RR2 2,5 1999 ja 2001 aasta.

Ei oska sobivat valida? Küsi julgelt, meie aitame!

Moderaator: landy

Kasutaja avatar
Indrek_S
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 127
Liitunud: K Jaan 30, 2008 18:04
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_S »

Vahepeal on tekkinud Viljandis müüki veel üks facelift järgne p38. Varustuse osas paistab esimeses postis olevaga kaunis sarnane.
igal juhul lähen laupäeval Kõiki Viljandis pakutavaid üle vaatama. eks siis näha ole et milline neist viisakam pealtvaates paistab.
Seniks aga antud autode kohta soovitused teretulnud. eriti meeldib mulle 100k piirist alla poole jääv hind, kuna see kaotab kasko kohustuse.

Pilt

LINK
eckh
Land Rover-mu uus armastus!
Postitusi: 2
Liitunud: N Mär 04, 2010 10:46
Asukoht: Tartu kandis

Postitus Postitas eckh »

Kui üle vaadatud siis palun jaga pisut muljeid ! Endal oli samuti plaanis millalgi Viljandisse sõita samal eesmärgil.
Kasutaja avatar
Indrek_S
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 127
Liitunud: K Jaan 30, 2008 18:04
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_S »

Viljkandi masin müüdi maru kiirest ära. Seda Võhma oma käisin vaatamas (esimeses postituses mainitu). Too sõitis mõnusalt küll ja kere liigutamine on kiire ja sujuv. Lisaks I postis mainitule oli autol ka paar viga külges. Esiteks laepolster rippus keskelt alla..ja se on ilma luugita auto. teiseks põles airbagi tuluke. Omanik rääkis mingist releest või ühendusest. Samas tekitas küsimusi esimeste udukate lüliti, mida sai sisse lülitada ja tuluke lülitil süttis. Küll aga olid puudu esimesed udukad ise. Omanik väitis et juhtmed on seal ees olemas. Kuri kahtlus on, et mingitel põhjustel on esiotsa tükke vahetatud ja uusi udukaid pole sisse pandud. Kui nüüd tõmmata paralleele airbagi tulukesega siis võiks isega esiotsa keskmisest tugevamat avariid kahtlustada. Samas võib olla on tõesti airbagi releel mingi kala ja uduka valmidus on tehasest by default olemas???
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

Indrek_S kirjutas:Viljkandi masin müüdi maru kiirest ära. Seda Võhma oma käisin vaatamas (esimeses postituses mainitu). Too sõitis mõnusalt küll ja kere liigutamine on kiire ja sujuv. Lisaks I postis mainitule oli autol ka paar viga külges. Esiteks laepolster rippus keskelt alla..ja se on ilma luugita auto. teiseks põles airbagi tuluke. Omanik rääkis mingist releest või ühendusest. Samas tekitas küsimusi esimeste udukate lüliti, mida sai sisse lülitada ja tuluke lülitil süttis. Küll aga olid puudu esimesed udukad ise. Omanik väitis et juhtmed on seal ees olemas. Kuri kahtlus on, et mingitel põhjustel on esiotsa tükke vahetatud ja uusi udukaid pole sisse pandud. Kui nüüd tõmmata paralleele airbagi tulukesega siis võiks isega esiotsa keskmisest tugevamat avariid kahtlustada. Samas võib olla on tõesti airbagi releel mingi kala ja uduka valmidus on tehasest by default olemas???
Airbagi kaabelduses on olemas probleemsed kohad (esiistmeteall olevad pistikud on nati nõrgad).
Kuid see udukate teema annab mullegi sama idee.

Julgen soovitada, et kui sisetunne juba kahtleb siis pole ehk asi seda väärt.
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
Kasutaja avatar
Indrek_S
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 127
Liitunud: K Jaan 30, 2008 18:04
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_S »

noh, samas ega avarii nüüd maailmalõppu tähenda. Kui raam jms kandvad struktuurid pole kannatada saanud ja vigastused on piirdunud vaid kereplekkidega ja alusplekkidega siis pole hullu. Auto nina oli iseenesest sirge ja vahed tundusid paigas olema ja liistud kah.
...saaks nüüd vaid oma hübriidile uue omaniku leitud. Suvi tulemas ja ruumikat autot tarvis ju.
Vasta