1. leht 3-st

Range või Defekas?!

Postitatud: R Mär 09, 2007 21:09
Postitas 007
Elik nagu siin juba eelpool on buffaikat rebitud, tahaks omale soetada lähitulevikus LR -i mida ka "uputada" võiks. Ehk siis olen dilemma ees, millise mudeli kallal kiibitsema hakata, ise olen mõelnud defenderit (110 eranditult) aga nüüd on mõte liikunud ka RR suunas (et siis mingi vanem mudel mida kõpitseda). Küsimus lihtne kummaga lihtsam töödata (ehitada, varuosad, töökindlus , mootorid jne). Produktiivsed lühikesed arvamused on oodatud?

Siinkohal veel mainin, et discodega ärge vaeva nähke. Ma ei arva et tal midagi viga oleks.

Postitatud: R Mär 09, 2007 21:11
Postitas 007
... p.s. lihtsalt ei taha 8)

Postitatud: R Mär 09, 2007 21:22
Postitas suur
Kui tahad uputada - võta defekas.
Kui tahad kõpitseda - võta range

Postitatud: R Mär 09, 2007 21:41
Postitas xz
Puhtakujuliseks uputamiseks ilmselt tõesti Defekas sobilikum. Samas, kui plaanis ka kõvakattega teedel kilomeetreid mõõta, siis Classic Rangie on minu meelest ikka võrratult mugavam. Tunnistan, et 110 Defekaga kogemused puuduvad, aga 90-ga oli lumistel-jäistel teedel üpris kole sõita, samas kui RR veel üsnagi soliidselt käitus (kummid mõlemil BFGoodrich A/T).
Defenderi kasuks samas räägib RR-i üpris suur tagumine "overhang", mis kraavide ületamisel pahatihti kannatada kipub saama:( Ja samuti ka tõik, et neid märksa uuemaid ja seega tõenäoliselt probleemivabamaid võimalik osta on.
Ehk kokkuvõttes jõuame ikka ringiga umbes samale järeldusele: uputamiseks Defekas, igalpool sõitmiseks RR.
p.s. Tegemist minu isikliku arvamusega ja mingi absoluutse tõena seda võtma ei pea :P

Postitatud: L Mär 10, 2007 13:36
Postitas 007
.... no nii hakkab looma.... :roll:

Postitatud: P Mär 11, 2007 08:54
Postitas Indrek
007 kirjutas:.... no nii hakkab looma.... :roll:
Milleks RR vanemat mudelti? Noh loomulikult, kui aega on võib kõpitseda. D 110 on igatahes etem saad sõita nii asfaldil, kui metsas. Ruumi on selles autos samuti.

Postitatud: P Mär 11, 2007 14:25
Postitas landy
007, ma saań aru, et popp on mqja ees kõrvuti kahe põlvkonna RR-i hoida ;-)- Metsa tõesti defekas. Küsimus pole niivõrd vastupidvauses, kui selles milleks auto eelkõige projekteeritud on. RRC veermik, käiguosa, raam jne., pole sugugi hädisemad, kui defeka omad, kuid pikk saba muudab metsas liiklemise ebamugavaks. Sam son diiselmootoriga defekid üsna raske leid aja mõistliku hinnga kätte saada. Samas, kui bensumootoriga RRC saab üsna võileiva hinnga käte.
Vähegi kobe defeks, millele kohe kapremonti tegema ei pea hakkama algab 10.000 EUR.

Postitatud: P Mär 11, 2007 21:01
Postitas 007
maja elanikud ei saaks sellest aru- "it´s a land rover thing" :P

nokk kinni saba lahti. ma nigu mõtlen ka selle peale natuke, millega oleks hea ka pikemat matka sõita (maanteel siis). seda juttu et defekas maanteel undab ma tean ja olen ka kogenud. siit kohe küsimus, kas on keegi proovinud midagi selle heaks teha, et asi parem oleks?? ilmselt pole see primaarne selle auto juures aga just asking :roll:

Postitatud: P Mär 11, 2007 21:41
Postitas landy
Jah ühte rohelisse kaitsevärvi Defekatsse laoti kunagi hunnik pigimatte ja teheti veel kümme ilma imet. Aga üsna varsti pandi see siiki jälle müüki, ilmslet ei jäädud rahule.

