7-kohalise Discovery4 ostuabi ja soovitused

Ei oska sobivat valida? Küsi julgelt, meie aitame!

Moderaator: landy

Vasta
kala_00
Land Rover-mu uus armastus!
Postitusi: 3
Liitunud: P Dets 16, 2018 16:57

7-kohalise Discovery4 ostuabi ja soovitused

Postitus Postitas kala_00 »

Tere!

Pere järgmise auto valimise käigus on sõelale jäänud seitsmekohalised autod, nagu näiteks Discovery4, Volvo XC90, Audi Q7 jms. D4 oleks muidugi kõige ägedama väljanägemisega ning piltide ja videote ja üldse tunde järgi ka kõige ägedam auto üldse. Endal kahjuks aga sellise margiga täpsemat kogemust pole. Seetõttu on foorumi ja Interneti lugemisega tekkinud ka kahtlusi ja kõhklusi, millele palun targemate käest kommentaare:

1) Mõistlik aastakäik?

Plaanitav Discovery mudel oleks siis umbes 2012-2014/2015 aasta, 3.0 SDV6 mootori ja HSE varustusklassiga. 2011. aastast on natukene võimsam mootor koos uuema käigukastiga, 2012. aastast on käiguskastil kaheksa käiku. Tunduvad nagu mõistlikud asjad, mida otsida ning osta. Rohkem uuendusi ei tea. Kas ma peaksin kindlapeale veel värskemat aastat vaatama?

2) SDV6 diiselmootori vastupidavus?

Foorumis leidub postitusi, mis räägivad D3 ja D4 mootorite probleemidest. Seda on mainitud isegi ka ajakirjanduses (https://www.autoleht.ee/uudised/uudised ... 5772&gid=4" onclick="window.open(this.href);return false;), kuid natukene antakse lootust, et mingist aastast alates võiks olukorda olla parem. Müügisalongis selle kohta küsides on mulle rahustavalt vastatatud, et jaja, just sellest-samast aastast (sellest, kust on pärit auto, mille juures me parasjagu seisame) ongi asjad väga palju paremaks läinud.

Kas keegi oskab ehk lisainfot kirjutada ning öelda, et probleem on/oli kunagises TDV6 konstruktsiooniveas, mis on nüüdseks SDV6 mootoris juba parandatud? (https://foorum.landroverclub.ee/viewtop ... 105#p37777" onclick="window.open(this.href);return false;) Või siis ebaõiges hoolduses?

Või hoopis selle lootuse ümber lükata ning öelda, et ka uuemad mootorid lähevad endiselt katki?

Mõned viited veel:
* https://foorum.landroverclub.ee/viewtop ... =15#p27398" onclick="window.open(this.href);return false;
* https://foorum.landroverclub.ee/viewtopic.php?t=1779" onclick="window.open(this.href);return false;
* https://foorum.landroverclub.ee/viewtopic.php?t=1843" onclick="window.open(this.href);return false;
* https://foorum.landroverclub.ee/viewtop ... f=5&t=6104" onclick="window.open(this.href);return false;

3) Discovery4 remondikulud?

Kõik räägivad, et LandRover ei ole üldse odav ja mõtle ikka veel. Kui teie ostaksite näiteks 2012. aasta D4, läbisõiduga 100 000 km kanti, ning sõidaks sellega Tallinnas ja Eestimaal umbes 20 000 km aastas, siis mis rahasumma te arvestaksite remondi peale aastas? Noh, muidugi võib juhtuda, et peale õlivahetuse ei ole vaja mitte midagi teha, aga kas keegi tahab jagada oma kogemusi või statistikat?

4) Pikem proovisõit või katsetamiseks autorentimine?

Kui ma müügisalongi lähen ning palun proovisõidu võimalust, siis tüüpiliselt saab sellise … pooletunnise või äärmisel juhul vast tunni-ajase tiiru teha. Selle ajaga saan mina alles esmasest närvist lahti, aga tundmatu auto endale sobivuses/meeldivuses veenduda on ikkagi väga raske. Kas keegi oskab soovitada kohta, kus oleks võimalik ka pikemat ja rahulikumat proovisõitu teha?

