Tere Land roveri pere! Küsimused ja tähelepanekud. RR P38
Postitatud: R Mai 22, 2015 12:37
Tere!
Olles omanud erinevaid "kapriisitar" (loe: remondimehe unistus) autosid jäi silm peale kunagi ammu L322 range roverile - kuna aga selle generatsiooni vead ja kulud ei tõmba väga (ja 4vedu polnud hetkel ka vaja) otsustasin BMW E38 7.se (1999 3.0d) osta. Olles 2a elanud ja "elustanud" 7.est on elu aga teinud muudatusi ja vaja oleks autot millega saaks sõita ka mujal kui sile kruusatee ehk metsateedel. (Samuti ka tirida konksu otsas 6m/1000+kg haagist - jah 100kw jääb lahjaks aga selleks on kap. remont + uus turbo + chippimine - pealegi mul pole kiire kuhugi )
Lapates interneti avarusi jäi silm pidama 2. generatsiooni Range Roveri peal - P38a siis.
Olen paar nädalat lugenud lugematul arvul eesti LR klubi foorumi postitusi ja rangerover.net P38 sektsiooni postitusi antud auto kallal nii et hakka uuesti "miks õhkvedrustus ei tööta" küsimusi esitama aga mõned asjad on ähmaseks jäänud ja küsiks targemate käest.
Olles omanud ka tuttava mootoriga BMW E34 105kw TDSa "pommikat" siis huvi pakuks ainult 1999-2001 100kw TDS automaat - heleda naha ja korraliku varustusega RR-id (otherwise whats the point)
1) Kuna mugavus on minu jaoks esmatähtis sest mul on alaselg haige ja ei saa 100km ka sõita ilma räigete seljavaludeta autodes kus istet asendab tekstiiliga maskeeritud pargipink ja vedrustuse ainuke ülesanne
on autos viibijatele loetleda kõik tee konarused hammaste vahel ära küsikski et
kas keegi oskab näiteks võrrelda P38(õhkvedrustusega ofc) mugavust E38 omaga? Äkki keegi on omanud mõlemat autot?
2) Kas elektriline alaselja(lumbar) seadistus istmetel on väga haruldane varustusnimekirjas?
3) Kas P38 kerel sellist asja nagu vihmasensor ka pakuti varustuses?
4) Isetumenevad välispeeglid on väga haruldased? (RR.net väidab et vähestel isenditel 2000+a edasi ainult)
5) Elektriline roolisammas on vähelevinud/tavaline nähtus?
6) Kas webasto lisaküte on diisli isenditel peal standardvarustus või haruldane? (rangerovers.net väidab et on enamusel - ometi müügikuulutustes seda ei ole 90% kirjas???)
7) Kas kõigil RR on tagaistmed allaklapitavad või osadel pole?
8 ) RR.net lugedes annab enamus eelnimetatud asju "ise külge kruvida" mis pole E38 pealt tulles võõras teema ja väidetavalt peaks RR olema juhtmed kõik olemas kui antud lisasid pole
v.a vihmasensor - selle kohta ei leia mingit infot - ei ole olemas ja ei saagi olla?
9) 100kw TDS + automaat reaalne kütusekulu oleks mis järgus? 9 maantee / 12 linnas? Või...?
10) Vist totter küsimus aga kui turvaline P38 on? Olgem ausad meie liikluses peab sellega arvestama et isegi kui ise ei tee trikke siis keegi teine ikka suudab.
Olles näinud lähi tutvusringkonnas väga karme avariisid ja oma silme ees "linnamaasturi" punase tulega sisse sõitmist peateel liikunud E38 juhi uksest ja juht kõndis kriimudeta minema huvitaks et kuidas P38
talub külje/eest/tagant matse. Lihtne loogika ütleb et kõrge maastur peaks olema turvaline olgugi või vana lux klass?
Kas küljeturvapadjad olid standardvarustuses mingist aastast ja kas reaalselt turvapadjad kestavadki ainult 10a peale mida vajavad väljavahetamist?
11) Praktilised küsimused - kuna sõidan autoga vähe(km imeväike) siis huvitaks et kuidas P38 veermik meie "korralikele " teedele vastu peab ja kuidas kere roostetaluvus on?
Ja siis kõige olulisem küsimus et kas Tartus keegi oleks nõus näiteks sümboolse nelipaki vmt eest väikest non-offroad proovisõitu pakkuma oma 100kw diisli automaat isendiga eeldusel et auto on "korralik/korras hoitud"
et saada mingit ettekujutust võrdluseks kui reaalselt minna vaatama müügis olevaid isendeid ja oskaks jagada infot mida reaalselt vaadata kui autot ostma minna.
Enda tutvusringkonnas kahjuks (või õnneks ?) keegi RR ei oma.
Samuti kui huvi võib pakkuda siis 1999+ HEA varustustasemega heleda beez/shampusevalge nahktoaga 100kw diisel+automaat P38(1 -must, 2- tumesinine, 3- hõbedane eelistatud välisvärv) vahetuseks mu E38 vastu (1999 Facelift 130kw diisel, helebeez nahk, korralik välimus(oceanblau/tumesinine metallik) ja varustus - viimase 2a jooksul 2500+euri auto taastamiseks kulutatud - kõik tshekid, arved ja remondipäevik tuleb kaasa, enamus tüüpvigu/kuluosi vahetatud aga vajab veel turbotaastamist-toimetab aga lõtkuga, rõhk 0,2bar alla normi(200.-sisu Lätist Neringist +100.- töö autoeksperti töökojas) ja mootoripatjade vahetust(150.- padjad 40 töö) ja nipet näpet kosmeetika)
Tänud kes viitsisid lugeda/süveneda - igasugune konstruktiivne tagasiside on hinnatud - tänud
Olles omanud erinevaid "kapriisitar" (loe: remondimehe unistus) autosid jäi silm peale kunagi ammu L322 range roverile - kuna aga selle generatsiooni vead ja kulud ei tõmba väga (ja 4vedu polnud hetkel ka vaja) otsustasin BMW E38 7.se (1999 3.0d) osta. Olles 2a elanud ja "elustanud" 7.est on elu aga teinud muudatusi ja vaja oleks autot millega saaks sõita ka mujal kui sile kruusatee ehk metsateedel. (Samuti ka tirida konksu otsas 6m/1000+kg haagist - jah 100kw jääb lahjaks aga selleks on kap. remont + uus turbo + chippimine - pealegi mul pole kiire kuhugi )
Lapates interneti avarusi jäi silm pidama 2. generatsiooni Range Roveri peal - P38a siis.
