Eurost Autos müüdav Discovery II
Moderaator: landy
Eurost Autos müüdav Discovery II
Hei foorumlased.
Minu esimene postitus on kohe päring
Nimelt plaanin oma senise Saab 9-5 Aero välja vahetada suure 4veolise vastu. Silma (nii linnas, kui maal) on jäänud Discovery'd alias Disco. Kriteeriumid oleks: diisel, hele sisu, automaat kast (mõeldes naisele, kes sellega lapsega 90% ajast sõidaks), hea oleks ka 7 kohta, Webasto. Auto24 päring andis sellise vastuse: http://www.auto24.ee/used/1207680
Tahtsingi foorumlaste käest uurida, et kas keegi on juba antud masinat kaemas käinud või on koguni mõne foorumlase eelmine masin.
Piltidelt tundub väga sile ja läikiv, kuid milline on tegelik seis (mootor, sillad jne)? Seoses sellega tahaksingi infot antud aasta mudeli kohta (td5 on teadagi hea mootor), kuid kuidas on lood teiste liikuvosadega, millele eraldi tähelepanu pöörata? Olen natukene ka foorumit uurinud kus Landy ning mõne teise foorumiliikme asjalikud kommentraarid on asjasse selgust toonud.
Olen aru saanud, et korralik koht kuhu ostueelsele ülevaatusele minna, asub Paldiski mnt.-l nn. Pesas. Kuid kas on mõni targem ja kogenum liige on nõus minuga salongi kaasa tulema, et anda esmane hinnang (kas üldse tasub konkreetse masinaga Pesa uksi kulutama hakata).
Tänud vastuste eest!
Minu esimene postitus on kohe päring
Nimelt plaanin oma senise Saab 9-5 Aero välja vahetada suure 4veolise vastu. Silma (nii linnas, kui maal) on jäänud Discovery'd alias Disco. Kriteeriumid oleks: diisel, hele sisu, automaat kast (mõeldes naisele, kes sellega lapsega 90% ajast sõidaks), hea oleks ka 7 kohta, Webasto. Auto24 päring andis sellise vastuse: http://www.auto24.ee/used/1207680
Tahtsingi foorumlaste käest uurida, et kas keegi on juba antud masinat kaemas käinud või on koguni mõne foorumlase eelmine masin.
Piltidelt tundub väga sile ja läikiv, kuid milline on tegelik seis (mootor, sillad jne)? Seoses sellega tahaksingi infot antud aasta mudeli kohta (td5 on teadagi hea mootor), kuid kuidas on lood teiste liikuvosadega, millele eraldi tähelepanu pöörata? Olen natukene ka foorumit uurinud kus Landy ning mõne teise foorumiliikme asjalikud kommentraarid on asjasse selgust toonud.
Olen aru saanud, et korralik koht kuhu ostueelsele ülevaatusele minna, asub Paldiski mnt.-l nn. Pesas. Kuid kas on mõni targem ja kogenum liige on nõus minuga salongi kaasa tulema, et anda esmane hinnang (kas üldse tasub konkreetse masinaga Pesa uksi kulutama hakata).
Tänud vastuste eest!
Panin Disco II kohta pikema kirja e-maili peale. Konkreetse auto kohta kahjuks infot kesiselt.
"Pesas" tasub lasta kindlasti üle vaadata.
"Pesas" tasub lasta kindlasti üle vaadata.
Viimati muutis landy, K Dets 26, 2012 15:37, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Leidsin veel ühe huvi pakkuva masina. Paluks ka selle kohta infot.
http://www.auto24.ee/used/899117
Minu küsimus on, et kui hea ja vastupidav on disco I võrreldes II-ga? Ka sina kiitsid ühes oma eelmises kirja lauses just Disco I. Kuivõrd erinevad on 90kw ning palju kiidetud 102kw? Kuidas on kõik muud jupid sillas, käigukastis, mootoris jne? On pigem mõtet vaadata uuema poole (lähtudes hilisemale müümisele, juppide saadavusele ja hindadele) või on ka Disco I masin, mis oma hinda kenasti hoiab?
Kuidas on lood õhkvedrustusega, kas see on Disco I samuti osadel mudelitel ainult tagasillal?
Tänud
http://www.auto24.ee/used/899117
Minu küsimus on, et kui hea ja vastupidav on disco I võrreldes II-ga? Ka sina kiitsid ühes oma eelmises kirja lauses just Disco I. Kuivõrd erinevad on 90kw ning palju kiidetud 102kw? Kuidas on kõik muud jupid sillas, käigukastis, mootoris jne? On pigem mõtet vaadata uuema poole (lähtudes hilisemale müümisele, juppide saadavusele ja hindadele) või on ka Disco I masin, mis oma hinda kenasti hoiab?
Kuidas on lood õhkvedrustusega, kas see on Disco I samuti osadel mudelitel ainult tagasillal?
Tänud
Disco I 300 tdi mootor väga hea. Disco II Td5 ka normaalne, aga seal on mõned agad. Disco I on tagumise otsa korrosiooniga hirmsad probleemid. Mina isiklikult soovitaks vaadata vähe värskemat Disco II-te. Discodel on õhkvedrustus ainult tagasillal ja üldiselt on nii, et kui seda ei ole, siis on vähem muret ka.denver kirjutas:Leidsin veel ühe huvi pakkuva masina. Paluks ka selle kohta infot.
http://www.auto24.ee/used/899117
Minu küsimus on, et kui hea ja vastupidav on disco I võrreldes II-ga? Ka sina kiitsid ühes oma eelmises kirja lauses just Disco I. Kuivõrd erinevad on 90kw ning palju kiidetud 102kw? Kuidas on kõik muud jupid sillas, käigukastis, mootoris jne? On pigem mõtet vaadata uuema poole (lähtudes hilisemale müümisele, juppide saadavusele ja hindadele) või on ka Disco I masin, mis oma hinda kenasti hoiab?
