xx

Ei oska sobivat valida? Küsi julgelt, meie aitame!

Moderaator: landy

Vasta
Jallo
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 100
Liitunud: R Nov 21, 2008 21:48

xx

Postitus Postitas Jallo »

xx
Viimati muutis Jallo, L Aug 18, 2012 21:10, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar
jysk
Unistan offroadist!
Postitusi: 61
Liitunud: R Nov 20, 2009 08:28
Asukoht: Tallinna külje all Peetri külas
Kontakt:

Postitus Postitas jysk »

Väga ajakohast infot anda ei oska, aga 2...3 aastat tagasi oli mu venna auto.
Eelmine omanik oli väidetavalt kompresori ploki täies mahus välja vahetanud. Seest oli korralik.
Mootoriga olid tollal käivitumise probleemid, nii soojalt kui külmalt ja ka käigukast vahetas käiku kõva jõnksuga pidevalt. Vend mul neid asju korda ei jõudnud teha kuna enne tegi avarii sellega. Niva keeras ette, niva oli üsna katki, aga rangeil ei olnud häda midagi, stange, tuli kapott kriimustatud jne. Aga sellegi poolest ostis kindlistus auto ära.
Lisaks sai seal vist vahetatud ka esimesed õhkpadajd kui ma ei eksi. Õhk vedrustus toimis tollal ilusti.
Tsaub vaadata ehk, kui kasti ja mootori probleemid kõrvaldatud võib täitsa hea olla.

Muidugi pärast avariid on see vist juba teine kord kui see auto tervelt jälle müügis on.

Väga informatiivne vast ei olnud aga mingi info ikka.
Range Rover 2,5 DSE
fartz
Land Rover-mu uus armastus!
Postitusi: 1
Liitunud: P Jaan 23, 2011 18:52
Asukoht: Pole teie asi!

Postitus Postitas fartz »

Sai seda autot vaatamas käidud ja mulle kui Land Roveri võõrale inimesele jättis suht kehva mulje. Auto tõstab ja langetab ennast kenasti aga kolm õhkpatja on juba oma aja ära elanud ja minuarust tulnuks need juba mõni aeg tagasi ära vahetada (1 padi oli vahetatud, millalgi). Tagumine differentsiaal undab (omanik tunnistas seda ise ka, et undab kergelt aga tegelikult ikka päris korralikult, nagu INSA TURBO'd maantepeal 90 kmh). Kere oli suht korralik, suuri värvikahjustusi ei olnud, mõlke ei olnud, tagaluugi alumine äär ussitab. Istmed suht korralikud aga ülejäänud salong jättis kuidagi leedu tjuuningu mulje, laepolster rippus pea terves ulatuses, siit sealt plastikdetailid katki, puudu.
Esiklaasi soojendus ei pidavat täielikult toimima. Esmasel vaatlusel alt väga õline ei tundunud. Kuulutus lubab karterikaitset, no mina ei näinud.

Kas see 2.5 diisel ongi nii uimane? Vajutad pedaali põhja ja mitte midagi ei juhtu. Saan aru, et suur ja raske auto aga maantepeal sellisega möödasõitu küll ei tee. Oman kokkupuudet antud motoga, küll teise liikuri peal aga asi peaks ikka natukene erksam olema. Kas käiguvahetus peab ka toimuma vahemikus 3500 + rpm. Jube lärmakas tundus asi.
Vasta