Olen paar nädalat lugenud lugematul arvul eesti LR klubi foorumi postitusi ja rangerover.net P38 sektsiooni postitusi antud auto kallal nii et hakka uuesti "miks õhkvedrustus ei tööta" küsimusi esitama aga mõned asjad on ähmaseks jäänud ja küsiks targemate käest.
Olles omanud ka tuttava mootoriga BMW E34 105kw TDSa "pommikat" siis huvi pakuks ainult 1999-2001 100kw TDS automaat - heleda naha ja korraliku varustusega RR-id (otherwise whats the point)
1) Kuna mugavus on minu jaoks esmatähtis sest mul on alaselg haige ja ei saa 100km ka sõita ilma räigete seljavaludeta autodes kus istet asendab tekstiiliga maskeeritud pargipink ja vedrustuse ainuke ülesanne
on autos viibijatele loetleda kõik tee konarused hammaste vahel ära küsikski et
kas keegi oskab näiteks võrrelda P38(õhkvedrustusega ofc) mugavust E38 omaga? Äkki keegi on omanud mõlemat autot?
2) Kas elektriline alaselja(lumbar) seadistus istmetel on väga haruldane varustusnimekirjas?
3) Kas P38 kerel sellist asja nagu vihmasensor ka pakuti varustuses?
4) Isetumenevad välispeeglid on väga haruldased? (RR.net väidab et vähestel isenditel 2000+a edasi ainult)
5) Elektriline roolisammas on vähelevinud/tavaline nähtus?
6) Kas webasto lisaküte on diisli isenditel peal standardvarustus või haruldane? (rangerovers.net väidab et on enamusel - ometi müügikuulutustes seda ei ole 90% kirjas???)
7) Kas kõigil RR on tagaistmed allaklapitavad või osadel pole?
8 ) RR.net lugedes annab enamus eelnimetatud asju "ise külge kruvida" mis pole E38 pealt tulles võõras teema ja väidetavalt peaks RR olema juhtmed kõik olemas kui antud lisasid pole
v.a vihmasensor - selle kohta ei leia mingit infot - ei ole olemas ja ei saagi olla?
9) 100kw TDS + automaat reaalne kütusekulu oleks mis järgus? 9 maantee / 12 linnas? Või...?
10) Vist totter küsimus aga kui turvaline P38 on? Olgem ausad meie liikluses peab sellega arvestama et isegi kui ise ei tee trikke siis keegi teine ikka suudab.
Olles näinud lähi tutvusringkonnas väga karme avariisid ja oma silme ees "linnamaasturi" punase tulega sisse sõitmist peateel liikunud E38 juhi uksest ja juht kõndis kriimudeta minema huvitaks et kuidas P38
talub külje/eest/tagant matse. Lihtne loogika ütleb et kõrge maastur peaks olema turvaline olgugi või vana lux klass?
Kas küljeturvapadjad olid standardvarustuses mingist aastast ja kas reaalselt turvapadjad kestavadki ainult 10a peale mida vajavad väljavahetamist?
11) Praktilised küsimused - kuna sõidan autoga vähe(km imeväike) siis huvitaks et kuidas P38 veermik meie "korralikele " teedele vastu peab ja kuidas kere roostetaluvus on?
Ja siis kõige olulisem küsimus et kas Tartus keegi oleks nõus näiteks sümboolse nelipaki vmt eest väikest non-offroad proovisõitu pakkuma oma 100kw diisli automaat isendiga eeldusel et auto on "korralik/korras hoitud"
et saada mingit ettekujutust võrdluseks kui reaalselt minna vaatama müügis olevaid isendeid ja oskaks jagada infot mida reaalselt vaadata kui autot ostma minna.
Enda tutvusringkonnas kahjuks (või õnneks ?) keegi RR ei oma.
Samuti kui huvi võib pakkuda siis 1999+ HEA varustustasemega heleda beez/shampusevalge nahktoaga 100kw diisel+automaat P38(1 -must, 2- tumesinine, 3- hõbedane eelistatud välisvärv) vahetuseks mu E38 vastu (1999 Facelift 130kw diisel, helebeez nahk, korralik välimus(oceanblau/tumesinine metallik) ja varustus - viimase 2a jooksul 2500+euri auto taastamiseks kulutatud - kõik tshekid, arved ja remondipäevik tuleb kaasa, enamus tüüpvigu/kuluosi vahetatud aga vajab veel turbotaastamist-toimetab aga lõtkuga, rõhk 0,2bar alla normi(200.-sisu Lätist Neringist +100.- töö autoeksperti töökojas) ja mootoripatjade vahetust(150.- padjad 40 töö) ja nipet näpet kosmeetika)
Tänud kes viitsisid lugeda/süveneda - igasugune konstruktiivne tagasiside on hinnatud - tänud