1. leht 2-st

Soovin ostuabi.

Postitatud: K Mär 27, 2013 14:06
Postitas Girlpower
Plaanis soetada maastur, tuttavate soovitusel on silma jäänud nii mõnedki Land Roverid.

Palun targemate abi ;)

Vajan autot igapäevasõitudeks ja pidevalt on vaja vedada 2 tonnist hobuveotreilerit. Kindlasti soovin diiselmootorit. Hinnaklass kuni 5000 eurot, sünniaasta võiks olla 1995-96 alates näiteks. Rohkem kriteeriumeid ei olegi. Raha on olemas, "tilganäppija" ei ole, autot oleks vaja kiiremas korras.

Võtan meeleldi kõik head soovitused vastu...

Postitatud: K Mär 27, 2013 14:51
Postitas landy
Sinna vahemikku mahub ilusasti Discovery I teine modifikatsioon (toodetud 1994 sügis kuni 1998). Vastupidav j amugav ning veab vaevata kuni 3,5t haagist. Kui soovid midagi
http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... &otsi=otsi
Konservatiivsemat, siis Defender.

Postitatud: N Mär 28, 2013 12:48
Postitas duud
kindlasti d1, sellel jupid ei maksa essugi ning landyl on sulatõsi....veab muretult 3,5t ja olen endaomaga paate jne küllaga vedanud...muretu, paadi sisselaskmised väljatirimised, no problemo. mul disco aasta 97

Postitatud: N Mär 28, 2013 12:50
Postitas duud
püüa lihtsalt leida asjalik isend..Eestist raske leida muidugi. sool jne teevad oma töö ja palju on sihtotstarbelist kasutamist...englandiast äkki annab mõne LHD leida.

Postitatud: N Mär 28, 2013 20:22
Postitas Girlpower
Tänud soovituste eest, lähen järgmine nädal paari autot vaatama :)

Postitatud: R Mär 29, 2013 08:45
Postitas Mait07
Ja kindlasti enne ostu külasta Paldiski mnt. pesa, et mitte lasta endale kotti pähe tõmmata :oops: müügimehi on igasuguseid :twisted:

Postitatud: E Apr 01, 2013 22:05
Postitas Rein
Veab jah muretult, aga kas Disco 1 liiga aeglaseks ikka ei jää haagisega. Ma muidugi ei tea hobuste veost midagi, aga see putka seal taga ikka päris suur, lisaks raskusele ka tuuletakistus. Mul paati vedades ei tahtnud teine kuidagi üle 93 e minna. Lihtsalt jama selles, et nendest 78-83 km/h on raske mööda saada. Tallist mingi 30 kiltsa raadius poleks hullu, aga pikemaid 100+ kiltsa läheb keeruliseks. See minu arvamus lihtsalt.

Postitatud: E Apr 01, 2013 23:56
Postitas landy
Selle unisuse vastu aitab pumba tagant surkimine ja korralik intercooler. 300Tdi läheb kohe jupi erksamaks.

Postitatud: T Apr 02, 2013 06:46
Postitas Rein
Ja palju on umbkaudne hind korralikul intercooleril koos uute lõdvikutega?

Postitatud: T Apr 02, 2013 15:53
Postitas Mait07
No veab käru ju Disco II kah :shock: 2,5 Td5 atm. Alansilt sai 2X4 treilaga 2m kuudiga klubi auto ära toodud ja ma ei ütleks, et edasi poleks liikunud-liikus ka 110 km/h :oops:

Postitatud: T Apr 02, 2013 22:06
Postitas Girlpower
Auto ostetud ;) Land Rover Discovery 1998a, 2,5, 83kw. Kõigepealt väike remont ja siis saab tööd tegema hakata.

Ega treileriga peagi kiirendama nii, et hobustel põsepekid vastu tagaluuki on. Ikka rahulikult ja mõistlikult vaja sõita.

Postitatud: T Apr 02, 2013 22:08
Postitas Rein
Mida siis tarvis järgi aidata on?

Postitatud: T Apr 02, 2013 23:14
Postitas landy
an4 kirjutas:Auto ostetud ;) Land Rover Discovery 1998a, 2,5, 83kw. Kõigepealt väike remont ja siis saab tööd tegema hakata.

Ega treileriga peagi kiirendama nii, et hobustel põsepekid vastu tagaluuki on. Ikka rahulikult ja mõistlikult vaja sõita.
Õnnitlused uue uhke sõiduki puhul!

Tee meile head meelt ja pane pilt iludusest siia:
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewforum.php?f=17

Võid seal ka auto "hoolduspäevikut" pidada, siis hea lihtene aidata kui mõni mure autole ligi tikub.

Postitatud: K Apr 03, 2013 06:43
Postitas Girlpower
Tundsingi juba dziibist puudust - hommikul oli nii kodune tunne, kui tallipõrandalt õliloigu leidsin :)

Nipet-näpet teha: õlivahetused, esipidurid, roolivõimuõli lahmab välja, rattalaagrid suremas varsti. Valge elektrijuhtme asemele oleks ilmselt normaalset antenni ka vaja, "meil siin maal" hakkas raadio ragisema.

Fotoshoot tuleb ka kindlasti.

Postitatud: K Apr 03, 2013 07:11
Postitas Rein
Ühe asja pead nüüd ära õppima, tegemist ei ole sellesamuse ära väänatud laensõnaga, vaid maasturiga ;) Aga õnnitlused ja jõudu tööle. Koos esiratta laagrite vahetusega tuleks ilmselt kogu esimeste poolteljeotste ümbruse tihendid ja paar laagrikest veel ringi visata, ühekorraga lahti nagunii. Ma sain seda enda autol 2 korda teha, kui jätsin paar pudinat vahetamata :)