Tere - 2008-2010 v8 supercharged

Ei oska sobivat valida? Küsi julgelt, meie aitame!

Moderaator: landy

Vasta
Kasutaja avatar
ramm
Unistan offroadist!
Postitusi: 50
Liitunud: P Mär 31, 2019 22:46

Tere - 2008-2010 v8 supercharged

Postitus Postitas ramm »

Tunnen huvi 2008-2010 v8 supercharged mudeli kohta. Kütusekulu jätame välja, mind pigem huvitab mootori ja käigukasti omavaheline töö. Kas vastab tõele, et mootori remondi osas peab kogu auto põhja lahti võtma? Mis selle versiooni kõige nõrgemad kohad on? Kas tegemist bmw 4.4 mootoriga?
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Tere

Postitus Postitas landy »

Kas jutt Range Rover III (L22) Või Range Rover Sport (L320) mudelist? Need kaks täiesti erinevat autot.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
ramm
Unistan offroadist!
Postitusi: 50
Liitunud: P Mär 31, 2019 22:46

Re: Tere - 2008-2010 v8 supercharged

Postitus Postitas ramm »

L320
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Tere - 2008-2010 v8 supercharged

Postitus Postitas landy »

1. Jah, iga vähegi suurema näpuliigutuse jaoks tuleb kere raamilt maha kiskuda ( Discovery 3 -ega õde-venda, sama alusvanker, erinev kuut. )
2. Mootoriks on Jaguar AJ-V8 https://en.wikipedia.org/wiki/Jaguar_AJ ... _Rover_4.2" onclick="window.open(this.href);return false;
3. Kõige nõrgemad kohad on kompressor ja suruõhu paak, mis ei tunne end meie soolasese keskkonnas kuigi hästi ja mädanevad pikapeale ära. Meie teed avaldavad pikapeale mõju ka pukseringile ja tagumistele ülemistele õõtsadele. Ei taha teised üle 10...15 aasta kesta. Ilma korrosioonitõrjeta läheb eaam ka kenasti (pindmislet) ussitama.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
ramm
Unistan offroadist!
Postitusi: 50
Liitunud: P Mär 31, 2019 22:46

Re: Tere - 2008-2010 v8 supercharged

Postitus Postitas ramm »

landy kirjutas:1. Jah, iga vähegi suurema näpuliigutuse jaoks tuleb kere raamilt maha kiskuda ( Discovery 3 -ega õde-venda, sama alusvanker, erinev kuut. )
Saan aru, et mingi tihendi vahetuseks võib minna nii , et tihend ise maksab 100€ ja töö 1500€? või kui lihtsalt see raam lahti tuleb..?
Kasutaja avatar
martinsl
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 284
Liitunud: R Dets 13, 2013 10:17
Asukoht: Tallinn

Re: Tere - 2008-2010 v8 supercharged

Postitus Postitas martinsl »

Peal on Jaguari mootorid aga 09/10 tuli uus mootor. 4.2 sc vahetati 5.0 sc vastu. US turul oli ka 5.0 vabalthingav.
Aja jooksul on selgunud, et see 5.0 mootor võib olla väga kallis pidada või õigemini remontida.
See 4.4 on vabalthingav mootor ja samuti Jaguar.
Kasutaja avatar
ramm
Unistan offroadist!
Postitusi: 50
Liitunud: P Mär 31, 2019 22:46

Re: Tere - 2008-2010 v8 supercharged

Postitus Postitas ramm »

martinsl kirjutas:Peal on Jaguari mootorid aga 09/10 tuli uus mootor. 4.2 sc vahetati 5.0 sc vastu. US turul oli ka 5.0 vabalthingav.
Aja jooksul on selgunud, et see 5.0 mootor võib olla väga kallis pidada või õigemini remontida.
See 4.4 on vabalthingav mootor ja samuti Jaguar.
Selle remontimise all mõeldakse, et pidevalt vaja mootor maha võtta?
Kasutaja avatar
martinsl
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 284
Liitunud: R Dets 13, 2013 10:17
Asukoht: Tallinn

Re: Tere - 2008-2010 v8 supercharged

Postitus Postitas martinsl »

Plastikust ketitaldade/pingutite kulumine, mille tulemuseks siis nö "keti kolin". Sisselaske täistahmamine. Kõrgesurve pump. Pihustid.
Kõik niisugused asjad, mis peaks justkui tüüpilise linnamehest diselisti teema olema.
Aga guugelda natuke ise ka või võta löö rangerovers.net lahti ja infot saad küllaga. Hea teada, millega tuleks arvestada või valmis olla.
Üks link: https://www.carcomplaints.com/news/2018 ... fail.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;


4.2sc ja 4.4 kohta see ei käi, kuigi ka need on ketiga mootorid aga vähem võimasad ja rohkem murevabad võrreldes viieliitrisega.
Kasutaja avatar
ramm
Unistan offroadist!
Postitusi: 50
Liitunud: P Mär 31, 2019 22:46

Re: Tere - 2008-2010 v8 supercharged

Postitus Postitas ramm »

Tundub, et peab 4.4td peale jääma, kogu kooslus mõistlikum..
moilo
Unistan offroadist!
Postitusi: 65
Liitunud: K Jaan 09, 2013 22:38

Re: Tere - 2008-2010 v8 supercharged

Postitus Postitas moilo »

Tere,

Kas L320 üldse tehti 4,4td mootoriga? Mu meelest on sel diislid ainult v6-d ja 3,6 v8.

Lear
Range Rover Autobiography LWB 19
Range Rover Vogue 13
Range Rover Autobiography 11
Range Rover Vogue 06
Range Rover Vogue 07
Range Rover Vogue 06
Range Rover p38 99
Range Rover p38 00
Kasutaja avatar
martinsl
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 284
Liitunud: R Dets 13, 2013 10:17
Asukoht: Tallinn

Re: Tere - 2008-2010 v8 supercharged

Postitus Postitas martinsl »

Jep, Spordile 4.4 diislit ei pandud. Oli ainult päris rr valikus, asendades 2010 käigus 3.6 tdv8. Ja samaaegselt kadus 3.6 Spordi valikust.
Kasutaja avatar
ramm
Unistan offroadist!
Postitusi: 50
Liitunud: P Mär 31, 2019 22:46

Re: Tere - 2008-2010 v8 supercharged

Postitus Postitas ramm »

5.0sc keti vahetus, kui kaua selle vahetus aega võtab? Kas peab mootori maha võtma? Kas vastab tõele et kui kord juba see töö tehtud siis asi muretum?
Vasta