Eriti tore võimalus oleks rentida näiteks nädalavahetuseks auto ning võtta perega üks väiksem reis ette. Saaks ise tunde kätte ning ka perele tekib kogemus. Aga kui ma praegu mõne rendifirma (1autorent.ee, abcrent.ee, pelgulinnaautorent.ee, sirrent.ee, isegi autolevi.ee) läbi vaatasin, siis ei leidnud ühtegi sellist, mis Discovery4 pakuks.

Mis teie soovitaksite sellise ostu plaanimisel silmas pidada?

Kommentaaride eest ette tänades,
Aivo
Kasutaja avatar
Erik256
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 148
Liitunud: N Sept 25, 2014 10:16
Asukoht: Tallinn

Re: 7-kohalise Discovery4 ostuabi ja soovitused

Postitus Postitas Erik256 »

Ütlen kohe, et ei oma ise sellist sõidukit, seega arvamus on puhtalt subjektiivne. Ainuke suurim muudatus seoses väntvõllide purunemistega tuli vist aastal 2014, kui Land Rover väljastas tehnilise bulletääni nr. SSM71816. Seal tunnistati pm. et võib esineda probleeme TDV6 ja SDV6 mootorite väntvõllide ja saaledega. Lahenduseks oli bulletääni kohaselt mootori vahetus. Samuti vist paigaldati sellest edaspidi nende mootorite saaledele lukud. See aga ei tähenda, et 2014 ja edasi autodel probleeme üldse ei esineks. Välismaa foorumites on kirjeldatud väntvõllide purunemist ka uuematel sõidukitel. Küsimus, kas seda saaks kuidagi ennetada, on tekitanud huvilistes tuliseid vaidlusi. Levinud arvamus on, et vahetades tehase ettenähtust tihedamini õli ja õlipumpa on võimalik mootori eluiga pikendada. 100% garantiid ei anan aga ka see. Samuti toimib see ilmselt kõige paremini, kui seda protseduuri järgitkse juba uue auto puhul. 100 000 km läbi sõitnud auto puhul võib olla kahju juba tehtud.

Mulle tundub ka, et Disco 3/4-ga oleks kohasem võrrelda näiteks Land Cruiserit. XC90 ja Q7 on täielikult kandevkerel autod ning nedega võrreldes tundub Discovery alati kohmakam ja aeglasem (samas viimasega on asja ka maastikule). Peamine tegur selleks on Disco tühikaal mis on vist ligemale 2700kg, see omakorda avaldab mõju ka vedrustuse ja pidurite kestvusele. Üks suur kuluartikkel Disco 3/4 puhul on minu arusaamist mööda ka see, et teatud tööprotseduurid (näiteks mootoririhma vahetus) nõuavad kere eemaldamist. Kuigi jällegi, ise ei ole omanud ühtegi mainitud mudelit, seega tõele ei pretendeeri.

Siiski, kui mina peaks nende autode vahel valima, ei kõhkleks ma hetkegi Land Roveri valimises :D .
2007 Defender 110 TDCi
2002 Discovery 2A Td5 aut (müüdud).
slauri
Unistan offroadist!
Postitusi: 63
Liitunud: R Mär 23, 2007 20:34
Asukoht: Harjumaa,Lääne-Virumaa

Re: 7-kohalise Discovery4 ostuabi ja soovitused

Postitus Postitas slauri »

Tere!

Küsi Veiko käest - ta elab nende otsas :D
Tema soovitas alates 2014 kuna saalelukud tulid kuskil 2013 vahemikus.
Olen päris paljusid käinud proovimas - lisaks veel Toyota, Mitsu,MB
Kuigi üheks tööautoks oli Toyota Land Cruiser 200 4,5D 2013(neid euroopasse ei tooda enam),
siis ikkagi nõustun Eriku viimase lausega ja ka mu teine pool arvab sama.
SÕITJA - lihtsalt SÕITJA
kala_00
Land Rover-mu uus armastus!
Postitusi: 3
Liitunud: P Dets 16, 2018 16:57

Re: 7-kohalise Discovery4 ostuabi ja soovitused

Postitus Postitas kala_00 »

Erik256 kirjutas:Ainuke suurim muudatus seoses väntvõllide purunemistega tuli vist aastal 2014, kui Land Rover väljastas tehnilise bulletääni nr. SSM71816. Seal tunnistati pm. et võib esineda probleeme TDV6 ja SDV6 mootorite väntvõllide ja saaledega.
...
Levinud arvamus on, et vahetades tehase ettenähtust tihedamini õli ja õlipumpa on võimalik mootori eluiga pikendada. 100% garantiid ei anan aga ka see. Samuti toimib see ilmselt kõige paremini, kui seda protseduuri järgitkse juba uue auto puhul. 100 000 km läbi sõitnud auto puhul võib olla kahju juba tehtud.
Nimetatud dokument mainib siiski ainult TDV6 mootorit, kuid ega see vist garantiid ikkagi ei anna. Aga noh, egas midagi. Siis on nii nagu ikka kasutatud auto ostmisega, kontrolli hooldusajalugu, kontrolli tehnilist seisukorda ning looda kõige paremat.
Erik256 kirjutas: Mulle tundub ka, et Disco 3/4-ga oleks kohasem võrrelda näiteks Land Cruiserit.
Jaa, sellega ma olen nõus, aga LandCruiseril on kolmas istmerida lahendatud niimoodi, et need istmed käivad külje peale kokku, mitte lapikult põrandasse. Discovery4 lahendus meeldib mulle rohkem, et ma saan istmeid autost välja võtmata tekitada suure kaubaruumi ning kolmas istmerida on alati autoga kaasa, kui seda äkitselt vaja peaks minema.
Kasutaja avatar
vedu
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 26
Liitunud: K Juun 14, 2017 23:17

Re: 7-kohalise Discovery4 ostuabi ja soovitused

Postitus Postitas vedu »

Disco4 pole kindlasti odav auto pidada, aga:
Ta on kõige universaalsem auto mida ma tean:) 7-kohaline (ja kõigil neist saavad ka täiskasvanud istuda). 2. ja 3. rea istmed klapivad põrandasse, mis tähendab, et saad transportida kraami või auto-matkal magada seal kahekesi (vabalt). Ta on maanteel mõnus sõita ja maastikul ka stockis väga asjalik. Isteasend ja ülevaade teele on väga hea. Keskkonsooli külmkapp :) Väidetavalt üks parimaid autosid, millega matkasuvilat vedada. Alla käiv tagaluuk, millel saad istuda või tite mähkusid vahetada..kasvõi vihmas etc
LandRoveril ja Discovery'il on suurepärane kasutajaskond ja "fan-base". Nii Eestis aga eriti välismaal. Facebookis näiteks "discovery 3 & 4 owners group" ja "Discovery 3 & 4 Owners Group" on väga aktiivsed foorumid. Samas ei saa öelda, et kasutajad pimedad oleks negatiivsete faktide kohta. Ülalpidamise kulude kohta visatakse seal ikka nalja. PS: Olen FB's ka lc200 gruppides ja need on praktiliselt välja surnud võrreldes LR'i omadega.
Disco on iseloomuga auto. Ta pole odav pidada, aga enamusele omanikest hakkab ta väga meeldima. Panen siia lingi FB grupist kus sealne guru tegi KKK dokumendi. Hirmutav lugeda, aga aus. Sellist dokumenti teiste autode kohta leida on päris raske (ps: seal on küll d3 ja d4 vead läbisegi).

https://docs.google.com/document/d/1BGX ... i_1tTAMk8

Üdiselt olin ise sama dilemma ees paar aastat tagasi. Millist autot osta suurele perele. Ja põhimõtteliselt on ainult 2 varianti (vähemalt 20-30k hinnaklassis, vähemalt 5 suurt istekohta ja nelikveoga). Kas Disco 4 või LandCruiser 200. Viimast uuena ei müüda, aga kasutatuna leiab Euroopas arvele võetuna küll.
LC200 on tõenäoliselt vastupidavam, aga lisandub nö "Toyota tax" e. sama aasta lc200 on ca 1/3 (kui mitte rohkem) kallim. Kütuse kulu V8'l on suurem. Ilmselt sõita pole nii mõnus (parandage, kui eksin).
Disco4 on kallim pidada, aga lisaks ja vaatama kõigele ülatoodule on temas midagi erilist.
IMG_2440.JPG
IMG_2440.JPG (197.96 KiB) Vaadatud 9726 korda
IMG_2731.JPG
IMG_2731.JPG (196.56 KiB) Vaadatud 9726 korda
Kasutaja avatar
Veiko Varik
Tunneb LR hingeelu!
Postitusi: 264
Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
Asukoht: LR pesa
Kontakt:

Re: 7-kohalise Discovery4 ostuabi ja soovitused

Postitus Postitas Veiko Varik »

Tere.
Olles neist mõnda näinud ja isegi ühte katsunud julgen väita, et paremat maasturi kaubiku ja sõiduauto kombot maailmas ei ole.
Kui osta siis 2015 aasta oma millel pole veel AdBlut peal. Seda viimast asja pandi ainult 2016 aasta autodele.
Mootori probleem on selles, et väntvõll on pisut pehme. See paindub läbi ja hakkab vaikselt saalet kaasa vedama ning see lõpuks keerab õliava kinni ja siis on vänt saale külge kinni keevitatud.
Õli vahetused on muidugi kriitiline teema kui väga oluline on ka lasta mootoril soojeneda ja jahtuda. Õli vahetuste välpa ei tohiks pikemaks ajada kui 20000 km. Ma tean ühte autot mis sõitis sama mootoriga üle 400000 km enne kui müüdi ära ja ma pole seda enam näinud.
Hooldused hakkavad sealt 350.00 EUR juurest. Rihma vahetus on 600.00 ja kasti õli vahetus tules teha kindlasti 140000 juures ära mis kergendab rahakotti 550.00 euro võrra.
Kindlasti peab auto enne ostu üle vaatama, et mingeid üllatusi ei tuleks ilmsiks.
Mingeid küsimusi on siis võid helistada 5232468
Iga juhul on viimase otsa Disco 4 hea valik pereautoks.
Edu
Veiko
Kui on mure võib helistada 5232468
kala_00
Land Rover-mu uus armastus!
Postitusi: 3
Liitunud: P Dets 16, 2018 16:57

Re: 7-kohalise Discovery4 ostuabi ja soovitused

Postitus Postitas kala_00 »

Tere!

Tänud kõigile kommenteerijatele ja soovitajatele. Tunne on selline, et kohe homme peaks poodi minema! :-)

Küsiks siiski veel mõned asjad:
Erik256 kirjutas: Peamine tegur selleks on Disco tühikaal mis on vist ligemale 2700kg, see omakorda avaldab mõju ka vedrustuse ja pidurite kestvusele.
4. These are heavy vehicles - suspension components, bushes, and wheel bearings wear out, as do differentials and prop-shaft centre bushes.
Tõsi. 2700 kg on tõesti palju. Samas on mulle jäänud mulje, et kui ikkagi soovida suurt, seitsmekohalist autot, siis tahes tahtmata läheb tühikaal sinna teisele poole kahte tonni. Suvaline valik auto24 7-istmeliste autode kuulutustest, kus tühimass on märgitud:

Volvo XC90, 2014 aasta, 2200 kg (https://www.auto24.ee/used/3010633" onclick="window.open(this.href);return false;)
Audi Q7, 2014 aasta, 2375 kg (https://www.auto24.ee/used/2937263" onclick="window.open(this.href);return false;)
Toyota Land Cruiser, 2016 aasta, 2400 kg (https://www.auto24.ee/used/3054400" onclick="window.open(this.href);return false;)
Chevrolet Tahoe, 2004 aasta, 2500 kg (https://www.auto24.ee/used/2858386" onclick="window.open(this.href);return false;)
Cadillac Escalade, 2016 aasta, 2700 kg (https://www.auto24.ee/used/2819032" onclick="window.open(this.href);return false;)

ning näiteks Discovery 4, 2014 aasta, 2600 kg (https://www.auto24.ee/used/2976016" onclick="window.open(this.href);return false;) ei ole sugugi mitte kõige raskem.

Ehk siis, auto mass ning sellest tulenev koormus on vältimatu hind ning ei ole eriti palju Land Roveri viga?
Veiko Varik kirjutas: Kui osta siis 2015 aasta oma millel pole veel AdBlut peal. Seda viimast asja pandi ainult 2016 aasta autodele.
Mis see AdBlue kehvemaks teeb või mittesoovitav on? Ma ei tea sellest asjandusest midagi ning kujutan naiivselt ette, et tegemist on lihtsalt ühe täiendava kuluvedelikuga, mida tuleb kapoti alla perioodiliselt juurde valada ning ongi kõik. Kui siilid tee ääres ellu jäävad ning mind sellise lisa tõttu kuhugi Euroopa suurlinna ilma reostusmaksudeta sisse lubatakse, siis on ju positiivne.

Kas see muudab auto käitumist? Muudab kütusekulu? Muudab mingisuguse remondi kallimaks?
Veiko Varik kirjutas: Hooldused hakkavad sealt 350.00 EUR juurest. Rihma vahetus on 600.00 ja kasti õli vahetus tules teha kindlasti 140000 juures ära mis kergendab rahakotti 550.00 euro võrra.
Okei, need numbrid tunduvad suuremad küll, kui praeguse Volvo XC70 hooldused. Kas siis eelarvestada, et aastas võib hoolduse ja väiksemate remontide peale kuluda ligi ~2000 EUR, ei ole vist väga mööda? Või et kui ma pean üldse selliseid küsimusi küsima ning eelarvestamist tegema, siis ei ole ikka Land Rover minu jaoks? :?
vedu kirjutas:Disco on iseloomuga auto. Ta pole odav pidada, aga enamusele omanikest hakkab ta väga meeldima. Panen siia lingi FB grupist kus sealne guru tegi KKK dokumendi. Hirmutav lugeda, aga aus. Sellist dokumenti teiste autode kohta leida on päris raske (ps: seal on küll d3 ja d4 vead läbisegi).
Aitäh, põnev lugemine!
12. Getting the gearbox oil changed / flushed is advisable at around 60K to 80K miles. This is not a standard service item, so you'll need to arrange to get it done separately. Changing the gearbox oil filter is much harder than just changing the oil. LR advise the gearbox is ‘sealed for life’ If you expect a gearbox to last only 150,000 miles, they are correct.
Hmmm ... Raadios hiljuti räägiti häid sõnu hobenool.eu töökojast. Kas kohalikel Discovery omanikel on nende teenusega ka kogemust?
13. The 3.0 engine found in the D4 can be badged as a TDV6 or an SDV6. There is no definitive reason for this although a 3.0 TDV6 is often the low power (211 Hp) version.
Ehk siis tegelikult ei ole vahet, kumba nimega mootor autol on, tegemist on sama mootoriga ning eelpool nimetatud SSM71816 dokument võib kehtida mõlema kohta?
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: 7-kohalise Discovery4 ostuabi ja soovitused

Postitus Postitas landy »

Olles D3/D4 ja RR Sportidega ( mis tegelikult on teise kuudiga Disco) igapäevaslet kokku puutuv ( tõsi mitte töökojas ja mitte nii pikki aastaid, kui Veiko) võin nende kohta ni hääd, kui halba öelda.

1) Tühimass on konstuktsioonist tulenevalat üpris suur ja see avadab (meie teedel) stressi veermikule ning sed peb sihtotstrabelisle kasutamsile ( väljaspool kõvakattega teid) silams pidama. Suure massi eeliseks on stabiilsus raske haagise vedamisel. D3/D4RRS on mootorist sõltumata üsna hea vedur, kui vaja liigutada midagi suurt. 3,5 tonni liigutamine suht muretu ja sujuv ning stabiilne. Samas korraliku rehviga suudab ka rasketes maastikuoludes enda ekistsntsi õigustada ning võib jultgelt perega maastikule seiklema minna.

2) Tegu on suure (ruumika) ja väga turvalise (pere)autoga. Eestis on Disco 3-ede/Sportidega tehtud üsna mitu väga rasket ( üks auto algas sisuliselt B-piilarist) avaraiid ja juhid on täna hästi planeeritud turvavarustusle kõigil juhtudel ellu jäänud. ( Tõsi said raskeid vigastusi). Olen neid autosd näinud, katsunud ja ka lammutanud ning raske on uskuda, et keegi mõnest neist elusna väljus.

3)TDV6 on oma tehnilistelt näitajatelt ja dünaamika poolest hea mootor, kuid raamatupidajate süül on see otse öeldes s*tasti väljakukkunud nuhtlus. Tõsi, 3,0L põlvkonnad on oma modifikatsioonides ( eriti lõpu poole) töökindlamad, kui õnnetu 2,7L mootori versioonid.
Isiklikult ei julgeks selle mootoriga autot pidadama aga ega jänes shampust ei joo ja õnenks on palju minut julgemaid inimesi.

4)Disco/RRS pidamisks peab olema raha, sest see ei ole odav. Kütuskulu on märkimisväärne, suurem osa varuosi vaid originaalosad ning ka hooldused ( arvestades tehase spesifikatsioone) pole just odavad, eriti kui soovitusliku hooldusvälpa mootori tervise huvides 2x lühenda. Oleme piisavalt näinud vaeghooldatud ja rondiks aetud isendeid. Remontimine ja hooldamine üsna üsna kuluaks, kuna auto tootmisprotsess on tehtud võimaliksult soodne ja efektiivne. Seega iga suurema mure korral tuleb kere raamilt maha tõsta ning kogu selle mõtetu protseesi peab kahjuks klient kinni maksma. Lisaks kipub meie oludes kogu kõhualaune "maailm " rooste minema ning poltide lahti saamine on tihti omaette väljakutse - töötunnid aga muudkui tiksuvad.

5)Tippmudelite heli ( multimeedia)-süsteemid on hinda väärt. Juba üheksümendate aastate keskpaigast on Land Roveri ülemeise osta varustusega autodesse pigutatav helisüsteem asi, mida kadestada. Olen nii mõnegi tunni veetnud mõnes proovisõidu autos vaid head heli nautides.

6)Õhkvedustuse lahendus ei ole loodud arvestades meie liimat ning tonnide kauopa maha valastavat soola. Asuvad konpressor ja suruõhupaak raami küljel esiratta taga ning saavad kogu sopa enda peale. Kompressorid ussitavad "kookonisse" ära või töötavad end surnuks läbi roostetavate suruõhupaagi lekete tõttu.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
tom
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 37
Liitunud: P Veebr 03, 2019 09:25
Asukoht: Tallinn

Re: 7-kohalise Discovery4 ostuabi ja soovitused

Postitus Postitas tom »

Hea teema!

Endalgi kipitab Disco4 järele pere teiseks autoks. Seitset kohta taga ei aja, aga samas ostuhinnas RR (mitte RRS) siia kõrvale panna on vist ikkagi vale?
Vaadates välja toodud hoolduse hindasid, siis... ma olen rahvaautoga uuest peale esinduses käinud ja sellised suurusjärgud on isegi sõiduauto puhul reaalsus. Seega korralise hoolduse hind või rihma vahetus vms ei tundu kosmilised.

Mootori teema muidugi on veidi kosmos. Utreeritud näide, aga D22 uuematel Navaratel oli/on ka mingi saale ringi tõmbamise jama, kus päeva lõpuks keps läbi ploki - kes teadis sai põhimõtteliselt ennetada vahetades ca 500-600€ eest saalesid iga 100k km tagant. Kas Disco4 mingit sarnast ennetavat protseduuri ei võimalda? Omas hinnaklassis, eeldatavasti.
D4 2015 HSE
D4 2016 Landmark
RRS 2015 Autobiography
discogirl
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 24
Liitunud: K Mär 07, 2018 11:35
Asukoht: Lõuna-Eesti

Re: 7-kohalise Discovery4 ostuabi ja soovitused

Postitus Postitas discogirl »

Mina oman 2009a Disco 3, 2.7Tdv6 mootor. Kuna auto sai just 10aastaseks, siis me oleme kasutanud teda 8a aastat - ostsime Saksamaalt. Kilometraazilt sai just 212 000km täis.

Pereautoks on väga mõnus, lisaks olen ma paar korda vedanud salongis peaaegu 2m diivanit.

Hoolduse koha pealt... Arvutasin kokku et 7a jooksul arveid 10 000 euri eest, seega aasta keskmine üle 1200 euri. Nt 2017 mul remondiarved pea 4000 eest, aga tookord sai igasugu pukse vahetatud, käigukasti turbiini remont ja käigukasti hooldus, 2x kliimatorusid keevitatud ja nipet näpet veel - aastad ei ole vennad ses osas. Käigukasti käisin Hõbenooles tegemas, jäin rahule. Muidugi see oli mõttetu lisakulutus ses mõttes, et käigukastiõli jäi õigel ajal vahetamata ja nii see probleem tuligi.
Roostetama kipub ta jah, just sai õhupaak vahetatud ja kliimatoru läheb vahetusse.

Hoolimata kõigest negatiivsest, meeldib mulle see auto väga. Ei tahakski loobuda, aga mõttesse tuli bensiinimootoriga V8 Disco 4.
tom
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 37
Liitunud: P Veebr 03, 2019 09:25
Asukoht: Tallinn

Re: 7-kohalise Discovery4 ostuabi ja soovitused

Postitus Postitas tom »

Läks siis korra endalgi Disco4 plaan üsna aktuaalseks ja sai proovimas käidud.

Äärmiselt tore masin, aga pildi pealt on suur, laivis täitsa soliidne kuigi pisem, aga salong juhi kohal ikkagi väike ülegabariidilise juhi jaoks. Olen sentimeeter vähem kui 2m pikk ja tool minu jaoks piisavalt madalale ei lähe. Ilma katuseluugita masinaga on parem, aga enamus katuseluugiga ja mõnus staatiline elekter juustes laepolstrist garanteeritud. Südant valutades jäi seetõttu ka diil katki. RRS2 oma kandevkerega(?) tundus parem, aga sakslased on ikkagi ruumikamad seest.
D4 2015 HSE
D4 2016 Landmark
RRS 2015 Autobiography
Rapsak45
Land Rover-mu uus armastus!
Postitusi: 1
Liitunud: L Mär 13, 2021 08:45

Re: 7-kohalise Discovery4 ostuabi ja soovitused

Postitus Postitas Rapsak45 »

On meie pereski aktuaalseks tõusnud võimalik Discovery4 pereautoks. Kas kellelgi jagada uuemaid muljeid kuidas elu D4’ga kulgeb?
Vaatan/otsin pigem täitsa viimase otsa masinaid. Uus Discovery5 seeria ei istu välimuse pärast.
discogirl
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 24
Liitunud: K Mär 07, 2018 11:35
Asukoht: Lõuna-Eesti

Re: 7-kohalise Discovery4 ostuabi ja soovitused

Postitus Postitas discogirl »

Mul nt läheb Disco 3-ga juba 10.aasta :)

Ei ole ükski muu auto pereautoks veel sobinud.
Ostsime just juurde ühe Disco4, mis küll 2012.a masin, aga see-eest 5.0 V8 bensukas ja suhteliselt väikese läbisõiduga.
Diisel ja bensiin on nagu siga ja kägu, praegu tundub see ergas bensiinikas rohkem meeldima.

Aga eks Disco on ikka Disco, kerge proaktiivne service ikka peab käima.

Meil siin lähikondlastel Audi SQ7, mis on küll maru ergas masin, aga seest mulle ei meeldi üldse, liiga sedaan on...
Vasta