juhib tähelepanu võimalikele tekkivatele probleemidele
Ka saab teada orjenteeruva remondisumma. Loomulikult ei pea varuosi ostma kallist esindusest vaid saab soodsamlat Sõltumatult maaletoojalt- Allmakes Eesti esindajalt Peeter Utkinilt. www.allmakes.ee

Kokkuvõtlikult:
1)Kere on alumiinumist ja ei roosteta (see mure jääb ära). Tõsi, peale
avariid alumiiniumi sirgeks ei tao. Seega plekid on kallid.
2)Sillad ja käiguosa on samad, mis RR Classiculeja seega on Eestist
võimlik kasutatud varuosi saada.
3)Mootor on töökindel (200/300 tdi) ning ei sisalda liigset
elektroonikat.
Sama mootori (300 Tdi) baasil Defender 90 küttekulu on
urban- 11,7
extra urban-8,7
combined-9,8
4)Simmerid tilguvad neil kõigil ja ratta laagrid kipuvad vanetel autodel ka suht tihti läbi minema, kuid need ei ole õnneks kallid.
5) Kindlasti tasub heita pilk enne ostmist ka roolikarbi olukorrale.
6)Ka kipuvad LR summutid kiiresti ära ussitama mie karmsi kliimas.
7)Tasub lähemalt uurida auto põhja tagaosa roostehajustusi
Muu osas midagi erilist välja tuua ei oska.

Autot on lihtne hooldada. Sellega saab hakkam iga endast lugu pidav autotöökoda.
Kui siiski tõsine plaan Disco hankida, siis oovitan KINDLASTI rikastada
oma raamtukogu järgmiste trükistega:

http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stor ... =Discovery
http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stor ... &langId=-1
http://www.bentleypublishers.com/product.htm?code=YRW5

Kui asi tõsisemaks läheb, siis ka:
http://www.bentleypublishers.com/produc ... subject=11
http://www.bentleypublishers.com/product.htm?code=YRW6

Isegi mitte karm off-road pole talle takistuseks, sest tehnika on sama vastupidav, kui kõigil teistel Land Roveritel.
Lihtsalt robustsus ja vastupidavus on pakitud ergonoomilisse kesta.
http://www.hot.ee/eskoteam/suvi2003/full/k6pu_005.jpg
http://www.hot.ee/eskoteam2/suvi2003/fu ... e__007.jpg
http://www.hot.ee/eskoteam/suvi2002/full/004.jpg
Peale mõõduka kütusekulu on Land Roverid tuntud veel ka lekkivate tihendite ja simmerite poolest ning seega on tihti õlitilgad autode alla.
Õnneks pole need kallid varuosad ja lihtsad vahetada.

Fakte mudelite kohta:
http://en.wikipedia.org/wiki/Land_Rover_Discovery
http://www.lr-mad.co.uk/history.html

Tehnilist infot:
http://www.rimmerbros.co.uk/content--na ... troduction
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
jankofor
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 23
Liitunud: K Dets 09, 2009 18:04
Asukoht: jõgeva
Kontakt:

Postitus Postitas jankofor »

Tere.Siis arvan teadvat,miks masin hõljuma kipub :D sellel isendil pole taga stabikat.Kas oskate öelda palju se vidin mulle aksma läheks?Kas oleks ka Jõhvi kandis mõni asjalik,kes suudaks lihtsalt aidata masinat korralikult ülevaadata,et mitte väga orki lennata?
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Arvan, et Tallinna külje alt "Imedepõllu" nimeliset kohast saab selle stabika pruugitud kujul üsna sõbralikel tingimustel.
Lähimad veidike LR hingeelu tundvad inimesed on meil Rakveres. Proovi kasutaja LR 90 ära moosida!

Kui kütus välja tehaks, võin ka Tallinast kohale veereda.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
LoJack
õpetas ARKi lugema
õpetas ARKi lugema
Postitusi: 566
Liitunud: T Veebr 06, 2007 19:03
Asukoht: valdavalt Pärnu

Postitus Postitas LoJack »

Ära usu seda stabika juttu ;-)
Stabika puudumine ei pane masinat "hõljuma". Seda teevad kulunud puksid. Olen ise sama läbi elanud oma endise Discoga. Seni kuni puksid uute vastu vahetasin "ujus" masin tee peal.
Võta ühendust Peeter Utkiniga ja telli uus puksikomplekt. Või ehk on neil seal Paldiski maantee Pesas kohapealgi olemas.

