1. leht 1-st

Plaanis osta Disco II

Postitatud: P Apr 29, 2012 19:26
Postitas Mati
Tere! Olen Land Roveri huviline ja oleks plaanis endale osta LR Disco II 96 aasta.Silma on jäänud selline isend http://www.auto24.ee/used/1014443
Ausalt oleks see mul esimene maastur elus ja selle pärast sooviks infot kui hea või halb mu valik oleks ning äkki keegi oskab just selle auto kohta huvitavat infot anda.minu silmis on suureks plussiks kõrgendatud vedrud ja rehvid ning karterikaitse kuna mu eelmine auto suri löögist vastu karteri põhja.Kuna tegelen metsandusega väiksel määral tuleb läbida igasuguseid teid nii eestis kui ka soomes ning mõtlesin et Disco oleks parim valik
Niisiis kõik info on teretulnud ja loodan peagi LR Klubiga liituda.Tervitusi kõigile Disco omanikele

Postitatud: E Apr 30, 2012 09:30
Postitas petros
Mõte hea aga see ei ole Disco II, vaid Disco I. Mitte nii mugav aga töökindlam :)

Postitatud: E Apr 30, 2012 10:53
Postitas duud
kui autot on tõesti tõstetud 12cm siis peavad olema pikkivardad jne vahetatud....kui on see tava tõste siis pole ullu...tava tõste 5-7cm -kipun arvama, et ikkagi väike tõste sest mudu oleks ikka 75 reffiga asi palju kõrgem koopast....pildijärgi tundub olevat korras asi....aga nuh kohapeale vaatama jne. mootorit kiidan....jahimehe auto tundub olevat...seega on sihtotstareliselt kasutatud....

Postitatud: E Apr 30, 2012 10:58
Postitas duud
krt ainuüksi selle pildipärast võtaks ise vaevaks vähemalt kohaleminemise... http://217.159.201.13/auto24/560/464/27321464.jpg :twisted:

Postitatud: E Apr 30, 2012 20:02
Postitas Tubiniit
Disco 1 300Tdi mootoriga on väga hea ja ökonoomne maastikuauto. Konkreetne isend on ilmselt käsikäigukastiga. Kütusekulu on väiksem, kui kuulutuses on antud- 7..7,5 maanteel, 9..10,5 linnas, sõltuvalt aastaajast.
Ostes peab tingimata kontrollima raami ja kere vahelisi kinnituspukse. Neid on maastikul võimalik puruks ja kõveraks sõita.

Tere!

Postitatud: T Mai 01, 2012 15:21
Postitas Mati
Kas kere pukse on võimalik kontrollida ka ilma kanalita või peab ikka lendu tõstma?

Postitatud: T Mai 01, 2012 15:24
Postitas Mati
Lugesin Duud-i kirjeldust oma Disco ehitamisest ja remondist ja tekkis küsimus,et kas see kelle käest see auto päästeti oli kõik võimalikud jupid suutnud ära lõhkuda või saabki LR-i omades pidevalt varuosi osta?

Postitatud: T Mai 01, 2012 20:14
Postitas Tubiniit
Disco 1 raami ja kere vahelisi pukse saab ca 70..80 kilone mees kuival ja kõval maal kontrollida autot tõstmata.
Kasutatud auto ostmisel tuleb lähtuda tema seisukorrast ja hinnast, kuid üllatused pole kunagi välistatud. Disco 1 varuosad on kordades odavamad kui enamusel maastikuautodel ning neid on saada Imedepõllult, LR pesast, Landy käest ja internetist.

Postitatud: K Mai 02, 2012 07:31
Postitas duud
Mati kirjutas:Lugesin Duud-i kirjeldust oma Disco ehitamisest ja remondist ja tekkis küsimus,et kas see kelle käest see auto päästeti oli kõik võimalikud jupid suutnud ära lõhkuda või saabki LR-i omades pidevalt varuosi osta?
asi pole nii hull tegelikus elus aga osasid asju ma pole jõudnud kirja panna :twisted: samas, Tibu oli tõesti peldik kui ma ta sain ning mulle meeldib asi korda teha põhjalikult...olen kuulnud, et "kui sul meeldib korralikult auto korda teha, miks ei kasuta kõiki A-varuosi?" - sest B-varuosi ma saan ühe A osa raha eest osta 3tk....teiseks ära põe, disco 1 on nii lihtsa ehitusega, et kui vähegi viitsimist ja tahtmist siis teeed seal 90% töödest ise ära.

PS: väga oluline on see, et kui kord disco siis ilma enam ei taha...

Tubiniit: Kütusekulu on väiksem, kui kuulutuses on antud- 7..7,5 maanteel, 9..10,5 linnas, sõltuvalt aastaajast. <- ei ole nõus sellega. linnas üle 10 ja maanteel alla 10, see kuidagi stamp reegel, alla 7 disco on ulme. Mul võtab maantel 8 kanti ja linnas 12 <- need keskmised. Samas tean discosid kes on väga rahul linnas vähemalt 14 liitriga... 8)

Postitatud: K Mai 02, 2012 09:06
Postitas Tubiniit
Mootor peab korras ja õieti häälestatud olema + plokisoojendus talvel. Diisli puhul sõidumaneer suurt rolli ei oma. Minu Disco 1 käis kohe LR pesas Veiko juures.

Postitatud: R Mai 04, 2012 22:31
Postitas Mati
Tere! Tekkis veel paar käsimust,et kuidas disco maateel käitub nimelt aeg ajalt ka mõni pikem ots vaja teha mööda soome kiirteid kuidas kütusekulu oleks ja kas kannatab ka 120 kuni 140 kilomeetrise tunnikiirusega sõita või siis läheb väga januseks-

Postitatud: L Mai 05, 2012 11:12
Postitas 007
Käitub hästi. Minul oli all TrailMasteri vedru mis tegi asja jäigemaks. Mulle meeldis , kuna juhitavus/rool läks nö täpsemaks. Saksas bahni peal 150/160 koos boxi ja nelja inimesega polnud probleem. Kütusekulu võis olla sellisel kiirusel ca 13/100-le. Samas mul oli auto suht tipp-topp korras jne. Rehv oli BFG, mis väga hullult ei mölisenudki.

Postitatud: L Mai 05, 2012 12:54
Postitas Tubiniit
Disco 1 300Tdi mootoriga üle 140km/h kindlasti ei sõida. Max kiirus on vist 137km/h, aga Eesti teedel 120-ga sõita pole probleem ja korras mootor väga palju rohkem rüüpama ei hakka. Disco 2 müratase on kindlasti vaiksem.