LR on ökonoomseim maastur?

Ei oska sobivat valida? Küsi julgelt, meie aitame!

Moderaator: landy

Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10304
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Land Roveri diislemootordi on niivõrd jahedad, et võid julgelet talveks ventika maha kruvida.
Tavaoludes(maanteel/linnas) ülekuumenemist karta pole. Vaid väga rasketes lumeoludes on mõtekas tagasi panna.
Testitud-proovitud, töötab.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Tubiniit
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 238
Liitunud: R Jaan 08, 2010 17:55
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tubiniit »

Papitüki idee on foorumist http://www.landroverclub.ee/foorum/post ... ply&t=3131. Paigaldamine konditsioneeri radiaatori ja jahutusradika vahele võttis aega ca 2 minutit. Papina kasutan vana 1,5mm paksust elektrotehnilist pappi - piisavalt jäik tihendi vahelt sisselükkamiseks ja piisavalt painduv kapoti alla painutamiseks, kui on vaja radiaator vabastada. Korra, kui vedasin kõrge tendiga järelkäru, tuli radiaator vabastada. Tavaliselt salongi kütte ventilaatorist piisab, et talvel inglise auto mootorit jahutada, aga pika sõidu ajal läks kabiinis palavaks ning kütte vähendamisel hakkas mootor kuumenema.
LR Discovery I 83kW manuaal
Vasta