Land Rover Discovery II, bensiin 4,6

Ei oska sobivat valida? Küsi julgelt, meie aitame!

Moderaator: landy

korrepoiss
Land Rover-mu uus armastus!
Postitusi: 3
Liitunud: L Dets 11, 2010 16:32
Asukoht: Harjumaa

Land Rover Discovery II, bensiin 4,6

Postitus Postitas korrepoiss »

Tere,

Jäi siin pilk peale sellisele isendile : http://www.autod.ee/vehicles/details.php?id=111443

Diislite kohta on palju infot kuid hetkel veel ei ole bensiini mootoritele suurt infot leidnud. Kuna ainuke kogemus Land Roveriga on pool tundi sõitu Discovery 3-ga siis põhimõtteliselt puudub kogemus antud auto margiga. Kui keegi teab antud isendist rohkem , on käinud vaatamas autot siis igasugune info teretulnud ja tänud ette.
sigaelmar
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 81
Liitunud: P Veebr 26, 2012 19:53

Postitus Postitas sigaelmar »

Ju see on sama mootor, mida Range Rover 4,6HSE pealt leiab. Kui nii, siis võib õelda, et näiteks BMW 750 5,4 V12 on ökopill selle kõrvalt ;)
korrepoiss
Land Rover-mu uus armastus!
Postitusi: 3
Liitunud: L Dets 11, 2010 16:32
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas korrepoiss »

Tere,


Palju siis antud isend kütust võtab? Kuidas tal mootori vastupidavus? Head / halba antud mootri kohta?

Tänud.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10304
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Mootoriks on klassikaline Roveri alumiinumplokiga V8, mille aluskes on kuukeümendate Buicki mootor

Mootorist:
The Rover V8 began life as the Buick 215, an all-aluminium engine introduced for the 1961 model year. The compact engine was lightweight, at just 144 kg (318 lb). The Rover engine was heavier but stronger than the Buick engine, with a dry weight of about 170 kg (375 lb). need andmed on 3,5L karburaatormootori kohta. 3,9L pritsungi kohta pole veel leidnud.

Veel Rover V8 mootorist
http://en.wikipedia.org/wiki/Rover_V8

Kütusekulu kohta arutelu:
http://www.4x4community.co.za/forum/sho ... hp?t=33472

Sinu mootorimõistatuse lahendamiseks sihuke väike abimees:
http://www.rimmerbros.co.uk/content--na ... ne-Numbers
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10304
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Kui masinal tõesti 4,6L V8 vahel, siis tegu 100% USA turu masinaga mida pole kunagi Eurooaps müüdud.
Toorest jõudu on, kui kui erilist erksust soovid,siis tuleb mootorit tuunima asuda. Tuunigufirmasid ja jupi müüjaid on Roveri V8 jaoks lademetes Inglismaal.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
korrepoiss
Land Rover-mu uus armastus!
Postitusi: 3
Liitunud: L Dets 11, 2010 16:32
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas korrepoiss »

Tere,



Käisin hiilimas ka teda kohapeal ja sildid peal, et 4,6 ja 162kw. Passi ja muid teemasid ei hakanud hetkel küsima..lihtsalt tahtsin pilgu peale visata. Näeb väga hea välja nii seest kui väljast. Kuna ise pole suuremasi auto tundja siis on plaan uurida , et kas saab auto remondi ja tehnohooldusesse viia ning laseks inimestel üle vaadata kes ka asjast oluliselt rohkem jagavad. Bensukulu foorumite järgi nii hirmus röögatu ei olegi - ca 15/100-le. Kui ta nüüd on puhtalt USA turule tehtud siis kas talle juppe on siit saada? On seal ültse suuri erinevusi veermiku ja mootori juures - USA vs Euroopa?
pirx
Rohkem muda- PALUN!
Postitusi: 486
Liitunud: N Jaan 18, 2007 11:24
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas pirx »

