1. leht 1-st

D3 ostunõu

Postitatud: L Mai 25, 2013 22:00
Postitas retne
Tere

Praegu sõidan vaheldumisi pisikese Honda ja D1-ga. Tahan üle minna D3-le. Vaja on 7 kohta ja tungivalt soovituslik on hele sisu ja katuseaknad/luugid (valgust tahan). Sõidan 50% Tallinnas, 40% Saaremaal traktoritega tehtud teedel ja 10% seal, kus vene aja alguses olid teed ja mõni vanem kohalik oskab sügisel seda auku näidata ka, kus teed viimati nähti.

Ümber end ei RR ega Defenderi peale rääkida ei lase, kuna 1. on eesmärgi jaoks liiga luks ja vist ka alati 5-kohaline (?) ja teises ei saa mu vanemad sugulased sõita - nad ei suuda D1-tegi sisse ronida ilma pika oigamise, näägutamise ja klapptoolita. Defeka roolis oigasin isegi mina, kuigi eriti pikaks end ei pea.

Siinse söör Cala autot vaatsin, aga vt üles - tal must sisu ja pime katus.

Leidsin selle - http://www.auto24.ee/used/1306145 . Kohtusime, vaatasin, istusin, sõitsin kõrval 600 meetrit, rohkemaks ei olnud tol hetkel aega. Aga. Väidetavalt olla enne mind keegi ka vaadanud - keegi meist siit?

Järgmisel kohtumisel sõidan pikemalt, aga kuna see mu 1. sõit D3ga, siis ei tea ma isegi, mida kuulata. User manual ja suur tükk veebi on küll loetud.

Ühesõnaga - teab keegi enamat sellest autost? Tahab keegi oma D3-st näiteks loobuda? :) Tahab keegi midagi lahedat pakkuda (teemasse)?

Veel on silma jäänud see - http://www.auto24.ee/used/984816 , aga ma tegelen ühega korraga ja sellel paistab ka pime katus olema.

Aitäh!

O

Postitatud: P Mai 26, 2013 00:19
Postitas landy
Kindlasti tuleks ostul lasta autole teha diagnostika, mis näitab ära elektroonilised vead. Samas on jõutud diagnostika abil jälile ka spidomeetrite kerimisele, pärast auto soetamist on õige läbisõidu teadasaamine suur pettumus. Ostu eelne diagnostika aitab kokku hoida tuhandid Eurosid ootamatuid kulusid.

Soovitan enne ostu KINDLASTI lasta teha põhjalik kogu auto tehniline
ülevaatus, et kõik vead korraga teada saada.
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=578

Pead arvetsma, et sellistes soludes liiklemine nõuab ka head maastikurehvi ning sellele autole sobilikud rehvid on paraku kallid.

Postitatud: P Mai 26, 2013 06:30
Postitas retne
landy kirjutas:Kindlasti tuleks ostul lasta autole teha diagnostika, mis näitab ära elektroonilised vead. Samas on jõutud diagnostika abil jälile ka spidomeetrite kerimisele, pärast auto soetamist on õige läbisõidu teadasaamine suur pettumus. Ostu eelne diagnostika aitab kokku hoida tuhandid Eurosid ootamatuid kulusid.

Soovitan enne ostu KINDLASTI lasta teha põhjalik kogu auto tehniline
ülevaatus, et kõik vead korraga teada saada.
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=578

Pead arvetsma, et sellistes soludes liiklemine nõuab ka head maastikurehvi ning sellele autole sobilikud rehvid on paraku kallid.
Kuni sellega ei kaasne midagi konkreetset halba (nt garanteeritud väntvõlli pooleks kukkumine peale 400K), on läbisõit minu jaoks illustratiivse tähendusega. 70 % juhtudest on kellade näit nagunii pašk ruudus.

Diagnostikast on W-ga räägitud, aga arvan nagu temagi, et enne pean mina uurima auto kohta välja kõik, mida saan - alles siis on seda mõtet korralikult vaadata. Nagunii andis ta mulle juba hea soovituse minna pikemalt sõitma.

Tasuta rehve ei ole ilmselt jah olemas, aga mis lahendust pakud siis?

OT: Su väitega "nõuab" ei ole nõus. Sõitsin samadel teedel enne D1-te linnarehviga 7 seeria BMW-ga (E32, keda huvitab). Kogu vahe oli selles, et praegu D1-ga läbin mingeid 10-20 meetriseid lõike 2. kõrge käiguga ja 10 sekundiga - siis läks 2-3 tundi hoolikat etteplaneerimist, puuokste allaseadmist ja vahel ka välja kaevamist. Aga sain käidud kõikides kohtades. Kui asjale mõttega läheneda, mitte pressida kinnisilmi röökides pedaali, siis saab palju asju tehtud. Olgem ausad - siinne rahvas on ikka oma praegusest liikurist tulenevalt juba kordi laisem kui keskmine metsaskulgeja. Enam ei viitsita kõiki võõraid lompe enne tokiga susimas käia ja kurvi taha ka nagu ei viitsi vaatama minna et mis seal hiidmuda taga edasi tuleb ja kas seal järgmiseks edasi- või tagasisööstuks hoovõturuumi on. :) Kuna mina liigun 90% ajast üksi, siis mul käib asi teisiti.

