Ostuabi RR kohta.
Moderaator: landy
Ostuabi RR kohta.
http://www.auto24.ee/used/790966
Kas keegi on selle konkreetse autoga kokku puutunud?
Ma mõtlen siis vaadanud või proovisõitu teinud?
Pildid on vist suvel tehtud.
Kas see kahepoolene BMW diisel suudab seda autot piisavalt liigutada?
Käru jõuab vedada?
Aastaarvu järgi peaks juba see parem versioon olema.
Loomulikult kohustuslik küsimus kütusekulu kohta.
Reaalseid numbreid paluks mitte tehaseandmeid-neid oskan ma ise ka otsida.
Piltide järgi õhkvedrustus nagu töötaks.
Ühesõnaga palju (tobedaid) küsimusi.
Tänud kui keegi võtab vaevaks vastata.
Jubedalt tahaks RR omanikuks saada ja sellesse heledasse nahktuppa
olen ma lausa ära armunud....
Kas keegi on selle konkreetse autoga kokku puutunud?
Ma mõtlen siis vaadanud või proovisõitu teinud?
Pildid on vist suvel tehtud.
Kas see kahepoolene BMW diisel suudab seda autot piisavalt liigutada?
Käru jõuab vedada?
Aastaarvu järgi peaks juba see parem versioon olema.
Loomulikult kohustuslik küsimus kütusekulu kohta.
Reaalseid numbreid paluks mitte tehaseandmeid-neid oskan ma ise ka otsida.
Piltide järgi õhkvedrustus nagu töötaks.
Ühesõnaga palju (tobedaid) küsimusi.
Tänud kui keegi võtab vaevaks vastata.
Jubedalt tahaks RR omanikuks saada ja sellesse heledasse nahktuppa
olen ma lausa ära armunud....
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
Minu arvamuse kohaselt on see bmw diisel lahja - 4,6L bensiin on ikka asjalikum.
Kuid siin foorumis "Pirx"'il on samas hea kogemus ning ta ei kurtnud. Ta oli lasknud autole ka vist tarkvaraliselt muuta, et suurendada jõudlust.
Kuid siin foorumis "Pirx"'il on samas hea kogemus ning ta ei kurtnud. Ta oli lasknud autole ka vist tarkvaraliselt muuta, et suurendada jõudlust.
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
www.kolhethi.ee
Panen õhtul sulle pikma jutu e-maili peale!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Pane auto reg nr. ja VIN kood, siis saab KONKREETSE auto kohta uurida.iisak kirjutas: Aga jätkuvalt küsimus-kas keegi konkreetse eksemplariga on kokku puutunud?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Land Rover-itel puudub ühtne hooldusajalugu kajatsv süsteem, seega puudub ka võimalus auto mineviku kohta otsest infot hankida.iisak kirjutas:Autol ei ole numbreid küljes veel.
KUna diislemootoriga isendid põhjamaades (k.a. Eeestis) ei müüdid, pärinevad kõik need BMW mootoriga autod Kesk- ja Lõuna-Euroopast.
Panin maili teele! Seal asjast pikemalt juttu.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
mina olen seda konkreetset kiibitsenud juba pikemat aega. Kõik seisab vaid praeguse poekäru müügi taga.
Pole viimasel ajal korralikumat(piltidelt) näha olnudki.
Mõned soovitused - kui auto pole meil registris siis puksiiri peale ja LR pesasse ülevaatamisele. (u 600.- ma pakun). Kui seal suuremaid probleeme pole ja soovid avariiajalugu teada saada siis puksiiriga Smartservisesse ja lase teha värvikihi paksuse kontroll (250.-). Kui kõik OK siis lao raha peo peale ja ARK-sse arvele võtma.
BMW diisel liigutab seda masinalt uimaselt, aga kindlalt. Chipituna liigub isegi päris OK-lt...vähemalt linnas ja maastikul on hea sõita. Maanteel möödasõite teha on vähekene nutusem.
Pole viimasel ajal korralikumat(piltidelt) näha olnudki.
Mõned soovitused - kui auto pole meil registris siis puksiiri peale ja LR pesasse ülevaatamisele. (u 600.- ma pakun). Kui seal suuremaid probleeme pole ja soovid avariiajalugu teada saada siis puksiiriga Smartservisesse ja lase teha värvikihi paksuse kontroll (250.-). Kui kõik OK siis lao raha peo peale ja ARK-sse arvele võtma.
BMW diisel liigutab seda masinalt uimaselt, aga kindlalt. Chipituna liigub isegi päris OK-lt...vähemalt linnas ja maastikul on hea sõita. Maanteel möödasõite teha on vähekene nutusem.
Re: Ostuabi RR kohta.
Tervist. Ainult selle heleda nahktoa pärast seda autot osta oleks ikka ....... Jätkuvalt on minu arvamus, et kui endale Range Rover osta siis ikka vaadata võimalikult rikkaliku varustusega. See konkreetne isend näiteks minu ootusi RR-le ei rahuldaks.iisak kirjutas:http://www.auto24.ee/used/790966
Kas keegi on selle konkreetse autoga kokku puutunud?