korrepoiss kirjutas:Tere,



Käisin hiilimas ka teda kohapeal ja sildid peal, et 4,6 ja 162kw. Passi ja muid teemasid ei hakanud hetkel küsima..lihtsalt tahtsin pilgu peale visata. Näeb väga hea välja nii seest kui väljast. Kuna ise pole suuremasi auto tundja siis on plaan uurida , et kas saab auto remondi ja tehnohooldusesse viia ning laseks inimestel üle vaadata kes ka asjast oluliselt rohkem jagavad. Bensukulu foorumite järgi nii hirmus röögatu ei olegi - ca 15/100-le. Kui ta nüüd on puhtalt USA turule tehtud siis kas talle juppe on siit saada? On seal ültse suuri erinevusi veermiku ja mootori juures - USA vs Euroopa?
Kes jälle seda kütusekulu soga ajas. Olen sõitnud sama mootoriga RR-ga- see konkreetne auto näitas keskmiseks kuluks 26 ja kui ikka inimese moodi sõidad, siis alla 20-ne pole võimalik saada. Ma ei saa aru, miks on inimestele vaja siin foorumis paska pähe ajada. Minu omatud diisel mootoriga RR-id ja Discoverid võtavad suisel ajal mingi 11-13, talvel oluliselt rohkem. Ja seda keskmise kuluna, kui ainult linnas sõidad ja talvel ka veel..........
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10304
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Juppe on ikka saada sõltumata sellest kas USA või Euro turu auto.
Saada auto VIN kood mulle (kristjan@jrmotors.ee), vaatame mida tehase andmed ütlevad selle masina kohta
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
007
Mu elus pole muid autosid!
Postitusi: 860
Liitunud: E Veebr 26, 2007 10:57
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas 007 »

pirx kirjutas:
korrepoiss kirjutas:Tere,



Käisin hiilimas ka teda kohapeal ja sildid peal, et 4,6 ja 162kw. Passi ja muid teemasid ei hakanud hetkel küsima..lihtsalt tahtsin pilgu peale visata. Näeb väga hea välja nii seest kui väljast. Kuna ise pole suuremasi auto tundja siis on plaan uurida , et kas saab auto remondi ja tehnohooldusesse viia ning laseks inimestel üle vaadata kes ka asjast oluliselt rohkem jagavad. Bensukulu foorumite järgi nii hirmus röögatu ei olegi - ca 15/100-le. Kui ta nüüd on puhtalt USA turule tehtud siis kas talle juppe on siit saada? On seal ültse suuri erinevusi veermiku ja mootori juures - USA vs Euroopa?
Kes jälle seda kütusekulu soga ajas. Olen sõitnud sama mootoriga RR-ga- see konkreetne auto näitas keskmiseks kuluks 26 ja kui ikka inimese moodi sõidad, siis alla 20-ne pole võimalik saada. Ma ei saa aru, miks on inimestele vaja siin foorumis paska pähe ajada. Minu omatud diisel mootoriga RR-id ja Discoverid võtavad suisel ajal mingi 11-13, talvel oluliselt rohkem. Ja seda keskmise kuluna, kui ainult linnas sõidad ja talvel ka veel..........
jah ei usu, et alla 20 sajale saad. Ka uuemad V8-d ei suuda seda väga! Vene foorum kirjutab, et linn ca 25 sajale ja maantee 18 keskmine. Kui sõita mingi 80-ga siis vast saad 15 (seda siis D3-ga jne).
"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis :P)
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
Myller
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 150
Liitunud: T Juul 05, 2005 14:34
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Postitus Postitas Myller »

Ma ei oska küll 4.6 kohta öelda, aga 3.9 sama suure kere peal võtab 16 sajale, kui mööda asfalti õrnalt sõita. Sihipärasel kasutamisel - näiteks treileri veol ja lume toimetamisel - läheb ca 25-30 sajale. Kui gaasi peale ringi teha, saab umbes sama kulutuse, mis diiselmasinal. Gaasi puhul võtab tünn jällegi vajaliku ruumi ära.
Raigo R
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 265
Liitunud: E Dets 13, 2010 12:01
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Raigo R »

Võin lisada,et v8 mootor on maasturi peal parim,kuid minu 3,5 võttis miinus 25-ga kah 25 sajale(kütuseosuti kukkus silmaga nähtavalt) linnas ja suvisel ajal maanteel ei saanud kuidagi alla 15-ne hakkama parimal juhul.Mõned kiirendused ja möödasõidud ning kohe 5 liitrit juures.Praegu on autol 3-ne diisel ilma turbota ja kütusekulu on talda andes kuni 10 keskmiselt.Kiirendus võiks parem olla,aga see pole maasturi juures esmatähtis.
3xRRC
Kasutaja avatar
Kjen
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 166
Liitunud: T Juul 10, 2007 14:22
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kjen »

