1. leht 1-st

RR3 3.6 TDV8 2008

Postitatud: P Nov 23, 2014 09:18
Postitas andre
Tere,

Ühe kaasfoorumlase tugeva kihutustöö tulemusena on okas sees vahetamaks oma D3 pealkirjas toodud isendi vastu. Võib olla...

Enda jaoks olen otsustanud, et peab olema TDV8 mootoriga (töökaaslase 3.6 Sport on väga magusa mulje jätnud, vähemalt kõrvaltvaatajana). Samuti peaks tal olema Terrain Response ehk alates 2007 aasta (mitte, et ma D3'l seda kunagi hädaolukorras kasutanud oleksin, rohkem niisama huvist nuppu kruttinud, kuid samas mulle meeldib, et ta olemas on. Kui juba, siis juba). Ja siis pigemini tumeda sisuga- oman väikest liga elava iseloomuga koera.

Seda kõike arvesse võttes on silma jäänud see isend:
http://ee.brcauto.eu/ee/soiduk/c709222- ... l-automaat

On keegi konkreetse isendi ajalooga kursis või oskab üldiselt plaani kiita või laita D3 vs. RR3?

Muidugi kõige alus on D3 eest piisavalt hea diili saamine ehk tegemist on pigem info kogumise, okka teritamise kui hetkel veel kinnisideega.

tere.

Postitatud: T Nov 25, 2014 19:18
Postitas väints
Kas oled muidu oma D3 rahul, mis aasta ja mootoriga isend on. Kuidas vastupidavus, läbivus.

Postitatud: T Nov 25, 2014 20:13
Postitas landy
3, 6V8 puhul tuleb enne ostu erilist tähelepanu pöörta mõlema turbo tervisele, sest purunemise korral on nad kallid ja vahetamine veel palju-palju kallim (turbo vahetamiseks tuleb auto kere integreeritud alausraamist eraldada).
Kindlasti soovitan enne ostu lasta auto hoolikalt spetialistidel Paldiski mnt. LR Pesas üle vaadata ja diagnostiak teha. Mõnekümne eurone väljaminek võib ära hoida tuhandete eurode suurused ootamatud väljaminekud.

Postitatud: T Nov 25, 2014 21:58
Postitas moilo
Parandage mind kui ma eksin aga Suurel Rangel pole mingit integreeritud alusraami, küll aga Spordil. Turbode vahetus muidugi on suhteliselt suur töö nii ehk naa. Ostu eelne kontroll seega kindlasti vajalik. Olles ise Landroverite remondiga pisut kursis, väidan, et suur Range on üks kõige lihtsamini remonditav Land Rover. Samas ei maksa unustada, et tegu on siiski Land Roveriga!!!!

Postitatud: T Nov 25, 2014 22:53
Postitas landy
Jah RR3 puhul tõesti kere ja raam nõnda integreeritud pole. Mõte läks korraks uitama, kuna enne korraks ka RRS jutust läbi käis. Sorry!

Re: tere.

Postitatud: K Nov 26, 2014 08:21
Postitas andre
väints kirjutas:Kas oled muidu oma D3 rahul, mis aasta ja mootoriga isend on. Kuidas vastupidavus, läbivus.
Muidu olen oma D3'ga üsnagi rahul, sõita on temaga väga hea nii linnas kui ka maanteel. Vastupidavus on seni olnud selline... Land Rover. Midagi väga hullu ei ole olnud, aga väikesed veidrused, mis hinge seest söövad- näiteks uksed lukustuvad oma tahtmise järgi. Mootor on 2.7 tdv6 ja aastaks 2005, aga suhteliselt väikese läbisõiduga ja ise eelmine aasta Saksast tõin ta. Sellest tulenevalt võin öelda, et pikka otsa on väga mõnus lasta...

Läbivus senise põhjal on väga hea. Mingit tohutut offroadi sõitnud temaga ei ole, kuid mõned korrad olen teelt maha keeranud. Sellised kohad, kus Cherokee ennast maa alla kaevas ja D1 veidi rapsis, roomas D3 oma elektrooniliste vidinate ja abimeestega väga muretult ülesse. Lisaks on liivasel pinnasel ilus ekraanilt vaadata, kuidas kiiruga keskdiffer ja tagadiffer lukku ning lukust lahti klõbistavad vastavalt vajadusele. Esimene lumi ei olnud ka väljakutse, kuigi all olid laiad ja üsna kulunud AT rehvid. Kurvides hoidis ennast ilusti ja kui hakkas käest minema, siis taaskord erinevad abimehed olid kiired autot uuesti sirgeks ajama. Üsna kindel tunne oli sõita, peaks nentima.

Re: tere.

Postitatud: K Nov 26, 2014 23:25
Postitas Virko
andre kirjutas:aga väikesed veidrused, mis hinge seest söövad- näiteks uksed lukustuvad oma tahtmise järgi. Mootor on 2.7 tdv6 ja aastaks 2005
Äkki Su pultidel on sama mure, mis minul oli (aasta on sobiv):
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=5792

Postitatud: L Nov 29, 2014 07:48
Postitas andre
Mul pigem on asi auto ustelukkudes, sest pult võtab ilusti ja igast asendist.