Defenderi otsinguil

Ei oska sobivat valida? Küsi julgelt, meie aitame!

Moderaator: landy

Vasta
hulkuvhunt
Land Rover-mu uus armastus!
Postitusi: 4
Liitunud: T Veebr 23, 2010 13:07
Asukoht: Pole Teie Asi!

Postitus Postitas hulkuvhunt »

mul selline kuri plaan et osta täitsa uus masin hetkel veel kahe vahel kas 110 või 130 mõlemal head ja vead, viimasei väga ei ole. 130 miinus on vähene maastiku läbivus kolmapäeval ootab ees kohtumine Märt-Jaanusega et kokku panna midagi. rohkem loomult kisub metsa.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10302
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

hulkuvhunt kirjutas:mul selline kuri plaan et osta täitsa uus masin hetkel veel kahe vahel kas 110 või 130 mõlemal head ja vead, viimasei väga ei ole. 130 miinus on vähene maastiku läbivus kolmapäeval ootab ees kohtumine Märt-Jaanusega et kokku panna midagi. rohkem loomult kisub metsa.
Kust pärineb arvamus, et D130 on kehva läbivusega?

Sellise masinaga küllat offroaditud:
Praegu ei leia pilte üles.

Käidud lolle päästmas:
http://www.lahe.net/landy/offroad/240606/index.htm

Ka vägagi kitsastes oludes klubi üritust ette valmistatud:
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... /index.htm

Minu meeleset üks praktilisemaid autosid- 6 reisjat, tonn kaupa kasti ja 3,5 tonni haagisega sappa.
Loe siit foorumist kasutaja Keelustsoon kogemusi.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
keelutsoon
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 34
Liitunud: E Juul 11, 2005 22:01
Asukoht: mäeküla
Kontakt:

Postitus Postitas keelutsoon »

130 passis ikka 5 reisijat. ning tegelikkuses ei ole üheski defekas ka 3 inimesel tagaistmel pikka otsa kuigi mugav sõita, mina räägiks oma kogemuste põhjal (80000km 130-ga) ikka defekast pigem kui 4-kohalisest autost.
(kugi, noori rüblikuid on ka 14 mahutatud kasti ja lõbusõitu tehtud...)
130 soovitaks siis, kui on selge, et tahad asja kaasa vedada - olgu see jalgratas vm.
kui aga kaasa vedamiseks lihtsalt reisivarustus, siis 110 jälle etem, ei pea taha kasti juurde ronima ja lahti kiskuma ning külast võtma.

lühikeste autodega metsas koos olles olid tal muidugi omad miinused, kinnijäämist rohkem.
aga samas nt maanteel või ka haagist vedades on pikem alati stabiilsem.
(praegu on 4x4 auto lühike ja kuigi sellega ma teedele palju ei roni, on lühikese õõtsumine ja hüplemine mulle ebameeldiv.)
raske lapsepõlv, rauast mänguasjad...
www.keelutsoon.ee
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

Massinast

Postitus Postitas Kalamees »

See diisel ja selle kõrgsurve pump. Mingi aeg natuke täiustati. Venest meelde jäänud,et paljud omanikud suutsid garantii ajal 2-3 korda pumpa vahetada.
LoJack
õpetas ARKi lugema
õpetas ARKi lugema
Postitusi: 566
Liitunud: T Veebr 06, 2007 19:03
Asukoht: valdavalt Pärnu

Postitus Postitas LoJack »

Minu 110-l on passis 9 istekohta, vajadusel mahub peale ka tonn kaupa ja 3,5 tonni käru taha.
Manööverdamisvõime on 110-l vaieldamatult parem kui 130-l. 90-l jälle parem kui 110-l. Eks ta sihipärase kasutamise alusel otsustamine ole.