3,5 defender, suure ja karvase rattaga, automaatkast, Viljandi-Tallinn ots, 100km/h pidevalt rauas - täpselt 20l/100km.
mark
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 19
Liitunud: N Jaan 26, 2006 21:07
Asukoht: Reval

Postitus Postitas mark »

D3 4,4L V8 220KW - 13,3L/ 100KM, seal siis ca 15% linna ka ja 11,5L näitas peale Itaalia ringi.
Discovery III V8
sigaelmar
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 81
Liitunud: P Veebr 26, 2012 19:53

Postitus Postitas sigaelmar »

pirx kirjutas:
korrepoiss kirjutas:Tere,



Käisin hiilimas ka teda kohapeal ja sildid peal, et 4,6 ja 162kw. Passi ja muid teemasid ei hakanud hetkel küsima..lihtsalt tahtsin pilgu peale visata. Näeb väga hea välja nii seest kui väljast. Kuna ise pole suuremasi auto tundja siis on plaan uurida , et kas saab auto remondi ja tehnohooldusesse viia ning laseks inimestel üle vaadata kes ka asjast oluliselt rohkem jagavad. Bensukulu foorumite järgi nii hirmus röögatu ei olegi - ca 15/100-le. Kui ta nüüd on puhtalt USA turule tehtud siis kas talle juppe on siit saada? On seal ültse suuri erinevusi veermiku ja mootori juures - USA vs Euroopa?
Kes jälle seda kütusekulu soga ajas. Olen sõitnud sama mootoriga RR-ga- see konkreetne auto näitas keskmiseks kuluks 26 ja kui ikka inimese moodi sõidad, siis alla 20-ne pole võimalik saada. Ma ei saa aru, miks on inimestele vaja siin foorumis paska pähe ajada. Minu omatud diisel mootoriga RR-id ja Discoverid võtavad suisel ajal mingi 11-13, talvel oluliselt rohkem. Ja seda keskmise kuluna, kui ainult linnas sõidad ja talvel ka veel..........

Keskmine 26 sajale??? Gaasipedaal pole ju kahe asendiga lüliti - põhjas ja väljas :D Ma sõidan iga päev 96 aasta 4,6HSE Range Roveriga tööle ja mul on üks ots külma mootoriga ca 5km linnasõitu ja AINULT sellise sõiduga läheb küttekulu veidi üle 20. Kui on maanteesõitu ka, siis keskmine on 15 - 16 sajale. Ainult maantee on 12 - 13 sajale. Mootor töötab hästi, mõõtsin just heitgaasid üle ja CO ja HC mõlemad 0.
sigaelmar
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 81
Liitunud: P Veebr 26, 2012 19:53

Postitus Postitas sigaelmar »

007 kirjutas:
pirx kirjutas:
korrepoiss kirjutas:Tere,



Käisin hiilimas ka teda kohapeal ja sildid peal, et 4,6 ja 162kw. Passi ja muid teemasid ei hakanud hetkel küsima..lihtsalt tahtsin pilgu peale visata. Näeb väga hea välja nii seest kui väljast. Kuna ise pole suuremasi auto tundja siis on plaan uurida , et kas saab auto remondi ja tehnohooldusesse viia ning laseks inimestel üle vaadata kes ka asjast oluliselt rohkem jagavad. Bensukulu foorumite järgi nii hirmus röögatu ei olegi - ca 15/100-le. Kui ta nüüd on puhtalt USA turule tehtud siis kas talle juppe on siit saada? On seal ültse suuri erinevusi veermiku ja mootori juures - USA vs Euroopa?
Kes jälle seda kütusekulu soga ajas. Olen sõitnud sama mootoriga RR-ga- see konkreetne auto näitas keskmiseks kuluks 26 ja kui ikka inimese moodi sõidad, siis alla 20-ne pole võimalik saada. Ma ei saa aru, miks on inimestele vaja siin foorumis paska pähe ajada. Minu omatud diisel mootoriga RR-id ja Discoverid võtavad suisel ajal mingi 11-13, talvel oluliselt rohkem. Ja seda keskmise kuluna, kui ainult linnas sõidad ja talvel ka veel..........
jah ei usu, et alla 20 sajale saad. Ka uuemad V8-d ei suuda seda väga! Vene foorum kirjutab, et linn ca 25 sajale ja maantee 18 keskmine. Kui sõita mingi 80-ga siis vast saad 15 (seda siis D3-ga jne).

Ole nüüd ikka - veoauto võtab maanteel 18 sajale....
Vasta