Postitatud: P Mai 26, 2013 16:03
Postitas landy
retne kirjutas: OT: Olgem ausad - siinne rahvas on ikka oma praegusest liikurist tulenevalt juba kordi laisem kui keskmine metsaskulgeja. Enam ei viitsita kõiki võõraid lompe enne tokiga susimas käia ja kurvi taha ka nagu ei viitsi vaatama minna et mis seal hiidmuda taga edasi tuleb ja kas seal järgmiseks edasi- või tagasisööstuks hoovõturuumi on. :) Kuna mina liigun 90% ajast üksi, siis mul käib asi teisiti.
Mis puutub odomeetri näitu, siis õigeaegse hoolduse (erineva kilomtraazi järel erinevad hooldused) tegemiseks on õige näit siiski kasulik. Trgu põle ju D-I'ga mis haamri ja nr 17 võtmega remonditav. D3 On pungil elektrit ja elktronnikat ning peenmehhaanikat. Ka hoolduse hinnad on hoopis teisest mastist, ning selle uato pidamine just liiga odav lõbu pole.
O.T.
Mina olen 2WD sõidukiga pannud maha paljude LR klubi üritsute trassid ning mu praegune Dacia on teinud viimase viie aastaga offroadi rohkem , kui mõini läikiva maasturi omanik elujal kokku.
Mitte just väga eradlik vaatepilt:
Pilt
Pilt
Pilt

Dacia esinduses on korguvalt korralise hooldus jäel mainitud, et pole varem ühetegi teist sõidukat näinud kaus kõik peidetud õõndused ka karteri kaiste vahed nõnda paksult savi, muda ja turvast täis oleksid.

Postitatud: E Mai 27, 2013 09:02
Postitas retne
Saan aru, et Landy otsene ja kaudne vihje on mitte otsa D3.

On kellelgi veel mingeid arvamusi?

Postitatud: E Mai 27, 2013 10:43
Postitas pirx
retne kirjutas:Saan aru, et Landy otsene ja kaudne vihje on mitte otsa D3.

On kellelgi veel mingeid arvamusi?
Ei taha küll kellegi müüki segada, aga kui ma nüüd ei eksi, oli see esimene D3 mingi aeg romu.ee oksjonil, põhjus vist oli mingisugune käigukasti rike. Ei väida, et tegu on millegipärast kehva autoga, aga müüja käest võiks igaks juhuks käigukasti tervise kohta küsida.

Postitatud: E Mai 27, 2013 10:56
Postitas petros
kui ma õigesti mäletan, siis soovitatakse valida alates aastast 2007 isendid.

Postitatud: E Mai 27, 2013 14:02
Postitas retne
pirx kirjutas: Ei taha küll kellegi müüki segada, aga kui ma nüüd ei eksi, oli see esimene D3 mingi aeg romu.ee oksjonil, põhjus vist oli mingisugune käigukasti rike. Ei väida, et tegu on millegipärast kehva autoga, aga müüja käest võiks igaks juhuks käigukasti tervise kohta küsida.
Ma ei ütleks, et see kvalifitseerub pahatahtliku müügisolkimise alla - tänan väga!

Aasta osas olen seni kogutud info põhjal saanud aru, et tavalisest rohkem vigu esines 2005 ehk 1. tootmisaastal. Nagu lapsel ikka. Hilisemate aastate osas on tavaline graafik - mida aega edasi, seda rohkem leitud vigu tehases ära parandati. Kui ma ei eksi, siis W on ühes foorumi teemaski öelnud, et üks esimesi Eesti D3-sid vurab tänaseni (tema kirjutamise aega pean silmas) rõõmsalt ringi. Ju on see kinni omanikus/omanikes.

Postitatud: E Mai 27, 2013 20:20
Postitas landy
Auto pole halb sõita, on mugav, jõuline, hea juhitavusega ja igati kaasegne ning väga turvaline. Teisalt üsna raske auto, võrreldes eelmiste mudelitega kapriissem ning nõuab tihedmaini hooldust ja remonti. Ka on hooldus kõvasti kallim.

Kahjuks on selgunud, et seal peal olev Jaguarile mõeldud 2.7L mootor üllatuste rohke. Viimase aasta jooksul on lausa 3 mootorist "lambist" õhku lennanud. (Läbisõidud vahemikus 90.000- 180.000 km)
Mingit seaduspärasust pole isegi Veiko suutnud välja tuua. Ei ühtegi ohumärki ega teada olevat hooldusest kõrvalekallet või mootori "retsimist".

Postitatud: T Mai 28, 2013 22:34
Postitas Rändsell
Oh jeerum...

"Tahab keegi midagi lahedat pakkuda (teemasse)?"

Tahan küll... osta nende soovide ja selle raha eest parem Toyota LC... andke andeks kõik LR fännid.

