1. leht 1-st

Ostusoov Disco I

Postitatud: T Nov 30, 2010 12:00
Postitas madis125
Tere, mul oleks soov osta disco I, mida head/halba oskade öelda selle kohta??? Soov oleks mõni maastur, kindlasti diisel mootor ja 5 ust ja pinnale on jäänud jeep cherokee ja land rover, aga jeebi kohta räägiti niimõndaighalba.

Postitatud: T Nov 30, 2010 12:17
Postitas landy
Saadan sulle ühtul mailile pikema ülevaate.

Kuid Cherokee ja LR Disco I on kaks VÄGA erinevat autot

Postitatud: T Nov 30, 2010 17:18
Postitas madis125
okei, tore oleks kui keegi jagaks infot, ma olen suht auto võõras inimene

Postitatud: T Nov 30, 2010 21:55
Postitas landy
madis125 kirjutas:okei, tore oleks kui keegi jagaks infot, ma olen suht auto võõras inimene
Läks pikem tutvustus sulle just maili peale teele!

Suurim vahe on selles, et Cherokee on nagu Niva kandevkerel maastur ja Land Rover Discovery on raamil.
Discovery jagab legendaare Defenderiga mootorit, käiguosi ja sildu ning raami konstruktsiooni. Peamine vahe on "kuudis", mis on tsiviliseeritud ja inimestele mõeldud.
Oled sa Cherokees tagasitmel sõitnuid? Seal peale väga vähe ruumi, saamas kui Diacovery om mõlas tagareas kõrgendatudkatusega.
Cherokeel on taga lehtvedrud, samas kui Discol on maailma parimaks peetava Range Rover Calssicu spiraal vedrustus koos A-linklahendusega, mida väga paljud offroaderid maailmas oma võistlusautodel kasutavad.

Chero eeliseks üliodavad kasutatud jupid ning autode lai valik turul.

Postitatud: K Dets 01, 2010 00:20
Postitas tyybel
landy kirjutas:
madis125 kirjutas:okei, tore oleks kui keegi jagaks infot, ma olen suht auto võõras inimene
Läks pikem tutvustus sulle just maili peale teele!

Suurim vahe on selles, et Cherokee on nagu Niva kandevkerel maastur ja Land Rover Discovery on raamil.
Discovery jagab legendaare Defenderiga mootorit, käiguosi ja sildu ning raami konstruktsiooni. Peamine vahe on "kuudis", mis on tsiviliseeritud ja inimestele mõeldud.
Oled sa Cherokees tagasitmel sõitnuid? Seal peale väga vähe ruumi, saamas kui Diacovery om mõlas tagareas kõrgendatudkatusega.
Cherokeel on taga lehtvedrud, samas kui Discol on maailma parimaks peetava Range Rover Calssicu spiraal vedrustus koos A-linklahendusega, mida väga paljud offroaderid maailmas oma võistlusautodel kasutavad.

Chero eeliseks üliodavad kasutatud jupid ning autode lai valik turul.
Mõned tähelepanekud - olles paar nädalat olude sunnil Cheroga tiirutanud.
Sõita on säästlikum diisel-Discoga, osta on odavam Cherokeed, enamik mõlema auto juppe on odavad. Mitte just alati "üliodavad" nagu Landy mainis, aga siiski vastuvõetava hinnaga hangitavad. Cherosid lammutatakse rohkem, seetõttu ka tõenäolisem romulast juppe saada. Aga kõikvõimalikke aastakäigust ja mootorist sõltuvaid erinevusi on ka sellevõrra rohkem.

Mõlemal on oma tüüpvead-ja haigused. Tagaluuk tuleb mõlemal esimesena küljest. Kui kere väga läbi roostetab, siis Chero võid ära lammutada, Disco võid uuesti ehitada.

Mugavus on muidugi maitse asi, minu arvates ei ole ka Discos taga ruumi (ja ma olen pigem väikest kasvu inimene, kes Defeka rooli väga suurepäraselt ära mahtus). Elektriaknad on a/t kastiga Cherodel vist põhivarustuses aga jahutus/küttesüsteemi mõtles välja tõeline värdjas.

Maanteel kiirustades või kitsas parklas manööverdades on stock Chero ilmselt mugavam.
Disco ise on on kõrgem ja saad kohe päris kõrgele tõsta, Chero on sõiduautolikum aga kui maastikukõlbulikku rehvi hakkad alla panema, pead teda kohe uhkelt upitama ning siis muutub päris jubedaks kitseks.

Ega muud oskagi ütelda, klassikute suguvõsast mõlemad.
Maastikust niipalju, et täna jäin tõstetud Cheroga oma hoovis kinni kohta, kus LRiga tavaliselt tagaaeda sisse sõitsin. Minu jaoks täiesti ootamatult, sest justkui ei olnud midagi, mis oleks pidanud liiklemist takistama. Samas läbi paksu lume ronis küll enam-vähem.

Postitatud: K Dets 01, 2010 12:00
Postitas madis125
hmm okei, tänud:)

Postitatud: K Dets 01, 2010 16:36
Postitas madis125
aga teised diisel land roverid, mis nende kohta öelda, ma usun et suht sama?

Postitatud: K Dets 01, 2010 17:35
Postitas Tubiniit
Auto pole lennuk, millel elektri ja elektroonikasüsteemid on neljakordsed ning pideva kontrolli all. Auto on ligub maapeal ning kohe surm ei paista, kui mootor seiskub või muu elektroonika - elektri viga tekib. Mida rohkem on autos elektroonikat - seda tõenäolism rikke võimalus on. Mida uuem mudel, seda rohkem on mugavuste tekitamiseks elektroonikat kasutatud. Kui rahakott kannatab, on uuemad Disco ja RR mudelid kindlasti enam sõidurõõmu pakkuvad.
Kui on oluline autoga igal ajal punktist A punkti B jõuda, tuleb eelistada mehhaaniliselt heas korras olevaid vähem elektroonikat sisaldavaid mudeleid.
Korras konditsioneer pole liigne mugavus.

Postitatud: K Dets 01, 2010 19:44
Postitas madis125
njaa, mul eriti luksust pole vaja, rooli võim võiks ikka olla:P ja sooja puhur

Postitatud: K Dets 01, 2010 21:33
Postitas totu
Elektroonika jaguneb kaheks: ühe osa rike jätab auto teele, teise oma põhjustab ebamugavusi. E. vidinad, mis elu ilusamaks teevad (el. aknad, kesklukk, kont, kiirusehoidja, ABS jne.) võiksid maksimaalselt esindatud olla. Mootori ja kasti(de) elektrooniline juhtimine lisab puksiiri kasutamise tõenäosust. Kliimaautomaat on hästi asjalik aga rikke korral võib üsna ebamugav olla, samuti elektriline istmete regull ja miks mitte el. luugid. Nahksisu on maasturile praktiline valik.
Sellise "luksusega" on väga kerge harjuda, vastupidi vist ei harjugi.

Postitatud: N Dets 02, 2010 02:05
Postitas Ojala
Mina ütlen nii palju, kui kindel soov Disco I, siis jääab ka Disco I. Kuna diisel Cherot ei tasu osta enda halvemale sõbrale ja isegi mitte oma naisele. Ainus diisel mida Jeep-i poolt soetada võib on 2,7 diisel (mersu mootor) aga kahtlen ka selles (nähtust ja kuuldustest).