Land Rover Range Rover 2.5 r6 TDS 100kW

Ei oska sobivat valida? Küsi julgelt, meie aitame!

Moderaator: landy

Vasta
001rax
Land Rover-mu uus armastus!
Postitusi: 1
Liitunud: N Mär 29, 2012 07:50

Land Rover Range Rover 2.5 r6 TDS 100kW

Postitus Postitas 001rax »

Tere.

Pakuti vahetuseks sellist autot.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... f2887dd924

Kas keegi oskab selle auto kohta midagi öelda? Enne oli Rakveres müügis nüüd Viljandis.

Tänud.
pirx
Rohkem muda- PALUN!
Postitusi: 486
Liitunud: N Jaan 18, 2007 11:24
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas pirx »

Jube plank- tähendab ilma igasuguse mugavusvarustuseta. Plekid ka kuidagi malelaua moodi- erinevat värvi, vähemalt piltide järgi. Kui rolleri vastu vahetada tahad, siis vaheta.
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
sigaelmar
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 81
Liitunud: P Veebr 26, 2012 19:53

Postitus Postitas sigaelmar »

See kaltssisu on rõve jah aga autol on suur eelis ka - manuaalkast ja diiselmootor. Mõistlik küttekulu ja võrreldes automaatkastiga, siis ka enam - vähem normaalne kiirendus. Ma ise olen küll mõelnud, et kui järgmine P38, siis diisel ja manuaal. Aeg ajalt leiab mõne nahksisuga ka ikka :)
pirx
Rohkem muda- PALUN!
Postitusi: 486
Liitunud: N Jaan 18, 2007 11:24
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas pirx »

sigaelmar kirjutas:See kaltssisu on rõve jah aga autol on suur eelis ka - manuaalkast ja diiselmootor. Mõistlik küttekulu ja võrreldes automaatkastiga, siis ka enam - vähem normaalne kiirendus. Ma ise olen küll mõelnud, et kui järgmine P38, siis diisel ja manuaal. Aeg ajalt leiab mõne nahksisuga ka ikka :)
Asi pole ainult kaltsusisus. Tavaliselt on siis puudu elektriistmed-mäludega, autopiloot, parem stereo, nupud rooli pealt, istmesoojendused, esiklaasi soojendus jne.
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Black66
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 85
Liitunud: E Jaan 31, 2011 19:41
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Black66 »

sigaelmar kirjutas:See kaltssisu on rõve jah aga autol on suur eelis ka - manuaalkast ja diiselmootor. Mõistlik küttekulu ja võrreldes automaatkastiga, siis ka enam - vähem normaalne kiirendus. Ma ise olen küll mõelnud, et kui järgmine P38, siis diisel ja manuaal. Aeg ajalt leiab mõne nahksisuga ka ikka :)
See, kas kaltsusisu on rõve või mitte, on tegelikult ju täiesti suhteline. Minule nt meeldib RR niinimetatud kalts palju rohkem kui nahk.
sigaelmar
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 81
Liitunud: P Veebr 26, 2012 19:53

Postitus Postitas sigaelmar »

pirx kirjutas:
sigaelmar kirjutas:See kaltssisu on rõve jah aga autol on suur eelis ka - manuaalkast ja diiselmootor. Mõistlik küttekulu ja võrreldes automaatkastiga, siis ka enam - vähem normaalne kiirendus. Ma ise olen küll mõelnud, et kui järgmine P38, siis diisel ja manuaal. Aeg ajalt leiab mõne nahksisuga ka ikka :)
Asi pole ainult kaltsusisus. Tavaliselt on siis puudu elektriistmed-mäludega, autopiloot, parem stereo, nupud rooli pealt, istmesoojendused, esiklaasi soojendus jne.
Ma oleks nõus selle ohvri tooma küttekulu nimel :D Nendest lisadest vast kiirusehoidja ainus asi, mida tõesti tahaks. Istmesoojendusi mina näiteks ei kasuta - minumeelest see on rõve tunne, elektriistmed on nagunii sellised asjad mis Land Roveril iga kord kasutades mõtled kas see on viimane kord kui need töötavad, see parem stereo on nagunii ajale juba jalgu jäänud jne jne.
pirx
Rohkem muda- PALUN!
Postitusi: 486
Liitunud: N Jaan 18, 2007 11:24
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas pirx »