Pekske mind nüüd nagu jaksate, aga Discovery sai otsa mudeliga IIA. Edasi tuleb ainult nälg ja ikaldus... mille elavad üle ainult VÄGA põhimõttekindlad ja suure rahakotiga entusiastid. Ei põhine emotsioonidel, vaid reaalsetel autoremonditöökoja spetsialistide kogemuslikel hinnangutel. Kahtlemata, kui sõidab, siis hea... aga kui parasjagu jälle ei sõida, vaid vilgutab kõikvõimalikke erinevaid tulesid armatuuris?

Vabandust veelkord.

rs

Postitatud: K Mai 29, 2013 11:37
Postitas Chopper
Rändsell kirjutas:Oh jeerum...

"Tahab keegi midagi lahedat pakkuda (teemasse)?"

Tahan küll... osta nende soovide ja selle raha eest parem Toyota LC... andke andeks kõik LR fännid.

Pekske mind nüüd nagu jaksate, aga Discovery sai otsa mudeliga IIA. Edasi tuleb ainult nälg ja ikaldus... mille elavad üle ainult VÄGA põhimõttekindlad ja suure rahakotiga entusiastid. Ei põhine emotsioonidel, vaid reaalsetel autoremonditöökoja spetsialistide kogemuslikel hinnangutel. Kahtlemata, kui sõidab, siis hea... aga kui parasjagu jälle ei sõida, vaid vilgutab kõikvõimalikke erinevaid tulesid armatuuris?

Vabandust veelkord.

rs
Eks sellel toyotal on samamoodi vead küljes - üksi auto pole täiuslik.
Maastikul saavad mõlemad hästi hakkama
disco näeb minu arust parem välja muidugi (lc iluvõre on nagu miski kuradi multika kamina võre)
hind enamvähem sama ka. kütusekulu kohta ei tea. jupid usun et umbes sama hinnaklass.

ja mis siin ikka peksta - igaühel on oma arvamus ja vestluse käigus selgubki tõde :)

isiklikult tahaks oma D2 vahetada D3-ks või D4-ks.

Postitatud: K Mai 29, 2013 11:39
Postitas Chopper
Väga hea lause tegelikult veel siia lõppu, mis peaks sobima kenasti teemasse:
"Everyone can say something but prove it!"

Postitatud: K Mai 29, 2013 12:32
Postitas Renek
Eks leidub igasuguseid liikureid, mõni D3 sõidab aastaid ainult õlivahetusega, teine jälle lapib siit ja seal, ikka ei ole rahul. Ka enda tutaval üks hall D3 aastast 2006 ls miskit 160000 ja peale garantii lõppu, ei ole muid töid näinud kui õliavahetus. :P Samas on see ka juba kõrvalistmel istudes tunda, auto all üks suur kolin Tallinna tänavatel.
Kahjuks mootori sisse ei näe ja pendliga ka ei ennusta kuidas eelmine omanik autoga ringi käis.

Postitatud: N Mai 30, 2013 07:48
Postitas retne
Vot-vot - LR rahvas hakkab vaikselt eelmise nädalavahetuse järel metsadest välja tilkuma ja juttu tuleb juurde. :)

Margivahetusega on lood alati sellised, et astud täitsa võõrasse töökotta - kõike tuleb uuesti uurida. Tüüpvead ja nende kontrollimine tuleb endale selgeks teha, konkreetse mudeli kasutamise eripärasid avastada jne. Juba sellepärast on see mulle vastumeelne.
Teiseks - pakutud Toyota minu loogika kohaselt mulle sobiva mudeli LC 120 kolmas istmerida teeb midagi, mida mina eriti normaalseks kokkuklappimiseks ei nimeta. Suurte asjade vedamiseks pean ikka need kuidagi välja monteerima. 2. istmerida läheb ka kokku nagu D2, röövides kasulikku ja minu jaoks vahel väga vajalikku pikkust. Seega - tänan pakkumast, aga pole ka päris see - enne sobib D2 paremini.

Üldiselt hakkab pilt minu jaoks selginema. Natuke tuleb tuttav ette ka - D1 ostu eel oli jutt suht sama - LR laguneb ja kalleid remonte tuleb robinal. Nüüd on D1 lihtsalt uute mudelite taustal odavaks kvalifitseeritud - muu paistab olevat sama. :)

D3 reaalsed omanikud paistavad pahuralt urisedes teemat kõrvalt vaatavat, kuna neile on see kõik juba ilmselt tuttav teema - kõik materdavad ja nagu ikka on autosid loomulikult igasuguseid. Mõni sahistab muretult, mõni ei hakka W värava tagant eriti kaugele sõitmagi. :D

Postitatud: P Juun 02, 2013 17:58
Postitas mihkelsoo
D3 on mõnus, aga ta on ikka üks paras käkerdis. Näiteks eile auto ust kinni tõmmates jäi ukselink pihku. Maastikul võimekas, aga metsast tuled slepis välja.

Kas ma olen rahul? Jah.
Kas ma ostaks veel D3? Ei.
Kas ma sul soovitan? Ainult siis, kui rahaga just kitsas pole.