RRC@ Võru Autopood
Moderaator: landy
RRC@ Võru Autopood
Mis SELLEST pakkumisest arvata?
Kusjuures küsiks ka, et kas keegi teab sellest masinast midagi? Hind on küll hea. Näeb välja ka hea. Reaalsus on ilmselt teine
"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
Sellise hinna eest tasub kindlasti kohale proovima minna.
Kui mootor ja kastid toimivad ning tagaluugid pole päris pulbriks roostetanud, siis tasub ära võtta.
Hmm, kas 1988 oli juba pritsega mootor?
Tundub olema hea varustusega. Lisks üsna kallis originaalne reguleeritav haakekonks.
Kui keegi vaatama läheb, märkidege vIN.-kood üles ja tehke lisapilte(eriti kapoti alt!) ka.
Kui mootor ja kastid toimivad ning tagaluugid pole päris pulbriks roostetanud, siis tasub ära võtta.
Hmm, kas 1988 oli juba pritsega mootor?
Tundub olema hea varustusega. Lisks üsna kallis originaalne reguleeritav haakekonks.
Kui keegi vaatama läheb, märkidege vIN.-kood üles ja tehke lisapilte(eriti kapoti alt!) ka.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Tegu on nn elementaarautoga e. Disco I ja Defenderile doonoriks olnud baas masinaga.
Seega pele eeltoodud sõlmede nagu väga palju vaadata pole. Roolikarbile ja põhja alla võib pilgu heita.
Seega pele eeltoodud sõlmede nagu väga palju vaadata pole. Roolikarbile ja põhja alla võib pilgu heita.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
kontrollige:
Tagaluugi ülemine osa, kas pole just kohe kohe tükkideks lagunemas. On sadaa uut kah, aga hind on n x 1000 kr.
kapott lahti ja uurida, kas sisemised tiivakaared ja nende keevituskohad on pudedad. Kuigi palju võivad olla, aga mitte nii, et sõrmeotsaga läbitorkad.
kui need kohad on ok, siis mujal karpides ja vaiba all on kah ilmselt suht ok.
kõik mududgi sültub milleks seda autot ostetakse, kus selleks et natuke "tulistada" ja siis imedepõllule doonoriks saata, siis pole seda vaja uuridagi. Raamil masin kohe kokku ei varise.
Tagaluugi ülemine osa, kas pole just kohe kohe tükkideks lagunemas. On sadaa uut kah, aga hind on n x 1000 kr.
kapott lahti ja uurida, kas sisemised tiivakaared ja nende keevituskohad on pudedad. Kuigi palju võivad olla, aga mitte nii, et sõrmeotsaga läbitorkad.
kui need kohad on ok, siis mujal karpides ja vaiba all on kah ilmselt suht ok.
kõik mududgi sültub milleks seda autot ostetakse, kus selleks et natuke "tulistada" ja siis imedepõllule doonoriks saata, siis pole seda vaja uuridagi. Raamil masin kohe kokku ei varise.
Talvel on sellisega vahva sõita. Ku kaua ülevaatsus kehtib veel? Nednde vanuritega on kord lood sellised, et tähelepanu nad sooovivad igal juhul. Peaks olema valmis veermiku ja pidurite korrastamiseks. Kütuse kuluks kui saakas talvel 16/ 100 le, sis on väga hea tulemus. Korras eksemplare on vähe alles, nendesse tasuks väärikalt suhtuda.
RRC-88 ,mis Võrus müügil on nüüd esimesed katsed läbinud hindele 3 pika miinusega,sest kuigi eemalt vaadates viga suurt polegi,siis tegelikult nõuab ta paari nädalat tõsist tähelepanu ja keskendumist
Pidureid tal polnud,kui siis viiendal korral midagi ebamäärast tekkis,ilmselt torud läbi;mõlemad akud läbi,käima läks täkust;mootor töötas ilusti,suht ühtlaselt,aga tõsine bensalõhn oli õhus kogu aeg.Soojendus oli pea olematu,kuigi tosooli tase oli normis ja mootor piisavalt soe,temp. oli kolmveerandi peal;roolivõim tegi pisut häält,õlitase oli näha.
Käigukast töötas õieti,kuid aeglustit ja difrilukku ma tööle ei saanudki,tuli ka põlema ei hakanud. Suurt vibrat ei olnud isegi saja juures,kiirendus oli ka hea,hääled olid muidugi mehised,sest viimane pütt sumpsist puudus.
Auto on toodud 2006 Saksast ja Eestis pole kordagi üv.tehtud
Seest oli puhas,kuid laeriie rippus,käigukangiümbruse plastik oli ripakil,kuskilt oli mingi otsejuhe toodud kaitsmeblokki.
Pidureid tal polnud,kui siis viiendal korral midagi ebamäärast tekkis,ilmselt torud läbi;mõlemad akud läbi,käima läks täkust;mootor töötas ilusti,suht ühtlaselt,aga tõsine bensalõhn oli õhus kogu aeg.Soojendus oli pea olematu,kuigi tosooli tase oli normis ja mootor piisavalt soe,temp. oli kolmveerandi peal;roolivõim tegi pisut häält,õlitase oli näha.
Käigukast töötas õieti,kuid aeglustit ja difrilukku ma tööle ei saanudki,tuli ka põlema ei hakanud. Suurt vibrat ei olnud isegi saja juures,kiirendus oli ka hea,hääled olid muidugi mehised,sest viimane pütt sumpsist puudus.
Auto on toodud 2006 Saksast ja Eestis pole kordagi üv.tehtud
Seest oli puhas,kuid laeriie rippus,käigukangiümbruse plastik oli ripakil,kuskilt oli mingi otsejuhe toodud kaitsmeblokki.
Paar asja veel RRC-88 kohta. Süütelukk ei töötanud,starter oli nupuga ,tagumise stange ots puudu,üks udukas katki,esistange parem pool ripakil ja muidugi tagaluuk,mis parajalt roostes ,mina lahti ei saanud,võb-olla lihtsalt kinni külmunud.Vasak tahavaatepeegel puudu,klaasitõstukid ei toiminud,nipet-näpet veel midagi.
Jah,tunnistan ,et tõeline kihk oli ära osta see tank,sest kuna üks juba on ,ega siis teinegi halba tee,läbinisti selge pill.Sõitsin ,proovisin ja pidin paari päeva pärast ära võtma,kui tegin saatusliku apsu-ei andnud käsiraha.Siit kohe valus õppetund jälle käes. Ilmselt oleks sellest tõelise prillu võinud teha,potentsiaali oli, ära tapetud ei olnud.
Uurisin pärast,kuhu auto läks-kahjuks kohalike nokatsite kätte.
Uurisin pärast,kuhu auto läks-kahjuks kohalike nokatsite kätte.