1. leht 1-st

Postitatud: E Mär 01, 2010 17:23
Postitas hulkuvhunt
mul selline kuri plaan et osta täitsa uus masin hetkel veel kahe vahel kas 110 või 130 mõlemal head ja vead, viimasei väga ei ole. 130 miinus on vähene maastiku läbivus kolmapäeval ootab ees kohtumine Märt-Jaanusega et kokku panna midagi. rohkem loomult kisub metsa.

Postitatud: E Mär 01, 2010 19:18
Postitas landy
hulkuvhunt kirjutas:mul selline kuri plaan et osta täitsa uus masin hetkel veel kahe vahel kas 110 või 130 mõlemal head ja vead, viimasei väga ei ole. 130 miinus on vähene maastiku läbivus kolmapäeval ootab ees kohtumine Märt-Jaanusega et kokku panna midagi. rohkem loomult kisub metsa.
Kust pärineb arvamus, et D130 on kehva läbivusega?

Sellise masinaga küllat offroaditud:
Praegu ei leia pilte üles.

Käidud lolle päästmas:
http://www.lahe.net/landy/offroad/240606/index.htm

Ka vägagi kitsastes oludes klubi üritust ette valmistatud:
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... /index.htm

Minu meeleset üks praktilisemaid autosid- 6 reisjat, tonn kaupa kasti ja 3,5 tonni haagisega sappa.
Loe siit foorumist kasutaja Keelustsoon kogemusi.

Postitatud: E Mär 01, 2010 20:26
Postitas keelutsoon
130 passis ikka 5 reisijat. ning tegelikkuses ei ole üheski defekas ka 3 inimesel tagaistmel pikka otsa kuigi mugav sõita, mina räägiks oma kogemuste põhjal (80000km 130-ga) ikka defekast pigem kui 4-kohalisest autost.
(kugi, noori rüblikuid on ka 14 mahutatud kasti ja lõbusõitu tehtud...)
130 soovitaks siis, kui on selge, et tahad asja kaasa vedada - olgu see jalgratas vm.
kui aga kaasa vedamiseks lihtsalt reisivarustus, siis 110 jälle etem, ei pea taha kasti juurde ronima ja lahti kiskuma ning külast võtma.

lühikeste autodega metsas koos olles olid tal muidugi omad miinused, kinnijäämist rohkem.
aga samas nt maanteel või ka haagist vedades on pikem alati stabiilsem.
(praegu on 4x4 auto lühike ja kuigi sellega ma teedele palju ei roni, on lühikese õõtsumine ja hüplemine mulle ebameeldiv.)

Massinast

Postitatud: E Mär 01, 2010 20:34
Postitas Kalamees
See diisel ja selle kõrgsurve pump. Mingi aeg natuke täiustati. Venest meelde jäänud,et paljud omanikud suutsid garantii ajal 2-3 korda pumpa vahetada.

Postitatud: E Mär 01, 2010 20:45
Postitas LoJack
Minu 110-l on passis 9 istekohta, vajadusel mahub peale ka tonn kaupa ja 3,5 tonni käru taha.
Manööverdamisvõime on 110-l vaieldamatult parem kui 130-l. 90-l jälle parem kui 110-l. Eks ta sihipärase kasutamise alusel otsustamine ole.

Kui otsid 130-t siis kas mitte siinne kasutaja Andres ei tahtnud oma 130-t müüa?

Postitatud: E Mär 01, 2010 21:14
Postitas landy
LoJack kirjutas:Minu 110-l on passis 9 istekohta, vajadusel mahub peale ka tonn kaupa ja 3,5 tonni käru taha.
Uued Fordi mootoriga 110-d ju ainult 7 -kohalised ja 90-d 4 -kohalised. :-(
Kui otsid 130-t siis kas mitte siinne kasutaja Andres ei tahtnud oma 130-t müüa?
Kasutaja "Andres" Defender 130 on juba Fordi mootoriga, rikkaliku lisvarustusega ja heas korras ning hästi hoitud.
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=2617

Postitatud: E Mär 01, 2010 21:22
Postitas LoJack
landy kirjutas:
LoJack kirjutas:Minu 110-l on passis 9 istekohta, vajadusel mahub peale ka tonn kaupa ja 3,5 tonni käru taha.
Uued Fordi mootoriga 110-d ju ainult 7 -kohalised ja 90-d 4 -kohalised. :-(
Osta siis uus 300TDI Inglismaalt. Tuntud teema ;-)

Postitatud: E Mär 01, 2010 21:35
Postitas landy
LoJack kirjutas: Osta siis uus 300TDI Inglismaalt. Tuntud teema ;-)
See soovitus on kulda väärt!
300tdi mootoriga on tõeline Isalt-pojale auto!

Postitatud: E Mär 15, 2010 15:44
Postitas hulkuvhunt
smmukene lähedamal, põhjaks sai valitud Land Rover Defender 110 DCPU E ja sinna asju juurde laotud, kast sellelgi piisavalt suur et mahuks sisse üks euro alus, aeg-ajalt on tekknud vajadus vedada sellist jama, ja vedrustus sai ka tugevamaks vahetatud, mõned lahtised otsad veel jäänud ja siis on lootust vb Jaanipäevaks juba näha ja katsuda ka. Tänud teadlikuse ja abi eest Märt-J. kes on kannatanud välja igasugute minu mõtteväljatuste ja muutmisplaanidega. Pilt on muidugi maaliliselt ilus, ei taea kuhu sohu see ära uputada kohe, kurvem on asja pool see mis on selle hind, aga vastuargument on ka see et konstruktor on mulle ja järgnevatele põlvedele ka veel...

Postitatud: E Mär 15, 2010 16:23
Postitas landy
Kirjuatsid, et valituks osutus: Land Rover Defender 110 DCPU E
Ega sa juhuslikult HCPU-d ei mõelnud? Kui ei kas DCPU alla mõtlesid Doubce Cab mudelit? Viimsse kasti euroalust panna ei saa, luuk liiga kitsas!

Kindlasti hangi ostes või hiljem KOHE juurde varraste ja difrikorpuste kaitsed.

Postitatud: T Mär 16, 2010 06:20
Postitas hulkuvhunt
ikka jah Doubce Cab kuigi kasti andmete järgi peaks see sina ära mahtuma küll, mitte et see oleks vajalik vedu. EI ole ju kahjuks Eesti võimalik kuskil esindustes käija ja vaadata. Enamus eeltööda saab teha ainult mööda netti ringikolades ja ise uurides.

Postitatud: T Mär 16, 2010 10:16
Postitas landy
hulkuvhunt kirjutas:ikka jah Doubce Cab kuigi kasti andmete järgi peaks see sina ära mahtuma küll, mitte et see oleks vajalik vedu. EI ole ju kahjuks Eesti võimalik kuskil esindustes käija ja vaadata. Enamus eeltööda saab teha ainult mööda netti ringikolades ja ise uurides.
See oleks siis Eestis esimene Fordi mootoriga Doublecab ja Eestis üldse teine selline uus.
Doube-cab tagaluuk on sama lai/itsas, kui tavalise defenderi tagauks. (Saad salonigs oleva D90 luugi pealt vaadata-mõõta)
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage82.htm


Mõned pildid Eesti esimesest doublecab-ist
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... image4.htm
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage12.htm
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage12.htm

Lisaks vaata:
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... paev06.htm