1. leht 1-st

d2

Postitatud: R Apr 24, 2015 22:49
Postitas Reimz
http://www.auto24.ee/used/1897967 oskab keegi selle isendi kohta rääkida ?

Postitatud: L Apr 25, 2015 07:29
Postitas OnuEnn
Tundub et Inseneer oskab. Või mine ise Põllule kohale.

Postitatud: L Apr 25, 2015 12:23
Postitas imedepõld
See jah meie Põllu toode.
Plussid: Vileuus kütuse etteande pump (originaalosa), aprilli alguses tehtud käigukasti kapremont, eelmine nädal sai 255/65R16 Pirelli suverehvid alla, ca 1000km tagasi tehtud õlivahetus, heas korras õhkvedrustus, puudub läbiv rooste, heas korras aku, kõik viled-tuled töötavad. Lisatulede valmidus. Kehtiv ülevaatus, vist septembrini. Kindlustus sai just teisipäeval läbi, aga kohapeal saab proovisõitu teha.

Miinused:Väjast tiba räsitud ja väsinud, sisemusele võiks nõudlik klient teha keemilise puhastuse.

Oma silm on kuningas, tule tee proovisõitu ja vii ära.
Kohapelt saab soovi koral ka kohe karavasemad rehvid mõi muud vasrustust juurde osta.

Postitatud: L Apr 25, 2015 21:15
Postitas Reimz
huvi on suur. mul endal oli ka samasugune(manual). lolli peaga sai maha müüdud,nyyd kahetsen. kui raha saan kokku, siis ostaks ära. kui paari kuu pärast või vähem alles on siis vast saan endale :D

Postitatud: P Apr 26, 2015 20:06
Postitas Reimz
kysimus. kumb on mõtekam võtta, kas manual või auto. kui plaan teda ehitada ja metsa ronida ?

Postitatud: P Apr 26, 2015 20:28
Postitas tyyp07
See on see "Ema vs tütar" teema...

Reimz kirjutas:kysimus. kumb on mõtekam võtta, kas manual või auto. kui plaan teda ehitada ja metsa ronida ?

Postitatud: P Apr 26, 2015 20:44
Postitas Reimz
nu selge...

Postitatud: P Apr 26, 2015 20:49
Postitas OnuEnn
Kui mul oli oma Disco ostmine teemaks, oli mu kõige suurem mure et see poleks automaadiga bentsukas. Õnneks ei olnud. Maanteepeal ja eriti linnas sõidan ma suurima heameelega automaadiga, aga metsa ei tundunud väga hea mõte, eriti arvestades et ma olen automaatkastiga sõiduautot juba pidanud.

PS - Mul on muidugi Disco I, uuemate masinate puhul juhib kogu mängu elektroonika ja see võib oma tööga väga edukalt hakkama saada. Käi Põllult läbi ja uuri mida kogemustega mehed räägivad.

Postitatud: P Apr 26, 2015 20:53
Postitas Reimz
tänud vastamast ;) ise kaldun ka arvama et manuaal on metsa parem.

Postitatud: P Apr 26, 2015 21:53
Postitas landy
Reimz kirjutas:tänud vastamast ;) ise kaldun ka arvama et manuaal on metsa parem.
Eks ta veidi ema-tütre värk ole. Samas Inseneer on oma automaatkastiga Land Roveriga võitnud mitu 4x4 Offroad aasta arvestuse karikat.
Sel masinal ju vanakooli ZF kast peal ja pealegi värskelt remonditud. Eks need 15-20 aastat vanad R380 manuaalid hakkavad ka juba väsima, eriti sünkronisaatorid.
Vahekastil on manuaalse keskdifri lukustuse lisamise võimalus, seega saab ka elektrooniks kapriise "override"-ida.

Postitatud: P Apr 26, 2015 22:34
Postitas Reimz
nu loodame et see indreku masin pysib alles...seni kaua kui pappi kokku ajaksin :)
ilus asi.

Postitatud: E Apr 27, 2015 06:20
Postitas Girlpower
Reimz kirjutas:kysimus. kumb on mõtekam võtta, kas manual või auto. kui plaan teda ehitada ja metsa ronida ?
Kui metsa ronimiseks ehitad, siis mina võtaks D1 hoopis. Minu arust oli parema pauguga ja võimekam metsas kui D2. Mõlemaid siis automaatkastiga proovitud. Manuaali kohta puudub kogemus, sest isiklikult ei viitsi selle kepiga seal vehkida. D2 automaadil saab teatavasti aeglustiga koos kastil manuaalselt 1-3 käiku vahetada ja kui vahekastil väljavõte olemas, paigaldus keskdifrilukustus ka.

Kui ainult metsa minemiseks autot otsid, siis võta parem defekas, saad meil üritustel käies discosid välja tõmmata ;) Sellega muidugi teel sõites peab entusiast olema, et müra, tuuletõmbust ja kõvu pargipinke välja kannatada...

Postitatud: T Apr 28, 2015 12:16
Postitas Rändsell
Manuaali eelis metsas algab siis, kui oled juba kinni jäänud. Muudel juhtudel vahet pole.

Postitatud: T Apr 28, 2015 20:11
Postitas Reimz
selge :)