Land Roveri diislemootordi on niivõrd jahedad, et võid julgelet talveks ventika maha kruvida.
Tavaoludes(maanteel/linnas) ülekuumenemist karta pole. Vaid väga rasketes lumeoludes on mõtekas tagasi panna.
Testitud-proovitud, töötab.
LR on ökonoomseim maastur?
Moderaator: landy
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Papitüki idee on foorumist http://www.landroverclub.ee/foorum/post ... ply&t=3131. Paigaldamine konditsioneeri radiaatori ja jahutusradika vahele võttis aega ca 2 minutit. Papina kasutan vana 1,5mm paksust elektrotehnilist pappi - piisavalt jäik tihendi vahelt sisselükkamiseks ja piisavalt painduv kapoti alla painutamiseks, kui on vaja radiaator vabastada. Korra, kui vedasin kõrge tendiga järelkäru, tuli radiaator vabastada. Tavaliselt salongi kütte ventilaatorist piisab, et talvel inglise auto mootorit jahutada, aga pika sõidu ajal läks kabiinis palavaks ning kütte vähendamisel hakkas mootor kuumenema.
LR Discovery I 83kW manuaal