1. leht 1-st

Tere - 2008-2010 v8 supercharged

Postitatud: P Mär 31, 2019 23:04
Postitas ramm
Tunnen huvi 2008-2010 v8 supercharged mudeli kohta. Kütusekulu jätame välja, mind pigem huvitab mootori ja käigukasti omavaheline töö. Kas vastab tõele, et mootori remondi osas peab kogu auto põhja lahti võtma? Mis selle versiooni kõige nõrgemad kohad on? Kas tegemist bmw 4.4 mootoriga?

Re: Tere

Postitatud: P Mär 31, 2019 23:32
Postitas landy
Kas jutt Range Rover III (L22) Või Range Rover Sport (L320) mudelist? Need kaks täiesti erinevat autot.

Re: Tere - 2008-2010 v8 supercharged

Postitatud: E Apr 01, 2019 00:05
Postitas ramm
L320

Re: Tere - 2008-2010 v8 supercharged

Postitatud: E Apr 01, 2019 08:02
Postitas landy
1. Jah, iga vähegi suurema näpuliigutuse jaoks tuleb kere raamilt maha kiskuda ( Discovery 3 -ega õde-venda, sama alusvanker, erinev kuut. )
2. Mootoriks on Jaguar AJ-V8 https://en.wikipedia.org/wiki/Jaguar_AJ ... _Rover_4.2" onclick="window.open(this.href);return false;
3. Kõige nõrgemad kohad on kompressor ja suruõhu paak, mis ei tunne end meie soolasese keskkonnas kuigi hästi ja mädanevad pikapeale ära. Meie teed avaldavad pikapeale mõju ka pukseringile ja tagumistele ülemistele õõtsadele. Ei taha teised üle 10...15 aasta kesta. Ilma korrosioonitõrjeta läheb eaam ka kenasti (pindmislet) ussitama.

Re: Tere - 2008-2010 v8 supercharged

Postitatud: E Apr 01, 2019 10:25
Postitas ramm
landy kirjutas:1. Jah, iga vähegi suurema näpuliigutuse jaoks tuleb kere raamilt maha kiskuda ( Discovery 3 -ega õde-venda, sama alusvanker, erinev kuut. )
Saan aru, et mingi tihendi vahetuseks võib minna nii , et tihend ise maksab 100€ ja töö 1500€? või kui lihtsalt see raam lahti tuleb..?

Re: Tere - 2008-2010 v8 supercharged

Postitatud: E Apr 01, 2019 11:07
Postitas martinsl
Peal on Jaguari mootorid aga 09/10 tuli uus mootor. 4.2 sc vahetati 5.0 sc vastu. US turul oli ka 5.0 vabalthingav.
Aja jooksul on selgunud, et see 5.0 mootor võib olla väga kallis pidada või õigemini remontida.
See 4.4 on vabalthingav mootor ja samuti Jaguar.

Re: Tere - 2008-2010 v8 supercharged

Postitatud: E Apr 01, 2019 14:37
Postitas ramm
martinsl kirjutas:Peal on Jaguari mootorid aga 09/10 tuli uus mootor. 4.2 sc vahetati 5.0 sc vastu. US turul oli ka 5.0 vabalthingav.
Aja jooksul on selgunud, et see 5.0 mootor võib olla väga kallis pidada või õigemini remontida.
See 4.4 on vabalthingav mootor ja samuti Jaguar.
Selle remontimise all mõeldakse, et pidevalt vaja mootor maha võtta?

Re: Tere - 2008-2010 v8 supercharged

Postitatud: E Apr 01, 2019 17:03
Postitas martinsl
Plastikust ketitaldade/pingutite kulumine, mille tulemuseks siis nö "keti kolin". Sisselaske täistahmamine. Kõrgesurve pump. Pihustid.
Kõik niisugused asjad, mis peaks justkui tüüpilise linnamehest diselisti teema olema.
Aga guugelda natuke ise ka või võta löö rangerovers.net lahti ja infot saad küllaga. Hea teada, millega tuleks arvestada või valmis olla.
Üks link: https://www.carcomplaints.com/news/2018 ... fail.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;


4.2sc ja 4.4 kohta see ei käi, kuigi ka need on ketiga mootorid aga vähem võimasad ja rohkem murevabad võrreldes viieliitrisega.

Re: Tere - 2008-2010 v8 supercharged

Postitatud: T Apr 02, 2019 21:39
Postitas ramm
Tundub, et peab 4.4td peale jääma, kogu kooslus mõistlikum..

Re: Tere - 2008-2010 v8 supercharged

Postitatud: T Apr 02, 2019 22:00
Postitas moilo
Tere,

Kas L320 üldse tehti 4,4td mootoriga? Mu meelest on sel diislid ainult v6-d ja 3,6 v8.

Lear

Re: Tere - 2008-2010 v8 supercharged

Postitatud: T Apr 02, 2019 22:15
Postitas martinsl
Jep, Spordile 4.4 diislit ei pandud. Oli ainult päris rr valikus, asendades 2010 käigus 3.6 tdv8. Ja samaaegselt kadus 3.6 Spordi valikust.

Re: Tere - 2008-2010 v8 supercharged

Postitatud: T Apr 16, 2019 21:22
Postitas ramm
5.0sc keti vahetus, kui kaua selle vahetus aega võtab? Kas peab mootori maha võtma? Kas vastab tõele et kui kord juba see töö tehtud siis asi muretum?