1. leht 2-st

Range Rover Sport vs Range Rover Vouge 2005-2008 - OSTUINFO

Postitatud: T Okt 07, 2014 13:59
Postitas Erkko1
Tervitus LR liikmed,

Soovin soetada lähiajal Range Rover Sport või Range Rover Vouge 2005-2008 aasta.
Aga sooviks asjatundjate nõu, et kumba valida kas Sport või Vouge?
Mulle ei meeldi RR Sport-i salongi armatuur kui võrrelda Vouge omaga, siis see on palju ilusam.
Mis on nende autode head ja vead?
Mootor ei ole oluline.
Milliste kulutustega peab arvestama - kui palju maksab regulaarne hoolduses käimine € vahemik? Millised on nõrgad kohad nendel autodel?
Kas diisel või bensiin valida? Millise läbisõidu pealt tuleb hakata autosse rohkem investeerima?

Kõik võrdlused ja arutelud on oodatud - äkki see postitus aitab ka teisi tulevasi RR omanikke.

Parimate soovidega,
E.

Postitatud: T Okt 07, 2014 14:08
Postitas duud
tutvun ise rangedega hetkel lähemalt ning niipalju kui ma aru olen saanud siis vougue...linnalegende palju jne...ju landy või keegi teine oskab konkreetseid näiteid jne tuua mis on ka kindlasti vettpidavamad kui minu linnalegendid. aga ikkagi isiklik soovitus vogue.

Postitatud: T Okt 07, 2014 14:11
Postitas Erkko1
Tänud info eest. Ootan siis LR foorumi spetsialistide käest asjalikke soovitusi ja nõuandeid, et saaks hea valik tehtud.

Postitatud: T Okt 07, 2014 16:07
Postitas landy
Tehnika osas on kattusvus järgmine:
RR III = paljuski BMW X5
RRS = paljuski Disco 3

Juppide hinna ja vastupidavuse osas soovitaks pigem RR III 3,0 mudleit.

Postitatud: T Okt 07, 2014 16:10
Postitas Erkko1
RR III 3,0 mudel on siis Range Rover Vouge 3,0 mootoriga?
Milline aasta on kõige töökindlam ja vähe muret 2005-2008?

Aga mis arvate supercharged versioonidest?

Postitatud: T Okt 07, 2014 16:55
Postitas landy
Vogue on RR III varustusate, mis on HSE-st rikkalikum.
Tootmises on see auto 2002. aasast.
Konkreetset aastat ei saa välja tuua. Sõltub paljuksi sellest kuidas konkreetset autot on hoitud.
KINDLASTI teha autole Land Roveri spetsialistide juures ostu eelne ülevaatus ja diagnostika!

Enamik tüüpvigu on õnneks ka teada, ning seega saab mõttes neideks valmis olla.

Postitatud: T Okt 07, 2014 16:58
Postitas Erkko1
Millised on selle auto tüüpvead, milleks peaks valmis olema?
Kas saaksite mulle saata sellest autost RR III pilte/linke, mis hetkel müügil on 2005-2008 vahemikus, et saakin täpselt aru mida te mõtlete.
Äkki oskate mingit müügis olevat RR III soovitada?

Postitatud: T Okt 07, 2014 17:48
Postitas Erkko1
Kui RR on toodud Belgiast või Itaaliast - kuidas see Eesti tingimustes vastu peab?

Postitatud: T Okt 07, 2014 18:13
Postitas landy
Saadan sulle töö aadrssilt pikema e-maili vastutste ja soovitustega.

Postitatud: T Okt 07, 2014 18:19
Postitas Rein
Jah, seda kirjuta kõigile, et kas on maadeti erinevusi, näiteks soojemalt poolt toodud Patrol on küll puuduliku varustusega kûlma kliima jaoks.

Postitatud: T Okt 07, 2014 19:23
Postitas Erkko1
Väga hea jään tagasisidet ootama e-maili peale RR kohta. Aga siin kui jagate infot, siis saavad ka teised tulevased RR omanikud targemaks.
Jään ootele,
E.

Postitatud: K Okt 08, 2014 07:15
Postitas duud
seda olen minagi mõelnud, et miks sa selliseid asju siia ei kriba? see tegelikult ju puhas kuld!

Postitatud: K Okt 15, 2014 10:48
Postitas soo
Mul tekkis RR-i isu nii umbes aasta tagasi.
Käisin proovisin kõigepealt Sporti ning seejärel istusin Vogue-sse. Kuigi eelnevalt olin otsustanud kindlasti Spordi kasuks, siis proovisõidud lõppesid sellega, et hoovi veeres ikkagi see suurem kolakas.

Isiklikult meeldib Spordi välimus rohkem, aga seest on RR III kenam ja mugavam. Sõita on samuti oluliselt mugavam.
Ning nagu siin spetsialistide jutust aru olen saanud, siis ka Spordi pidamine on kordades kallim.

Endal 2005a 4.4 bensukas ning senimaani on auto ennast üsna viisakalt ülal pidanud ning üllatusi tuleb vähe.


Mis nüüd puutub lõunast toodud autodesse, siis nendega võib pisut probleeme tekkida küll.
Minu masin on ostetud uuest peast Saksamaalt ning mõned probleemid, mis sellega seonduvalt on tekkinud:
- talvel suure külmaga kipub maanteel karterituulutus ära külmuma (põhjamaa paketiga autodel on selle jaoks eraldi soojendus)
- õhkvedrustuse survepaak oli plekist, mis siinse soolaga läbi ussitas (asemele läks alumiiniumist)
- puudub mootori eelsoojendus, aga salongi oma on olemas

Isiklikult panen sõiduki müügikuulutuse kohe kenasti kinni, kui on märgitud päritolumaaks Itaalia.

Postitatud: K Okt 15, 2014 12:42
Postitas pirx
Erkko1 kirjutas:Millised on selle auto tüüpvead, milleks peaks valmis olema?
Kas saaksite mulle saata sellest autost RR III pilte/linke, mis hetkel müügil on 2005-2008 vahemikus, et saakin täpselt aru mida te mõtlete.
Äkki oskate mingit müügis olevat RR III soovitada?
Vogue on nagunii täisvarustuses-akna, salongi, tagumiste istmete soojendused on peal. Kõige vastupidavamad võiksid olla RRIII 09.2004-09.2005-esimene keremudel, aga sees on puutetundlik navi ja alates 09.2010. Vahepealsetel aastatel, kui Land Rover Fordi omandis oli, siis kvaliteet kehvake. Minu isiklik arvamus on, et ikka õige RRIII(Vogue, HSE), Sport on hoopis teine auto.

Postitatud: E Veebr 09, 2015 22:29
Postitas svenssoon
kas spordi ja vogue 3,6 TDV8 mootorid on samad?