Kuidas on lood õhkvedrustusega, kas see on Disco I samuti osadel mudelitel ainult tagasillal?
Tänud
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Disco 1 on odavam pidada kui Disco 2. Võrdle näiteks velgede, rattalaagrite või kütusepumpade hinnavahet.
Korrosioonitõrjega tuleb Disco 1 puhul igal kevadel tegeleda - vanad autod ikkagi. Mädanevad põhiliselt rattakoopad, pagasiruumi tagaserv ja uste alumised servad.
Küllap samad mured ka Dsco 2-te vananedes tabavad.
Korrosioonitõrjega tuleb Disco 1 puhul igal kevadel tegeleda - vanad autod ikkagi. Mädanevad põhiliselt rattakoopad, pagasiruumi tagaserv ja uste alumised servad.
Küllap samad mured ka Dsco 2-te vananedes tabavad.
LR Discovery I 83kW manuaal
- duud
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1023
- Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
- Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
- Kontakt:
D1 kindlasti. 300tdi mootor on lollikindel ja töötab nn. "igal ajal ja igal pool".
teiseks on englandiast juppe tellides kindlasti soodsam D1 kui D2...
kolmandaks on D1-e ise lihtsam remontida kui D2-e...
neljandaks ma oman D1-e - kas just sellepärast kiidan aga rahul ja hetkeseisuga pole asja mis pole välja vahetatud või pole uuendamisel mu diskol. <- jõle kahemõtteline värk.
kokkuvõttes ikkagi soovitan.
teiseks on englandiast juppe tellides kindlasti soodsam D1 kui D2...
kolmandaks on D1-e ise lihtsam remontida kui D2-e...
neljandaks ma oman D1-e - kas just sellepärast kiidan aga rahul ja hetkeseisuga pole asja mis pole välja vahetatud või pole uuendamisel mu diskol. <- jõle kahemõtteline värk.
kokkuvõttes ikkagi soovitan.
denver, Disco I ja Disco II on kaks täiesti erinevat autot. Disco II on nullist uuesti projekteeritud. Disco I kasutab sisuliselt RR Classicu raami (nagu Defendergi) ja Defenderi agerkaate. Lihtsalt kong on kaasegsem ja inimlikum. Dico I valides kindlasti 1994. nov alates vaadata (II modifikatsioon). Disco II jällegi oluliselt turvalisem (esimene 100% arvutis modelleeritud ja kõik turvatestid läbinud Land Rover) mille all kokkupõrke energiat neelav raam.
Saadan sulle ka Disco I tutvustuse mailile.
Saadan sulle ka Disco I tutvustuse mailile.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Aga järsku paned ikka need tutvustavad kirjad üles 1 ja 2 alla Tahaks ka lugeda
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1
petros kirjutas
P.S. Metsas päris traktori mõõtu välja ei anna, kuna rattad väikesed, aga suvel lohistasin korraga välja 5 neljameetrist palki diameetriga 15..20 cm. Väikese asja pärast teisi appi kutsuma ei pea.
Täislastis maanteel 90-ga sõites on 98-nda aasta disco 1 sujuvuselt 200-se mersuga samas klassis, aga tänase ilmaga Tallinna kesklinnas ja Lasnamäel tiirutades oli mõnus "traktori" tunne, millele teised jalgu jäid.... siis soovitaks ikka disco II'te. Natuke vähem traktor ja ka turvalisem!
P.S. Metsas päris traktori mõõtu välja ei anna, kuna rattad väikesed, aga suvel lohistasin korraga välja 5 neljameetrist palki diameetriga 15..20 cm. Väikese asja pärast teisi appi kutsuma ei pea.
LR Discovery I 83kW manuaal
petros kirjutas
Ei solvunud. Igaüks võiks oma neljarattalisse sõpra realistlikult võtta ja kriitikasse asjalikult suhtuda. Minu vanuse ja sissetulekute juures on D1 300Tdi mootoriga parim, mida endale lubada saan.Tubiniit, vabanda kui solvasin aga DI ja II on ikka parajad trakatsid Smile Seda nii heas kui halvas!
LR Discovery I 83kW manuaal
- Veiko Varik
- Tunneb LR hingeelu!
- Postitusi: 264
- Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
- Asukoht: LR pesa
- Kontakt:
Tere.
Minu mäletamist mööda on Järvamaalt pärit autoga ja see oli viimati suht korras.Seal oli õli leke käigukastist ja midagi veel. Aga igal juhul ei midagi hullu.
Mu küsimus on hoopis see kas sa sõitmas oled sellega käinud?See on kõige alus varu umbes 30 min ja tee üks proovi sõit. Peale seda on mõtet alles auto alla vaatata.
Edu
Veiko
Minu mäletamist mööda on Järvamaalt pärit autoga ja see oli viimati suht korras.Seal oli õli leke käigukastist ja midagi veel. Aga igal juhul ei midagi hullu.
Mu küsimus on hoopis see kas sa sõitmas oled sellega käinud?See on kõige alus varu umbes 30 min ja tee üks proovi sõit. Peale seda on mõtet alles auto alla vaatata.
Edu
Veiko