O.T.
Sama omanik proovis meelehitlikult ka spetsiaalslet matistatud sõjaväerohelist läikima lihvida :wink:

Pildil on auto kolmanda omaniku käes:
http://galerii.bj40.ee/albumid/200504reiu/img_9475.jpg

Minu käes oli ta veel üsna matt:
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... image7.htm
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage10.htm

Postitatud: E Mär 12, 2007 11:08
Postitas tt
Landy kirjutas:kuid pikk saba muudab metsas liiklemise ebamugavaks.
relakale valu ja saba lühemaks :twisted:
http://www.wods.dk/rangeRover/hi/conver ... eRover.htm
Pilt Pilt

http://www.adrianstomcat.co.uk/BobtailPickup2.htm

Pilt

Postitatud: E Mär 12, 2007 17:04
Postitas 007
... ilus matt auto rikuti ära. Pole ilusamat värvi kui kaitsevärvi roheline :D ,
( 15 aastane kogemus ) , muidugi oponeerib talle must edukalt (meenuta H.Fordi). Eks ma siis pean ikka oma pead murdma veel natuke. Tõenäoliselt defekas võidab ikkagi lõppeks.

Postitatud: K Mär 21, 2007 18:38
Postitas 007
.. ehk siis nüüd soovitati (naised saunas :D ) range V8-t, automaati kusjuures. millega üllatate?

Postitatud: K Mär 21, 2007 21:19
Postitas landy
Rover'i V8 on vägagi võimkeas (ikkagi Buick-i mootor), kuigi karburaatoritega versioon on tänu oma Strömbergi õlikarpadele üsna kapriisnne. Pritsungiga varinat igati vinks-vonks. Jõudu ja võimsust on kalauga. Kütet võetakse ka pangega. :wink: Automaatkast on ZF-i oma ja vastupidav ning maastikusuutlik.
Kätte saab neid autosid üsna soodsa hinnaga.

Postitatud: K Mär 21, 2007 23:39
Postitas 007
.. no näedsa siis, teist korda juba sama ilus jutt. Karba kohta kuulsin, et kui väga greeni masin läheb siis ei saa enam mahla kätte ka :lol: . kuna ma igapäevaselt temaga sõitma ei hakkaks siis kütuse kulu ma eriti ei vaatagi. ise tahan saada nelja uksega vist sellisel juhul. on mingeid vihjeid aastakäigu kohta ka sul??

Postitatud: N Mär 22, 2007 00:04
Postitas landy
Natuke ajalugu:
Range Rover

1970
valistatakse esimene 100-tollise kerega Range Rover, millel on 3,5-liitrine V8 mootor, neljakäiguline manuaalkäigukast, diferentsiaali kesklukustus, spiraalvedrustus, tasakaalustussüsteem (esimestel mudelitel oli diferentsiaali kesklukustus libisemiskontrollisüsteemiga, kuid hiljem loobuti sellest omadusest kui kasutust).

1981
Tootma hakatakse nelja uksega Range Rovereid.

1982
Kolmekäiguline automaatkäigukast (varem olid kasutusel olnud mitmed erinevad variandid).

1983
Viiekäiguline manuaalkäigukast.

1985
Sissepritsega 3,5-liitrine V8 mootor

1986
2,4-liitrine neljasilindriline turbodiiselvariant (ei saavutanud Austraalias erilist populaarsust)

1989
3,9-liitrine V8 mootor.

1990
2,5-liitrine turbodiiselmootor.

1992
Elektrooniliselt juhitav õhkvedrustus, ABS-pidurid, automaatne veojõu kontrollisüsteem, vaikne vahekast (200 seeria turbodiiselmootor vahetab välja VM diiselvariandi).

3,9-liitrise V8 mootoriga 100-tollise kerega Vogue SE, 3,9-liitrise V8 mootoriga 108-tollise kerega Vogue LSE (Ühendkuningriigis 4,2-liitrise V8mootoriga), Diiselvariandil on 2,5-liitrine turbodiiselmootor. Erinevad ajamid, vahekast on diferentsiaalilukustuse asemel XXX, õhkvedrustus.

1994
Kasutusele võetakse juhi ja kõrvalsõitja turvapadjad. Uus 300 seeria turbodiiselvariant.

1994
11. jaanuaril valmib viimane kahe uksega Range Rover

1995
Peale P38 tootmisse andmist saabe sialgse Range Roveri nimeks Classic ja 1995. aasta novembris teatatakse selle tootmise lõpetamisest.

1996
Veebruaris valmib viimane Range Rover Classic (nr 317 615).
---------

Seega soovitan alates 1985 (3,5L V8 pritsung), kuid kui saab hea hinnaga kätte, siis alates 1989 (3,9L V8).

Mootoritest saad lugeda lähemalat siit:
http://www.landroverclub.ee/est/ajalugu ... ensiin.htm

Kuigi jah, RR pikk "saba " on pras nöök maastikul liigeldes.

Lõigatud sabaga RR jääb korrliku teostuse juures täitsa kena:
http://www.adrianstomcat.co.uk/Bobtail.htm

Kuitahd RR baasil tõelislet head , kerget,kuid võimast masinat, siis kindlasti vali Range Rover Dakar.
http://www.adrianstomcat.co.uk/Dakar.htm

Üks selline Eestis juba on
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... suvi02.htm

ja Hollandist on ka üpsna mitu müüa.