sigaelmar kirjutas:
pirx kirjutas:
sigaelmar kirjutas:See kaltssisu on rõve jah aga autol on suur eelis ka - manuaalkast ja diiselmootor. Mõistlik küttekulu ja võrreldes automaatkastiga, siis ka enam - vähem normaalne kiirendus. Ma ise olen küll mõelnud, et kui järgmine P38, siis diisel ja manuaal. Aeg ajalt leiab mõne nahksisuga ka ikka :)
Asi pole ainult kaltsusisus. Tavaliselt on siis puudu elektriistmed-mäludega, autopiloot, parem stereo, nupud rooli pealt, istmesoojendused, esiklaasi soojendus jne.
Ma oleks nõus selle ohvri tooma küttekulu nimel :D Nendest lisadest vast kiirusehoidja ainus asi, mida tõesti tahaks. Istmesoojendusi mina näiteks ei kasuta - minumeelest see on rõve tunne, elektriistmed on nagunii sellised asjad mis Land Roveril iga kord kasutades mõtled kas see on viimane kord kui need töötavad, see parem stereo on nagunii ajale juba jalgu jäänud jne jne.
Maitse asi. Kellele ema, kellele tütar. Mine jään ikkagi oma arvamuse juurde ja ei suuda kuidagi sinuga sama meelt olla. Kiirendusest rääkides- mootor tuleb järgi aidata. Mul oli miski PSI junn vahel- lihtne paigaldada aga maksab suht palju aga julm vahe on ikka. RR hakkab normaalselt edasi käima. Kui keegi väidab, et ei tee mootorile head. Vaidlen vastu, kui mina auto müüsin oli 360 000km ja mitte midagi ei olnud häda. Nagu ma ka varem olen öelnud, et kui ei ole huvi korraliku mugavusvarustuse vastu ja kui nagunii on plaanis õhkvedrustus vahetada spiraalide vastu- säästke ennast ja oma rahakotti ning ostke kohe Discovery.
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
sigaelmar
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 81
Liitunud: P Veebr 26, 2012 19:53

Postitus Postitas sigaelmar »

pirx kirjutas:
sigaelmar kirjutas:
pirx kirjutas: Asi pole ainult kaltsusisus. Tavaliselt on siis puudu elektriistmed-mäludega, autopiloot, parem stereo, nupud rooli pealt, istmesoojendused, esiklaasi soojendus jne.
Ma oleks nõus selle ohvri tooma küttekulu nimel :D Nendest lisadest vast kiirusehoidja ainus asi, mida tõesti tahaks. Istmesoojendusi mina näiteks ei kasuta - minumeelest see on rõve tunne, elektriistmed on nagunii sellised asjad mis Land Roveril iga kord kasutades mõtled kas see on viimane kord kui need töötavad, see parem stereo on nagunii ajale juba jalgu jäänud jne jne.
Maitse asi. Kellele ema, kellele tütar. Mine jään ikkagi oma arvamuse juurde ja ei suuda kuidagi sinuga sama meelt olla. Kiirendusest rääkides- mootor tuleb järgi aidata. Mul oli miski PSI junn vahel- lihtne paigaldada aga maksab suht palju aga julm vahe on ikka. RR hakkab normaalselt edasi käima. Kui keegi väidab, et ei tee mootorile head. Vaidlen vastu, kui mina auto müüsin oli 360 000km ja mitte midagi ei olnud häda. Nagu ma ka varem olen öelnud, et kui ei ole huvi korraliku mugavusvarustuse vastu ja kui nagunii on plaanis õhkvedrustus vahetada spiraalide vastu- säästke ennast ja oma rahakotti ning ostke kohe Discovery.
Ma ei saa oma automaat+diiselkoosluse vihkamisega paljudega ühele meelele, sellest pole midagi :) Mul on omal kolm autot olnud diisel ja automaat ja igaühega vandusin, et rohkem sellist ei osta.
Nojah aga vabandan kui kedagi solvab aga kui ma ütlen, et Discovery on kole, siis ma olen veel tagasihoidlik olnud. Kui ma kunagi otsima hakkasin RR, siis üks tingimus oli töötav õhkvedrustus aga nüüd autot omades olen aru saanud, et ega tal tegelikult suurt rakendust pole ja täiesti edukalt saaks ka spiraalidega hakkama.
Vasta