Stabikas vähandab masina kaldumist maastikul või maanteel, seda eriti siis kui mingi koorem ka veel katusel. Samas teeb stabikas masina maastikul vähem võimekaks (stabikas piirab silla liikumist raami suhtes).
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
LR90
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 575
Liitunud: L Juul 02, 2005 10:52

Postitus Postitas LR90 »

LoJack- iga nõus, auto hakkab ujuma ehk siis teed otsima kui puksid kulunud,
õõtsuma või hõljuma tänu päevi näinud amortidele. Stabika vardaga pole kum-
malgi juhul pistmist. Oma 90-el ei ole neid vardaid ja ei saa panna ka.

Moosipurki ootama jäädes Ants
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Stabikas kurvides külgkallet hoiab paremini. Samas mul on puksid ja amordid ja vedrud läbi. Rooliamort jäi kinni ja pidin selle alt ära võtma. No ilma selleta tuli ikka sõitmist õppida. Nii et Amordid puksid põhjustavad teatud määrl kindlasti tuijamist. Kuid väga suur roll on ka rooliamordil. Kas seda üldse all on? Nu jah ilma proovisõiduta ei ei oska jah öelda, et kui suur see tuijamine on. Ja oleneb ikkagi, et millise autoga enne sõitnud, millega on võrdlusmoment. Laiade rehvidega E38 740 BMW tuijas hullemini, kui minu kulunud amortide-puksidega Disco I :)
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Rein kirjutas:Stabikas kurvides külgkallet hoiab paremini. Samas mul on puksid ja amordid ja vedrud läbi. Rooliamort jäi kinni ja pidin selle alt ära võtma. No ilma selleta tuli ikka sõitmist õppida. Nii et Amordid puksid põhjustavad teatud määrl kindlasti tuijamist. Kuid väga suur roll on ka rooliamordil. Kas seda üldse all on? Nu jah ilma proovisõiduta ei ei oska jah öelda, et kui suur see tuijamine on. Ja oleneb ikkagi, et millise autoga enne sõitnud, millega on võrdlusmoment. Laiade rehvidega E38 740 BMW tuijas hullemini, kui minu kulunud amortide-puksidega Disco I :)
Rooliamordi vajalikkus tunneb enim metsas ning rööpas-augululisel teel. Roolimamort leevendab rtastelt tulevat vastulööki roolile.
Samas kulunud vedrude-amortide-puksidega ei soovita sõita. Eriti viimase kahe puhul läheb olukord isegi veidi liiklusohtlikuks. Pealegi ei maksa puksid-amordi hinge hinda. Discol on raskuskese ikka vägagi kõrgel ja pole just liigstabiilne auto.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
jankofor
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 23
Liitunud: K Dets 09, 2009 18:04
Asukoht: jõgeva
Kontakt:

Postitus Postitas jankofor »

Tere.Üritan siiski saada kedagi endale ülevaatamisele appi :) Ja mis siis ikka tuleb tuleval nädalal teie sekka astuda oma esimese Land Roveriga.loodan,et eelmine mees pole seda liiast ärapiinand.Kuna töö nõuab juba 4*4 ja vahemaad kahjuks pikad loodan et on parim valik.
jankofor
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 23
Liitunud: K Dets 09, 2009 18:04
Asukoht: jõgeva
Kontakt:

Postitus Postitas jankofor »

Samas,kes aitab masinat ülevaadata võin pakkuda tasuta reklaami kodulehel www.metsamehed.pri.ee
jankofor
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 23
Liitunud: K Dets 09, 2009 18:04
Asukoht: jõgeva
Kontakt:

Postitus Postitas jankofor »

Tere.Ega siin pole kedagi Jõgeva,Mustve Iisaku kandist.kel masinaks oleks 90-95a discovey.Tahaks saada mingi võrdlus momendi :mrgreen:
Vasta