Ma mõtlen siis vaadanud või proovisõitu teinud?
Pildid on vist suvel tehtud.
Kas see kahepoolene BMW diisel suudab seda autot piisavalt liigutada?
Käru jõuab vedada?
Aastaarvu järgi peaks juba see parem versioon olema.
Loomulikult kohustuslik küsimus kütusekulu kohta.
Reaalseid numbreid paluks mitte tehaseandmeid-neid oskan ma ise ka otsida.
Piltide järgi õhkvedrustus nagu töötaks.
Ühesõnaga palju (tobedaid) küsimusi.
Tänud kui keegi võtab vaevaks vastata.
Jubedalt tahaks RR omanikuks saada ja sellesse heledasse nahktuppa
olen ma lausa ära armunud....
BMW diisel on jah selle masina peal suht uimane- ülekanne on selline, mis unnutab mootorit koledalt aga sellega harjub ära. Mul isiklikulkt oli PSI mingi box vahel(võimalik täitsa ise peale kruttida, midagi keerulist ei ole). Kirstust lennukit see ei tee, aga paremaks teeb küll. Lubavad küll lisa hobuseid ja väiksemat küttekulu, kuid reaalsus on siiski see, et mida paremini liigub, seda rohkem läheb ka kütust. Endal isiklikult ei tekkinud küll kunagi probleeme möödasõitude ja kohalt võtmisega.Loomulikult on 4,6 bensiin sellele autole ideaalne mootor, kuid seda kütusekulu isiklikult minu rahakott küll välja ei kannataks. Oma diislitega olen vedanud nii suuri kärusid, kui ka tõstukeid- jõuab kenasti vedada- kui on palju mootori unnutamist ja raske haagis, võib juhtuda, et käigukasti õli läheb keema. Kütusekulu sõltub ikka sõidustiilist. Minul isiklikult oli talvel linnas 15 ja keskmine tuli sinna kuskil 11-12. Pole mõtet kuulata seda juttu, et "mul kompuuter näitab 9". Mul näitas ka 10 koma midagi aga reaalsus oli hoopis teine.
Õhkvedrustuse toimetamist piltide järgi on küll täiesti võimatu kontrollida- seda lase ikka teha asjatundjatel.
Minumeelest on Range Rover üks äraütlemata hea auto, aga sa pead valmis olema selle masina veidrusteks-sellest pääsu ei ole.
Kui on mingeid konkreetseid küsimusi, kuidas mida ja kust vaadata, siis võib mulle iga kell helistada 5286210
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
-
- Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
- Postitusi: 21
- Liitunud: E Mär 14, 2011 11:34
- Asukoht: Tartu/Ida-Viru
Tõstan vana teema üles, kuna siin juttu nö chippimisest. Kas selleks peab midagi riistvaras ka muutma/lisama või on tegu puhtalt tarkvara uuendamisega? Küsin, kuna käisin ühte RRi (2.5d 2000.a manuaal) vaatamas ja no see oli ikka päris uimane. Ei ootagi, et liiguks nagu praegune masin, 330xd, aga no veidi paremat dünaamikat ootasin küll... Hetkel jäi küll mulje et möödasõitude tegemine on sellega küllalt valus.. Mingeid umbakudseid summasid oskab keegi vast ka lisada chippimise kohta?
Teine küsimus: kas RRi puhul peaks eelistama manuaali või automaati? Juhi vaatevinklist vahet pole, olulised vastupidavus ja võibolla ka kütusekulu, kui see väga palju erineb. Metsa ja raskemale maastikule masinaga ei roniks, pigem nagu linnamaasturiks.
Teine küsimus: kas RRi puhul peaks eelistama manuaali või automaati? Juhi vaatevinklist vahet pole, olulised vastupidavus ja võibolla ka kütusekulu, kui see väga palju erineb. Metsa ja raskemale maastikule masinaga ei roniks, pigem nagu linnamaasturiks.
romulus kirjutas: Teine küsimus: kas RRi puhul peaks eelistama manuaali või automaati? Juhi vaatevinklist vahet pole, olulised vastupidavus ja võibolla ka kütusekulu, kui see väga palju erineb. Metsa ja raskemale maastikule masinaga ei roniks, pigem nagu linnamaasturiks.
Tehas väidab:
2.5 Diesel Manual
Maximum Speed 105 mph (170 kph)
0-60 mph (0-100 kph) 13.3 (14.3) seconds
TRANSMISSION
2.5 Diesel - Manual mph/1000 rpm
Gear Ratio High Low
5th 0.730:1 26.70 9.93
4th 1.000:1 19.44 7.23
3rd 1.397:1 13.92 5.18
2nd 2.132:1 9.12 3.39
1st 3.692:1 5.27 1.96
Reverse 3.535:1 5.50 2.04
Final Drive Ratio 3.540:1
Transfer Box Ratio 1.216:1 3.271:1
Automaatkastiks on suht töökindel ZF ja küstusekulu ca 1L/100km kohat rohkem
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!