Kui otsid 130-t siis kas mitte siinne kasutaja Andres ei tahtnud oma 130-t müüa?
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10302
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

LoJack kirjutas:Minu 110-l on passis 9 istekohta, vajadusel mahub peale ka tonn kaupa ja 3,5 tonni käru taha.
Uued Fordi mootoriga 110-d ju ainult 7 -kohalised ja 90-d 4 -kohalised. :-(
Kui otsid 130-t siis kas mitte siinne kasutaja Andres ei tahtnud oma 130-t müüa?
Kasutaja "Andres" Defender 130 on juba Fordi mootoriga, rikkaliku lisvarustusega ja heas korras ning hästi hoitud.
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=2617
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
LoJack
õpetas ARKi lugema
õpetas ARKi lugema
Postitusi: 566
Liitunud: T Veebr 06, 2007 19:03
Asukoht: valdavalt Pärnu

Postitus Postitas LoJack »

landy kirjutas:
LoJack kirjutas:Minu 110-l on passis 9 istekohta, vajadusel mahub peale ka tonn kaupa ja 3,5 tonni käru taha.
Uued Fordi mootoriga 110-d ju ainult 7 -kohalised ja 90-d 4 -kohalised. :-(
Osta siis uus 300TDI Inglismaalt. Tuntud teema ;-)
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10302
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

LoJack kirjutas: Osta siis uus 300TDI Inglismaalt. Tuntud teema ;-)
See soovitus on kulda väärt!
300tdi mootoriga on tõeline Isalt-pojale auto!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
hulkuvhunt
Land Rover-mu uus armastus!
Postitusi: 4
Liitunud: T Veebr 23, 2010 13:07
Asukoht: Pole Teie Asi!

Postitus Postitas hulkuvhunt »

smmukene lähedamal, põhjaks sai valitud Land Rover Defender 110 DCPU E ja sinna asju juurde laotud, kast sellelgi piisavalt suur et mahuks sisse üks euro alus, aeg-ajalt on tekknud vajadus vedada sellist jama, ja vedrustus sai ka tugevamaks vahetatud, mõned lahtised otsad veel jäänud ja siis on lootust vb Jaanipäevaks juba näha ja katsuda ka. Tänud teadlikuse ja abi eest Märt-J. kes on kannatanud välja igasugute minu mõtteväljatuste ja muutmisplaanidega. Pilt on muidugi maaliliselt ilus, ei taea kuhu sohu see ära uputada kohe, kurvem on asja pool see mis on selle hind, aga vastuargument on ka see et konstruktor on mulle ja järgnevatele põlvedele ka veel...
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10302
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Kirjuatsid, et valituks osutus: Land Rover Defender 110 DCPU E
Ega sa juhuslikult HCPU-d ei mõelnud? Kui ei kas DCPU alla mõtlesid Doubce Cab mudelit? Viimsse kasti euroalust panna ei saa, luuk liiga kitsas!

Kindlasti hangi ostes või hiljem KOHE juurde varraste ja difrikorpuste kaitsed.
Viimati muutis landy, T Mär 16, 2010 10:09, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
hulkuvhunt
Land Rover-mu uus armastus!
Postitusi: 4
Liitunud: T Veebr 23, 2010 13:07
Asukoht: Pole Teie Asi!

Postitus Postitas hulkuvhunt »

ikka jah Doubce Cab kuigi kasti andmete järgi peaks see sina ära mahtuma küll, mitte et see oleks vajalik vedu. EI ole ju kahjuks Eesti võimalik kuskil esindustes käija ja vaadata. Enamus eeltööda saab teha ainult mööda netti ringikolades ja ise uurides.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10302
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

hulkuvhunt kirjutas:ikka jah Doubce Cab kuigi kasti andmete järgi peaks see sina ära mahtuma küll, mitte et see oleks vajalik vedu. EI ole ju kahjuks Eesti võimalik kuskil esindustes käija ja vaadata. Enamus eeltööda saab teha ainult mööda netti ringikolades ja ise uurides.
See oleks siis Eestis esimene Fordi mootoriga Doublecab ja Eestis üldse teine selline uus.
Doube-cab tagaluuk on sama lai/itsas, kui tavalise defenderi tagauks. (Saad salonigs oleva D90 luugi pealt vaadata-mõõta)
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage82.htm


Mõned pildid Eesti esimesest doublecab-ist
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... image4.htm
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage12.htm
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage12.htm

Lisaks vaata:
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... paev06.htm
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta