Tervitus ning hääd JAANIPÄEVA!

Ei oska sobivat valida? Küsi julgelt, meie aitame!

Moderaator: landy

Kasutaja avatar
tyyp07
Off-Road entusiast
Off-Road entusiast
Postitusi: 484
Liitunud: L Mär 05, 2011 01:40
Asukoht: Vääna
Kontakt:

Postitus Postitas tyyp07 »

landy kirjutas: Kui keegi on ennesind sinna mingil segasel põhjusel raadio installinud võib selle südamerahus maha müüa ja CB asemele osta, palju praktilisem..
Minu autos on mõlemad ja mõlemad töötavad täiesti normaalselt 8) Lihtsalt raadio helisüsteemi tuli supakaga järgi aidata :twisted: Aga uudised saan nüüd kuulatud ja mingi laulujoru kostub kah üle välimiste häälte :wink:
Defender 110, 2000a
Suzuki Samurai 413, 1990.
http://www.rgb.ee
Kert
53449661
metsaerak
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 12
Liitunud: R Juun 22, 2012 23:14
Asukoht: Stockholm, Rootsi

Postitus Postitas metsaerak »

landy kirjutas:
Mis proovisõitu puudutab, siis pea silmas, et 300Tdi ja Td5 on sõidu dünaamika suhets üsna erinevada. "Kuiva trenni" tegemiseks sisse istumse ja sisemuse uudistamiseks sobib suvaline auto 1983-2007 (siis muutus armatuur ja elu läks veel kitsamaks).
Aga missugust siis eelistada kui arvestada, et enamikus on aastaringne sõit Rootsi teedel (ka naisterahva kasutuses), igakuine läbisõit ca 2000-3000km, ise ei remondi niikuinii, auto peaks olema võimalikult värske, elus ja stressivaba, arvestades Rootsi teeninduste hindu. Kuna enamiku sõidust moodustaks maanteedel sõit siis on ka kütusekulu oluline argument. Kunagi hiljem peaks suht tihti vist hakkama treilerit sikutama.

Siin Rootsis on enamik müügis olevaid Td5, vaid üht olen näinud 300Tdi. Lugesin mingit Defenderi testi ja seal oli kiidetud Transiti mootori ühendamist kuuekäigulise kastiga- need vist alates 2007 aastast? Kas neid uuemaid peaks mingil põhjusel kartma/vältima?

Tänud vastajatele.

Terv. metsaerak
Veoteenus kaubikuga Rootsi-Eesti vahel
kaubikuveod@gmail.com
+46735152809
Kasutaja avatar
tyyp07
Off-Road entusiast
Off-Road entusiast
Postitusi: 484
Liitunud: L Mär 05, 2011 01:40
Asukoht: Vääna
Kontakt:

Postitus Postitas tyyp07 »

Ei tahaks nüüd küll defeka kohta midagi halvasti öelda aga minu arust kui defekas välja tuli ei teadnud tuuletakistusest vist keegi midag. Kui ainult mnt sõit enamuses siis ma ei tea kas on päris hea mõte defekas muretseda? Nagu sirge seinaga sõidaks vastu tuult :lol:
Uuematel fordi mootoritel pidid mingid hädad kaelas olema. Jutt muidugi ei pretendeeri absoluutsele tõele aga "naised saunas rääkisid".
Ise sõidan Td5-ga ja rahul. Astub näiteks paremini edasi kui 77kW 2006a hilux.
Defender 110, 2000a
Suzuki Samurai 413, 1990.
http://www.rgb.ee
Kert
53449661
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

Massin

Postitus Postitas Kalamees »

Võibolla hoopis vaadata Discovery poole. D3 hea ruumikas ja käru ka veab mõnusalt.
LR Discovery 2 "Konstruktor"
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10304
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Fordi e. Puma mootoriga isenditest hoiaks eemale, sest kipuvad lagunema rohkem, kui vanemad isendid. Nõrkdeks kohtadeks difentsiaalid (eriti esimene)ja mõned mootori detailid. Ka ei ole Ford transiti käigukast maastikusõiduks loodud - jube lühikesed käigud, mis ei võimzlda mingit eksimist ja tagavzd eduka kinni jäämise. Samzs on seesama 6-e käiguline kast maanteel tõiselt vaikne ning võimldab ka üsna muretu suure haagise veo ja möödasõidud.

Nuhtluseks on paljud täiendused:
1)Ventilatsooniluukide ära kaotamine
2)Uus pikkade inimeste vaenulik armatuur, Põlvi ja jalgu pole kuhugi panna.
Samas jäeti/unustati uuendmata peamine armatuuri nõrk lüli - lähitulede lüliti, mis pea kõigil Defenderitel mingi hetk maha põleb. Ka vähenes painipaikade ja lisaseadmete kohtde hulk armatuuris.
3)Kergesti rikenv ja kallis ning "pimendamis" võimaluseta EGR klapp
4)Istekohtde arvu kärpimine 10-lt 7-ni
5)Ohtlikult kõhu alla "tlpnevad" ja kaitsmata mootori ruumi detailid.
6)Oluliselt suurenud pöörderaadius
7)Kühvliga elektroonikat

Positiivsed küljed:
*uus soojendus ja ventilatsiooniüsteem
*Vaikesem slaong
*Maanteeesõidul mõnusam käigukast ja mootor.
*Veidi mugavamad istmed

Tean inimesi, kes on selle mootoriga masinat pidanud ja plaanivad järgmiseks (taas) Td5 või 300Tdi mootoriga masina hankida.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
metsaerak
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 12
Liitunud: R Juun 22, 2012 23:14
Asukoht: Stockholm, Rootsi

Postitus Postitas metsaerak »

Hommikust.
Tänud jälle asjalike vastuste eest.
Mind see Discovery 3 ei eruta eriti millegipärast- naisele meeldiks ilmselt rohkem kui Defender.

Alles jääb ka üliökonoomne ja pisike maanteemuhk (2005' VW Polo 1,9 SDI), millega ma saan oma igapäevased linnasõidud tööle-tagasi liikluskeeristes ära teha ökonoomselt ja ilma, et peaks muretsema parkimiskohtade pärast. Kuna selline Putukas on alati käepärast siis ei pea olema teine auto peres nii heade näitajatega linn/maantee-sõiduks. Võimalik Defender jääks minule fun ja puhkuse, nädalavahetuste -autoks ja kui on vaja perega koos kuhugi minna, et oleks ruumi jne. varem loetletud funktsioonid. Igapäevaselt saaks naine sellega oma poeskäigud tehtud muretult, ei peaks talvel autoga kinni jääma (elame Stockholmi äärelinnas, kus on ka üsna väikeseid metsateid) ning lapsevanker mahub sinna ära nii, et seda ei pea kokku panemagi (täies kõrguses).

Teie siinkirjutatut kokkuvõttes, tuleks enim eelistada siis Td5 mootorit? See uue mootoriga Defenderi küsimus tekkis lihtsalt sellest, et Leedus on müüa väga hea hinnaga 2009' Defender. Ega ma hea meelega 10 000€ ostuhinda ületada ei tahakski- pigem siis edaspidi masinat endale meelepärasemaks kujundada nagu see täiskasvanute Lego-jutt oli ;)

Terv. metsaerak
Veoteenus kaubikuga Rootsi-Eesti vahel
kaubikuveod@gmail.com
+46735152809
Vasta