1. leht 1-st

LR RR II küsimus

Postitatud: P Jaan 22, 2012 10:07
Postitas rvs
1. Oskab keegi midagi täpsemalt rääkida sellest isendist: http://www.auto24.ee/used/921058 ?
2. Foorumit sirvides jäid silma põhilised asjad mis võivad vigased olla ning tuleks kontrollida enne ostu: elektroonika, õhkvedrustus, autom. kast.
3. Kas on midagi veel, millele kindlasti tähelepanu pöörata?

Ette tänades!

Postitatud: P Jaan 22, 2012 10:16
Postitas landy
Kuulutuses on eksitav info, sellel masinal ei ole Tdi mootorit. Seal on BMW R6 naftapütt vahel.
Selle auto juures midagi ei klapi, sest sel on manuaalkast, kuid DSE varustusatme kirjad ja sisu.

Postitatud: P Jaan 22, 2012 11:36
Postitas LR90
Landy, kui viimast pilti vaadata siis tundub olema TDi...
http://www.auto24.ee/used/921058 ?

Postitatud: P Jaan 22, 2012 13:09
Postitas landy
VIN koodi lahates selgus üllatuslikult, et ongi manuaalkastiga toodetud :shock:
Ei mäletagi, et oleks varem man. kastiga DSE mudelit näinud. Mina teadsin siiani, et vaid madal ma varustusatmega sai man. kasti tellida.
Inimene õpib kogu elu...
Pildil ikkagi BMW kone ja seda kinnitab ka VIN kood.

Postitatud: P Jaan 22, 2012 15:09
Postitas rvs
Kas BMW 2.5 diiselmootor ei olegi TDI?

Postitatud: P Jaan 22, 2012 15:15
Postitas landy
rvs kirjutas:Kas BMW 2.5 diiselmootor ei olegi TDI?
Land Rover makeris Tdi kirjaga enda toodetud turbodiisleid.

Postitatud: P Jaan 22, 2012 15:56
Postitas rvs
Ok, aga infot selle auto kohta vist siis keegi ei tea. Mida kontrollida ja kas küsitav hind on üldse sellise auto eest mõistlik? Kui on ka mõni aasta uuemad masinad enamvähem samas hinnaklassis...

Postitatud: P Jaan 22, 2012 16:18
Postitas landy
Õhtul, kui koju jõuan, saan vaadata kas mul on midagi selel auto kohta öelda.

Postitatud: P Jaan 22, 2012 19:22
Postitas rvs
Omanik väidab ka, et autol õhkvedrustus puudub. Kas talle ei pandudki tehases seda peale või on midagi ümber ehtitatud? Kui on ümber tehtud, kas siis on oht, et on midagi vussi keeratud?

Postitatud: P Jaan 22, 2012 19:42
Postitas Rein
Pole miskit vussi keeratud, järgmistel omanikel jääb hulga problasid ära ;)

Postitatud: P Jaan 22, 2012 23:10
Postitas Italianpower
Rein kirjutas:Pole miskit vussi keeratud, järgmistel omanikel jääb hulga problasid ära ;)
Aga jääb ära ka õhkvedru sõidumõnu :-)

Tehasest tuli ikka arvatavasti õhkvedrudega ja hiljem lihtsalt ümber ehitatud, spetsiaalsed kitid täitsa olemas.

Postitatud: P Jaan 22, 2012 23:22
Postitas Rein
Õhkvedru sõidumõnu on ikk atäielik, kui Võrumaal, Meremäel on pool autot maa ja pool lennus ja vaata ise, kuidas Tallinnase saad, või mis iganes :) Siis hakkab pihta, vist solenoidid, vist klapid, vist kõrguse regulaatorid, vist padjad. Patjadele ei käi omakorda peale kaitse katteid, mis neid kogu sellest sitast päästaks. Uutega natuke sõitu ja kogu see kõnts, mis meie teedelt lendub on ennast alumiiniumist sisu külge liiminud ja hakkavad patja närima jne.

Postitatud: E Jaan 23, 2012 00:19
Postitas pirx
Tere. Kui sul selle masina vastu huvi, siis ma ise ka koguaeg Pärnus. RR II-ga suhtkoht kodus, tean mida vaadata ja mille kohta küsida. Võin aidata sul selle masina üle vaadata. Kui on huvi, siis helista 5286210. Samas võin sulle niisama telefoni teel ka RR II-st pajatada. Selle konkreetse masinaga kokkupuude puudub. Üldiselt, kui huvi, siis kasuta otsingut ja saad teada, mida mina ja teised inimesed selle aasta arvuga toodetud masinatest arvavad.

Postitatud: N Jaan 26, 2012 22:18
Postitas rvs
Eks soovitate kõik 2000+ aasta autosid. Antud autot vist ei hakka muretsema, omanik ei tea midagi hooldusajaloost, udukad puudu ja uuemad esituled ees. Ei hakka igaks juhuks nii vana autot võtma sellise raha eest.

Postitatud: N Jaan 26, 2012 22:34
Postitas pirx
rvs kirjutas:Eks soovitate kõik 2000+ aasta autosid. Antud autot vist ei hakka muretsema, omanik ei tea midagi hooldusajaloost, udukad puudu ja uuemad esituled ees. Ei hakka igaks juhuks nii vana autot võtma sellise raha eest.
Esituled on vanatüübi omad, suunakad on ära vahetatud. Udukad on väga vähestel ees. Näiteks mina olen oma kahele RR II-le ise pannud need sinna. Juhtmed kõik on tehases veetud- ainult tuled ja lüliti külge. Vana ja uuema elektroonikaga masinatel on kõige kergem vahet teha salongis oleva ohutulede lüliti järgi- vanal punane, uuel must.